Mitä sinulla nyt olisi jos olisit jäänyt nuoruuden ihastuksesi/rakkauden luo?
Eli, leikkimielinen kysely, mitä ex:lesi kuuluu? ;)
Itse näköjään asuisin maalla, isossa omakotitalossa ja minulla olisi neljä lasta! ;D
Kommentit (45)
Juuri saivat esikoisen vaimonsa kanssa. Taloprojekti heilläkin käynnissä.
Vähän v...taa kun näin jälkeen päin ajattelen ,itse jätin hänet nuori kun olin ei ollut mukamas tarpeeks haastetta ja kiire tänne pääkaupunkiin oli ,muistoissa on aina.
elelisin naapurikunnassa. Ei harmita.
kyllä se vaihtamalla parani! sen tiedän
hermot sen jätkän kanssa olisi vaan mennyt! Asustelee myös samalla paikkakunnalla, nähdään aina joskus, vielä paljon yhteisiä ystäviä
Lapsia ei hänen kanssaan ehkä vielä olisi tullut tehtyä, kun hänellä on opiskelut kesken.
Se rakkaus kuitenkin loppui ja nyt asun onnellisesti vuokralla kerrostalossa kahden lapsen äitinä ja ihanan miehen vaimona.
joka pisti ison perinnöön " hyötykäyttöön" itsekin luultavasti
katkolla.
yks äijä vaan
pari lasta ja erittäin korkealle koulutettu mies.
Eli melkein sama kuin nyt :) paitsi, että mieheni on duunari. Eipähän ainakaan tee liian pitkiä päiviä :)
Mutta suhteella ei silti ollut edellytyksiä..
sukulaisten kuin ystävienkään kanssa.
Tai no ei ehkä kovin montaa itsellä, mutta rahaa kuitenkin niin, ettei siitä ikinä tarvitsisi murhetia. Työpaikka perheyrityksessä. Maalla asuttais kivassa ja velattomassa omakotitalossa. Lapsia ei exällä ole mutta minun kanssani todennäköisesti olisi...
No, en vaihtaisi omaan tyhjätaskuuni ja isoon asuntolainaan ;)
Niin ja olisin kouluttamaton kotiäiti ;-)
en kovinkaan onnellinen, alkoholisoituneen tyttöystävä, kävisin töissä maksaakseni velkoja pois...
Eli ei kovin hyvin menisi
-ei lapsia
-ei ystäviä
-ei itsetuntoa
-ei mitään muutakaan
-pelkkää seksiä aamusta iltaan. asuisin varmaan omassa kodissa ja mies omassaan.
lue: eteni nopeammin urallaan kuin nykyiseni.