Koira puri vauvaa :(
Vauva tarrasi koiran turkista kiinni kovalla otteella ja koira, joka juuri söi sellaista palkintotikkua kääntyi ja näykkäsi vauvaa. Mitä hittoa tässä nyt pitäisi tehdä? Vauva on 8kk ja koira pikkuinen chihuahua. Molemmat olivat tapahtuman jälkeen pelästyneitä. Koira lymyilee sohvan alla ja vauva rauhoittui pienellä tyynnyttelyllä. Koskaan ei ole mitään tälläistä aiemmin tapahtunut. Tarkasti olen aina vahtinutkin niitä. Säikähdin todella.
Kommentit (66)
Mikä he lvetti siinä on, että tällaiset lapsistaan mitään piittaamattomat koirahullut lisääntyvät vaivattomasti?
Katkaistu haulikko aina mukaan kun lähdette ovesta ulos.
Mun oma isompi eri rotuinen koira on myös kerran taaperoa purrut. Tai itseasiassa vain sellainen että se "lyö" niillä hampailla eli ei ees pure mutta se sattuu, on mullekin varsinkin pentuna niin tehnyt. Ja sit sen hammaslyömisen jälkeen tekee sen pelottavan irvistyksen mitä koirat osaa. Mut kyllä mä mun koiraan edelleen luotin ja ehkä mun taapero ei ees itkenyt kivusta vaan siitä kun koira yhtäkkiä teki pelottavan ilmeen, se on hurjan näköinen. Edelleen on koira hengissä ja lapsi oppi että ei saa kiipeillä toisen päällä miten sattuu.
Onko koira jo tullut pois sängyn alta?
Vierailija kirjoitti:
Kiva vaarantaa oma lapsi koiran takia