KAASO-ONGELMA TÄÄLLÄKIN
eli millä perusteella valitsitte kaasonne?
olen nyt keväällä yhden hyvän ystäväni kaasona ja omat häät lähestyy. onko minun pakko pyytää just tätä tyyppiä morsianta jolle olen kaasona itsellekin kaasoksi? on ihan erilainen kuin minä, olen kieltämättä tosi pettynyt häneen..on velvoittanut maksamaan tosi paljon omia kulujaan tms on ihan eri tyylinen ihminen kuin minä. ei perusta oikein samoista asioista, mutta siis hyvä kaverini on ja pelkään että loukkaantuu verisesti..
haluaisin pyytää kaikkein ppitkäaikaisinta ystävääni ja hänen lisäkseen lukioaikaista parasta kaveriani, joka on tosi samantyylinen kuin minä MUTTA tässä on iso mutta..meillä oli pari vuotta että olimme " riidoissa" tai emme pitäneet yhteyttä, mutta hän on minulle tärkeä ja mietin kehtaanko PYYTÄÄ HÄNTÄ KAASOKSI??
AUTTAKAAS
Kommentit (3)
jännittää vain pyytää häntä ja jännittää sitäkin enemmän loukkaantuuko tämä jonka kaasona itse oon..
Jos et halua häntä kaasoksesi, et tietenkään pyydä häntä. Missä tässä oli ongelma?
Sinun ja miehesi päiväsihän tuo on ja jos se kaveri, jonka kaasona olit niin voisi muulla tavalla osallistua häihinne ?