Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tilannut mattoja täältä: trendcarpet.fi?

Vierailija
14.11.2014 |

Onko luotettava kauppa vai ei?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin yhden maton tuolta jonka jälkeen vaihdoin kaikki vanhat matot ja tilasin kodin matot tuolta. Kaikki laadukkaita. Nopea ilmainen toimitus ja matot kannetaan kotiin sisälle asti. Hinnat myös edulliset. Olen mainostanut kavereillekin firmaa. Outoja noi aikaisemmat kommentit, ihan kuin puhuisimme eri firmasta?

Vierailija
22/57 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu !!!

Onko tää firma menny konkkaan/huijausta!?

Sähköpostiviestit ei mene perille,

palautuvat mulle takaisin eikä mattoa kuulu.

Vielä en ole maksanut mitään.

Otin Klarna-laskun..

Pelottaa miten tässä käy..

Tilaamani matto on kyllä hieno jos juuri sellainen joskus tulisi perille...

Kurja juttu! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoo, tilasin kans sama päivämäärä ku sulla. Sivulla lukee toimitus 2-3 päivää, ja rahtikirjassa lukee toimitus 9.1.2019 suunnilleen... Sähköposti ei mee perille prkl

Vierailija
24/57 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin matto 25.2.19. Mutta mattoa ei oo nähnyt vielä. Tilasin Klarnalla ja 6 päivä on vielä maksu aikaa. Sähköposti ei mene perille ja kollinumero näyttää, että matto on Ruotsissa.

Vierailija
25/57 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse juuri tilaamassa tuolta... Onko tilannepäivityksiä näihin tuoreimpiin tilauksiin? Saitteko mattoja?

Vierailija
26/57 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin maton ja se kyllä toimitettiin ihan muutamassa päivässä kotiovelle asti. Mutta siihen se sit jäikin!

Avasin paketin ja sieltä pelmahti oikein kunnollinen kellarin haju. Nooh, levitin lattialle... lattialla reippaasti hiekkaa ja kuteen palasia.... Pistin viestiä ja kuvat, saas nähdä mitä vastaavat, tai meneekö tuo viesti edes perille.

Eikä matto kyllä muutenkaan mitenkään hyvä ollut, ihan rempula eikä todellakaan sellainen räsymatto mihin suomalaiset ovat tottuneet.

Itse en tilaa enää koskaan tuolta.

Vierailija
27/57 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkky kellarin haju meidän matossa myös. Ja 250cm halkasijan mattoa aika vaikee kerrostalossa alkaa pesemään. :|

Vierailija
28/57 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus toimitettiin suht nopeaan. Maton lastu kuitenkin todella huono. Lupaavat ilmaisen asiakaspalautuksen jos lähetyksessä heidän antama osoitetarran. Mutta tätä osoitetarraa vaikea saada koska viestit eivät mene perille ja puhelin ei vastaa.

Vierailija
29/57 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan teillä on mennyt tilauksesta toimitukseen? Ilmeisesti matot tulevat Ruotsista.

Itse tilasin maton maanantaina 3.6.2019 ja vahvistusviesti tuli trendcarpet.se

ja että paketti on lähetetty.

Kuriirina DB-Shencker ja kollin mukaan lähetys ei ole saapunut vielä DB-Schenkerille.

Toimitettiinko matot kotiin asti tosiaan? Mun tilauksessa lukee noutopistepaketti lähimpään postiin...

Vierailija
30/57 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin matto 25.2.19. Mutta mattoa ei oo nähnyt vielä. Tilasin Klarnalla ja 6 päivä on vielä maksu aikaa. Sähköposti ei mene perille ja kollinumero näyttää, että matto on Ruotsissa.

Saitkon maton/ selvisikö asia?

Vierailija
31/57 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Mattoa ei näy ei kuulu, toimitusosoitteeksi näyttää viereisen kaupungin R-kioskin, jossa matto ei ole. Kotiovelle toimituksesta sovittu. Laskun eräpvm on 4 päivän kuluttua. Yhteydenotto Trendcarpetiin ei onnistu; sähköpostit eivät mene perille, eikä puheluun vastata. Vielä muutaman päivän odotan, sitten asia päätyy kuluttaja-asiamiehen hoidettavaksi.

Harmittaa, juuri mieleisen maton luulin saavani.

Vierailija
32/57 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tilanne. Mattoa ei näy ei kuulu, toimitusosoitteeksi näyttää viereisen kaupungin R-kioskin, jossa matto ei ole. Kotiovelle toimituksesta sovittu. Laskun eräpvm on 4 päivän kuluttua. Yhteydenotto Trendcarpetiin ei onnistu; sähköpostit eivät mene perille, eikä puheluun vastata. Vielä muutaman päivän odotan, sitten asia päätyy kuluttaja-asiamiehen hoidettavaksi.

Moi!

Sama juttu mulla edelleen. Tilausnumerolla katsoessa lukee vaan: DB Schenker odottaa lähetystä.

Ja tosiaan tilauksesta on mennyt jo puoltoista viikkoa, eikä paketti ole liikkunut mihinkään. Mullakin Klarna-lasku ja eräpäivä siinä 17.6.

Email kannattaa laittaa info@trencarpet.se

Sieltä sain viikko sit vastauksen, että tilaus on kuulema heiltä lähetetty, mutta heillä on ollut ongelmia kuljetusfirman kanssa, josta johtuu viivästys. Sanoivat, että tän viikon loppuun mennessä pitäisi paketti olla mulla, mutta edelleenkään se ei ole liikkunut mihinkään.

Seuraavaksi aion ottaa yhteyden Klarnaan. jos paketti ei perjantaihin mennessä ole tullut.

Vierailija
33/57 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Sama juttu mulla edelleen. Tilausnumerolla katsoessa lukee vaan: DB Schenker odottaa lähetystä.

Ja tosiaan tilauksesta on mennyt jo puoltoista viikkoa, eikä paketti ole liikkunut mihinkään. Mullakin Klarna-lasku ja eräpäivä siinä 17.6.

Email kannattaa laittaa info@trencarpet.se

Sieltä sain viikko sit vastauksen, että tilaus on kuulema heiltä lähetetty, mutta heillä on ollut ongelmia kuljetusfirman kanssa, josta johtuu viivästys. Sanoivat, että tän viikon loppuun mennessä pitäisi paketti olla mulla, mutta edelleenkään se ei ole liikkunut mihinkään.

Seuraavaksi aion ottaa yhteyden Klarnaan. jos paketti ei perjantaihin mennessä ole tullut.

Siis: info@trendcarpet.se

Ja emailin kirjoitin englanniksi...

Vierailija
34/57 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin spostin Trendcarpetiin niin suomeksi kuin englanniksikin, molempiin tuli sama vastaus kuin sinulla. Eli matto pitäisi olla tulossa, muttei näy missään. Paitsi laskulla, jonka eräpvm on 17.6.

Tämän viikon vielä odotan, sitten asia päätyy kuluttaja-asiamiehen hoidettavaksi, mikäli mattoa tai tietoa kuulu.

Vierailija
35/57 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko saaneet palautettua tuotteitanne? Olen myös laittanut viestiä ruotsin sähköpostiosoitteeseen kun tosiaan ei sivuilla annettuun mene läpi...Olen sen verran uusi näissä, että miten onnistuu asian hoitaminen, jos kaupasta ei vastata ja haluaisin tuotteen palauttaa?

Vierailija
36/57 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vanha ketju, mutta haluan purkaa harmitustani tänne. Tilasin kesällä pari punasävyistä räsymattoa mökille vietäväksi. No tavara tuli ajoissa muutamaa viikkoa ennen mökille lähtöä, jossa vasta purin paketit. Ja voi kauheeta, millaisia riepuja sieltä paljastuikaan. Mainoskuva vs. mitä oikeasti toimitettiin olivat kyllä kaukana toisistaan.

Matto oli löysästi kudottu eli sormi meni läpi. Itse kudinneulos oli huonosti leikattu ja liian paksu ja matossa on sen vuoksi epämääräisen näköisiä töyssyjä ja neuloksen päitä yms.

Tuossa ne muistuttavat joka mökkipäivä epäonnistuneesta ostoksesta. Kyllä äitivainaa pyörisi haudassaan, jos tietäisi, mitä rytkyjä tytär on lattialle laittanut.

Jos tilaatte jotain, tarkistakaa ostoksenne heti. Ikävä kyllä itse en sitä tehnyt.

Tuli kalliiksi tämäkin oppitunti :(.

37/57 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pakko tulla kommentoimaan tätä.... Luin aikasemmin kommentteja kun löysin Trencarpetista erittäin hienon maton.... Tilasin sitten kumminkin huonoista kokemuksista huolimatta sieltä itselleni eteiseen maton, koska ajattelin että ei se niin paha voi olla. Olen tilannut aikaisemmin sohvat sellaiselta sivustolta mistä luin myös vain huonoja kokemuksia ja kaikki sujui hyvin, toimitus oli ajallaan ja muutenkaan ei ollut mitään ongelmia. Täytyy vaan lukea ehdot ja muut tarkkaan niin tietää mitä odottaa ja niistä on turha valittaa myöhemmin kun ei osattu lukea ehtoja... Mutta asiaan.

Tilasin siis 31.10 maton Trendcarpetista ja saapui 5 päivää myöhemmin ! Ja siinä oli vielä viikonloppu välissä, eli olisi varmasti tullut nopeamminkin...

Laatu hyvä, ei paina paljon, mutta on juuri niinkuin kuvassa. Todella tyytyväinen asiakas täällä !

Vierailija
38/57 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus täälläkin, nopea toimitus ja ihan ok laatu. Kandee kuitenkin tarkistaa maton mitat, maksoin ehkä vähän ylihintaa pienestä kuramatosta (koko oli kyllä näkyvillä, mutta en vaan rekisteröinyt että oli olettamaani pienempi 😊). Tosi kivoja kuoseja myynnissä, tilaan varmaan myöhemminkin.

Vierailija
39/57 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus Trendcarpetista. Tilasin Antwerp-porrasmattoja, jotka saapuivat 2 viikossa (postilakolla saattoi olla vaikutusta toimitusaikaan). Matot vaikuttavat laadukkailta. Olivat valmiiksi rappusen malliin muotoiltu ja sisälsi teipin, jolla tuntuu ihan hyvin pysyvän paikallaan.

Vierailija
40/57 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime kuussa kelim-maton tuolta ja olen todella tyytyväinen. Matto oli noudettavissa postista noin viikko tilauksen jälkeen ja itse matto on todella näyttävän ja ihanan näköinen ^-^

Alkuun itseänikin epäilytti kyseinen pulju ja luin näitä tämän keskustelun kokemuksia.  Matot on kuitenkin melkoisen hintavia (ostamani noin 300 euroa), niin halusin olla varma kaupan luotettavuudesta ennen ostoa. Löysin myös blogin, jossa oli samasta kaupasta tilattu matto ja sen myötä sitten rohkaistuin onneksi tilaamaan. On kyllä niin olkkarin piristys nyt tuo matto etten voi liikaa hehkuttaa sitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän