Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ihmetyttää mun siskoni..Lukekaa!!!

Vierailija
03.01.2006 |

.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen fanitusvaihe kuuluu aika monien tyttöjen elämään jossain vaiheessa. Kohde voi vaihdella urheilijasta poppistaroihin tai muihin julkkiksiin. Kestää aikansa ja menee sitten ohi. Jonkinlaista tunteiden harjoittelua elämää ja oikeita ihmissuhteita varten. Don´t worry.

Vierailija
22/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei oikeesti ole normaalia että 19-vuotias fanittaa jotain ihme jääkiekkopelaajia. Ja odottelee jäähallin takana kun peli loppuu ja pelaajat lähtee kotiin...todella naurettavaa to0uhua...anteeks nyt vaan!!!

SE EI OLE NORMAALIA!!!! SE ON TODELLA TODELLA LAPSELLISTA!!!!!

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä sua varmaan kauhistuttaiskin, vai mitä? Kyllä Raipe aina jonkun pissiksen voittaa.

Vierailija
24/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siskosi harrastaa jääkiekkoa

- siskollasi 19 on tyttökavereita 15 v

- heillä on hauskaa yhdessä

- hän fanittaa jääkiekkoilijoita

- hän ei pukeudu mielestäsi " naisellisesti"

- hän ei hae aviomiestä ja suunnittele " kunnon" tulevaisuutta eli lapsia, perhettä ja sen sellaista, vaikka on noin " vanha"

Vierailija
25/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta se voi han rauhassa pitää hauskaa niitten pukkulikkojen kans, mutta kyllähän sen ikäisen pitäisi jo pikkuhiljaa tehdä kotonakin jotain. Muuta ku istua 18hnetissä ja loput ajasta nukkua tai sit juosta niitten jääkiekkopelaajien perässä.

Mutta tiedän ettei kukaan oikeesti ymmärrä mitä ajan takaa ja kuinka paljon tuo siskoni käyttäytyminen ärsyttää mua!

-ap-

Vierailija
26/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun puolesta se voi han rauhassa pitää hauskaa niitten pukkulikkojen kans, mutta kyllähän sen ikäisen pitäisi jo pikkuhiljaa tehdä kotonakin jotain. Muuta ku istua 18hnetissä ja loput ajasta nukkua tai sit juosta niitten jääkiekkopelaajien perässä.

Mutta tiedän ettei kukaan oikeesti ymmärrä mitä ajan takaa ja kuinka paljon tuo siskoni käyttäytyminen ärsyttää mua!

-ap-

Vierailija
27/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini on sairaslomalla kun oli käsileikkauksessa. Heillä on 2 koiraa. Siskoni kun on kova jääkiekkoilija, niin eipä viitsi mennä koirien kans lenkille, vaan äitini joutuu menemään kipeen kätensä kanssa. Ja joutuu lisäks tekemään kaikkee muutakin, kun tuo yks vaan istuu omassa huoneessa tai on juoksemassa niitten kiekkoilijoiden perässä..

onko se ihan normaalia? ja välillä huutaa omasta huoneesta että " mitä ruokaa meil on tänään" mutta ei vaivaudu ees ite tekemään tai edes vähän auttamaan...prkl

-ap-

Vierailija
28/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n selkeimmäksi.

tai sitten ÄITISI ottaa komennon ja vaatii, et tyttö maksaa

a) vuokran

b) kuluja

c) tai kattaa osan em. asioista muutamalla askareella

Äitisi se pitää tehdä, ei sinun. Isosiskoo on niin helppo inhota.

Vierailija
29/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tuntees,

mut aikas menee hukkaan velloessas noissa fiilareissas.

Voisit siis miettiä jotain muuta

Vierailija
30/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nyt kun olen sairaslomalla ja sinä asut vielä kotona, niin olisi syytä vähän autella!!

Et sinä ole siskosi käytöksestä vastuussa. Toki voit hänelle puhua, mutta en juttelisi siitä jääkiekkohommasta, vaan kotihommien teosta ja vastuun ottamisesta lähimmäisestä.

Onko hänellä oma auto vai ajeleeko äidin autolla ja bensoilla keikoillaan?

Vierailija
31/35 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänelle no monia kertoja puhuttu niistä kotitöistä. Mutta ei!!!! Ei viitti tehä yhtään mitään...

Äitini on sanonut että hommaa oman kämpän kun menee opiskelemaan. pari päivää on sen jälkeen auttanut ja sit se on taas jääny...

Ja siskoni huutaa äidille todella pahasti...

-ap-

Vierailija
32/35 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli. hän on 19v. Kovin innokas jääkiekkoilija. Pelaa maalivahtina. On ollut myös erään valtion maajoukkueessa pelaamassa.

Todella hyvä maalivahti onkin.

Ja oli todella mukava siskokin siihen saakka kun kuvioihin astui muutama sen kaveri. ellaisia poikamaisia tyttöjä kaikki ja saman ikäisiä ku siskoni.

Nyt ne on ystävystyneet 15-vuotiaiden " kovien jääkiekkofanien" kanssa. Tiedätte kai mistä puhun.." hihihihihi" -tytteleistä. Jotka seuraa jääkiekkoa vain niiden pelaajien takia.

No, nyt sitten siskoni ja ne muut kaverit käyvät katsomassa erään SM-liiga joukkuueen pelejä ja aian pelien jälkeen he menevät hallin taa halaamaan niitä pelaajia yms..

Ja nyt mun siskoni on rakastunut yhteen pelaajaan, joka on lähemmäs 40 tai ylikin.

Arrrggghh..että mua suututtaa siskoni käyttäytyminen.

Ihan ku ne pelaajat oikeesti mielellään olis niitten kikattavien pikkulikkojen kans...

Ja kun ne pelaajathan sais ihan kenet vaan, niin miksi ihmeessä ne tytöt luulee että ne pelaajat ovat ihastuneita heihin, poikamaisiin pikkulikkoihin..

Anteeksi vuodatukseni, mutta niin paljon ärsyttää!!!!!

Eikä kukaan varmaan saanut tosta mitään selkoa, mutta...

Vierailija
33/35 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tämän ketjun ap...

Vierailija
34/35 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni asuu vielä kotona. Hän ei auta äitiäni missään asiassa, hän ei tee kotona yhtään mitään. Käy vaan peleissä katsomassa niitä pelaajia.

Äitini oli käsileikkauksessa, niin eipä siskoni silloinkaan äitiä auttanut.

-ap-

Vierailija
35/35 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 v nainen ja 40 v mies ei ole mikään luonnoton pariskunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi