voiko rasvaimun tehdä itse?
Siis vatsanseudulle? Ei rahaa rasvaimuun eikä halua laihduttaa. Voimakkaita panacodeja ja puudutusainetta on. Samoin steriilit välineet, joilla suorittaisin. Imuria ajattelin käyttää imuun ehkä - siis kytkemällä siihen ohuen steriilin putken. Onnistuisiko?
Kommentit (27)
Mitä helkkaria o_o Oletko ihan sekaisin vai oikeasti harkistemassa asiaa?? Luulenpa että ensinnäkään tavallisen imurin teho ei tuollaiseen riitä. Olen kerran kuullut kirurgien käytössä olleen imurin äänen ja jo siitä päättelemällä hyvin voimakkaampi kuin paras markkinoilta saatava imuri. Kun aukaiset mahasi veitsellä, niin oletko miettinyt verimäärää joka sinusta ulos tulee? Et myöskään tiedä, kuinka syvälle ja kuinka pinnassa putkea täytyy liikuttaa. Parhaassa tapauksessa saat laihtumisen sijaan sisäisen verenvuodon tai imuroit sisuskalusi imuriisi. Että onnea ja menestystä!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:43"]Porvoossa toki
[/quote]
No kai sitä kysyä saa vaikka ei Porvoosta olisikaan? Ihan tosissani kyllä mietin :) Siis MIETIN - en ole tehnyt!
Juu juu tottakai! Mut siis kandee varaa siihen viereen joku tyyppi joka jatkaa sit ku sä meet kanttu vei!
Ai niin! Osta iso imuri et kaikki mahtuu. Tai jos joku vaihtelee sitä pussia siinä.
Tsemppiä! Jos jäät eloon ni tuu kertoon sit miten meni!
ÄLÄ EDES HARKITSE!
Mulla sen verran kokemusta, että jos itse teet niin tulet katumaan.
Neuvoni:
Aloita ruokavalio ja ala liikkua niin se on paras ratkaisu.
Jos edellinen neuvo on ylivoimainen niin ehkä löydät hakusanoilla ok imut ja pankista pienen lainan tarkoitukseen.
Itse olen ollut plastiikkakirurgian asiakas ja kun sinne lähtee niin fyysisen ongelman on oltava jo iso, mutta omapahan on elämäsi ja vartalosi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:48"]onnistuiskohan pölynimurilla?
[/quote]
Teollisuusimurilla sit?
Miten meinasit panacodipäissäsi onnistua imuroimaan? Kieltämättä priceless mielikuvan loit tästä toimenpiteestä:D
kyllä hoower on paras! Oon kokeillu ja toimii!
Voi sitä köyhänäkin haaveilla:) ,käy googlettamassa smart lipo. Ei nuo hinnat ihan älyttömän suolaisia ole.
Mitään imuria tarvita, veitsellä vatsa auki ja kaivat sormilla ylimääräiset rasvapallerot pois. Haava umpeen nitojalla. Tämä homma kannattaa tehdä ilman hanskoja ja tämän viikon aikana kun hellettä vielä riittää.
Sen verran jäi vaivaamaan levoton ajatuksesi, että ehkä saatkin sen pikaisimman ja parhaan avun kun menet sairaalan päivystykseen ja kerrot siellä näistä ajatuksistasi.
Itse aina lapsena halusin tehdä tuon polkupyöräpumpulla :D
Älä edes harkitse jos tykkäät olla elossa. Mieti nyt vähän asiaa ihan järjen kanssa.
Kuinkas ajattelit haavan laittaa umpeen? Pikaliimaa? Saumuri?
Mitä helvettiä????
Millä meinasit estää verenvuodon aiheuttaman heikotuksen? Sairaalassa on tipat ja sisäelinten seurantalaitteet ym.
Ensiavun päivystystä suosittelen minäkin..
Imuri on varmaan vähän huono. Jos pillillä pyydät jotain imemään?
Tee samalla pari sydämen siirtoleikkausta ja jokunen munuaisenvaihto kun noin näppärä olet;)!
Jestas sentään. Räjähdin niin nauraan, että räkäsin näytölle.
Kuinka idiootti on mahdollista olla?
Porvoossa toki