Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!

Vierailija
01.05.2015 |

Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!

Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..

uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...

Kommentit (319)

Vierailija
21/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:42"]

Laita kuva tänne. Voisi joku meistä tuntea sen.

[/quote]

Komppaan ja muuten varmasti joku tunteekin, ettei vaan itekin lukis tätä ketjuu, kun onhan tääl koko suomi. Mut voiks kuva laittamisest tulla jotaa seurauksii...?
[/quote]

Muokkaa kuvaa niin ettei naama näy.

Vierailija
22/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:52"]nyt se nainen vastasi... ap
[/quote]

Ja...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:42"] Laita kuva tänne. Voisi joku meistä tuntea sen. [/quote] Komppaan ja muuten varmasti joku tunteekin, ettei vaan itekin lukis tätä ketjuu, kun onhan tääl koko suomi. Mut voiks kuva laittamisest tulla jotaa seurauksii...? [/quote] Muokkaa kuvaa niin ettei naama näy.

[/quote]

No mitä hyötyä kuvasta sitten olisi? Parempi kun ei lähde tolle linjalle ollenkaan.

Vierailija
24/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:35"]

Mitäs jos vaatisit ukoltas sen nykyisenkin kännykän nähtäväks...?

[/quote]

pyysin..ei näy numeroa...ei viestejä..ei kuvia.. ainoa mikä ihmetyttää, eivät ole facebookissa kavereita (katsoin miehen puhelimella) mutta kun avaa messengerin niin siellä yhteystiedoissa nainen näkyy?? miten se on mahdollista???

[/quote]

Eli ovat facen kautta yhteydessä, vaikkeivat kavereita... Tai sitten on äkkiä poistanut kavereista niin että näkyy siellä vielä.

[/quote]

Kyllä Ap, tämä kuvio vaikuttaa tosi pahalta. 99% kommentoijista on sitä mieltä, että sinua on petetty, minäkin. 

Miehesi tosin voisi äkkiä keksiä selitykset kuhunkin viestiin jonka löysit vanhasta puhelimesta eli mitä on kirjoittanut, jotta toinen on vastannut niin kuin vastasi. 

Toisaalta mitä sekään auttaisi. Itse en enää uskoisi miestä. Nainenkin oli törkeä, mikä todistaa kiinni jäämisen puolesta. Muutenhan haluaisi välittömästi oikaista väärinkäsityksen.

Vierailija
25/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaus: Oon tosi pahoillani, mutta en koe olevani velvollinen tilittämään mun ystävyyssuhteista sulle, vaikkakin ne ilmeisesti, jostain syystä, häiritsee teidän parisuhdetta. Tämä taitaa olla sellainen asia, joka teidän tulee keskenään parisuhteessa olevina selvittää. Hyvää vappua kaikesta huolimatta! 

Melkoinen vastaus..ystävyyssuhde??? OUTOA,.... ap

Vierailija
26/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt viimeistään lähetät sille sen nakukuvan takaisin! On siinä ystävyyssuhde, ehkä sen jälkeen muuttuu ääni kellossa :D

Vierailija
27/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin sille että: sinä tulit meidän parisuhteeseen lortto...sinä olet vastuussa myös..

en voinut mitään...oon raivona..ap

Vierailija
28/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin sille että: sinä tulit meidän parisuhteeseen lortto...sinä olet vastuussa myös..

Vierailija
29/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitat sille naikkoselle, että "ehkä olen vanhanaikainen mutta omiin ystävyyssuhteisiini ei kuulu lähetellä nakukuvia..." sen kuvan kera! Nyt vähän asennetta nainen, kortit on sulla!!

Vierailija
30/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:00"]vastasin sille että: sinä tulit meidän parisuhteeseen lortto...sinä olet vastuussa myös..

[/quote]

Vastaa vielä

Vierailija
31/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:57"]Tässä vastaus: Oon tosi pahoillani, mutta en koe olevani velvollinen tilittämään mun ystävyyssuhteista sulle, vaikkakin ne ilmeisesti, jostain syystä, häiritsee teidän parisuhdetta. Tämä taitaa olla sellainen asia, joka teidän tulee keskenään parisuhteessa olevina selvittää. Hyvää vappua kaikesta huolimatta! 

[/quote]

en tiedä millainen jakorasia tuo nainen on, mutta itsehän en nussi kavereitani tai lähettele heille paljastavia kuvia. Tuskin kukaan muukaan normaali ihminen.

Vierailija
32/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on joo teidän kahden välinen asia, mut olis voinu muija vähän selvittämisessä auttaa. Käytös puhuu sen puolesta, et haluu olla väleissä ukkos kanssa viel tämän jälkeenkin. Siel se muija on varmaan ihan täpinöissään kun selvis, et ukkos on säilyttäny kuvat.

Vierailija
33/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ukko vastuuseen kans! 

Vierailija
34/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet?

Sinulla ei tosiaankaan ole mitään kortteja, olet menettänyt pelin. Miehesi on ratkaisevassa asemassa, mutta en luottaisi tuollaiseen tyyppiin jatkossakaan. Vasta pari vuotta yhteiseloa ja tuollaiset salaisuudet. Sano miehellesi, että etsii uuden kämpän itselleen.

Vierailija
35/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:57"]

Tässä vastaus: Oon tosi pahoillani, mutta en koe olevani velvollinen tilittämään mun ystävyyssuhteista sulle, vaikkakin ne ilmeisesti, jostain syystä, häiritsee teidän parisuhdetta. Tämä taitaa olla sellainen asia, joka teidän tulee keskenään parisuhteessa olevina selvittää. Hyvää vappua kaikesta huolimatta! 

Alusvaatekuvat kuuluu miehen ja naisen "ystävyyteen" :D:D (Sitten luikitaan pakoon vierittämällä ongelma teidän kahden selvitettäväksi, nainen siis irtisanoutuu kaikesta vastuusta ja on lopuksi vielä muka-mukava toivottomalla hyvää vappua niin ettet hyökkäisi enempää...) 

Vierailija
37/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:08"]

Ap, minkä ikäinen olet?

Sinulla ei tosiaankaan ole mitään kortteja, olet menettänyt pelin. Miehesi on ratkaisevassa asemassa, mutta en luottaisi tuollaiseen tyyppiin jatkossakaan. Vasta pari vuotta yhteiseloa ja tuollaiset salaisuudet. Sano miehellesi, että etsii uuden kämpän itselleen.

[/quote]

Näin juuri. Pettää ja valehteele. Eiköhän se oo moro. 

Vierailija
38/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä se on miehesi tehtävä kertoa sinulle totuus. Naurettavaa että ap joutuu mennä kyselemään muilta miehesi tekoja kun itse ei uskalla kertoa. Säälittävä mies sinulla

Vierailija
39/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei kannata käyttää raivoaan siihen naikkoseen vaan mieheensä. Tuo linja kääntyy äkkiä sille tielle että kaks naista tappelee miehestä. Mä tekisin niinkuin tuossa edellä jo ehdotetaan että laittaisin sen nakukuvan taksisin hyvien vappujen kera ja sitten unohtaisin koko naisen. Miehen pitäisin selkä seinää vasten että nyt tunnustaa kaikki ja heti. Sieltä löytyy varmasti useampikin "ystävyyssuhde". Sitten sanoisin miehelle että voi ruveta pakkaamaan ja että en halua sen naamaa enää nähdä. Kasvata selkäranka ap. Ja muista että mies kiistää ja kiistää niin kauan kun se uskoo että selviää asiasta. Vasta sitten tunnustaa kun tajuaa että peli on lopullisesti menetetty.

Vierailija
40/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:41"]

mies alkoi laulamaan..ei uskaltanut ilmeisesti puhua niin kirjoitti kirjeessä..ovat tavanneet oikeasti pitkästä aikaa samoihin aikoihin kun tutustui minuun...eli alle 3 vuotta sitten... siitä asti nainen vaan pitänyt yhteyttä.. kuulemma olleet sängyssä kerran..ja se on tapahtunut silloin kun me ei vielä varsinaisesti seurusteltu, kahvilla käyneet kyllä työpäivän aikana silloin myöhemmin..me ei varsinaisesti seurusteltu silloin mutta tapailtiin kyllä..mies sanoo että on kertonut naikkoselle seurustelevansa mutta nainen vaan jatkaa ja jatkaa.. mies vannoo että sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään... tuntuu vaan kummalta..miten kukaan yksipuolisesti jaksaa viestitellä toiselle monta vuotta???? ap

[/quote]

Eli ei uskaltanut/halunnut/osannut valehdella päin naamaa ja pelkäsi, ettei pysy suunnitellussa tarinassaan kasvokkain?

[/quote]

Siis, naisen täytyy olla skitsofreeni jollei muka ollut kahden ihmisen välinen dialogi? :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi