Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kootaan KUTUT yhteen keskiviikkona!!!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli sit käytyä lääkärissä.

Tämä lima mitä tuli oli joko limatulpan päästä irronnut tai sitten mulla on jokin tulehdus et se ois ollut valkovuotoa. Huomenna menen labraan testeihin (mm. pissa) ja sit tiedetään tarkemmin.

Kohdukaulaa oli vielä vähän jäljellä ja kohdunsuu oli alkanut pehmenemään (mutta ei ollu viä pehmeä). Mut sano et ei mitään hälyttävää et tarvis heti lähteä äitipolille. Kielsi siivoomisen ja muut ylimääräset raskaat asiat ja jos alkaa supistelemaan ni sit tarvii lähtee näytille.

Eli kaikki oli ihan ok!!

Tohon vuotot juttuun...silloin kun tyttöä odotin ni multa tuli vähän verta. Silloin aattelinkin et ne on ne kuukautiset. Mut sit ei tullu enempää.

Siskollani on tullut tämän raskauden aikana vähän väliä. Välillä punasempaa ja välillä ruskeempaa. Eikä mitään syytä ole löydetty.

Mutta nyt taidan mennä sohvalle pötköttämään kun tyttelikin taitaa kohta sänkyynsä nukahtaa!

toivoopi lottis

Vierailija
22/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pitää käynnistää välttämättä jos vettä paljon,voisi liittyä juuri siihen napanuoran luiskahtamiseen.

Mua ei käynnistetty vesien takia koska tutkiessaan tulivat siihen tulokseen että vettä on kuitenkin normaalin rajoissa.

käynnistettiin koska mun oma olo jotain ihan hirveetä.ottaen huomioon ison ison mahan ja mun pienen koon.en ollut nukkunut moneen viikkoon ja oli näitä lapsia hoidettavana kuitenkin.Ja myötätuntoinen lääkäri!!!!!

Emmasanna:meillä on noin 300m2 ja 6h keittiö(huoneet on tosi isoja)

takkahuone.

Iso oma piha joka on ihana niin äidin kun lasten kannalta.saavat turvallisesti ja rauhassa sielä leikkiä.

L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa, toivotaan että tosiaan harmitonta tuhruttelua. Itsehän olen tuhrutellut jokaisessa 3. raskaudessa. Hieman punaisempaa verta mutta pääosin ihan ruskeaa vain. Mulla tosin tuli aina rv 6-7, eli juuri silloin kun menkkoja EI pitäs olla, ja siksi mäkin pelästyin kovasti. Ja kun holahtaa kunnolla verta, eli sen tosiaan huomaa sitte -> sitä tulee norottamalla/valuttamalla eikä pikkuhoususuoja enään riitä, silloin varmaan on jo kyse vakavammasta.

Ja tosiaan, niinku Axe sanoi, ultrasta ei selvii vielä mitään jos olet ihan alussa, mutta jos mahdollisesti olisitki jo pidemmällä esim. rv6-> niin sitte ultralla jo näkee on kohdussa ketään.

Odottaminen on tuskaa ja ahdistavaa, mutta ei siihen oikein mitään muuta voi :(

Toivotaan siis yhdessä että ne on niitä menkkoja, ja kaikki siis kunnossa!

Katzullakin tuli silloin alussa verta ja tais olla ihan just sillo niinku menkkojen ois pitäny olla ja tulla...???

Piipaa, hyvä että kuitenkin arvot kunnossa. Parempi näin kuin et olisivat viturallaan ;)

Meilläkin on nyt matkat Roomaan tai Ateenaan, eli jompi kumpi ja molemmat maaliskuun alussa. *tahtoo enemmän Roomaan*

Mutta siis jos saadaan mun siskon hotellin lähektä niin sitte mennään varmasti Roomaan. Kuitenkin jos eri hotlas ollaan niin ei viitsi mennä niin et olis välillä kilometrejä kun sitte jo kohtaamispaikaan tuhraantuu aikaa, ja kun on kysessä vain to-su matkasta... Mutta mutta, hyvältä näyttää jo :)))))))))))))

Nyt tohkeissani muut unohtu eli tun takas ;)

Vierailija
24/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Roomaan!!!!

me oltiin roomassa 2vuotta sitten vappuna(kun odotin rv 20+ tätä nro 5:sta)

Keväällä siellä on juuri oikea aika olla!

ja italialainen ruoka.NAM!

I love it!!!!!

L

Vierailija
25/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa: Kovasti jaksuja sinne!! Toivotaan ettei vuodot lisäänny ja ois ihan vaaratonta.. Kannattaa soitella sinne päivystykseen: ihan sen oman mielenrauhan vuoksi: saattavat sitten ultralla selvitellä niitä viikkojakin!

Ihana lukea että Piipaan masennus on ohi: onnittelut hyvistä kilppariarvoista... ja hushus ovikset viel viikon ajan!!!

Marieela: *ihan kade* vitsit, haluun kanssa reissuun!!!!

kaikki muut ajatukset on täällä omassa masussa: näinköhän oon saanu jonkun vatsapöpön: koskee tuohon ylävatsaan ja tosi ällö olo... Oon viel töissä mutta katellaan jos menee huonompaan suuntaan niin lähen koti.. Jos tää ei mee ohi niin soittelen aamulla neuvolaan niin saavat tarkastaa kyllä että mussukan sydänäänet kuuluvat, vaikkei tää tunnukkaan miltään raskauteen liittyvältä kivulta vaan ihan perus mahakivulta... (sekavaa?)

mut alanpa lukee välillä iltalehtiä... mulle ei kiire iltaa oo luvassa joten täällä roikun varmasti koko illan!!!

Vierailija
26/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisko Mariposan kuulumisia ja Talvikin uutisia. Toivottavasti kaikki on hyvin niin Mariposalla, Talvikilla kuin Allullakin. Toivottavasti Talvikki on vaan niin Allun lumoissa, ettei ole ehtinyt vielä palstalle. :)

Keräilin jo joulukoristeet pois ja nyt pyykit odottaa ripustamista. Täytyy kai mennä, jotta saa uudet pyykit pyörimään koneeseen.

Vierailija
27/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset teille ihanuuksille tsempityksestä, mutta etuajassa ilmeisesti riemuitsin.

Ei ne ihan normaalit siis olekkaan vaan antaa viitteitä vajaatoiminnan puoleen jota oon siis ihan oireiden perusteella itse enempi epäillytkin. Ja se kun on monesti mun taudin (basedow) jälkitila.

Tuisku! Laitoin tuohon syyskeijupinoon kilpparifoorumilta kopsatun listan vajaatoiminnan oireista, tutustuhan siihen, jos asia sua mietityttää! Mä täytän niistä kohdista miltei 20 ja kymmenenkin riittäs pelkästään epäilemään vajaatoimintaa.

No pitää oottaa, että saan lähetteen lisätutkimuksiin ja murehtia lisää vasta sitten. Ainoa vaan, että nyt oonkin onnistunu vaan pahentamaan tilaani noilla liikatoimintalääkkeillä.. Pitäsköhän tilatakkin aika oikeelle lääkärille, kun ei nuo tk-lääkärit välttämättä osaa näissä asioissa auttaa.

Mariposalle hirmu iso halitus! Toivottavasti kaikki on kunnossa, hirmu monellahan tuollasta tiputtelua ilmenee ja silti kaikki on kunnossa! Mutta ihan varmaan sua huolettaa, se on selväkin.

Nyt joku puree mua jalasta, oiskohan sillä nälkä? ?? =o) Pitää mennä taas..

Vierailija
28/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: hienoa tuo ulkomaanmatka!

Leanna: uskallanko kysyä missäpäin Suomea asustelette? **haaveilee myös isosta talosta...

Vierailija
29/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä vielä kummitytölle joululahjoja viemässä kun oli pukki sekoillu. ;D

Vuotoa on edelleen, mutta se ei ole kyllä ainakaan lisääntynyt. Pikkuhousunsuojaan on tullut tippa tai pari, enemmän sitä tulee vessakäynnillä. Päivystykseen soitin aamupäivällä, ja sieltä kehottettiin seuraamaan tilannetta eli jos vuoto muuttuu pahan hajuiseksi tai tulee kipuja niin sit pitäs mennä näytille. Mut muutenhan sille ei voi mitään. Noh, huomenna on onneksi se neuvola. Sielläpä selviää sitten. Mulla on kyllä tosi hyvä olo, ei huoleta niin kauheasti. En kai suostu uskomaan että jotain pahaa tapahtuis....

Mut nyt meen vähän lepäileen, oli niin rankat leikit kummitytön kanssa.

Vierailija
30/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa kuka koittaa epätoivoisesti pakata?!?

Aikuisten laskettelukamat+hotelliin sisävarusteet(on 4+ tähden hotelli jonne illalliselle pukeudutaan...)

Ja kermana kakun päällä,4 kertaa lasten sukset,monot kypärät,hanskat,varahanskat,villasukat,villapuvut,yöpuvut,sisäkengät,

ulkokengät,pipot,mekot,college-puvut....ja tietenkin pikkasen tarvikket,rattaat,vaatteet,pullot,vellit ,vaipat....

Loputtomiin tavaraa!

LÄÄH JA PUUH!!!!!!!!!!!

L

Vierailija
31/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSA,mukavaa että olet hyvillä mielin.Halaus!!!!!

Vierailija
32/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en voi edes kuvitella mikä määrä tavaa sulla on pakattavana! Etelän lomalle tais olla helpompi pakata, pieniä uikkareita vaan? :)

Nyt vuotoa ei tule enää juuri ollenkaan. Voi hyvä Luoja ku se nyt loppus ja kaikki ois hyvin...............................

Vierailija
33/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa, hyvä että olet selkeesti hyvän tuulinen ja mun korviin tuo sun tuhruttelu kyllän kuulostaa vaarattomalta...

Leanna -> Itävaltaanko menette? Se on ihana maa, itekkin siellä paljon olleena:)) Koska lähdette, kauanko ootte?

Piipaa, mun äidillä on kans tuo vajaatoiminta, ollu jo kauan. Niihin kuuluvilla lääkkeillä tuli harmillisetsi sivuvaikutuksena erittäin pahat rytmihäiriöt. Lääkeiden annostusta pienennettiin aj sydän toimii taas hyvin mutta nyt mietinnässä mikäs sitte sitä kilpparia sais pelaamaan hyvin :/

Toivotaan et sulla ei tulis mitään tuollaista koskaan...

Täällä ja haavena omakotitalo -> uuden vuoden vaihtees siskon miehen kans mietitiin paritaloa. Niil oli mun ja heidän mielestä unelmapaikalla tontti kiikarissa.. Saas nähdä toteutuuko tuo koskaan. Riippuu ihan ensin tontin omistajasta mihin suostuu jne. Ei ole siis ihan heti toteutettavissa tämä, mutta kyllähän täs aikaa on ;)

JA matka on sitte 16.3-19.3, varattu ei vielä ole mutta mies kun kotiin tulee niin netistä varaa sen, tilaakin kerran lennoille vielä oli, niin Rooma siis... Aivan ihanaa. Tosin en näin isoilla vkoilla ole ennen matkannu -> rv 26 mutta nytpä kokeilen senkin ;) Onneks lyhyt lento..

Nyt taas elämä tuntuu niiiiiin loputtoman ihanalta :)))

*lejailee pilvissä* ;D

Mutta nyt meen tekee pottumuussin, uunikala onkin jo valmiina.

See you..

Marieela ja Paapero 15++

Vierailija
34/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee kiirus töissä, en edes tänne ehtinyt *vieroitusoireita*. Nyt oon niin loppu, etten jaksa muuta kuin haaveilla äitiyslomasta:/ Oikeesti toivon ettei mun sopimusta jatketa ens vkon jälkeen et saisin pari viikkoa aikaisemmin aloittaa lomailun. Pitää varmaan ottaa päikkärit...zzz

[b]Mariposa[/b]: Mulla tuli kahet " menkat" raskausaikana, just niinä viikkoina kun niiden olis pitänyt tulla. Ekat oli aika runsaatkin = melkein ku oikeetkin menkat. En jaksa uskoa että toi sun tiputtelu olis mitään vakavaa. Jos on kerran noin vähäistäkin, niin eiköhän se mene ihan normaalin piikkiin:) Päivystykseen menon kanssa olisin vähän varuillaan, siellä helposti saa ittensä vielä hysteerisemmäksi, nim. kokemusta löytyy:( Ne yleislääkärit tk:ssa kun ei oikein raskaana olevista mitään tiedä... Varmempi mennä omaan neuvolaan.

Nyt äkkiä sapuskaa pöytään ja haaveilemaan nukkumaan pääsystä:)

Vierailija
35/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo itävaltaan,Badgasteiniin,alpeille.Ollan oltu ,tai nyt tulee 3 kerta itävallan alpeille.Sitten ollaan oltu Italian ja Sveitsin alpeilla mutta jotenkin tykätään Itävallasta tässä tapauksessa ja nimenomaa lasten kanssa.On helpommat rinteet jne.

Ja Mariposa:

Ihan eri juttu pakata talvi varusteita kun kesävarusteita.

Viimeksi oltiin vaan 2 isomman tytön kanssa(Itävallassa) ja oli 2 isoa matkalaukkua täynnä+mono kassi ja suksipussi.

en tajua minne nää tungen.Pienelle kun tarvii ottaa monet vaihtovaatteetkin....

Mutta positiivista on että anoppi ja appi mukana.päästään varmaan hiukan lapsilta karkuun ja kehittämään suhdetta=)=)=)Ja yleisesti on lastenhoitoapua!

Vierailija
36/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rauhallinen on ollut mieli koko päivän sen aamusen jälkeen ja varsinkin nyt ku ei tosiaan enää melkein mitään edes tullut. Mutta ku mies on tietty iltavuorossa ja minä yksin kotona niin johan alkaa mielikuvitus laukkaamaan:/

Koskas Katzulla oikeasti alkokaan se äippäloma?

Ja Marieela, voi sua onnen tyttöä ku pääset Roomaan!! Mun miestä ei varmana saa ikinä edes Italiaan, se ei jostain syystä tykkää yhtään. :O

Hui, meil tilttas aiemmin päivällä kone ja vasta huomasin että kaikki kuva-ja musiikki tiedostot oli kadonnu! Noin 700 kuvaa ja 8000 biisiä oli siis kadoksissa.. Sain onneks pelastettua ne. Meinas tulla itku. Nyt alan polttaan kaikki kuvat levyille varmuuden vuoksi. *hakkeroi nii että tukka rasvottuu*

Vierailija
37/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa: mukava kuulla että vuoto on loppunu ja oot ihan " valoisalla" mielellä!! Onneks pääset huomenna neuvolaan rauhottamaan itteäs!!

Leanna: varmaan melkoiset määrät tavaraa tulee mukaan... Meillä on usein reissussa laskettu vuokrasuksilla kun ollaan ulkomailla oltu... Pääsee helpommalla kun ei tartte omia kamoja raahata.. Teillä tietty vuokraaminen on jo kallistakin tolle poppoolle kun on ne omatkin kamat. Ihanaa kuitenkin päästä reissuun!! Ja varmaan kivaa kun lastenhoitoapua lähtee mukaan!!! :)

aarghhh.... mun on ehkä pakko mennä rintsikkaostoksille huomenna... pakko vissii uskoo että nää nykyiset vehkeet ei oikein suosiolla mee näihin vanhoihin rintsikoihin... vähän tekis mieli heittää koko vempeleet pois päältä, muttei kehtaa tässä töissä ollessa kuitenkaa...ahistaa, puristaa ja kiristää!!

Vierailija
38/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olen jo siirtynyt isompaan kuppikokoon. Mies tyyttyväisenä myhäilee kun rintavarustus kasvaa koko ajan ;D Varsinkin kun olen A-B-kuppi kokoa normaalisti, ja nyt siis C-kuppi menee just ja just. Laatikossa onkin ed. raskaudesta valmiina tuo D-kuppi odottamassa-> ei mene kauna kun siirryn siihen. *hämmästelee joka kerta näin paljon kasvavia rintojaan*

Mariposa, ei mies varmaan sinne Roomaan menis jos sais päättää ;DD

Siksihän se heitti Ateenaa ja PAriisiakin vaihtoehdoiksi. Sen mielestä kun on kerran oltu -> been there, done there, niin vois mennä muualle. 2 kertaa ko. paikas ei kuulemma olis ihan sen arvoinen mutta mihinkäs se ei suostuis naisensa tähden, kun viel raskaanakin on ;DDDDDDDD

Leanna, no kyllä te tosiaan joudutte tavaraa raahaamaan, huh.. Mä olen kans aina vuokrannut paikanpäällä sukset jne-> helpottaa kummasti ;) Tosin oman lumilaudan raahaan aina mukaan ku sitä ei viitsi opetella uudella koskaan.. Jos otatte vaan pienemmille omat kamat ja sitte omanne vuokraatte. Tosin tuskin se paljoa helpottaa mut hivenen.. Mutta hienoa on et tulee nuo lapsenvahdit mukaan matkalle.

Meilkin sillo Thaimaas oli mun äiti miehensä kanssa ja kyllä se aina helpottaa kummasti ;)

Mutta nyt taas askareisiin -> pyykkejä narulle ja uutta peseytymään :)

Vierailija
39/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on vissii kokeiltava sitä d-kuppia... Kummasti mies eilen illalla ei saanu näppejään varustuksesta irti kun vähän hommailtiin... Et ei tuokaan kovin pahoillaan tunnu olevan ;)

nyt läx nurkkaan nää räppänät ja jakku visusti kiinni niin ehkä kukaa ei paremmin kattele... Ei tartte tässä kiemurrella!!

...ja matkakuume senkun kasvaa... laskettelee tekis mieli muttei taida oikein uskaltaa...

Vierailija
40/48 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin tuossa muutama tunti sitten varpaani oikein kipeästi sängyn jalkaan... ja nyt sattuuu... kävelemään en tahdo päästä ja liikuttamaan varvasta en pysty. Terkkarin päivystykseen ihan turha mennä, kun kuitenkin käskevät huomenna uudelleen. Siispä särkylääkettä kaivelee ja aamua odottaan... >:(

Ihanaa Marieela ja Leanna, kun pääsette matkustelee. *hiukan kade* Matkakuume kyllä itelläkin nousee... puhuttu on, et lähdettäis käymään kahdestaan jossain (varmaan tyyliin Tukholma tai Tallinna) täs kevään aikana, mut katellaan nyt...

Siis Buranaa etsiskelemään ja jääpussia varpaaseen, eiköhän tää tästä.