Kootaan KUTUT yhteen keskiviikkona!!!
Kommentit (48)
Leanna, millanen talo teillä on? Puu/tiili joku muu? Ootteko ite rakentanu? *talohullu* =)
Mariposalla oli ollut jännät paikat, huh. Mä olisin varmaan ihan hermoraunio; ku oon tällanen stressaaja muutenkin.
Marieela, mun siskolla on kans synttärit syyskuussa, tosin jo 6.päivä. =) Kyllä syyskuu on vaan hyvä kuu syntyä! ;)
Mä en tiedä mikä häiriö mulla mahtaa olla meneillään, pää kipeä. Mulla on TOD harvoin pääkipeä, mut tässä viime kierrossa tais olla muutamana päivänä...Toivottavasti ei oireile mistään vakavammasta.
Sit tädin perhana, on taas ollu niin ailahtelevainen että huh. Kunnon vuoto kesti kaks päivää (normaalisti enemmän), sit tuli melkein päivän tauko, sit tuli taas lorahdus, eilen ei taas mitään ja luulin et ne meni jo ohi, mutta ei, töissä tietysti oli housuun tullut!! Ei ollu edes kunnon sidettä enää ku luulin tosiaan et ne meni jo ohi. Hauskinta kuitenkin on se, että on menkkajomotuksia vieläkin!! Ei mulla niitä yleensä oo kun parina ekana päivänä. Johtuukohan tää siitä, et (ainakaan omasta mielestä) en ovuloinut viime kierrossa lainkaan? Et jos se vaikuttaa jotenkin menkkoihinkin sitte.Pah.
Aika väsy on, nukuin (taas!!!) huonosti ja sit oli töissä hirmuinen päivä. Olin ajatellut laittaa kasvonaamion ja värjätä kulmakarvat, mutta saas nähdä jaksanko. :o
nyt pätkäs ajatus. Ai niin, kiitos HÖNTTÄ halista!! =) Kyllä tää tästä taas...eespäin sano mummo lumessa!!!! Ja samaa mieltä on miikin.
Onnex koht pääsee koti... suoranaisesti mahaan ei enää koske ainakaan kokoaikaa mutta olo vieläkin aika heikko... :(
Täytyy aamulla katella mikä vointi et jaksaako tänne tulla... noh ei tääl kyl huomenkaa mitää tarvi tehä et sama missä hengailee...
Mirulii: joo kuulin kanssa työkaverilta et tautia liikkeellä... hiippaili tosta äsken ohi kesken työvuoron ja sanoi että molemmista päistä tulee... ei kiva!!
Mutta pidemmittä palstanvaltauksitta lopettelen tältä illalta...
Mies tekee mulle gourmetillallisen: pinaattikeittoa ja munaa... (saas nähdä mitä munaa.... hih)
Huomiseen siis murut!!!!
M+Kasperi 16+4
Pakattu ja pakattu.
Kannamme varusteet mukana koska:mies haluaa omat varusteensa ja lapsien suksien vuokra on turhan hintavaa,kun on omat välineet kuitenkin olemassa.
Mii!
asumme mieheni lapsuuden kodissa.Remontoitu lattiasta kattoon ja piha laitettu isolla vaivalla tänä syksynä.
Nyt miehen kainaloon ja C.S.I:tä katsomaan!
L+5
Nyt se vuoto alko taas. Mut paljon vähemmän tulee ku aamulla. En jaksa odottaa aamuun.. viel 12 tuntia sinne neuvolaan. Onneks hellu tulee kohta nii ei tarvii teitä vaivata kitinöillä. ;D
Ja onnistuin hukkaamaan yhden kuvakansion ku aloin niitä kopioita tekemään.. :/
Nyt öitä kaikille! =)
Voi ählämi sentään Mariposa :o( Ois nyt loppunut ja jättänyt sut rauhaan. Mut ei runsasta edelleenkään, eihän?!?!
Siitä raskausdementiasta oli tässä puhetta... Mä unohdin tänään mieheni autoliikkeeseen... Ihan totta!! :o)))) Lähdimme kotoa yhtäaikaa kahdella autolla, mä vein lapset hoitajalle, mies vei toisen auton liikkeeseen huoltoon. Oltiin sovittu, että mä ajan sitten hoitopaikasta autoliikkeeseen, otan miehen kyytiin ja mennään yhdessä kattoon mulla synttärilahjaksi puhelinta.
Noooh, mitä tekee dementikko... Vie toki lapset hoitoon, mutta ajaa sitten suoraan puhelinkauppaan ja ihmettelee ja kummastelee, että missäs se mies luuhaa, kun ei näy... Ukko sitten soitteli kotvasen kuluttua, että ootko tulossa hakeen vai mitäs tapahtui ---- voi elämä ----
Ja kuppikoosta...
Mä järkytyn kans joka kerta yhtä paljon, kun tulee aika ostaa imetysliivit valmiiksi... Ostin eilen uudet liivit ja Deen ja Een välillä mietiskelin... Deen kuitenkin otin, kun materiaali oli niin joustavaa...
käytiin illalla kävelyllä ja vauva nukkuu kopassa vielä... saisi kohta herätä tai täällä ei kukaan nuku yöllä.. heh!
Mitenhän se NEiti jakselee tyttöjen kanssa?
Meillä kävi täällä pappi keskustelemassa ristiäisistä. Nimikin taitaa jo olla päätetty...
MAriposalle jaksuja vuodon kanssa, toivottavasti ei ole mitään kummoisempaa. Ei niiistä koskaan tiedä.
ÖITÄ KAIKILLE!!!!
Kuollut kuttu -olo on tosiaankin. En ole millään ehtinyt enkä kyennyt kirjoittelemaan eilen ja tänäänkin on ollut yhtä juoksemista töissä. Olen kyllä teidän kuulumiset käynyt lukemassa ;) Mulla on ollut taas noin kolmisen päivää niin kamala hirveä tuskainen tappava migreeni, ettei tosikaan! Eilenkin suoraan töistä kotiin ja nukkumaan, sit pikaisesti taas suihkun kautta nukkumaan. Ei siis mitään muuta oo kyennyt tekemään, kuin olemaan töissä jollakin tavalla ja laskemaan minuutteja ja sitten kotiin suoraan ja petiin. Inhottavaa ajanhukkaa, kun mitään ei voi/jaksa tehdä!
Katzu olikin kysellyt, että mistä kaukaa kirjoittelen. Jos joltakin on mennyt ohi, niin asustellaan miehen kanssa Amerikassa eli sen takia tuo 8 tunnin aikaero on Suomeen.
Mun täytyy nyt palata yhden työprojektin pariin, mutta oli pakko käydä teitä moikkaamassa. Toivottavasti teillä muilla ei olis tällaista kärsimystä jonkun taudin kanssa, kuin mulla on tää päänsärky!
Töistä kotiuduttu ja väsyttää. Humonise jälkeen oiskin sitte kolme vapaata. Mut nepä menee leipoessa ja siivotessa ja pojun synttäreitä juhliessa. Tänään sain jo muffinsseja leivottua.
Mariposa: Täälläkin peukut pystyssä, että vuoto loppusi pian ja olisi ihan vaaratonta. Mulla kokemusta tuhruttelusta esikoiselta. Mut se oli kyllä sellasta rusehtavaa. Mut kesti kyllä monta monta viikkoa.
Marieela: Ihanalta kuulostaa teidän matkasuunnitelmat. Rooma vaikuttaa niin romanttiseltakin kaupungilta. Ja vielä kun matkustatte ilman lapsia... oon kyllä nyt kade ;)
Miitsu: Vatsatautia on nyt liikkeellä, että voipi olla ihan sitä toi sun vatsan koskeminen. Toivotaan nyt kuitenkin ettei iske päälle.
Sanjuska: Mä olen opiskellut Kotkassa, joten ei varmaan olla niissä merkeissä törmätty. Olen kyllä valmistunut minäkin v. 2000. Mutta opiskelut aloitin 1996. Opiskelin sekä kätilöksi että sairaanhoitajaksi, joten siitä tuo " ylimääräinen" vuosi. Nyt olen töissä aluesairaalassa ja sairaanhoitajan hommia teen.
Mun maha on suorastaan räjähtänyt yön aikana. Tai siltä musta ainakin tuntuu. Työkaverikin ihmetteli tänään, et kuin mulla on niin iso maha. Eilen töissä kyllä kiristelikin massua aika ajoin. Liekö sitten vatsanahka venynyt ;) Ajattelin niiden kyllä olevan supistuksia, mut tiedä sitten. Minkähänlainen valas musta oikein tuleekaan. Ihan jo pelottaa...
mirulii ja muru 14+6