Miten koet vastakkaisen sukupuolen katsekontaktin?
Jotenkin päädyin töissä toistuvasti tuijottelemaan yhtä miestä silmiin palavereissa. Se tuntui huumaavalta, vaikka eihän siinä oikeasti ollut kyse mistään muusta kuin silmiin katsomisesta. Olenko outo, kun koen moisen asian niin voimakkaana?
Vaikka ehkä se mieskin jotain tunsi. Tavatessamme pitkästä aikaa loman jälkeen näytti siltä, että mies haki jälleen katsekontaktia, mutta en kyennyt vastaamaan, kun tuntuu, että se katse polttaa ja porautuu syvälle mun sieluun. Seuraavalla tapaamisella mies sitten käänsi tuolinsa sivuttain minua kohti eikä vilkaissut kertaakaan koko palaverin aikana.
Päätinpä sitten seuraavalla kerralla uskaltaa testata katsekontaktia vielä uudelleen, mikä olikin helppoa, kun mies asettui istumaan suoraan vastapäätä. Mies oli yhtä hymyä, mutta jostain syystä se silmiinkatselu ei minussa herättänyt enää niin suuria tunteita. Mitä ihmettä?
Kommentit (50)
Olen tunkenut naisten tuijottelut samaan purkkiin jossa lukee "ihan sama". Joko ne tuijottelee ja ajattelee että näytän hassulta tai sitten ne tuijottelee vain saadakseen minulta vastatuijottelua koska se jotenkin hivelee heidän itsetuntoaan. Joka tapauksessa, ihan sama.
Aika usein kun nainen tuijottaa minua ajattelen että pitäisikö mennä sanomaan että et pääse käyttämään minua henkisesti ja taloudellisesti hyväksi että etsi joku toinen uhri
Mä oon parin asiakaspalvelijan silmiä jäänyt ihailemaan. Se on kuin olisin jäänyt seireenien vangiksi. Toisella heistä oli todella kauniin siniset silmät ja sillä viimeksi kohtaamallani säkenöi silmät yhtä kauniisti kuin tähdet. Ei ole ihastumiskohtaamisia vaan niissä hetkissä oli "taikaa."
Riippuu pidänkö henkilöä seksuaalisesti viehättävänä. Jos en pidä, katson silmiin ihan vaan osoittaakseni että kuuntelen häntä tai varmistaakseni että hän ymmärtää mitä minä sanon. Jos pidän toista seksuaalisesti viehättävänä, katsekontakti saa aikaa kihelmöintiä vatsassa ja munissa.
Aloitus on vanha, mutta vastaan silti. Joidenkin, hyvin harvojen, miesten kanssa tulee sellainen katsekontakti mikä tuntuu mahassa asti. Silmät hakee jatkuvasti toisiaan. Se on ihanaa. Sitten on tietenkin neutraalit katseet, mikä on tyypillisin. Loppujen kanssa katsekontakti on välttelevä ja tuntuu epämiellyttävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mua alkaa melkein pyörryttää, kun mies vaan katsoo suoraan silmiin ihanilla jäänsinisillä silmillään, eikä käännä katsettaan pois. Itse on ihan pakko katsoa muualle, mutta mies hakee sen katsekontaktin uudelleen. Ja joo, on se hyvännäköinen. Mutta onko tämä pelimiehen käytöstä?
Toisin sanoen joku friikki tuijottaa sinua, ja sinä olet innoissasi siitä.
.
Ihan tyypillistä ihastuneille. Silmät hakee toisiaan ja viipyilee, kunnes on pakko katsoa muualle. Tuntuu päässä pyörryttävänä tunteena ja kihelmöintinä mahassa ja toki muuallakin. Tässä ei ole mitään friikkiä. Se onko kyseessä pelimies vai ei, riippuu sitten muista merkeistä.
Mitä sitä naisten katseita tuomitsemaan, kun itsekin katson heitä kiihkein silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen ihme kyylääminen ärsyttää. On ihan riittämiin noita "ihastuneiden" tuijotteluitakin tullut koettua että nekin vaan ärsyttää. Vttuuks kyyläätte jos ei sitten kuitenkaan kiinnosta.
Minuakin ärsyttää nämä. Ja varatut miehetkin tuijottaa ja yrittävät jotain silmäpeliä. Noloa.
Miehet mainittu niin yläpeukkua tulee toisin kuin edeltäjälleen
Toisin sanoen joku friikki tuijottaa sinua, ja sinä olet innoissasi siitä.