Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet vastakkaisen sukupuolen katsekontaktin?

Vierailija
05.09.2014 |

Jotenkin päädyin töissä toistuvasti tuijottelemaan yhtä miestä silmiin palavereissa. Se tuntui huumaavalta, vaikka eihän siinä oikeasti ollut kyse mistään muusta kuin silmiin katsomisesta. Olenko outo, kun koen moisen asian niin voimakkaana?

Vaikka ehkä se mieskin jotain tunsi. Tavatessamme pitkästä aikaa loman jälkeen näytti siltä, että mies haki jälleen katsekontaktia, mutta en kyennyt vastaamaan, kun tuntuu, että se katse polttaa ja porautuu syvälle mun sieluun. Seuraavalla tapaamisella mies sitten käänsi tuolinsa sivuttain minua kohti eikä vilkaissut kertaakaan koko palaverin aikana.

Päätinpä sitten seuraavalla kerralla uskaltaa testata katsekontaktia vielä uudelleen, mikä olikin helppoa, kun mies asettui istumaan suoraan vastapäätä. Mies oli yhtä hymyä, mutta jostain syystä se silmiinkatselu ei minussa herättänyt enää niin suuria tunteita. Mitä ihmettä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sukat pyörimään jaloissa yhden miehen katseista. Mut siinä oli hauskaa se että ensin en edes ollut kiinnostunut hänestä, pitänyt mun mittapuulla edes komeana, mut kiinnitin huomiota yhteen tiettyyn piirteeseen ja usein esim. ruokalassa bongasin miehen sit tästä piirteestään, mikä oli tosiaan silmiinpistävä. Eräänä kauniina päivänä sit tää mies alkoi vastata katseeseeni ja napata sen vaikka salin toiselta puolen, hämmästyttävää!

Tilanne ei kuitenkaan edennyt mihinkään meidän välillämme.

Vierailija
22/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Toisten kanssa katsekontakti värisyttää (positiivisesti), toisten kanssa taas voi olla paljon katsekontaktia siksi, että synkkaa hyvin kaverillisella tasolla, muttei värisytä. Harvemmin ehkä tuijottelen sellaisia miehiä intensiivisesti, jotka eivät hetkauta minua millään tavalla.

Sitten jos olen ihastunut johonkuhun, en ehkä kehtaa punastumisen pelossa enää ollenkaan katsella silmiin, vaan katselen seiniä tai lattioita hänelle puhuessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä katson jokaista vähänkin hyvännäköistä naista silmiin pienen hetken, niin kadulla kuin asiakaspalvelutilanteessakin. Se tuntuu kohteliaalta ja joskus siitä tulee pieni hymy päälle, kun ajattelee, että ehkä se tykkäsi minusta. Yleensä ei kuitenkaan tunnu siltä.

Joskus harvoin on myös sellainen tilanne, että katseet kohtaavat esim.istuessa ja sitten tulee sellainen sähköiskumainen väristys ylävartaloon ja päähän ja tuntuu, että on pakko katsoa pois. Se tuntuu nololta, koska sen reaktion kuvittelee jotenkin näkyväksi, vaikka ei sitä välttämättä huomaa. Mutta joissakin tilanteissa tulee sellainen sensuelli jännite.

-Mies 29v-

Vierailija
24/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:25"]

Tuollaiset työpaikkaihastukset laimenee, ei se silmiin tuijottelu enää sitten jonkin ajan kuluttua tunnu missään. Jännää toki aluksi.

[/quote]

Ei ne aina laimene, olen tuijotellut yhtä työpaikkani miestä silmiin jo 15 vuotta ja aina vain sykähdyttää :)

Vierailija
25/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies hakee katsekontaktin minuun aika usein ja myös useasti silloin, kun emme edes juttele keskenämme, ja tila on täynnä muita ihmisiä. Usein tuijotan takaisin. Olenko siis harjoittanut silmäpeliä? :D Olen vain ajatellut, että jaa tuo katsoo minua silmiin niin katsonpa takaisin.

Vierailija
26/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseella flirttailu on ihanaa, jos kohde on hyvännäköinen ja kiinnostava eikä väistä katsetta tai nolostu liiaksi. Saatan katsella ketä tahansa, joka sopii tähän määritelmään eikä se välttämättä tarkoita mitään. Jos jollekin tulee siitä hyvä mieli, niin se riittää. Kaikkia en tietenkään tuijottele eikä tungetteleva saa olla, pitää lukea tilanteita, missä katseleminen on sopivaa ja reagoida siihen, millä lailla toinen katsoo takaisin. 

Vierailija
27/50 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään yksi mies katsoi ohimennen syvälle silmiin, eikä irrottanut katsettaan, kunnes oli pakko. Ja se oli jotenkin lämmin katse, ei yhtään creepy. Ihana. :)

Vierailija
28/50 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä. Mieslääkäri tuijotti minua koko ajan murhaavasti silmiin. Tilanne ahdisti mutta pysyin rauhallisena. Käytös oli tosi loukkaavaa. Todistaja sanoi ettei se pitänyt sua paskankaan arvoisena.

Vierailija
29/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään katsettakin saa varoa koska metoo. 

Vierailija
30/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen ihme kyylääminen ärsyttää. On ihan riittämiin noita "ihastuneiden" tuijotteluitakin tullut koettua että nekin vaan ärsyttää. Vttuuks kyyläätte jos ei sitten kuitenkaan kiinnosta.

Vierailija
31/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen ihme kyylääminen ärsyttää. On ihan riittämiin noita "ihastuneiden" tuijotteluitakin tullut koettua että nekin vaan ärsyttää. Vttuuks kyyläätte jos ei sitten kuitenkaan kiinnosta.

Minuakin ärsyttää nämä. Ja varatut miehetkin tuijottaa ja yrittävät jotain silmäpeliä. Noloa.

Vierailija
32/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse vastakeskustelijaan rauhoittaa, väjän kuin kosketus.

Vierailija
33/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelin töissä uutta sihteeriä kerran vähän pidempään ja sitten kerran kun satuttiin samaan tilaan kahdestaan niin hän vaikutti täysin sekoavan eikä tiennyt mihin päin olisi mennyt ja hätääntyneen oloisena alkoi puhumaan paitansa kauluksesta.

Richard

Vierailija
34/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Jos mies on ihastuttava (niitä näkee muutaman kerran elämässä), niin on ihanaa katsoa silmiin. Muuten täysin yhdentekevää.

Vierailija
35/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kaunis ja laiha niin ystävällisesti ja imartelevana mutra jos nainen on ruma ja läski niin vastenmielisenä ja ahdistavana

Vierailija
36/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystyksessä kirjoitti:

Kävin lääkärissä. Mieslääkäri tuijotti minua koko ajan murhaavasti silmiin. Tilanne ahdisti mutta pysyin rauhallisena. Käytös oli tosi loukkaavaa. Todistaja sanoi ettei se pitänyt sua paskankaan arvoisena.

Murhaavasti? Olitko siellä jonkun huumejutun takia tms?

Vierailija
37/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen sen niin että hän haluaa kaltaiseni kohtuporan kanssa tositoimiin.

T: olawi

Vierailija
38/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pahemmin katso miehiä silmiin, koska voin liian helposti luulla, että jos mies katsoo minua takaisin hän on kiinnostunut eli on ihastunut, jolloin minä puolestani voisin yksipuolisesti ihastua, enkä halua, koska en kuitenkaan järjellä pysty uskomaan, että kukaan mies olisi kiinnostunut minusta. Eikä olekaan ollut. Paitsi muutama sellainen, joita en ole edes huomannut ja jotka eivät herätä minussa mitään. Olen jääprinsessa :'(

Kuinka itserakas ja omahyväinen pitää olla että kykenee ajattelemaan että kun mies katsoo kiin miehen on pakko olla ihastunut? Pidätkö toasiaa itseäsi niin täydellisenä että kuvittelet olevasi kaiken keskipiste että kaikki ihastuu sinuun?

Vierailija
39/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen tuijottaa, niin ajattelen, että mitähän metoota se nyt suunnittelee.

Vierailija
40/50 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen niin minkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi