Onko joku tilannut mattoja täältä: trendcarpet.fi?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:18"]
En suosittele
[/quote]
Miksi?
Onko noi lehmäntaljat teidän mielestä kiva sisustusjuttu?
lehmäntaljat on kivoja maalaistaloissa
Tilasin kaksi tosi kivannäköistä räsymattoa, muuten ok, mutta tosi löperöitä, sopisi paremmin sängynpeitoksi kuin matoksi.
Hei!
Ai ei ollut hyviä räsymattoja.. Harmi! Juuri ajattelin yhden maton tilata sieltä.
Mä ostin Anttilasta tosi hyvän räsymaton!
Hyviä räsymattoja saa ekotorilta tms vastaavista paikoista, SPR kontti, Pelastusarmeijan kirppikset jne
En suosittele! :( Tilasin Trendcarpetista pyöreän räsymaton. Saamani matto oli kuitenkin ihan erinäköinen kuin kuvassa, matossa käytettyjen kuteet olivat erivärisiä kuin sivulla olevassa kuvassa ja koko matto oli paljon tummepi, joten se ei sopinut kotiimme. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja laitoin vielä heidän pyydettyään valokuvaa ja selvitin tarkkaan missä ongelma on. Lisäksi kerroin, että maton valkoisiin raitoihin oli levinnyt väriä punaisista raidoista. He eivät hyväksyneet reklaamatiotani, heidän mielestään matoissa ei ollut huomattavaa eroa ja he sanoivat, että voin paluttaa maton asiakaspalautuksena, jolloin minun täytyy itse maksaa lähetyksen postikulut ja he palauttavat vain maton hinnan. Käytännössä minulle olisi tullut siis lisäkuluja maton hinnan verran. Vaihdoin heidän kanssaan useita sähköposteja ja olin myös yhteksissä asiasta Euroopan kuluttajakeskukseen ja sieltäkin vahvistettiin, että kuvien perusteella matot ovat erilaisia, mutta en viitsinyt alkaa sitten viemään asiaa eteenpäin noin pikkusumman takia.
Ei suosituksia täältäkään. Tilasin mustavalkoisen lehmäntaljan, joka kuvassa näytti hienolle. Kun avasin paketin ja levitin taljan lattialle, niin pettymys oli valtava.
Valkoisella pohjalla oli pari pientä keltaista tahraa, karva oli laikuittain harvempaa ja lyhyempää kuin muualla, aivan kuin olisi hankautunut pois. Reunoilla oli laajoja kokonaan karvattomia alueita, ja koska pohjanahka oli jostain syystä taivaansininen, oli nämäkin kohdat sinisiä. (olen sitä mieltä, että nettisivuilla olevaa kuvaa oli fiksattu jotenkin, koska varmasti se sinisyys näkyisi siinäkin)
Pisteenä i:n päälle talja oli ilmeisesti repeytynyt jossain vaiheessa, ja se oli paikattu tökerösti. Paikka näytti suunnilleen 30cm leikkaushaavalta, koska ompeleet oli laitettu kuin tikit konsanaan.
Älkää vain laittako rahojanne hukkaan tilaamaalla Trendcarpetilta.
Tilasin taljan laskulla ihan siitä syystä, että takaraivossa oli joku epäilys kyseistä puljua kohtaan. En siis ole vielä maksanut mitään, ja tänään meilasin kaupanpurkuilmoituksen. Onneksi on kuluttajansuoja, mutta joudun silti maksamaan palautusrahdin itse.. :/
Ohhoh! Onpas karua luettavaa nämä kokemukset Trendcarpet.fi:stä! Juuri kun olin löytänyt kyseisen nettikaupan ja ihastunut sen beni ouarain-valikoimaan, erityisesti yhteen matoista ja painamassa "kassalle"-nappia.... Enpä taida enää uskaltaakaan. Reilu reklamaatiopalvelu on kuitenkin verkkokaupan kanssa todella tärkeä juttu, tuotteta kun ei saa etukäteen livenä nähdä.
Beni ouarain-matot ovat kalliita investointeja. Ja lisäksi raskaita, jos joutuukin kelvottoman yksilön omalla kustannuksellaan takaisin lähettämään.
Se lisäys vielä edelliseen, että olisiko jollain kuitenkin kyseisen verkkokaupan toiminnasta positiivisia kokemuksia?
Tilasin nätin boucheroute maton, oli kulumaa mutta oli tiedossa koska näkyi kuvissa. Olen kuitenkin tyytyväinen.
Tilasin Trendcartilta yhden maton. Moneen viikkoon ei mattoa kuulunut. Lähetin kyselyn ja vastaus oli, että matto on lähetetty, mutta pakettia ei löydy mistään. He lupasivat lähettää uuden maton. Kuljetusta edeltävänä päivänä kuljetusta hoitavasta firmasta soitettiin ja kerrottiin, että minulle on tulossa kaksi pakettia. Soittajan kanssa neuvoteltiin niin, että toinen pakkaus lähtee samantien takaisin, koska olin tilannut vain yhden maton. Kuitenkin oven taake oli jätetty kaksi mattoa. Otin yhteyttä Trendcarpetiin. Heiltä tuli vastaus, että maton palautus maksaa 50 euroa (maton hinta oli 40 euroa). Muutien sähköpostien vaihtamisen jälkeen tulin siihen tulokseen, ettei ole mitään mieltä palauttaa mattoa ja maksaa siitä 50 euroa. Myöskin kuljetusliikkeeseen olen ollut yhteydessä, koska en aivan ymmärtänyt, että miten se kadoksissa ollut matto sattuikin sopivasti löytymään juuri samaan aikaan, kun toinen oli tulossa ja toimituksessa. Tässä ei nyt joku täsmää. Trendcarpetin matot on kauniita, mutta en uskalla tilata enää. Matoissa oli todella paha, pistävä haju ja jouduin ne pesemään ja tuulettamaan perusteellisesti. Kaiken kaikkiaan tästä mattokaupasta jäi huono maku.
Täällä hyviä kokemuksia. Tilasin pari räsymattoa ja ovat juuri sellaisia kuin miltä kuvassa näyttivät. Laadukkaan tuntuiset matot, edullinen hinta ja ilmainen toimitus suoraan kotiovelle!
Tilasin sieltä puuvillamaton. Ei valittamista.
Tilasin maton, eikä toimitusta ole näkynyt. Heidän sähköpostiosoitteensa ei ole toiminnassa. Puhelinnumerossa vastaa vain nauhoite. Facebookissa on ulkomaan kielellä annettu huonoja palautteita. Taitaa olla huijausta koko kauppa.
uuuup