Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!
Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..
uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...
Kommentit (319)
AP, olen myös tullut petetyksi oikein kunnolla ja vanhemman ja viisamman neuvo on tämä.
Saat asian todellisen tilanteen selville kun olet RAUHALLINEN etkä huuda, mesoa ja hauku. Nyt sanot miehellesi rauhallisesti, että olet sopinut tapaamisen kasvotusten (vaikka et olekaan) tuon naisen kanssa ja hän on luvannut kertoa miehesi ja hänen suhteen laadusta. Silloin miehelle tulee paniikki ja on viimeinen hetki tunnustaa asian todellinen laita!
Ja suosittelen, että soitat ystävällisesti tuolle toiselle naiselle ja ilman kiihtymistä kysyt heidän suhteen laadusta. Älä siis paljasta mitä miehesi on kertonut suhteen laadusta, jotta saat totuuden selville. Ja muista sanoa keskustelun aluksi tuolle toiselle naiselle ystävällisesti, että et vihaa häntä vaan haluat ainoastaan tietää mikä hänen suhteensa on mieheesi, jotta tiedä tarvittaessa lopettaa parisuhteesi, koska uskottomuus ei sovi elämänarvoihisi.
Minä jäin parisuhteeseen pettämisen jälkeen, tosin meillä mies tunnusti sen avoimesti. Tämä on maanpäällinen helvetti joten jos teillä ei ole lapsia ja mies on pettänyt niin suosittelen eroa. Meillä on monta pientä lasta, joten olen yrittänyt jaksaa avioliittoa. Sen voin sanoa, että luottamus ei palaa koskaan ja on henkisesti kuluttavaa kun joutuu koko ajan epäilemään miestä. Seuraavasta mahdollisesta pettämisestä mies lentää pihalle.
Minunkin mies oli kiltti ja kunnollinen unelmaperheenisä, eikä kukaan olisi uskonut että juuri hän on pettäjä. Pettäminen tuli täysin yllättäen, meillä ei koskaan ollut riidelty. Pettämisen jälkeen mies sanoi pettämisen syyksi että meillä oli liian vähän seksiä (1-2 kertaa viikossa oli hänestä liian vähän), en kuulemma kehunut häntä (öö, en kyllä hakkunutkaan enkä dissannut, mutta en ehkä tajunnut kehua siitä kun mies pyyhki ruokapöydän puhtaaksi, siitä olisi kuulemma pitänyt kehua) ja kolmas syy oli kuulemma pettämiseen se, että kun joku osoitti kiinnostusta häntä kohtaan baarissa. Arvaa onko luotto enää kovin korkealla. Olisin jotenkin ymmärtänyt ja hyväksynyt pettämisen, jos meillä olisi koko ajan riitoja ja sanaharkkoja, seksiä max kerran kuukaudessa, alkoholi- ja rahaongelmia, mutta kun ei ollut!
Mitä olette mieltä, oliko miehelläni perusteet pettää? Minusta ei ollut :(
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:11"]Mä tekisin niinkuin tuossa edellä jo ehdotetaan että laittaisin sen nakukuvan takaisin hyvien vappujen kera ja sitten unohtaisin koko naisen. Miehen pitäisin selkä seinää vasten että nyt tunnustaa kaikki ja heti. [/quote]
Tee näin. Ihan selvä homma. Naisella kesti vastata koska piti kysyy mieheltä että on stoorit yhteneväiset.
212, ei ollut perusteita. Ihan menee miehesi piikkiin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:11"]
Ap:n ei kannata käyttää raivoaan siihen naikkoseen vaan mieheensä. Tuo linja kääntyy äkkiä sille tielle että kaks naista tappelee miehestä. Mä tekisin niinkuin tuossa edellä jo ehdotetaan että laittaisin sen nakukuvan taksisin hyvien vappujen kera ja sitten unohtaisin koko naisen. Miehen pitäisin selkä seinää vasten että nyt tunnustaa kaikki ja heti. Sieltä löytyy varmasti useampikin "ystävyyssuhde". Sitten sanoisin miehelle että voi ruveta pakkaamaan ja että en halua sen naamaa enää nähdä. Kasvata selkäranka ap. Ja muista että mies kiistää ja kiistää niin kauan kun se uskoo että selviää asiasta. Vasta sitten tunnustaa kun tajuaa että peli on lopullisesti menetetty.
[/quote]
NIin mun mies ei tunnustanut koskaan ja ei vieläkään myönnä, että suhde oli jo meiän liiton aikana. Jäi tosiaan ihan rysän päältä kiinni, ei tunnustanut, soitin naiselle, joka oli avoin ja mukavakin. Kertoi, että mies oli sanonut meidän liittomme olevan täysin ohi. Kertoi avoimesti kaiken ja sain varmistuksen monelle jutulle, joissa olin epäillyt miehen olevan pettämässä.
No juttu meni puihin. Tätä uutta kun alko vituttaa jo alkuunsa se, että mies oli valehdellut hänelle. Nyt mies vikisee yksiössään ja minä jatkoin elämääni lasten kanssa (toki tapaavat isäänsä tiuhaan - ja onneksi tämä toimii hyvin). Tsemppiä ap!
Ei tuollaiseen mieheen tai hänen lorttoonsa kannata enempää elämäänsä tuhlata, menee vaan kallisarvoista aikaa hukkaan. Laitat välit ihan rauhallisesti poikki ja jatkat omaa elämääsi, vaikka se aluksi ehkä tekeekin vähän kipeää. Kaksi vuotta on onneksi vielä suhteellisen lyhyt aika. Löydät kyllä jonkun paremman!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:46"]
Ei ole mikään puhelin kohtainen.. Yleensä säilyy keskustelut mutta nimet katoaa koska uudet yhteystiedot.. Mä vähän luulen että ukkos on poistanut omat viestit välistä. Kirjota sille muijalle jotain. Tyyliin ketä oot kun kaikki numerot katos? ;)
[/quote]
Mää laittaisin "ukkonas" ehdotuksia mm. tapaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:11"]Ap:n ei kannata käyttää raivoaan siihen naikkoseen vaan mieheensä. Tuo linja kääntyy äkkiä sille tielle että kaks naista tappelee miehestä. Mä tekisin niinkuin tuossa edellä jo ehdotetaan että laittaisin sen nakukuvan taksisin hyvien vappujen kera ja sitten unohtaisin koko naisen. Miehen pitäisin selkä seinää vasten että nyt tunnustaa kaikki ja heti. Sieltä löytyy varmasti useampikin "ystävyyssuhde". Sitten sanoisin miehelle että voi ruveta pakkaamaan ja että en halua sen naamaa enää nähdä. Kasvata selkäranka ap. Ja muista että mies kiistää ja kiistää niin kauan kun se uskoo että selviää asiasta. Vasta sitten tunnustaa kun tajuaa että peli on lopullisesti menetetty.
[/quote]
Tässä on ap todella hyvä neuvo!
Mä laittasin miehenä "voi vitsi, Marja sai tietää meistä. Harmittaa."
Ellei ole jo pupupöksy laittanut sille. Toisaalta luulen et se on mies joka vonkaa ja nainen ei ole kauhean kiinnostunut, ei ainakaan ole ollut heti huoksemassa syliin viesteistä päätellen.
Mun mielestä toi naisen vastaus on aika asiallinen. Se on nimenomaan sinun ja miehesi puitava läpi. Eihän tuolla naisella ole välttämättä mitään käsitystä teidän suhteenne laadusta tai syvyydestä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:23"]Mun mielestä toi naisen vastaus on aika asiallinen. Se on nimenomaan sinun ja miehesi puitava läpi. Eihän tuolla naisella ole välttämättä mitään käsitystä teidän suhteenne laadusta tai syvyydestä.
[/quote]
Ai, mun mielestä ne oli tosi ylimielisiä, vihjailevia ja vittumaisia. Tasan tietää nainen missä mennään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:23"]
Mun mielestä toi naisen vastaus on aika asiallinen. Se on nimenomaan sinun ja miehesi puitava läpi. Eihän tuolla naisella ole välttämättä mitään käsitystä teidän suhteenne laadusta tai syvyydestä.
[/quote]
Hahahaa...sä olet niitä jotka uskoo, että Venäjä ei ole hyökännyt Ukrainaan, koska Putin sanoo niin ja että saksalaiset ei tienny mitään holokaustista sodan aikana :-) Heisulivei vaan sulle sinne! Tai sitten olet itse näitä toisia naisia ja uskottelet itselles, että pettäminen ei liity suhun mitenkään. Uuvatti....
Mä ajattelen niin ettei pettämisen tarvitse välttämättä kaataa suhdetta, mutta paljon riippuu siitä miten mies reagoi asian ulostuloon tai kertooko oma-alotteisesti. Toisin sanoen, joku satunnainen pano tai flirtti ei vielä kaada koko luottamusta mutta sinnikäs valehtelu kyllä.
Joo ja munkin mies jatkoi selittelyä niin kauan kun tajusi olevansa umpikujassa eikä enää voinut kun tunnustaa. No turhaa se oli jo siinä vaiheessa koska kaikki oli ihan selvää ja sen valehtelut ontui pahasti.
Laitoin sen kuvaviestin naiselle takaisin ja toivotin hyvää vappua lumpulle takaisin.. En uhkaile millään kuvan julkaisemisella...naisella on tosi hyvä treenattu kroppa (oksettaa sanoa näin mutta se on totuus :() ja siinä kuvassa nyt ei tosiaan kamalasti näy..vähän rinta vilahtaa.. en halua itellni tästä enempää hässäkkää..
Vastasi minulle näin..: Kuten jo sanoin hyvää vappua ja juttele ****:n kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:28"]
[/quote]
Hahahaa...sä olet niitä jotka uskoo, että Venäjä ei ole hyökännyt Ukrainaan, koska Putin sanoo niin ja että saksalaiset ei tienny mitään holokaustista sodan aikana :-) Heisulivei vaan sulle sinne! Tai sitten olet itse näitä toisia naisia ja uskottelet itselles, että pettäminen ei liity suhun mitenkään. Uuvatti....
[/quote]
Hei toinen uuvatti. Jokainen tässä maassa saa paneskella ihan kenen kanssa tahtoo. Toki se on vähän surkea hajottaa toisen parisuhteita, mutta ei sitä mikään laki kiellä. Kyllä se ukko tässä nyt on se syyllinen jos sellainen pitää etsiä.
Luuleeko se nainen ettet olis ap muka jo jutellut ukkos kans. No mut en luottais mieheen, koska on nyt kerennyt aika paljon valehtelee tähän asiaan liittyen.
Mitä järkeä oli lähettää kuvaa naiselle? Itsehän se on sen lähettänytt joten mitä uutta.
Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
Hei toinen uuvatti. Jokainen tässä maassa saa paneskella ihan kenen kanssa tahtoo. Toki se on vähän surkea hajottaa toisen parisuhteita, mutta ei sitä mikään laki kiellä. Kyllä se ukko tässä nyt on se syyllinen jos sellainen pitää etsiä.
[/quote]
Tottakai, sähän vaan toteutat naisellista seksuaalisuuttasi :-) Tsemppiä valitsemallasi uralla, toivottavasti jää jotain käteenkin...
Nyt ap laitat sille naikkoselle sen kuvan takaisin ja kysyt että minkälainen YSTÄVYYSsuhde tämä tämmöinen on? Ja sanot että hänellä on oikeus nyt auttaa sinua asian selvittämisessä kertomalla totuus tai kuvat leviävät nimen kera nettiin (ei sinun oikeasti tarvitse tai edes pidä niitä levittää, uhkailla vaan) ja katsot mitä vastaa.
Mies nyt selkä seinää vasten ja ihan oikeasti et usko siltä enää yhtään mitään! Niin monta kertaa tuo naurettava tarina jo tähän mennessä muuttunut, ja enää ei kehtaa katsoa ilmeisesti sinua enää silmiin. Säälittävää. Nyt ap kovana ja teet sen mitä on tehtävä.
Tsemppiä! Minuakin on petetty, tiedän miten kamalaa se on ja miten paljon sen toisen selityksiä haluaisi uskoa vaikka ne miten epäloogisia olisivatkin...