Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein mustikkapiirakan ja mies ei edes maistanut

Vierailija
06.09.2014 |

Tuli paha olo. Tein mustikkapiirakan kauramuropohjalla, se onnistui hyvin ja olin mielissäni kun odotin että mies tulee tänne ja pääsee maistamaan. No, mies tuli ja huomasi piirakan mutta ei sanonu mitään eikä maistanu. Ei oo vieläkään maistanu pientä palastakaan. Sanoi vaan "No mä en kauheena tykkää mustikasta". 3vuotta yhessä enkä oo tienny ettei tykkää mustikasta. Kyl se voi sitä syödä kuitenkin mut sano ettei kauheena tykkää. Vituttaa, kun kuvittelin niin piristäväni jollain saatanan mustikkapiirakalla! :( Paskat!! Ei maistu edes toisenlainen piirakka....

Ja toinen juttu.. Tein kinkkupastaa, panostin tosissani siihen (tein vähän hienomman version!), mies söi sitä kyllä mutta ei sanonu mitään. Ei kehunu tms. Oon varmaan ihan kauhee, mut mua vituttaa kun ite oikeesti panostaa tosi paljon ja sitten mies ei kommentoi mitenkään, ei yhtään mitenkään, niin tuntuu siltä etten ois tehny yhtään mitään :(

Me ei asuta yhdessä. Ja kun mies tulee vk lopuksi luokseni, niin meillä on tapana käydä yhdessä kaupassa silloin. Nyt päätin, että käyn itse ja teen maittavan ruoan ja piirakan. Ja sitten perkele toinen ei kehu tai sano paskaakaan niistä ruoista !

Mies vieläpä itse sanoi viime kerralla, että oispa kiva kun välillä ois valmiiksi tehty ruokaa. No, nyt oli.. Vaan jumalauta ei oo tämän jälkeen !!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:34"]

Perus mies. Ikävä kyllä. Koskee montaa muutakin asiaa kuin vain ruuanlaittoa. Miehet ovat kiittämättömiä ja itsekkäitä.

[/quote]

Älä mollaa kaikkia miehiä. Monet on kiitollisiakin. 

[/quote]

Kyllä.

Minunkin mieheni sanoo kiitos mm. puhtaista vaatteistaan, ruoasta, leivonnaisista, auton tankkaamisesta. "Olet vaihtanut lakanat, kiitti", hän sanoo illalla kun menemme nukkumaan. Mutta me olemmekin olleet yhdessä vasta 20 vuotta, ehkä se on uutuudenviehätystä tai jotain. 

[/quote]

Meillä samoin. Kiitämme toisiamme joka päivä.Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
42/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa miehenä, että jos naisen tekemä mustikkapiirakka ei kelpaa eikä mies älyä sitä edes maistaa, niin tyhmä mies.  Mieti, haluatko jakaa elämäsi hänen kanssaan.  Ei se tyhmyys mihinkään häviä.  On vain kummituksena ja kolmantena pyöränä koko ajan siinä välissä.

Hyvä kun tuli esiin jo nyt, eikä niin että on yhdessä tehtynä se kaksi lasta ja 300 000 asuntovelkaa talosta.

Jos nyt on jo paha mieli, niin mieti, haluatko asian olevan noin myös jatkossa.  Jatka sitten matkaa.  Voi perhana, onhan niitä hyviäkin miehiä olemassa.  Mistä helvetistä Te aina löydätte tuollaisia ?

-.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän