Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein mustikkapiirakan ja mies ei edes maistanut

Vierailija
06.09.2014 |

Tuli paha olo. Tein mustikkapiirakan kauramuropohjalla, se onnistui hyvin ja olin mielissäni kun odotin että mies tulee tänne ja pääsee maistamaan. No, mies tuli ja huomasi piirakan mutta ei sanonu mitään eikä maistanu. Ei oo vieläkään maistanu pientä palastakaan. Sanoi vaan "No mä en kauheena tykkää mustikasta". 3vuotta yhessä enkä oo tienny ettei tykkää mustikasta. Kyl se voi sitä syödä kuitenkin mut sano ettei kauheena tykkää. Vituttaa, kun kuvittelin niin piristäväni jollain saatanan mustikkapiirakalla! :( Paskat!! Ei maistu edes toisenlainen piirakka....

Ja toinen juttu.. Tein kinkkupastaa, panostin tosissani siihen (tein vähän hienomman version!), mies söi sitä kyllä mutta ei sanonu mitään. Ei kehunu tms. Oon varmaan ihan kauhee, mut mua vituttaa kun ite oikeesti panostaa tosi paljon ja sitten mies ei kommentoi mitenkään, ei yhtään mitenkään, niin tuntuu siltä etten ois tehny yhtään mitään :(

Me ei asuta yhdessä. Ja kun mies tulee vk lopuksi luokseni, niin meillä on tapana käydä yhdessä kaupassa silloin. Nyt päätin, että käyn itse ja teen maittavan ruoan ja piirakan. Ja sitten perkele toinen ei kehu tai sano paskaakaan niistä ruoista !

Mies vieläpä itse sanoi viime kerralla, että oispa kiva kun välillä ois valmiiksi tehty ruokaa. No, nyt oli.. Vaan jumalauta ei oo tämän jälkeen !!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti! Elä ja anna toistenkin elää. Mies ei pidä mustikoista. Enpä ennusta tuolle suhteelle pitkää ikää. Joskus on vain päästävä yli ikävistäkin asioista parisuhteessa, eikä tämä ole pahimmasta päästä. Mies ei ehkä ole kovin sensitiivinen luonne, sulle tulee vielä moonet itkut sen asian kanssa...

Vierailija
22/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:49"]

Olen pahoillani, mies on huonokäytöksinen idiootti.

Erotettu liian myöhään äidin tisseistä (tai hellasta), siis äidillisestä ylläpidosta missä häntä passataan ja palvotaan? M40

[/quote]

Luultavimmin päinvastoin eli surkea tai olematon (heikkotasoinen) äitisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap kehuu
Miestä

Vierailija
24/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika hölmöä. Minäkin tiedän henkilöitä jotka eivät ole maistaneet joitain ruokia, mutta sanovat etteivät pidä niistä.

Vierailija
25/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä miestä syytät siitä ettet tiedä ettei se pidä mustikasta. 

en söis muutenkaan mitään vitun piirakoita kun karppaan...  

Vierailija
26/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:19"]

no mitä miestä syytät siitä ettet tiedä ettei se pidä mustikasta. 

en söis muutenkaan mitään vitun piirakoita kun karppaan...  

[/quote]

No eipä sitä piirakkaa SULLE leivottukaan. Ja asenteesta päätellen ei kukaan tule ikinä leipomaankaan, kun olet nirso, kiittämätön paska.

Vierailija
27/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perus kohteliaan ihmisen pitää osata kiittää. meillä aina saa kiitosta se joka siivoaa, vaihtaa lakanat, pesee pyykit, kokkaa jne. Vaikka vaa nuudelit keittäisin niin mies sanoo kiitos ruuasta

Vierailija
28/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:34"]

Perus mies. Ikävä kyllä. Koskee montaa muutakin asiaa kuin vain ruuanlaittoa. Miehet ovat kiittämättömiä ja itsekkäitä.

[/quote]

Älä mollaa kaikkia miehiä. Monet on kiitollisiakin. 

[/quote]

Kyllä.

Minunkin mieheni sanoo kiitos mm. puhtaista vaatteistaan, ruoasta, leivonnaisista, auton tankkaamisesta. "Olet vaihtanut lakanat, kiitti", hän sanoo illalla kun menemme nukkumaan. Mutta me olemmekin olleet yhdessä vasta 20 vuotta, ehkä se on uutuudenviehätystä tai jotain. 

[/quote]

Meillä samoin. Kiitämme toisiamme joka päivä.Yhdessä 18 vuotta.
[/quote]Ja meillä. Myös lapsemme (pienet pojat) kiittävät paljon. Ottavat oppia isästään. Mm. tänään ruokapöydässä kehuivat tekemääni ruokaa kilpaa. 4-vuotias sanoi, että kiitos äiti kun aina teet meille näin herkullista sapuskaa. Hyvä mielihän siitä tulee kun arvostetaan.

Vierailija
29/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivu

Vierailija
30/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:26"]

Tuli paha olo. Tein mustikkapiirakan kauramuropohjalla, se onnistui hyvin ja olin mielissäni kun odotin että mies tulee tänne ja pääsee maistamaan. No, mies tuli ja huomasi piirakan mutta ei sanonu mitään eikä maistanu. Ei oo vieläkään maistanu pientä palastakaan. Sanoi vaan "No mä en kauheena tykkää mustikasta". 3vuotta yhessä enkä oo tienny ettei tykkää mustikasta. Kyl se voi sitä syödä kuitenkin mut sano ettei kauheena tykkää. Vituttaa, kun kuvittelin niin piristäväni jollain saatanan mustikkapiirakalla! :( Paskat!! Ei maistu edes toisenlainen piirakka....

Ja toinen juttu.. Tein kinkkupastaa, panostin tosissani siihen (tein vähän hienomman version!), mies söi sitä kyllä mutta ei sanonu mitään. Ei kehunu tms. Oon varmaan ihan kauhee, mut mua vituttaa kun ite oikeesti panostaa tosi paljon ja sitten mies ei kommentoi mitenkään, ei yhtään mitenkään, niin tuntuu siltä etten ois tehny yhtään mitään :(

Me ei asuta yhdessä. Ja kun mies tulee vk lopuksi luokseni, niin meillä on tapana käydä yhdessä kaupassa silloin. Nyt päätin, että käyn itse ja teen maittavan ruoan ja piirakan. Ja sitten perkele toinen ei kehu tai sano paskaakaan niistä ruoista !

Mies vieläpä itse sanoi viime kerralla, että oispa kiva kun välillä ois valmiiksi tehty ruokaa. No, nyt oli.. Vaan jumalauta ei oo tämän jälkeen !!

[/quote]

Nyt alko tekemään mieli mustikkapiirakkaa :) oot ihana nainen! tekispä joku mulle tuollaisia upeita herkkuja joita vois syödä hyvällä omalla tunnolla! sitä kun on yksineläjä ja tottunut tekemään kaikki ruuat alusta loppuun ihan yksin, niin toisen tekemä ruoka on ihan parasta mitä voi olla. Sun mies on töykeä, vähintä mitä hän olisi voinut tehdä, syödä sitä piirakkaa ja kehua sitä!

Vierailija
31/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne miehet on :)

Vierailija
32/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 17v?

Vierailija
33/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onpahan enemmän sulle. 

Vierailija
34/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka on lahja. Lahja annetaan antamisen ilosta, pyyteettömästi, eikä kiitoksen toivossa. 

Jos saaja ei lahjaa arvosta, samanlaista lahjaa ei seuraavalla kerralla saa. Hyvässä lykyssä saa toisenlaisen. Tai sit ei enää koskaan mitään.

Vierailija
35/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus mies. Ikävä kyllä. Koskee montaa muutakin asiaa kuin vain ruuanlaittoa. Miehet ovat kiittämättömiä ja itsekkäitä.

Vierailija
36/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
37/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonotapainen mies. Vaihtoon.

Vierailija
38/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:37"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä.

Minunkin mieheni sanoo kiitos mm. puhtaista vaatteistaan, ruoasta, leivonnaisista, auton tankkaamisesta. "Olet vaihtanut lakanat, kiitti", hän sanoo illalla kun menemme nukkumaan. Mutta me olemmekin olleet yhdessä vasta 20 vuotta, ehkä se on uutuudenviehätystä tai jotain. 

Vierailija
39/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmh, voihan tuosta tavallaan vetää johtopäätöksi mm siitä, miten huomaavainen mies yleensäkään on..? Jotkut ronkelit miehet ei osaa arvostaa kokkailuja. Erikoista kyllä, että vinkkassu sulle, että olispa kiva jos olis jotain joskus valmiina ja sitten kun on, ei noteeraa sitä mitenkään... Onko samallainen nurija sun ulkonäöstä tms vinkkailee ja kommentoi ja sitten kun panostat, niin on kuin ei mitään..? Henkilökohtasesti en jaksaisi tuollasta ignooraamista...

jaksatko sitten ku ootte naimisissa tehä kotitöitö/ruokaa ilman mitään kiitosta vuodesta toiseen?! Sun pitää joko valita että hyväksyt ton asenteen, tai katkeroidut ajan myötä, tai sitte vaihtaa miestä. Itse puhuisin asiasta ensin avoimesti. 

Vierailija
40/43 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän