---Tiistaita SYYSpaaperot-04---
Kommentit (49)
Enkeli, Espoon Ikeaanpa hyvinkin, sääli että sinä olet menossa eri suuntaan, olisi ollut kiva ottaa kahvit yhdessä. Ehkä joku toinen kerta.
Kivaa, että Pilen tyttö on terve! Lisää terveyttä syysmammaperheisiin!
Jotain muutakin piti kommentoida mutta kun ei enää muista mitä...
Ankkis
Voi Tuttis, kuulostaa kovin rankalta :( Toivottavasti miehesi ymmärtäisi perheenisän roolin ja vastuun.
Ja Pönksylle onnea myös niistä askelista. Taidan keskittyä liikaa sairauksiin :). Kuten Aaviskin joskus sanoi, musta tuntuu, etten mäkään osaa puhua muusta kun tytön terveydestä.
Joskus oli puhetta Kelan hoitotuesta. Mä hain sitä takautuvasti tytön ihnfektiokierteeseen. Päätös tuli tosi nopeesti,varmaan viikossa ja sain rahat puolelta vuodelta, iso summa melkein 500 euroa. Nyt jatkossa haetaan astmalääkityksen perustella. Mutta tosiaan täällä on muitakin, jotka on oikeutettua tukeen ja sitä voi hakea 1 v takautuvasti.
No niih, johan tässä on taas tullut.
Hyvää yötä.
Pile
Voi kun ihanaa..Käyhän kertomassa odotus kuulumisia!
On kyllä huono-omatunto.Olen myös yrittäny antaa typynkin jo vähän odottaa,kun sitähän voi alkaa opetella..ja tänän pelattii pojan kans Dominoo ruokapöydällä nii et typy sai leikkiä iteksee ympärillä-tuli kyl protestia myt poika oli onnellinen :-)
Kiva ois mennä pojan kans vaik uimaa,mut sais muutama kilo eka lähtee mammalta..
Poika vasta iltapalalla-rytmi ihan pyllyllää :-/
jatu
Laita tekstaria, en kerkee enää koneelle!!!
Siis että mitä päätät :)
Kerppu
p.s. mä kai veisin puistoon ku ei silleen kipee kuitenkaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Pile. Olet sinäkin aikamoinen, kun vielä hoitolapsen jaksoit ottaa kaiken keskelle! Ite oon jo valmiiks miettiny, että mitä jos joku syksyllä kysyy esim. ip-paikkaa. Ihan turha moista on vielä miettiä, mutta tuli vain mieleeni, kun eskari siirtyy tuohon meidän lähikoululle ja siihen menee useampi lapsi naapurustosta.
Leanna. Toki sun haaveet muistetaan, mutta ei viiti joka välissä tentata. On mukava, että laitat välillä kuulumisia.
Muuta en muistakaan ja nettikin töllii taas, joten jospa saisin tämän lähtemään.
Mukava oli, että oli paljon viestejä tänään.
Jaksamisia kaikille!
T@hti
ps. Ynis. Ilmoitin aikanaan anoppilassa, että turha on Pandan konvehtirasioista vaihtelun vuoksi muuttaa Fazereihin, kun siellä on muutamien hyvien seassa niitä karpalo -ym väkeviä
T@hti, fazerin rasiassa ei tosiaan montaa hyvää suklaata ole! En ois uskonut, että suklaata meille edes tulee, mutta johan tuli monta samanlaista rasiaa. Aikaisemmin sain sentään nauttia vähän juhlapöydän konvehteja ja noblesseja:)
Ei saa muuten mainostaa puutarhakauppoja, kääk! :-) Pihalta loppuu tila!
Jatu, uintihan ois hyvä laihdutuskeino! Tosin lapsen kanssa ei pahemmin pääse itse kuntoilemaan:) Mutta muiden katseista viis (tai enemmän kai sitä itse tuijottaa siihen peiliin!).
T: Ynis
Ei mitenkään voi ostaa siellä kasvatettuja taimia (noi Plantageninhan on aina tosi kotimaisia!).
T: Ynis :)
Mun mielestä kuuluu äänestää, mutta kun ei löydy sellaista ehdokasta jota oikeasti haluan äänestää:( Täytynee jatkaa asian tutkiskelua taas jossain välissä. Nyt pitäis jo nukkua...
T: Ynis
Terveisiä lääkäristä, tyttö voi hyvin tällä lääkityksellä. Keuhkot kunnossa ja korvatkin puhtaat. Viime viikoinen korvien vuoto tyrehtyi tälläkin kertaa todella nopeasti, parissa päivässä. Ikävää on, että tytön paino on tippunut viimeisen 3 kk aikana :( .Meidän perheessä on kyllä muita, joiden paino sais tippua, muttei tytön. Täällä asuu siis myös hoikkeliini. Just tänään siskoni kanssa naurettiin, että tytöllä on jalat ja takapuoli kiinni väärässä kropassa, hän kun on sellainen hyönteisjalakinen :). Oikeasti tyttö syö älyttömän hyvin, mutta painaa vaan 8,9 kg ja pituutta on 78 cm. Mutta mä ja erityisesti mieheni ollaan myös oltu hoikkeliineja lapsena. Ei kyllä enää ;)
Tästä päästään hoikkeliinien vaateisiin: Exit ja Name it vaateita on aika hyvä valikoima Fredan Ziccossa. Hoikalle pojalle olen ostanut aivan loistavia Mayoral-merkkisiä kuminauhavyötäröisiä housuja, vähän siistimpiä, mutta mukavia päällä. Tosi vaikeaa on löytää pojalla hyviä collegehousuja, joskus löyty Zarasta, mutten enää viime aikoina. Benettonillakin kuulemma on, mutta Suomessa ei myydä.
Mun hoitolapseni aloitti tällä viikolla. Hän menee mukavasti joukon jatkona ja yllttävän vähän on tullut lisätyötä. Itseasiassa positiivisia asioita on paljon enemmän, kuten kämppä pitää pitää säädyllisessä siivossa, en voi räjähtää lapsille, aamulla päästään ajoissa liikkelle, kun mun täytyy myös olla säädyllisessä asussa kun lapsi tulee hoitoon, tytölle on seuraa ja poika saa leikkiä rauhassa. Monta hyvää asiaa. Lisäksi lapsi on suloinen ja hurmaava ;). Hoitolapsi viihtyy hyvin, mikä ei ollut yllätys, sillä tapaamme hänen perheensä kanssa viikoittain. Jotain kertoo varmaan se, ettei hoitotyttö osaa kuin muutama sana, ja yksi niistä sanoista on poijan nimi :) No voihan tämä olla vaan alkuinnostusta, mutta enpä luule. Haluan pyyhkiä pois kaikki kauhukuvat, mitä tästä voisi pahimmillaan tulla.
Onnea Frodolle.
Ihanaa, että Pönksy on kunnossa.
Niin, ja meidän alati sairaassa perheessä ei ole toimivaa kuumemittaria. On ollut sellainen perusdigimittari, mutta se on kadonnut. Ajattelin ostaa sellaisen otsakuumemittarin. Toisaalta olen jo pitkään pärjännyt ilman mittaria, mulla on hyvä käsituntuma kuumeasteikko ;)
Nyt kämppä vaikuttaa hiljaiselta, taitaa olla myös sadun lukija nukahtanut.
Taidankin lukea pinon paremmin läpi...
Pilette