Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun suurin toiveeni koskien ensivuotta on etten pääsis

Vierailija
28.12.2005 |

lähihoitajakoulutukseen. t. työkkärin tätien pakottama

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää saada se suusi auki siellä työkkärissä ja käy juttelemassa ammatinvalintapsykologin kanssa.

Vierailija
2/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyhmä pääsykokeissa, niin et varmana pääse sinne. Ja voithan sielllä sanoa, ettei sinua oikein kiinnosta ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomasta suoraan ettei kiinnosta. Täällä pakkokoulutetaan kaikki lähihoitajaksi.

Vierailija
4/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ne mullekin työkkärissä tyrkyttivät lähihoitajan ammattia, vaikka ammatti on jo olemassa ja tuota lh kokeillut.

Tarkotus ei suinkaan ollu ettiä uutta ammatia vaan ilmottautua työnhakijaksi.väkisin työnsivät paperit kouraan koulutukseen hakua varten, evvk...

Vierailija
5/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan suostuisi sellaiseen hakemaan, kun olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Ei kai ne voi pakottaa!

Vierailija
6/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ammattitukinto lapsityöhön minulla, eikä mitään syytä vaihtaa.Tällä pärjää paremmin kun lh papereilla.Joku kumma läihoitaja-buumi niillä tökäritäteillä.

Vierailija
7/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsykokeissa ei saa suoraan sanoa, ettei kiinnosta, niin käyttäydy muuten huonosti siellä. Jos kysytään, että miksi sinut pitäisi valita, sano etten mä tiedä jne. Pääsykokeissa on varmaan musteläiskiä, niin näe niissä kaikkea ihmeellistä jne.

Vierailija
8/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä amk:n pääsykokeissa sanottiin ihan suoraan, että ne jotka on täällä vaan siksi että on pakko, saavat lähteä klo 12 jälkee ja ryhmähaastattelupisteiksi merkitään sitten vaan nolla. Kirjalliset tehtävät pitää tehdä, jotta pääsykokeen järjestäjät " kehtaavat" sanoa, että tyypit ovat osallistuneet siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän