Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ei suostu tekemään aborttia

Vierailija
07.09.2014 |

Ollaan seurusteltu vasta 5kk eikä parisuhde ole kovinkaan vakaalla pohjalla enkä halua isäksi. Tyttöystävä sanoi syövänsä pillereitä mutta tuli silti niistä huolimatta raskaaksi eikä halua aborttia tehdä vaikka se olisi paras ratkaisu.
Olen vasta 21-vuotias ja juuri päässyt työelämään eikä lapsi todellakaan sovi elämäntilanteeseeni. Tein jo tyttöystävälle selväksi että jos aikoo pitää lapsen niin saa tehdä sen yksin, minä en lasta halua enkä rupea mitään elareita makselemaan. Miten on, pääsenkö tästä tilanteesta jos vain lähden vai voiko tyttöystäväni pakottaa minut isäksi?

Kommentit (244)

Vierailija
141/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:31"]Onpa taas reilua, nainen saa päättää pitääkö vai abortoiko, halusi mies sitten pitää tai ei pitää. Reilua olisi jos mies/nainen saisi ilmoittaa oikeuteen ettei halua lasta, jos toinen sen silti tekee niin mies jäisi vapaaksi elatusmaksuista. Tietysti joku sanktio naiselle joka abortoisi vaikka mies haluaisi pitää. Näin sen pitäisi mennä tasa-arvon nimissä, koska naisen on helppo huijata raskaaksi itsensä tai muuttaa mieltään. Jossain leffassa samanlaisessa tilanteessa mies syötti naiselle jotain mistä tuli keskenmeno, mutta se on laitonta ja fiktiota, elä tee sitä!
[/quote]

Mä voin kertoa ihan pitkän kaaavan kautta, miksi naisella on tässä asiassa se suurempi päätäntä valta. Aloitetaan tilanteesta mies haluaa pitää lapsen nainen ei. Miehen vartalo ei muuntaudu suuntaan eikä toiseen tästä lapsesta. Ainut mitä mies tekee on laukeaa naisen sisään. Nainen kantaa lasta 9kk sisällään, vartalo venyen ja paukkuen joka suuntaan. On pahoinvointia, lantio-, selkä- jalka ja muita kipuja. Nainen turpoaa kuin pesusieni jalatkin saattavat turvota kaksin kertaisiksi, kun veri ei pääse kiertämään kunnolla ja nesteitä kertyy. Sitten päästään synnytykseen, aivan ääretön kipu supistuksista ja varsinkin siitä, kun se 50cm pitkä ja melkein neli kiloinen jötikkä tulee naisen alapäästä ulos. Saattaa tulla repeämiä ja joudutaan tikata, pimppi särkee kaksi viikkoa kun tikit kiristää. Varsinkin ensimmäisinä päivinä kun pimppi on niin turvonnut, että sitä ei lähemmin tarkasteluna edes tunnista pimpiksi. Pissalla käynti on tuskaa, menee monta minuuttia ennen kuin pystyy rentoutumaan pöntöllä sen vertaa kipuineen, että saa sen pissan tulemaan ja kun se tulee niin oi mikä kirvely kun se osuu repeämiin. Paskalla käynti vasta tuskaa onkin kun kaiken tämän lisäksi täytyy ponnistaa ja sekös vasta tikkejä kiristää. Niin ja jälkivuoto, käytät pari päivää sellaisia kunnon vaippoja ja sen jälkeen vielä pari viikkoa paksuja siteitä. Etkä pysty pariin päivään välttämättä edes istumaan ilman kipua saatika seisomaan. Jos tuleekin keisarileikkaus, saat elinikäisen arven mahaan. Haavalla kestää parantua vaikka kuinka kauan. Et saa nousta sängystä ylös muuta kuin kyljellään, et saa maata sängyssä jalat suorana, vaan niiden tarvitsee olla koukussa. Mitään painavaa ei saa kantaa tai nostaa, muuta kuin vauvan. Vauvan nostaminenkin sattuu niin helvetisti. Saattaa mennä kolmekin kuukautta, että saat harrastaa minkäänlaista liikuntaa. Niin ja pahimmassa tapauksessa synnytykseen voi kuolla. Harvinaista, mutta sitäkin tapahtuu. Kaiken lisäksi mies voikin päättää, etten mä halua ja lähteä milloin tahansa. Siksi naisella on päätäntä valta aborttiin, koska se siitetty vauva ei tuota minkäänlaista muutosta miehen kehoon, ei kipua, eikä yhtäkään arpea. Sitten siihen, että nainen haluaa pitää sen, mutta mies ei. Mies voi vain häipyä, ainut mitä joutuu tekemään sen takia, että laukesi reikään on maksaa elarit, muuhun ei voi pakottaa. Nainen kantaa lapsen sisällään, synnyttää sen ja kasvattaa. Naisella uppoaa rahaakin lapsen moninkertaisesti enemmän kuin miehellä koskaan parin sadan euron elareineen.

Vierailija
142/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta tekopyhyyttä täällä taas mutta eipä se yllätä. Ehkäisyllä oikein käytettynä on häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi. Sanotteko te auton alle jääneelle että itsepähän otit tuon riskin astumalla ovesta ulos?

Miksi vartavasten tahdotte ei-toivottuja lapsia maailmaan kun muutenkin ihmisiä on aivan liikaa. Mieluummin vaikka sadas abortti naiselle kuin yhtäkään epätoivottua lasta.

Ja ei, en ole mies. 25-vuotias nainen kenellä ei ole lapsia eikä toivottavasti tule olemaankaan. Ja ai niin, yhden abortinkin olen tehnyt. Ja tekisin vastedeskin jos niin ikävään tilanteeseen joutuisin. Kaikenlisäksi harrastan myös seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:27"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:24"]Jos on valmis panemaan, on oltava valmis seurauksiinkin. Ole iloinen, että sinulla on kohta lapsi eikä aids. [/quote] Miksi tämä koskee vain miehiä? Eikös tyttöystävänikin olisi pitänyt miettiä onko valmis kantamaan vastuunsa? Hänhän se lupasi huolehtia ehkäisystä joten ei ole mun vastuu. [/quote]   no sehän kantaa vastuunsa, kun lapsi syntyy.    Oli miten oli, Suomessa voidaan oikeuden päätöksellä pakottaa isyystesteihin. Sitten maksat elarit, menetät luottotietosi tai heittäydyt tulottomaksi. Siinä vaihtoehdot. Lopulta lapsi perii sinut. [/quote] ei väkisin peri

[/quote]

Perii jos on jotain perittävää. Jos isä hassaa kaiken eläessään (mihin jokaisella on oikeus) ei peri, muuten kyllä. Lahjoitukset/omaisuudensiirrot muille lapsille voidaan riitauttaa ennakkoperintöinä.

[/quote]

Ei aina. Veljelläni on kaksi toivottua lasta avioliitosta ja yksi ei-toivottu avioliiton ulkopuolelta. Kun tämän au-lapsen osalta isyys testeissä varmistui, isäni muutti testamenttinsa siten, että hänen omaisuudestaan  minä perin puolet ja puolet meni veljeni kahdelle avioliitossa syntyneelle lapselle. Kun isäni 6 vuotta sitten kuoli, veljelläni olisi ollut mahdollisuus vaatia lakiosansa, mitä hän ei luonnollisestikaan tehnyt vaan hänen kaksi lastaan perivät "hänen osuutensa" Tuolloin tämän syrjähypyn äiti yritti tulla jaolle, mutta tuo lapsihan ei ollut vielä tässä vaiheessa perillinen (koska veljeni oli edelleen elossa). Veljeni on pyrkinyt huolehtimaan siitä, ettei hänelle henkilökohtaisesti kartu omaisuutta ts häneltä ei jää juurikaan perittävää. 

Vierailija
144/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus aborttiin, mutta mies mies joutuu kantamaan aina vastuun. Kenen mielestä tämä on muka reilua näin tasa-arvon aikana. Miksei miehellä ole oikeutta kieltäytyä isyydestä raskauden alussa?

Vierailija
145/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:28"]En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka tulevat joko vahingossa tai "vahingossa" raskaaksi, miehen vastusteluista huolimatta pitävät lapsen ja sitten itkevät kun isää ei muksu kiinnosta. Hei miettikää nyt muutakin kuin sitä pakonomaista tarvetta lisääntyä. Haluatteko oikeasti tuoda aina maailmaan lapsen jonka isää ei voisi vähempää kiinnostaa, vai kuvitteletteko oikeasti että se puklulle haiseva sinappikone herättäisi jotenkin mystisesti aiemmin niin vastenhakoisen miehen isyysvaistot? Sääliksi käy tällaisia lapsia, ei heidän isänsä vaan äitinsä vuoksi. TE itse olette kieltäneet lapselta isän, pitämällä lapsen jota mies ei halua. Te teette sen ihan tietoisesti. Toki näin voi tehdä, mutta mielestäni sitten ei ole mitään oikeutta ruikuttaa muksun isättömyyttä kun jo raskauden alussa on ollut hyvin tiedossa ettei toinen lasta halua. Nainen voi kasvaa äidiksi raskauden aikana vaikkei alunperin lasta olisi tahtonutkaan, miehet ovat vähän eri juttu näin pääosin. Muutenkin ap:n tarina haiskahtaa nyt vähän siltä, että hänet on huijattu isäksi. Mielestäni ap ei ole tehnyt mitään väärää, hän LUOTTI kumppaniinsa ja hänen sanaansa ehkäisystä. Mutta ei, av-mammat tulevat tilanteesta riippumatta huutelemaan "se ehkäisee joka ei lasta halua!!!". Mikä helvetin lähtökohta se on parisuhteelle jos ei edes kumppaniinsa voi luottaa? Ainiin, täällähän on ihan tavallista ratsata kumppanin kännykät ja facebookitkin. En koskaan tekisi lasta miehelle joka ei lasta selkeästi halua. Järjen köyhyyttä. Ei se isättömänä kasvaminen ole kuulkaas mitään herkkua. Lasten tulisi syntyä MOLEMPIEN osapuolien yhteisestä päätöksestä. Eri asia tietenkin tapaukset joissa lapsi on saatettu alulle hyvässä yhteisymmärryksessä mutta toinen muuttaakin mielensä synnytyksen kynnyksellä, silloin on raukkamaista jo kääntää kelkkansa. [/quote] TOTTA!!! TÄYDELLINEN TOTUUS!!! [/quote] Totuus ei ole koskaan täydellinen. Mitenköhän kirjoittaja hoitaisi tilanteen, jos kävisi vahinko? Menisi ihan tyytyväisenä aborttiin? Ottaisi lääketieteellisen operaation riskit? Ymmärtäisi, että abortista voi seurata hedelmättömyys? [/quote]  Minä tein abortin ja oli hyvä ratkaisu. Lapsia olen saanut myöhemmin.  [/quote] Niinpä tietysti :D

[/quote]  Kyllä naiset tekevät abortteja ja silti tekevät lapsia myöhemmin parisuhteeseen. Suomessa tehdään aika paljon abortteja. Luuletko, että ne kaikki jäävät lapsettomiksi tai eivät vahinkoraskauden jälkeen tee lapsia.

Minä tulin raskaaksi 23 vuotiaana ja yksinhuoltajuus ei kiinnostanut. Tein abortin ja sen jälkeen olen saanut kolme lasta vakituiseen suhteeseen.

[/quote]

Sanoiko joku, että abortista seuraa aina hedelmättömyys? Mä en ainakaan mistään lukenut sellaista.

Sen sijaan on ihan perustietoa, että abortti voi aiheuttaa lapsettomuuden.

Vierailija
146/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:26"]

Naisella on oikeus aborttiin, mutta mies mies joutuu kantamaan aina vastuun. Kenen mielestä tämä on muka reilua näin tasa-arvon aikana. Miksei miehellä ole oikeutta kieltäytyä isyydestä raskauden alussa?

[/quote]

Siksi, koska yhteiskunnan tehtävä ei ole elätellä kaiken maailman häntäheikkien lehtolapsia. Eikä yhteiskunta halua saattaa lapsia niin epätasa-arvoiseen asemaan, että aborttiin kykenemätön nainen joutuisi elämään lapsensa kanssa suuressa köyhyydessä.

Ja se on aivan oikein. Miehillä kun on aina mahdollisuus pitää itsekin huolta siitä ehkäisystä.

Vierailija
147/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:26"]

[/quote]

Käypä peruskoulun biologia loppuun. Raskaaksi tulemisella ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Ei se voi niinkään mennä, että miehellä ei ole mitään vastuuta tekemisistään. Tämä on nyt kasvun paikka ap:lle, joka on täysi nulikka vielä. Vastuun kantaminen omasta itsestään näyttäisi muutenkin olevan todella vaikeaa nykynuorille. Ei jaksa nousta kouluun, kun se alkaa niin aikaisin. Ei jaksa käyttää kondomia, kun tyttöystävä käyttää pillereitä, etc etc.

Isyydestä pitää kieltäytyä ennen raskautta, käytännössä selibaatilla tai vasektomialla.

Vierailija
148/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:40"]

Jos nainen on luvannut huolehtia ehkäisystä ja siitä on yhdessä sovittu, on silloin minusta tehty myös yhteinen päätös ettei tähän tilanteeseen oteta lapsia. Näin ainakin meidän parisuhteessamme. Olemme miehen kanssa toki myös yhdessä jutelleet, että abortti on ainut ratkaisu, jos pillerit pettävät.

Ap, naisesi on ällöttävä, ja tuntuu siltä, että pilleri on unohtunut tahallaan. Itse tekisin tilanteessasi selväksi perheille ja ystäville mitä on päässyt käymään ja kuka on pöpipää. Jos sinullakin on ura vasta aluillaan, tulisi toisenkin ymmärtää, että lapsen tulo ei vielä missään nimessä ole ajankohtainen.

[/quote]

yhdenkään naisen ei tarvitse tehdä aborttia ikinä, vaikka olisi luvannut mitä ja kenelle. Piste. Ja jokainen mies voi ottaa ehkäisyn vastuulleen,jos on ihan varma, ettei niitä lapsia halua.

Jos sinä teet abortin, teet sen siksi että SINÄ haluat tehdä sen, et siksi että miehesi haluaa. Tai sitte olet sairas päästäsi.

Vierailija
149/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:03"]

Aivan uskomatonta tekopyhyyttä täällä taas mutta eipä se yllätä. Ehkäisyllä oikein käytettynä on häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi. Sanotteko te auton alle jääneelle että itsepähän otit tuon riskin astumalla ovesta ulos? Miksi vartavasten tahdotte ei-toivottuja lapsia maailmaan kun muutenkin ihmisiä on aivan liikaa. Mieluummin vaikka sadas abortti naiselle kuin yhtäkään epätoivottua lasta. Ja ei, en ole mies. 25-vuotias nainen kenellä ei ole lapsia eikä toivottavasti tule olemaankaan. Ja ai niin, yhden abortinkin olen tehnyt. Ja tekisin vastedeskin jos niin ikävään tilanteeseen joutuisin. Kaikenlisäksi harrastan myös seksiä!

[/quote]

Kerrotko ihan rauhallisesti, mikä tekee tästä asiasta tekopyhän? Ehkäisyyn liittyy aina raskauden riski, tämä pitää tiedostaa ja pohtia, mitä tehdään sitten. Miesten pitää myös käsittää, että tällaisissa tapauksissa he ovat se heikompi sukupuoli, mikä tietysti harmittaa kovasti. Mutta ei auta itku markkinoilla.

Vierailija
150/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:03"]

Aivan uskomatonta tekopyhyyttä täällä taas mutta eipä se yllätä. Ehkäisyllä oikein käytettynä on häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi. Sanotteko te auton alle jääneelle että itsepähän otit tuon riskin astumalla ovesta ulos? Miksi vartavasten tahdotte ei-toivottuja lapsia maailmaan kun muutenkin ihmisiä on aivan liikaa. Mieluummin vaikka sadas abortti naiselle kuin yhtäkään epätoivottua lasta. Ja ei, en ole mies. 25-vuotias nainen kenellä ei ole lapsia eikä toivottavasti tule olemaankaan. Ja ai niin, yhden abortinkin olen tehnyt. Ja tekisin vastedeskin jos niin ikävään tilanteeseen joutuisin. Kaikenlisäksi harrastan myös seksiä!

[/quote]

Kerrotko ihan rauhallisesti, mikä tekee tästä asiasta tekopyhän? Ehkäisyyn liittyy aina raskauden riski, tämä pitää tiedostaa ja pohtia, mitä tehdään sitten. Miesten pitää myös käsittää, että tällaisissa tapauksissa he ovat se heikompi sukupuoli, mikä tietysti harmittaa kovasti. Mutta ei auta itku markkinoilla.

[/quote]

Enkä ymmärrä tuollaista abortilla leveilyä. Harvinaisen typeriä naisia osunut tähän ketjuun (suurin osa oikeasti kylläkin miehiä).

Vierailija
151/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tajunnut naisia, jotka raskautuvat (vahingossa tai tahallaan) ja vaativat rahaa mieheltä, joka ei muksua missään nimessä halua. Jos minulla olisi tilanne, jossa mies ei missään nimessä haluaisi olla lapsen tai minun elämässä niin en kehtaisi häntä pakottaa siihen edes rahallisesti. Minä olisin raskaana, minä päättäisin pitää lapsen ja silloin olisi täysin minun vastuullani lapsi elättää ja maksaa. En kehtaisi rangaistuksena vaatia mieheltä yhtään mitään vaan hoitaisin lapseni aivan itse. Minusta on melkein naurettavaa, jos nainen yksinoikeutetusti päättää mukulan pitää niin mies joutuu maksajaksi elättämään tätä yh:n lasta.

Vierailija
152/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"]

Minä en ole ikinä tajunnut naisia, jotka raskautuvat (vahingossa tai tahallaan) ja vaativat rahaa mieheltä, joka ei muksua missään nimessä halua. Jos minulla olisi tilanne, jossa mies ei missään nimessä haluaisi olla lapsen tai minun elämässä niin en kehtaisi häntä pakottaa siihen edes rahallisesti. Minä olisin raskaana, minä päättäisin pitää lapsen ja silloin olisi täysin minun vastuullani lapsi elättää ja maksaa. En kehtaisi rangaistuksena vaatia mieheltä yhtään mitään vaan hoitaisin lapseni aivan itse. Minusta on melkein naurettavaa, jos nainen yksinoikeutetusti päättää mukulan pitää niin mies joutuu maksajaksi elättämään tätä yh:n lasta.

[/quote]

Yhteiskunnan maksettavaksi vaan se kakara, eikö niin?. Tuollaisilta miehiltä pitäisi laittaa piuhat poikki saman tien.

Vierailija
153/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"]

[/quote]

Yhteiskunnan maksettavaksi vaan se kakara, eikö niin?. Tuollaisilta miehiltä pitäisi laittaa piuhat poikki saman tien.
[/quote] Ei vaan äidin, joka sen lapsen loppukädessä sitten halusi. Nyt en lähtisi tähänkin keskisteluun sotkemaan sitä, että sinusta kaikki yh:t ovat surkeita sossuloisijoita.

Vierailija
154/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"] Minä en ole ikinä tajunnut naisia, jotka raskautuvat (vahingossa tai tahallaan) ja vaativat rahaa mieheltä, joka ei muksua missään nimessä halua. Jos minulla olisi tilanne, jossa mies ei missään nimessä haluaisi olla lapsen tai minun elämässä niin en kehtaisi häntä pakottaa siihen edes rahallisesti. Minä olisin raskaana, minä päättäisin pitää lapsen ja silloin olisi täysin minun vastuullani lapsi elättää ja maksaa. En kehtaisi rangaistuksena vaatia mieheltä yhtään mitään vaan hoitaisin lapseni aivan itse. Minusta on melkein naurettavaa, jos nainen yksinoikeutetusti päättää mukulan pitää niin mies joutuu maksajaksi elättämään tätä yh:n lasta. [/quote]   Yhteiskunnan maksettavaksi vaan se kakara, eikö niin?. Tuollaisilta miehiltä pitäisi laittaa piuhat poikki saman tien. [/quote] Ei vaan äidin, joka sen lapsen loppukädessä sitten halusi. Nyt en lähtisi tähänkin keskisteluun sotkemaan sitä, että sinusta kaikki yh:t ovat surkeita sossuloisijoita.

[/quote]

Ei, vaan niiden, jotka sen lapsen tekivätkin. Eihän se yh ole sossuloinen, vaan se luuseri"mies", joka ei maksa elareitaan, vaan maksattaa ne veronmaksajilla.

Vierailija
155/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"] Minä en ole ikinä tajunnut naisia, jotka raskautuvat (vahingossa tai tahallaan) ja vaativat rahaa mieheltä, joka ei muksua missään nimessä halua. Jos minulla olisi tilanne, jossa mies ei missään nimessä haluaisi olla lapsen tai minun elämässä niin en kehtaisi häntä pakottaa siihen edes rahallisesti. Minä olisin raskaana, minä päättäisin pitää lapsen ja silloin olisi täysin minun vastuullani lapsi elättää ja maksaa. En kehtaisi rangaistuksena vaatia mieheltä yhtään mitään vaan hoitaisin lapseni aivan itse. Minusta on melkein naurettavaa, jos nainen yksinoikeutetusti päättää mukulan pitää niin mies joutuu maksajaksi elättämään tätä yh:n lasta. [/quote]   Yhteiskunnan maksettavaksi vaan se kakara, eikö niin?. Tuollaisilta miehiltä pitäisi laittaa piuhat poikki saman tien. [/quote] Ei vaan äidin, joka sen lapsen loppukädessä sitten halusi. Nyt en lähtisi tähänkin keskisteluun sotkemaan sitä, että sinusta kaikki yh:t ovat surkeita sossuloisijoita.

[/quote]

Ei, vaan niiden, jotka sen lapsen tekivätkin. Eihän se yh ole sossuloinen, vaan se luuseri"mies", joka ei maksa elareitaan, vaan maksattaa ne veronmaksajilla.
[/quote]

Nythän ei kyse ollut paskasta miehestä, joka ei elareita halua maksaa, vaan siitä että minä en ottaisi rahaa edes elarien muodossa, jos mies ei kerran lasta missään nimessä halunnut. En koe että miehen tarvitsisi minulle mitään maksaa siksi että minä päätin pitää lapsen, jota hän ei alunperinkään halunnut. Ja mitä tarkoitat että yhteiskunta maksaa sitten elarit?

Vierailija
156/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"] Minä en ole ikinä tajunnut naisia, jotka raskautuvat (vahingossa tai tahallaan) ja vaativat rahaa mieheltä, joka ei muksua missään nimessä halua. Jos minulla olisi tilanne, jossa mies ei missään nimessä haluaisi olla lapsen tai minun elämässä niin en kehtaisi häntä pakottaa siihen edes rahallisesti. Minä olisin raskaana, minä päättäisin pitää lapsen ja silloin olisi täysin minun vastuullani lapsi elättää ja maksaa. En kehtaisi rangaistuksena vaatia mieheltä yhtään mitään vaan hoitaisin lapseni aivan itse. Minusta on melkein naurettavaa, jos nainen yksinoikeutetusti päättää mukulan pitää niin mies joutuu maksajaksi elättämään tätä yh:n lasta. [/quote]   Yhteiskunnan maksettavaksi vaan se kakara, eikö niin?. Tuollaisilta miehiltä pitäisi laittaa piuhat poikki saman tien. [/quote] Ei vaan äidin, joka sen lapsen loppukädessä sitten halusi. Nyt en lähtisi tähänkin keskisteluun sotkemaan sitä, että sinusta kaikki yh:t ovat surkeita sossuloisijoita. [/quote]   Ei, vaan niiden, jotka sen lapsen tekivätkin. Eihän se yh ole sossuloinen, vaan se luuseri"mies", joka ei maksa elareitaan, vaan maksattaa ne veronmaksajilla. [/quote] Nythän ei kyse ollut paskasta miehestä, joka ei elareita halua maksaa, vaan siitä että minä en ottaisi rahaa edes elarien muodossa, jos mies ei kerran lasta missään nimessä halunnut. En koe että miehen tarvitsisi minulle mitään maksaa siksi että minä päätin pitää lapsen, jota hän ei alunperinkään halunnut. Ja mitä tarkoitat että yhteiskunta maksaa sitten elarit?

[/quote]

Yhteiskunta maksaa elarit, jos luuseri ei itse siihen kykene. Eli siis esim. minä.

Vierailija
157/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"] Minä en ole ikinä tajunnut naisia, jotka raskautuvat (vahingossa tai tahallaan) ja vaativat rahaa mieheltä, joka ei muksua missään nimessä halua. Jos minulla olisi tilanne, jossa mies ei missään nimessä haluaisi olla lapsen tai minun elämässä niin en kehtaisi häntä pakottaa siihen edes rahallisesti. Minä olisin raskaana, minä päättäisin pitää lapsen ja silloin olisi täysin minun vastuullani lapsi elättää ja maksaa. En kehtaisi rangaistuksena vaatia mieheltä yhtään mitään vaan hoitaisin lapseni aivan itse. Minusta on melkein naurettavaa, jos nainen yksinoikeutetusti päättää mukulan pitää niin mies joutuu maksajaksi elättämään tätä yh:n lasta. [/quote]   Yhteiskunnan maksettavaksi vaan se kakara, eikö niin?. Tuollaisilta miehiltä pitäisi laittaa piuhat poikki saman tien. [/quote] Ei vaan äidin, joka sen lapsen loppukädessä sitten halusi. Nyt en lähtisi tähänkin keskisteluun sotkemaan sitä, että sinusta kaikki yh:t ovat surkeita sossuloisijoita. [/quote]   Ei, vaan niiden, jotka sen lapsen tekivätkin. Eihän se yh ole sossuloinen, vaan se luuseri"mies", joka ei maksa elareitaan, vaan maksattaa ne veronmaksajilla. [/quote] Nythän ei kyse ollut paskasta miehestä, joka ei elareita halua maksaa, vaan siitä että minä en ottaisi rahaa edes elarien muodossa, jos mies ei kerran lasta missään nimessä halunnut. En koe että miehen tarvitsisi minulle mitään maksaa siksi että minä päätin pitää lapsen, jota hän ei alunperinkään halunnut. Ja mitä tarkoitat että yhteiskunta maksaa sitten elarit?

[/quote]

Yhteiskunta maksaa elarit, jos luuseri ei itse siihen kykene. Eli siis esim. minä.
[/quote]

Ai jos olen yh niin kela tulee minun oveni taakse kyselemään tilinumeroa, johon oikein saa laittaa rahaa tulemaan?

Vierailija
158/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat YLILAUTALAISET, en kehtaa kirjoittaa teidän laudallenne, vaikka sitä seurailenkin, mutta huomatkaas että näissä lapsiasioissahan ei ole kyse miehen oikeuksista tai naisen oikeuksista ja tasa-arvosta sun muusta, kyse on ainoastaan LAPSEN oikeuksista ja lapsen parhaasta. Siksi se isyys selvitetään ja elarit maksatetaan vaikka pakolla. 

Siinä vaiheessa kun lapsi on vielä kohdussa on tietenkin kyse ihan ihmisoikeuksista omaan kroppaansa. Biologia nyt vaan on päättänyt että lapsi kasvaa naisen sisällä ja sitä ei voi millään tasa-arvosäädöksillä muuttaa vaikka se olisi kuinka epäreilua... 

Vierailija
159/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]
Niin juuri. Miehillä on jokin periaate ettei makseta sille ämmällle rahaa vaan maksakoot sosku ja sitten naista haukutaan sossupummiksi vaikka sitä on vain mies. Mikä älytön määrä vuosittain Suomessa maksetaan elatusmaksuja Kelalta kun lapsen pyynnöstä isä maksattaa lapsensa elatuksen verovaroin.

Vierailija
160/244 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]

Nythän ei kyse ollut paskasta miehestä, joka ei elareita halua maksaa, vaan siitä että minä en ottaisi rahaa edes elarien muodossa, jos mies ei kerran lasta missään nimessä halunnut. En koe että miehen tarvitsisi minulle mitään maksaa siksi että minä päätin pitää lapsen, jota hän ei alunperinkään halunnut. Ja mitä tarkoitat että yhteiskunta maksaa sitten elarit?
[/quote]

En ole edellinen, mutta sitä että sitten elarit tulevat Kelalta, eli yhteiskunnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän