Hirvittävin kirosana?
Mikä on ruokottomin, hävyttömin ja kerrassaan kamalin kirosana/kirosanojen sarja, jonka olet kuullut tai jota tarvittaessa käytät?
Kommentit (53)
Hevonvitunhelvetti. Erään ystäväni junttiakin juntimpi idioottimies hokee tuota USEIN.
Kyllähän se on kuulkaa JUMALAUTA! Nimittäin aina joku kristitty kukkahattutäti jossain pääsee järkyttymään tästä. Muahaha!!!
Lehmä. Mun mielestä aika paha,varsinkin kun sanoja on nainen toiselle naiselle, tai mies naiselle.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:57"]
Hirivittävimmästä en tiedä, mutta inhoan suunnattomasti sitä että ihmiset hokevat v*ttua kuin välimerkkiä. Minusta se on iljettävä, sivistymätön ja sovinistinen kirosana. Saatan joskus itsekin käyttää värikästä kieltä ja murkkuikäisiltäni kuulen kaikenlaista, mutta v*ttu on huushollissani ehdottomasti kielletty.
[/quote]
Inhoankin suomalaisia tämän kiroilun takia.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:57"]
Hirivittävimmästä en tiedä, mutta inhoan suunnattomasti sitä että ihmiset hokevat v*ttua kuin välimerkkiä. Minusta se on iljettävä, sivistymätön ja sovinistinen kirosana. Saatan joskus itsekin käyttää värikästä kieltä ja murkkuikäisiltäni kuulen kaikenlaista, mutta v*ttu on huushollissani ehdottomasti kielletty.
[/quote]
Inhoankin suomalaisia tämän kiroilun takia.
[/quote]
Itse taas asun jenkeissä ja paikallinen "ei kiroilua" -touhu tuntuu lähinnä teennäiseltä. Että haista vittu sitruunapillu ;)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:32"]
Asian sivusta, japanin ja malesian kielissä ei ole kirosanoja. Olisivatko he tälläisistä keskusteluista kateellisia vai pitäisivätkö vähän lapsellisina?
[/quote]
Luultavasti he pitäisivät suomalaisia hulluina.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:37"]
Kyllähän se on kuulkaa JUMALAUTA! Nimittäin aina joku kristitty kukkahattutäti jossain pääsee järkyttymään tästä. Muahaha!!!
[/quote]
Onkohan kyse järkytyksestä vai rukoilisivatkohan he sinulle pyynnöstäsi jumalalta apua, josta seuraavan hiljentymisen tulkitset järkytyksestä?
Hevon vitun Jeesuksen perse! En kyllä itse käytä mutta pappani joskus noitui noin.
Uhmaikäiselle: Saatanan pässi, piru sinut vieköön! Perkele! Nyt sinä lähdet jäähylle ja pysyt siellä ja jos et pysy ja kuset housuusi, niin pesen perseesi jääkylmällä vedellä! Lopeta tuo ulina! Turpa umpeen! Älä sinä länkytä minulle vastaan!
"Jeesus Perkele" on varmaan kamalin, minkä minä suustani päästän. Ja siis olen uskovainen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:58"]Uhmaikäiselle: Saatanan pässi, piru sinut vieköön! Perkele! Nyt sinä lähdet jäähylle ja pysyt siellä ja jos et pysy ja kuset housuusi, niin pesen perseesi jääkylmällä vedellä! Lopeta tuo ulina! Turpa umpeen! Älä sinä länkytä minulle vastaan!
[/quote]
Tuohan on inhottavaa solvausta ja lapsen henkistä kaltoinkohtelua eikä kirosana/kirosanasarja mitä tässä haettiin.
Ihan kivoja kiroamisia, mutta jotenkin kuitenkin aika väsyneitä. Ap.
Kirosanat ovat niin kuluneita kun niitä kuulee joka paikassa. Vittukaan ei hätkähdytä yhtään. Pitäiskö keksiä uusia?
Oma suosikkini on "takaliston sivellin". Toinen hyvä on "suolistoperäinen metaanipäästö".
Asian sivusta, japanin ja malesian kielissä ei ole kirosanoja. Olisivatko he tälläisistä keskusteluista kateellisia vai pitäisivätkö vähän lapsellisina?