Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erikoinen käytös

Vierailija
22.09.2014 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden miestä, joka on ollut hyvin ihastunut minuun. Kuitenkin viime viikkoina pitää harvoin yhteyttä ja tavatessa jotenkin erilainen ja etäinen. Viikonloppuna kysyi kummallisia kysymyksiä kuin luulisi minulla olevan toinen samaan aikaan, vaikka en sellaiseen alkaisi ja hänen pitäisi tuntea minut sen verran hyvin ettei sellainen sovi.

Mies on jotenkin vihaisen oloinen, mutta viha jotenkin tyynytetty. Välillä on kuten ennenkin, mutta hetkessä taas jotenkin outo ja jotenkin pois työntävä. Haluaa jatkaa seurustelua kun kysyin haluaako lopettaa. En ole takertuva luonteeltani enkä epätoivoinen sinkku.

Mikä tällaista miestä vaivaa ja onko tämä tavallista ja ohimenevää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säätää miehen kanssa ja miettiä seurustelua, jos kuukauden tapailu on jo noin nihkeää? Puhukaa avoimesti.

Vierailija
2/8 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllästynyt sinuun. Alkuhuuma on pois. Sinussa on jokin asia, joka häntä ärsyttää mutta se on niin naurettava, ettei hän kehtaa sitä sanoa.

Kuinka tiiviisti olette pitäneet yhteyttä? Päivittäin? Viikottain? Viikonloppuina minä päivinä ja missä merkeissä olette tapailleet? Sinun vai hänen luonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse kiinnostunut jostakusta toisesta.

Vierailija
4/8 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa, mikä on miehellä, mutta yksi vaihtoehto on, että on luettu jotain pelimiesopasta tai muuten vaan osataan kuvio. Jos näin on, niin sun onkin tarkoitus miettiä häntä kaiken aikaa, olla epätietoinen ja ihmetellä.

Tuo, että epäilee perusteetta sulla olevan joku toinen, vähän vihjaisi että herralla itsellään on tapana kulkea pitkin tanhuja ihastumassa milloin kehenkin, ja parin viikon tai kuukauden päästä taas uuteen. Olishan se kammottavaa, jos ämmät alkais tehdä samaa.

Vierailija
5/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:14"]

Miksi säätää miehen kanssa ja miettiä seurustelua, jos kuukauden tapailu on jo noin nihkeää? Puhukaa avoimesti.

[/quote]

Sitähän mä juuri kysyin, että onko ohimenevää vai tavallista. Yritin keskustella asiasta, mutta kiisti minkään olevan vialla. Jokin on kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:14"]

[/quote]

Sitähän mä juuri kysyin, että onko ohimenevää vai tavallista. Yritin keskustella asiasta, mutta kiisti minkään olevan vialla. Jokin on kuitenkin.

[/quote]

Ja siis seurustelua ei ole kuukauden vaan usempia kuukausia. Kohta 6 kuukautta.

Vierailija
7/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä ap luulet että muut täällä osaa lukea miehen ajatuksia jos sinäkään et osaa?

Jos olet kysynyt ja sanoi että kaikki on ok niin siitten on tai ei ole... mistä sitä kukaan pystyy arvaamaan?

Vierailija
8/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:28"]

Mistä sä ap luulet että muut täällä osaa lukea miehen ajatuksia jos sinäkään et osaa?

Jos olet kysynyt ja sanoi että kaikki on ok niin siitten on tai ei ole... mistä sitä kukaan pystyy arvaamaan?

[/quote]

No enpä ole niin väittänytkään vaan kysyin mitä av:laiset voisivat luulla ei tietää. Jollakin voi olla myös omia kokemuksia ja kertovat niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan