Miksi toiset äidit kokee paremmuuden tunnetta, jos heillä sekä tyttö että poika? ev
Kommentit (66)
ja kiven kovaan väittävät, että vanhemmat jotka ovat onnellisia kahdesta tytöstä valehtelevat.
Kaikkia ei voi ymmärtää.
Tuttavapiirissä vaan on muutama sellainen :o
lapseton-ap
Vierailija:
ja kiven kovaan väittävät, että vanhemmat jotka ovat onnellisia kahdesta tytöstä valehtelevat.Kaikkia ei voi ymmärtää.
Ennen kahden pojan äitinä, katsoin säälien joka ikistä pelkkien tyttölapsien äitiä, nyt kun mulla on tyttökin, on säälittäviä myös ne pelkkien poikien äidit, mutta ne tyttölasten äidit on edelleen pahnan pohjimmaisina.
Tosin mulle kyllä sanottiin useampaankin kertaan silloin kun sain tytön pojan jälkeen, että: " kiva kun nyt on molemmat, ei tarvii enää lisää tehä."
No, saatiin sitten vielä yks tyttö " bonuksena" .
Eikö pääasia ole kuitenkin, että on se lapsi -sukupuolesta riippumatta?
ap
" ei tarvitse enää yrittää kolmatta, kun on jo tyttö ja poika" ... :D
Naurettavaa kilpailla asialla, mihin ei voi itse vaikuttaa. Lapsellista ottaa kunniaa lasten sukupuolesta. Mahtaa tällaisilla ihmisillä olla huono itsetunto, kun eivät muulla pysty pätemään.
Vierailija:
No mutta eikös siihen ole kaikki syy?
Vierailija:
Naurettavaa kilpailla asialla, mihin ei voi itse vaikuttaa. Lapsellista ottaa kunniaa lasten sukupuolesta. Mahtaa tällaisilla ihmisillä olla huono itsetunto, kun eivät muulla pysty pätemään.
jos kyseessä on normaaliraskaus. Eri asia on toki hedelmällisyyshoidoilla alkunsa saavat lapset.
yritetään uutta lasta - joka sekin on tyttö. Ihan selvästi halutaan poikaa...
Meilläkin on neljä lasta ja molemmat halusimme ison perheen jo ihan alun alkaen. Meille on tullut tyttäriä ja sillä hyvä. Ne kuulema tuo sitten aikanaan poikia, joten kyllä tämä tästä.
vaikka meillä oli jo tyttö ja poika.Sitä moni ihmetteli,herranjestas...lisää lapsia vaikka on jo molemmat,hulluja ;).
Ei kunnon espoolainen voi sellaista tehdä,heh.Haaveilin joskus kahdesta tytöstä ja nyt meillä on 2 poikaa ja tyttö,hyvä näin :)
Vierailija:
jos kyseessä on normaaliraskaus. Eri asia on toki hedelmällisyyshoidoilla alkunsa saavat lapset.
t:kolmen äiti, joista yksi tarkoituksellinen poika ja tarkoituksellinen tyttö
Yksi säälii tyttöjen äitejä ja toinen poikien äitejä ja kolmas sitten niitä, joilla on molempia. Kukaan ei kaipaa teidän sääliä.
T:yhden pojan äiti
Minulla on tuttu jolla on tyttö ja poika ja minulla taas on 2 tyttöä. Hän toivoo kovasti vielä kolmatta lasta, mutta mies ei suostu. Me aloimme yrittämään kolmatta lasta ja tämä tuttava alkoi sitten selittämään (kateudesta ehkä?) että kaikki miehet toivovat poikaa ja koska heillä on jo poika he eivät enää lapsia tee, ja antoi rivienvälistä ymmärtää että mieheni tekee lisää lapsia vain koska en ole vielä poikaa hänelle synnyttänyt...
Ymmärrän kyllä että tuttavalleni oli kova paikka kun mies ei tahdo lisää lapsia, mutta silti aika typerästi sanottu minusta.
Lisätään nyt vielä lopuksi että minä toivon tyttöä ja mies ilmeisesti molempia... (=kaksosia :-/ )
on 2 samaa sukupuolta olevaa lasta?
(yhtä typerä kysymys kuin ap:n)
Täytyypä aloittaa se heti! (2tyttöä ja 2poikaa)