Mua ihmetyttää mun siskoni..Lukekaa!!!
Kommentit (35)
2 kk vanha ketju ja nostettiin viestillä. " olet ap sairas"
Oletko, ketjun nostaja itse ap? Mitä häh?
Seurasivat kuola poskessa erästä bändiä.Oikein alkoi itseänikin hävettämään kun kertoi niitä juttujaan.
Ilman muuta siskosi tulisi muuttaa omaan asuntoon.Ehkä nämä fanittajatkin majailisivat siellä,mutta kuitenkin oppisi hieman vastuuta.Myös taloudellisesti parempi jos asuu omassa asunnossa.Nythän katsotaan kuuluvaksi samaan talouteen vanhempiesi kanssa.
enkä sitä ikäeroa nyt ajanut takaa, vaan sitä että eikö 19-vuotias ole jo aikuinen eikä mikään hihittelevä teini joka juoksee joidenkin pelaajien perässä?
Ja en todellakaan ole kade. ua ennemminkin säälittää se touhu :(
-ap-
missithän on " sieviä naapurintyttöjä" , tuskin kovin moni edes haluaa olla sellainen nykyään. mieluimmin sporttityttö tai moderni malli tai muodikas nuori tms....
anna siskos olla " lapsellinen" .
nin joo..annan siskoni vaan ajellutaa niitä kavereitaan autollansa 100km päähän, eikä ne mitään bensoja sille maksa.
aarrrgggghh!!!!!
Ja sitten noita kuvia niitten pelaajien kans otetaan ihan miljoonia ja laitetaan ympäri nettiä ja kotona seinät täyteen..huoh...
-ap-
Vierailija:
missithän on " sieviä naapurintyttöjä" , tuskin kovin moni edes haluaa olla sellainen nykyään. mieluimmin sporttityttö tai moderni malli tai muodikas nuori tms....anna siskos olla " lapsellinen" .
Siskoni on kaukana sporttitytöstä ja modernista mallista..
Hän käyttää pääosin miesten vaatteita...ja muutenkin on jotenkin poikamainen...
-ap-
Vierailija:
Siskoni on kaukana sporttitytöstä ja modernista mallista..
Hän käyttää pääosin miesten vaatteita...ja muutenkin on jotenkin poikamainen...
-ap-
ne menee sinne jäähallin taa pelin jälkeen, että pääsevät halaamaan (siis koko porukka, heitä on n. 8) ja ottamaan kuvia niistä pelaajista.
Mulle se on ihan ok, jos vaikka joku pelaaja kiinnostuukin siskostani, mutta siis jotain järkeä noihin hallin takana hihityksiin...
Siis ihan teinimeininkiä!! Jokainen tajuaa tämän? vai tajuaako?
-ap-
Olet varmaan itsekin ollut. Ja jos he fanittavat jääkiekonpelaajia, mitäs sitten? Mun oma sisko alkoi käyttämään aineita ja sairastui lopulta vakavaan syömishäiriöön. elä vaan omaa elämääsi, siskosi elää omaansa.
Minusta tuollainen ei ole ns.normaalia 19v käytöstä. Ei sen ikäinen enää toimi noin. Olen samoilla linjoilla kanssasi.
Asiasta kahdeksanteen... Mielestäni siskosi tulisi osallistua kotitöihin, kun kerta asuu kotona. Auttaminen kotitöissä ei ole liikaa vaadittua. 10v nuoremmatkin osaavat auttaa, miksi ei 19v?
Siskosi on taintunut teiniksi.
Viiskymppiset rouvat käy laulajaidolinsa keikoilla, räpsii kuvia, kikattelee ja halailee :D
Ei ole kukkamekko päällä? Ei käytä hameita? On farkut ja paita sen sijaan ja se on susta miesten vaatetusta. Vai meinaatko, että on miehen puku päällä :D
ja siskollani on siis miesten farkkuja ja yleensäkin pukeutuu todella miesmäisesti. Ei mitään naisellista.
Ja naisellisella en ainoastaan tarkoita näitä kukkamekkoja. Vaan ihan oikeita naisten vaatteita, oli ne mitä tahansa...
-ap-
Kokeeko hän, että kiekkoilijat haluaisivat hänet mukaansa esim.juttelemaan jos hän olisi samanlainen =kiekkoilija olettaisi, että juttua piisaa samoista intresseistä.
Edellisiin kommentteihin viitaten, aika monet kiekkoilijoiden vaimot ovat sellaisia naisellisia...
t:21
Vierailija:
ja siskollani on siis miesten farkkuja ja yleensäkin pukeutuu todella miesmäisesti. Ei mitään naisellista.Ja naisellisella en ainoastaan tarkoita näitä kukkamekkoja. Vaan ihan oikeita naisten vaatteita, oli ne mitä tahansa...
-ap-
miesten farkkuja? miesmäisiä koruja yms...?
Vierailija:
miesten farkkuja? miesmäisiä koruja yms...?
kantapään kautta.
Eilen täällä oli setan sukupuolitesti. Naisten ja miesten lisäksi joukossamme on ihmisiä, jotka ovat androgyynejä tai sukupuolineutraaleja.
Kaikkia eivät naiselliset kotkotukset kiinnosta, koska ne eivät kiinnosta. Toisessa päässä naisellisuuden janaa on hyvin miesmäinen nainen ja toisessa päässä oikein naisellinen ja kaikkea siltä väliltä.
Sille ei ainakaan toiset ihmiset mitään voi.
Olen monia kertoja käskenyt sitä ostamaan naisten vaatteita, siis naisten housuja, paitoja yms..mutta ei!!!
Aina ne miesten vaatteet vie voiton. Kun kuulemma naisten farkut kiristää joka paikasta ja ei kuulemma löydy hänelle sopivia farkkuja.
Joopajoo...
-ap-
no, jotkut kai kehittyy hitaammin henkisesti.