Onko joku tilannut mattoja täältä: trendcarpet.fi?
Kommentit (57)
Tilasin enkä tilaa toista kertaa, matto tuli vajaa kahdessa viikossa , kyselin välillä että onko matto lähetetty ja kauanko menee toimituksessa ja niihin vastailtiltiin että voi mennä parikin viikkoa. Noh tuli sitte lopulta . Matto oli nakattu jätesäkkiin, oli aivan rutussa eikä todellakaan sama mikä kuvissa!!! Pohja joku liru joka ei pysy paikoillaan ja myyntikuvassa näytti samalta mikä edellisessä matossani joka oli tilattu vekeltä. Luvattiin niin ihanan pehmeää ja laadukasta, tuo on kova koppura ja ainakin kertaalleen yritetty pestä , karvat toisissaan kiinni tahmasena ja ruskeita länttejä siellä täällä.. Ei vastaa enää sähköposteihin kun kyselin palautuslappuja ja rahoja takaisin.
Täälläkin positiivinen kokemus. Lastenhuoneen matto tuli 4 päivässä ja oli just niinku kuvassa!
Tilasin täältä maton ja olen tyytyväinen. Toimitus vähän hidas koska tulee Ruotsista keskusvarastolta
Kellarin haju viittaa siihen että tuon firman mattoja joko valmistetaan tai säilytetään homeisissa tiloissa.
Ostaja saa maton mukana homeitiöitä kotiinsa.
Kiitos tästä hajutiedosta
t. homeallergikko
Tilasin maton lastenhuoneeseen, matto oli juuri niin kaunis kuin kuvassa ja myös laadukas.
Kaikki sujui hyvin, aion tilata jatkossakin heiltä.
Vanha ketju, mutta uusi kokemus :) Tilasin trendcarpetilta olohuoneeseen ison wilton maton , joka näytti todella ihanalta kuvassa. Matto tuli reilun viikon päästä eli 6.5.2022, ei kylläkään kotiin vaan toimituspisteeseen. Pettymys oli suuri, kun avasin paketin : matto oli väärä!!! Kuvio suht. samat kuin tilaamassani , mutta värit täysin erilaiset . Ärsyttävää, kun palautustarraa ei ollut mukana. Lähetin sähköpostia heille , mutta saa nähdä kuinka pian toimittavat palautusohjeet. Onneksi tilasin klarna patmentsin kautta , etten ainakaan rahojani menetä. Klarnalle jo ilmoitin palauttavani tuotteen.
Pelotti tilata, kuin luin näitä kommenteja täällä. Otin riskin ja tilasin. Matto tuli 9 päivässä. Mattoa ei tuotu kotiin, vaan toimipisteeseen, mikä ei niinkään haitannut. Sain hakea maton kuin itselle sopi. Olin pari kertaa yhteydessä asiakaspalveluun ja sain sieltä nopean vastauksen. Matto oli oikea ja olen oikein tyytyväinen 😊
Älä tilaa. Peruutin juuri tilauksen. Mattoa ei ole kuulunut kohta kahteen kuukauteen. Mitenkähän saan rahani takaisin? Tosi suuri pettymys tämä firma. Olisinpa lukenut arvostelut ennen tilaamista.
Onko kukaan tilannut Trendcarpetilta Suomeen aitoja itämaisia mattoja? Kiinnostaisi tietää, tuleeko verkkosivun hinnan päälle tullit ja alvit yms. lisät? Tuontiverosäännöt muuttuivat viime kesänä.
Kommenttina aikaisempiin viesteihin: Pari vuotta sitten tilasin mustavalkoisen lehmäntaljan, ja se oli prikulleen samanlainen kuin kuvissa, eikä haissut muulle kuin nahkalle. Nopea toimitus lähipostiin.
Se, että matto on luonnossa eri värinen kuin verkkosivun kuvassa, voi johtua siitä, että näyttöänne ei ole värikalibroitu!!
En suosittele kyllä kenellekään. Tilasin verhot ja tuli aivan eri verhot, kuin ne jotka tilasin. Palautustarroja ei tietenkään tullut paketissa, joten hirveä työmaa aspasta ruinailla niitä, tulostaa jossain, kiinnittää jollain teipillä jne. Paketti oli myös sen näkönen, että oli varmaan kuljetettu Ukrainan kautta ja muutama pommi osunut.
Viikko sitten tilattiin trendcarpetista matto ja olin lukenut etukäteen täältä kommentteja. Matto tuli muutamassa päivässä, mutta se oli purkautunut reunasta, pienempi kuin luvattiin ja vieläpä erinäköinen kuin kuvassa. Kaikesta huolimatta päätin pitää maton, koska antoivat siitä -30% alennuksen. Ensin antoivat vain 15% mutta sitten suostuivat tuplaamaan sen.
Tilattiin siis tämä matto: https://www.trendcarpet.fi/fi/olohuoneen-matot/pyoreat-matot-padova-vih…
Tuo kuva netissä on niiden joku "fiiliskuva" eikä todellakaan oikea matto! Oikea on suht ohut akryylimatto, jonka päälle on painettu tuollainen kuva ja koska kultaa ei printtiväreissä ole, niin kultakohdat ovat sellaista oranssia väriä. Myös tuo "valkoinen" tai harmaa on oikeasti vaaleaa lilaa. Ja matto oli tosiaan rikki jo valmiiksi, sen reunaommel oli lähtenyt purkautumaan ja siksi sain alennusta. Koko oli ilmoitettu 200cm, mutta oikeasti oli 193cm, mikä nyt ei ole dramaattista, mutta meidän 100cm leveän ruokapöydän kanssa just ne muutamat sentit ois saaneet tuolin jalat mahtumaan koko ajan matolle ja estämään kääriytymisen.
Huomaan olevani täysi idiootti kun päätin pitää maton kaikista mainituista seikoista huolimatta, mutta en ole muualla törmännyt tällaisiin kuviointeihin matoissa.
Asiakaspalvelu toimi kohdallani hyvin ja toimitus oli nopea, mutta onhan tuossa kusetuksen makua, kun kuvat netissä eivät ole aitoja ja kotiin saapuva matto on siitä lähempänä Wishistä tilattua kopiota. Toki ei tuohon hintaan mitään muuta voi edes olettaa.
Yksi matto on tilattu. Nykyään käytössä oleva matto mitattiin sitä ennen. Autoin hieman maksutietojen kanssa.
Minä tilasin juuri täältä polypropeenimaton. Jännitti tilata, kun olin lukenut näitä kokemuksia, mutta matto oli juuri sellainen kuin myyntikuvassa ja toimitus nopea, saapui muutamassa päivässä. Itselläni siis oli oikein positiivinen kokemus tästä yrityksestä!
Sama juttu kyseisen mattofirman kanssa. Huonoin kauppa ikinä! Matot tuli piti olla vaaleaharmaa hopea, tulikin yksi iso sinivalkoinen ja kaksi täysin pinkkiä pienempää. Olivat Wilson mattoja, ja etiketeissä luki harmaahopea, kukahan värisokea lajittelee matot pusseihin ja väärät etiketit.
Samana päivänä lähtin takaisin 26.9.25 ja maksoin itse lähetyksen. Palautin osoitteeseen josta tuli, Trendcarppet ei koskaan hakenut lähetystä vaikka näin lähetystiedoista että viesti oli heille lähetetty ja Postnord piti pakettia siellä Götebogissa 1,5 kk ja on edelleen siellä. Ei ole palautunutkaan minulle. Suomen Postnord sanoi ettei minun tietoja näy, onneksi on kuva lähetyksestä. Olen laittanut Trendcarpetille kymmeniä viestejä tälle Karenille, ei selviä mikään. Ostin Klarnan kautta siellä ihmetellään kun en ole maksanut vielä mitään. Toki laittoivat taas selvitykseen kun sanoin mikä tilanne on. Surkeinta kauppaa mihin ikinä törmännyt! Tässä käy vielä niin että joudun maksamaan matot ja paketti viruu kymmenen vuotta siellä Postnordin nurkissa, kun kukaan ei tiedä minne matot menossa. Niin että voihan **WFT**
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kyseisen mattofirman kanssa. Huonoin kauppa ikinä! Matot tuli piti olla vaaleaharmaa hopea, tulikin yksi iso sinivalkoinen ja kaksi täysin pinkkiä pienempää. Olivat Wilson mattoja, ja etiketeissä luki harmaahopea, kukahan värisokea lajittelee matot pusseihin ja väärät etiketit.
Samana päivänä lähtin takaisin 26.9.25 ja maksoin itse lähetyksen. Palautin osoitteeseen josta tuli, Trendcarppet ei koskaan hakenut lähetystä vaikka näin lähetystiedoista että viesti oli heille lähetetty ja Postnord piti pakettia siellä Götebogissa 1,5 kk ja on edelleen siellä. Ei ole palautunutkaan minulle. Suomen Postnord sanoi ettei minun tietoja näy, onneksi on kuva lähetyksestä. Olen laittanut Trendcarpetille kymmeniä viestejä tälle Karenille, ei selviä mikään. Ostin Klarnan kautta siellä ihmetellään kun en ole maksanut vielä mitään. Toki laittoivat taas selvitykseen kun sanoin mikä tilanne on. Surkeinta kauppaa mihin ikinä törmännyt! Täss
Hyvä tieto. En tilaa koskaan.
Meillä tilaus sujui hyvin. Olin lukenut mm nämä kommentit ja pelkäsin miten käy. Matto tuli Ruotsista ja toimituksessa kesti tasan viikko tilauspäivästä (2-3 päiväähän sivuilla lukee). Matto oli samanlainen kuin kuvissa.