Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!
Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..
uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...
Kommentit (319)
Selvitä sen naisen osoite ja mene käymään ;) tai vaihtoehtoisesti tsekkaat miehesi uuden puhelimen whatsapin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:34"]
Laitoin sen kuvaviestin naiselle takaisin ja toivotin hyvää vappua lumpulle takaisin.. En uhkaile millään kuvan julkaisemisella...naisella on tosi hyvä treenattu kroppa (oksettaa sanoa näin mutta se on totuus :() ja siinä kuvassa nyt ei tosiaan kamalasti näy..vähän rinta vilahtaa.. en halua itellni tästä enempää hässäkkää..
Vastasi minulle näin..: Kuten jo sanoin hyvää vappua ja juttele ****:n kanssa.
ap
Suomeksi: torjuntareaktio + käsien pesu koko jutusta + syyn vierittäminen yksin miehen niskoille + (toivoo varmaan salaa että eroatte ja saa miehen itselleen ilman että tarvitsee olla liikaa sinun kanssasi inhottavasti kontaktissa)
Jos yhtään lohduttaa, luulen että tämä nainen ja mieheksi ovat onnettomia loppu elämänsä, viettivät sen yhdessä tai eivät.
Noniin...juttelin miehen kanssa... Olitte oikeassa..se valehteli.. sanoi että on pettänyt kaikkia tyttöystäviään tämän naisen kanssa.. heillä tämä alkoi taas kun me olimme seurustelleet alle vuoden..ei osaa selittää miksi, sanoi vain että sitä on tapahtunut aina siitä asti kun erosivat nuorina..tätä on jatkunut siis 17 vuotta...!!! välillä ollut parikin vuotta välissä että eivät ole olleet yhteydessä mutta aina jotenkin päätyneet samaan sänkyyn pitkänkin ajan välein.. nainen pettänyt myös kaikkia poikaystäviään mieheni kanssa... ihan hullua....kysyin miksi teit minulle näin, miksi minä en riittänyt..vastaus oli vain että: luulin että sinulle en tekisi näin.. mies kertoi että ovat yhteydessä lähes päivittäin..olleet koko ajan...miten minä olen voinut olla nin sokea..???? Koko suhteen ajan se on ollut toisenkin kannssa.. nainen ei kuulemma enää seurustele..
sanoi myös että molemmat ovat yrittäneet lopettaa..usein..vähintään kerran kuukaudessa..mies sanoi että on hyvästellyt naisen viimeisen vuoden aikana ainakin 10 krt..nainen yhtä monta krt.. kysyin miksi te ette vaan ole yhdessä, mies vain tuhahti että siitä ei tulisi koskaan mitään ja se on vain seksiä..sanoin että ei kukaan pelkän seksin perässä voi roikkua noin pitkään..varsinkin jos sitä saa vaan silloin tällöin... sanoi että kyllä voi...
niin kauheata kuin se onkin myöntää niin minä luulen että rakastavat toisiaan..eivät vaan myönnä sitä itselleen tai toisilleen :( ovat uskollisia toisilleen..hyi olkoon...
mies pakkasi tavarat ja lähti... minä taidan korkata viinipullon...
Nyt vaan miekkosen juttusille. Älä usko sen selityksiä.
Mikään ei ole hyvä syy pettämiselle, ei mikään. Jos toisen mielestä seksiä on liian vähän, sillon siitä asiasta puhutaan, ei juosta panemassa muita. Jos sekään ei auta, silloin erotaan, ja sitten saa panna ketä tahtoo.
Haluaisiko mammat selittää mikä hyöty tuolle naiselle on olla vihainen ja vaatia häntä jotenkin tilille? Hän ei ole tehnyt mitään rikosta, eikä siis ole oletettavaa että häntä kiinnostaa paskaakaan miten ap ja hänen miehensä tämän tapauksen hoitavat. Jos johonkin pitää energiaa käyttää niin juttelemiseen miehen kanssa miten tästä jatketaan. Kaikki muu on aivan turhaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:56"]
Mikään ei ole hyvä syy pettämiselle, ei mikään. Jos toisen mielestä seksiä on liian vähän, sillon siitä asiasta puhutaan, ei juosta panemassa muita. Jos sekään ei auta, silloin erotaan, ja sitten saa panna ketä tahtoo.
[/quote]
Oho, lainaus ei onnistunu.. Viesti oli siis tarkoitettu 212:sta
t. 236
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:54"]
Noniin...juttelin miehen kanssa... Olitte oikeassa..se valehteli.. sanoi että on pettänyt kaikkia tyttöystäviään tämän naisen kanssa.. heillä tämä alkoi taas kun me olimme seurustelleet alle vuoden..ei osaa selittää miksi, sanoi vain että sitä on tapahtunut aina siitä asti kun erosivat nuorina..tätä on jatkunut siis 17 vuotta...!!! välillä ollut parikin vuotta välissä että eivät ole olleet yhteydessä mutta aina jotenkin päätyneet samaan sänkyyn pitkänkin ajan välein.. nainen pettänyt myös kaikkia poikaystäviään mieheni kanssa... ihan hullua....kysyin miksi teit minulle näin, miksi minä en riittänyt..vastaus oli vain että: luulin että sinulle en tekisi näin.. mies kertoi että ovat yhteydessä lähes päivittäin..olleet koko ajan...miten minä olen voinut olla nin sokea..???? Koko suhteen ajan se on ollut toisenkin kannssa.. nainen ei kuulemma enää seurustele..
sanoi myös että molemmat ovat yrittäneet lopettaa..usein..vähintään kerran kuukaudessa..mies sanoi että on hyvästellyt naisen viimeisen vuoden aikana ainakin 10 krt..nainen yhtä monta krt.. kysyin miksi te ette vaan ole yhdessä, mies vain tuhahti että siitä ei tulisi koskaan mitään ja se on vain seksiä..sanoin että ei kukaan pelkän seksin perässä voi roikkua noin pitkään..varsinkin jos sitä saa vaan silloin tällöin... sanoi että kyllä voi...
niin kauheata kuin se onkin myöntää niin minä luulen että rakastavat toisiaan..eivät vaan myönnä sitä itselleen tai toisilleen :( ovat uskollisia toisilleen..hyi olkoon...
[/quote]
No jo on. Et sellasta. No se siitä sitten. Tsemppiä ap! Onhan sulla tukijoukkoja - siis muitakin kuin me. :)
Mun mies petti myös, erosta vuosi ja elämä on kunnossa. :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:54"]Noniin...juttelin miehen kanssa... Olitte oikeassa..se valehteli.. sanoi että on pettänyt kaikkia tyttöystäviään tämän naisen kanssa.. heillä tämä alkoi taas kun me olimme seurustelleet alle vuoden..ei osaa selittää miksi, sanoi vain että sitä on tapahtunut aina siitä asti kun erosivat nuorina..tätä on jatkunut siis 17 vuotta...!!! välillä ollut parikin vuotta välissä että eivät ole olleet yhteydessä mutta aina jotenkin päätyneet samaan sänkyyn pitkänkin ajan välein.. nainen pettänyt myös kaikkia poikaystäviään mieheni kanssa... ihan hullua....kysyin miksi teit minulle näin, miksi minä en riittänyt..vastaus oli vain että: luulin että sinulle en tekisi näin.. mies kertoi että ovat yhteydessä lähes päivittäin..olleet koko ajan...miten minä olen voinut olla nin sokea..???? Koko suhteen ajan se on ollut toisenkin kannssa.. nainen ei kuulemma enää seurustele..
[/quote]
:0 nyt loksahti kyl mulla suu auki. Onks tää totta! Ei jumalauta. ...
Voi ei ap :( mä oon tosi pahoillani sun puolesta. Aika tuttu tilanne valitettavasti.tsemppiä ja voimahali!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:56"]
Haluaisiko mammat selittää mikä hyöty tuolle naiselle on olla vihainen ja vaatia häntä jotenkin tilille? Hän ei ole tehnyt mitään rikosta, eikä siis ole oletettavaa että häntä kiinnostaa paskaakaan miten ap ja hänen miehensä tämän tapauksen hoitavat. Jos johonkin pitää energiaa käyttää niin juttelemiseen miehen kanssa miten tästä jatketaan. Kaikki muu on aivan turhaa.
[/quote]
Ei mieskään ole tehnyt mitään rikosta. Eikö joillekin urpoille ole selvää, mikä on rikos ja mikä ei. On olemassa myös moraalittomuutta ja siihen on syyllistynyt sekä ap:n mies että naikkosensa. Halveksintaa ansaitsevat kumpikin.
Et onneksi kahta vuotta pidempään ehtinyt viettää tuon miehen kanssa. Etkä menetä jatkossakaan mitään. Voimia! Onneksi on kohta kesä ja kärpäset.. :)
Kyllä sinä vielä tapaat sen oikean, luottamuksen arvoisen miehen. Tsemiä!
Huh huh mikä juttu...Tsemppiä AP!!!
Mutta nuo naisen viestit ap:lle, ne voisikin vahvistaa sen että on rakastunut mieheen. Halusi että mies päättää mitä tapahtuu miehen suhteessa.. Ikävä kyllä :/ Toivottavasti menevät nyt yhteen eivätkä enää petä muita!!!
ainakin pääsit eroon miehestäsi, korjaan ex-miehestäsi. onnittelut! se mies ei ollut sun arvoisesi ja tuo mitä sanoit ettei heidän suhde toimisi niin; voi olla, ettei se toimikaan pidemmänpäälle vaan heille sopii tuo sillointällöin-tapa, he ovat tottuneet toisiinsa. ehkä jopa riippuvaisia toistensa läheisyydestä? mutta ole onnellinen ettet jäänyt elämään tuon tilanteen kanssa enää pidemmäksi aikaa! kaikki ansaitsevat aidon suhteen kaikki.
En tiedä kumpi oliskin ollut pahempaa...se että olisi ollut vain satunnainen pettämistapaus..vai se että se on puolen elämän mittainen noinsanottu kumppanuus... huh..tämä ei käynyt edes mielessä..olin jo menossa naisen kotiovelle...kiitos naiset tsempeistä...otan viiniä ja asennan puhelimeeni tinderin..heti kun oon itkenyt silmät päästä...
Kuinka sen kestää kun on mennyt trolliin? Juolahtaako mieleen, että on vähän yksinkertainen?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:10"]
Kuinka sen kestää kun on mennyt trolliin? Juolahtaako mieleen, että on vähän yksinkertainen?
[/quote]
Niin, eihän nyt ihmiset oikeesti ketään petä... Kyllä nyt on tyhmä olo, kun ihan fantasiaan tuli uskottua.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:23"]
Mun mielestä toi naisen vastaus on aika asiallinen. Se on nimenomaan sinun ja miehesi puitava läpi. Eihän tuolla naisella ole välttämättä mitään käsitystä teidän suhteenne laadusta tai syvyydestä.
[/quote]
Hahahaa...sä olet niitä jotka uskoo, että Venäjä ei ole hyökännyt Ukrainaan, koska Putin sanoo niin ja että saksalaiset ei tienny mitään holokaustista sodan aikana :-) Heisulivei vaan sulle sinne! Tai sitten olet itse näitä toisia naisia ja uskottelet itselles, että pettäminen ei liity suhun mitenkään. Uuvatti....
[/quote]
Hei toinen uuvatti. Jokainen tässä maassa saa paneskella ihan kenen kanssa tahtoo. Toki se on vähän surkea hajottaa toisen parisuhteita, mutta ei sitä mikään laki kiellä. Kyllä se ukko tässä nyt on se syyllinen jos sellainen pitää etsiä.
[/quote]
Tässä maassa saa muuten naimisissa olevat ihmisetkin paneskella ihan kenen kanssa haluavat (siis olettaen, että toinenkin osapuoli on suostuvainen). Ei kiellä laki sitäkään. Mutta sitten monella ihmisellä on a thing called moraali...