Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, äitini yrittää parittaa minua epäkiinnostavalle jätkälle...

Vierailija
13.07.2014 |

Itse asiassa juonessa on ilmeisesti mukana myös enoni vaimo sekä isoäitini.

Eilen olimme kesäjuhlissa, vieraina sekä sukulaisia että muita, ja paikalla oli myös nuoria miehiä, minulle (ja äidilleni) uusia tuttavuuksia. Ohjelmaan kuului myös tanssia, tyyliin perinteiset "latotanssit". Olen surkea tanssimaan, mutta muutamalle pyytäneelle tanssipariksi suostuin kuitenkin kohteliaisuudesta, ja juttelin heidän kanssaan illan mittaan jonkin verran. Tämän yhden kanssa hieman enemmän, koska hän sattui hakeutumaan kanssani puheisiin, ilmeisesti oli kiinnostunut minusta, minkä myös äitini ja enon vaimo taisivat laittaa merkille. Jep, no, ihan mukava tyyppi olikin, mutta suurempaa kiinnostusta ei puoleltani syttynyt, eikä ole minulla mies hakusessakaan.

No enon vaimo ilmeisesti tiesi sitten tämän jätkän vanhemmat (pienestä kylästä, jossa olemme tällä hetkellä vierailemassa sukulaisilla), en tiedä, mutta jotain kautta hankki tämän tyypin puhelinnumeron. Ja koska en usko, että äitini omatoimisesti ryhtyisi tällaiseen toimintaan, ylipuhui/suostutteli äitini kutsumaan tuon tyypin kylään tänään, kahville ja erityisesti minua tapaamaan. Ja tästä sain tietää noin puoli tuntia sitten, ja jätkä oli saapumassa vartin sisään. Kun äiti ilmoitti tästä, sanoi hän suunnilleen "Käypäs nyt laittamassa itseäsi vähän.. nätiksi!" Voi jumalauta! Vitutuskäyrä nousi hetkessä, mutta pysyin tyynenä, hymyilin nätisti ja sanoinkin heti meneväni vaihtamaan vaatteet ja laittamaan hiukseni. Minkä teinkin, nimittäin vaihdoin lenkkivaatteet päälle, hiukset ponnarille, juoksukengät jalkaan, ja sitten odottelin että odotetun vieraan auto kaartaisi pihaan.

No, voitte kuvitella äidin ja enon vaimon venähtäneet naamat kun lampsin portaita alas juoksuvermeissä, samalla kun se jätkä kolkutteli ulko-ovella. Mummo sentään vain nauroi. :D Moikkasin tyyppiä kuistilla silleen "Ai moi! Enpäs osannu oottaa sua, mutta sisällä on kahvit just keitettynä, sinne vaan, moikka! " tjsp. Vähän hävettää nolata se tyyppikin tuossa samalla, mutta oikeasti, EN SIEDÄ sitä, että mulle etsitään miesehdokasta ja vaivihkaa (melko suoraa toimintaa kyllä?) yritetään parittaa...

Noniin, tulipas pitkä tarina (ainakin puhelimella kirjoitettuna tuntuu siltä), ja nyt olen siis "lenkillä" eli istun puiston penkillä ja kirjoitan avautumista vauvapalstalle :D Ja mietin, että milloin on turvallista mennä takaisin. No oon mä vähän juossutkin, päästänyt höyryjä ja niin. En ikinä ennen ole vittuillut äidilleni, jos tämän nyt voi sellaiseksi laskea. Vähän lapsellinen ehkä olin. Vai?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty! Kiehuisin kyllä minäkin. 

Vierailija
2/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:56"]

Itse asiassa juonessa on ilmeisesti mukana myös enoni vaimo sekä isoäitini.

Eilen olimme kesäjuhlissa, vieraina sekä sukulaisia että muita, ja paikalla oli myös nuoria miehiä, minulle (ja äidilleni) uusia tuttavuuksia. Ohjelmaan kuului myös tanssia, tyyliin perinteiset "latotanssit". Olen surkea tanssimaan, mutta muutamalle pyytäneelle tanssipariksi suostuin kuitenkin kohteliaisuudesta, ja juttelin heidän kanssaan illan mittaan jonkin verran. Tämän yhden kanssa hieman enemmän, koska hän sattui hakeutumaan kanssani puheisiin, ilmeisesti oli kiinnostunut minusta, minkä myös äitini ja enon vaimo taisivat laittaa merkille. Jep, no, ihan mukava tyyppi olikin, mutta suurempaa kiinnostusta ei puoleltani syttynyt, eikä ole minulla mies hakusessakaan.

No enon vaimo ilmeisesti tiesi sitten tämän jätkän vanhemmat (pienestä kylästä, jossa olemme tällä hetkellä vierailemassa sukulaisilla), en tiedä, mutta jotain kautta hankki tämän tyypin puhelinnumeron. Ja koska en usko, että äitini omatoimisesti ryhtyisi tällaiseen toimintaan, ylipuhui/suostutteli äitini kutsumaan tuon tyypin kylään tänään, kahville ja erityisesti minua tapaamaan. Ja tästä sain tietää noin puoli tuntia sitten, ja jätkä oli saapumassa vartin sisään. Kun äiti ilmoitti tästä, sanoi hän suunnilleen "Käypäs nyt laittamassa itseäsi vähän.. nätiksi!" Voi jumalauta! Vitutuskäyrä nousi hetkessä, mutta pysyin tyynenä, hymyilin nätisti ja sanoinkin heti meneväni vaihtamaan vaatteet ja laittamaan hiukseni. Minkä teinkin, nimittäin vaihdoin lenkkivaatteet päälle, hiukset ponnarille, juoksukengät jalkaan, ja sitten odottelin että odotetun vieraan auto kaartaisi pihaan.

No, voitte kuvitella äidin ja enon vaimon venähtäneet naamat kun lampsin portaita alas juoksuvermeissä, samalla kun se jätkä kolkutteli ulko-ovella. Mummo sentään vain nauroi. :D Moikkasin tyyppiä kuistilla silleen "Ai moi! Enpäs osannu oottaa sua, mutta sisällä on kahvit just keitettynä, sinne vaan, moikka! " tjsp. Vähän hävettää nolata se tyyppikin tuossa samalla, mutta oikeasti, EN SIEDÄ sitä, että mulle etsitään miesehdokasta ja vaivihkaa (melko suoraa toimintaa kyllä?) yritetään parittaa...

Noniin, tulipas pitkä tarina (ainakin puhelimella kirjoitettuna tuntuu siltä), ja nyt olen siis "lenkillä" eli istun puiston penkillä ja kirjoitan avautumista vauvapalstalle :D Ja mietin, että milloin on turvallista mennä takaisin. No oon mä vähän juossutkin, päästänyt höyryjä ja niin. En ikinä ennen ole vittuillut äidilleni, jos tämän nyt voi sellaiseksi laskea. Vähän lapsellinen ehkä olin. Vai?

[/quote]

Ehkä se jätkä sai kolauksen itsetunnolleen, mutta äitisi vikahan tuokin on tässä tapauksessa... Odota pari tuntia ulkona, tosin toivottavasti äitisi ei ole ruoanlaittaja-tyyppiä ettei siellä istu sulhaskandidaatti ruokapöydässä odottamassa kun tulet kotiin  ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä tanssahteli sun kanssa, ja äitisi kutsui sen sua tapaamaan. Sinä reagoit tilanteeseen pakenemalla lenkille, ja huikkaat vielä lähtiessäsi ettet tiennyt miehen tulosta mitään. Melko aikuismaista ja muut huomioivaa käytöstä sinulta. Toivottavasti se jätkä panee siellä sun mutsiasi perseeseen niin kovaa, että joudut kaksi viikkoa kuuntelemaan äippäsi valitusta kipeästä takapuolesta.

Vierailija
4/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:08"]

Jätkä tanssahteli sun kanssa, ja äitisi kutsui sen sua tapaamaan. Sinä reagoit tilanteeseen pakenemalla lenkille, ja huikkaat vielä lähtiessäsi ettet tiennyt miehen tulosta mitään. Melko aikuismaista ja muut huomioivaa käytöstä sinulta. Toivottavasti se jätkä panee siellä sun mutsiasi perseeseen niin kovaa, että joudut kaksi viikkoa kuuntelemaan äippäsi valitusta kipeästä takapuolesta.

[/quote]

Kutsun kyllä ihan itse sellaiset ihmiset, joita haluan tavata, miksi äitini täytyisi kutsua Ketään tapaamaan Minua? Onko tanssiminen lupaus jostain? Ja voisihan sanoa, että en tiennyt jätkän tulosta mitään, olin saanut kuulla suunnilleen vartti ennen saapumista. Ja äidiltäni odottaisin minun huomioimistani joko keskustelemalla kanssani miesasioista yleisellä tasolla, eikä järkkäämällä sokkotreffejä, mielummin ettei puuttuisi ollenkaan (kuten tähän tapaukseen asti on tehnytkin). 

Kolmonen, toivon tosiaan ettei mammat keksi laittaa pötyä pöytään : D Oivoi, mitenköhän setvivät siellä tilanteen..

Vierailija
5/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa vieläkin ja nolottaa samaan aikaan. Luulin että äiti soittaisi perääni piankin, mutta vielä ei ole mitään kuulunut, ehkä sitäkin hävettää. Syystäkin :D aloittaja

Vierailija
6/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että soiton puute wi johdu siitä, että äitiäisi hävettää. Ja kun nyt kysyit, sinä tosiaan käyttäydyit aika lapsellisesti. Miksi et voisi tutustua ihmisiin?

Vierailija
7/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tanssiminen ole lupaus mistään, mutta osaatko ajatella muita kuin itseäsi? Esimerkiksi sitä kundia, jota tässä nyt pompotellaan, oli se sitten sinun tai äitisi toimesta. Aika kiva yllätys sille heebolle varmaan, kun sä karkaat mieluummin vaikka lenkille kuin jäät sinne kahvittelemaan ja seurustelemaan. Minä, minä, minä ja minun haluni. Prinsessa.

Vierailija
8/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:41"]Voi olla, että soiton puute wi johdu siitä, että äitiäisi hävettää. Ja kun nyt kysyit, sinä tosiaan käyttäydyit aika lapsellisesti. Miksi et voisi tutustua ihmisiin?

[/quote]

Tutustun mielelläni ihmisiin, mutta äitini ja enon vaimon läpinäkyvä paritusyritys antaa tutustumiselle mielestäni epämiellyttävät lähtökohdat. Lisäksi sen jätkän kiinnostuksen vuoksi (ja oman kiinnostuksen puutteen vuoksi) tapaisin tulevaisuudessa mielummin neutraaleissa yhteyksissä muiden samanikäisten kavereiden ollessa messissä. Pelkään antaa suoria pakkeja, joten treffit ei ole hyvä idea : (

Vierailija
9/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:42"]Ei tanssiminen ole lupaus mistään, mutta osaatko ajatella muita kuin itseäsi? Esimerkiksi sitä kundia, jota tässä nyt pompotellaan, oli se sitten sinun tai äitisi toimesta. Aika kiva yllätys sille heebolle varmaan, kun sä karkaat mieluummin vaikka lenkille kuin jäät sinne kahvittelemaan ja seurustelemaan. Minä, minä, minä ja minun haluni. Prinsessa.

[/quote]

Mietin kyllä sen jätkän tunteitakin, ja olen tosi pahoillani hänen puolestaan. Lisäksi mietin, mitä senkin päässä on oikein liikkunut, kun lähtee jonkun äidin kutsumana tapaamaan tämän tytärtä. Itse ainakin tuollaisessa tilanteessa olisin itse vielä yhteydessä tapaamisen toiseen osapuoleen. Outoa.

Vierailija
10/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ja viestit 9 ja 10 siis aloittajan, unohdan aina! Aloittaja

Vierailija
11/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit ottanut sen jätkän mukaan kävelylenkille ja sanonut, että juttelet mieluummin kahdestaan kuin kyttäävien sukulaisten silmien alla. Mistä tiedät minkälaisia tarinoita silläkin on kerrottavanaan, varmaan senkin vanhemmat on sille yhtä sun toista miniää yrittäneet pedata. Olisitte voineet saada toisiltanne vertaistukea, jos ei muuta.

Vierailija
12/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja ajattelin muuten hankkia sem tyypin numeron ja vähintään lähettää pahoittelevan viestin tjsp! Aloittaja

Vierailija
13/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:54"]No olisit ottanut sen jätkän mukaan kävelylenkille ja sanonut, että juttelet mieluummin kahdestaan kuin kyttäävien sukulaisten silmien alla. Mistä tiedät minkälaisia tarinoita silläkin on kerrottavanaan, varmaan senkin vanhemmat on sille yhtä sun toista miniää yrittäneet pedata. Olisitte voineet saada toisiltanne vertaistukea, jos ei muuta.

[/quote]

Äh no eipä tullut mieleen. Aika vaivaannuttavaa sekin olisi ollut. Olen melko huono keskustelijakin sitä paitsi, joten panikoin ja karkasin! Aloittaja

Vierailija
14/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se jätkä näytti kun huikkasit moikat? Hämmentynyt?

Vierailija
15/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:02"]miltä se jätkä näytti kun huikkasit moikat? Hämmentynyt?

[/quote]

Jep, hämmentyneeksi varmaan kuvailisin. ensin hymyili heipat ja sitten hämmentynyt/häkeltynyt "ai, ok, moikka..!" Sellanen vähän kysyvä moikka. apuaaa nolottaa : (

Vierailija
16/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its eolisin mennyt kahville ja käyttäytynyt tosi nolosti nolaten koko suvun samalla. Itse sitä kerjäisivät.

Vierailija
17/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:52"]

Lisäksi mietin, mitä senkin päässä on oikein liikkunut, kun lähtee jonkun äidin kutsumana tapaamaan tämän tytärtä. Itse ainakin tuollaisessa tilanteessa olisin itse vielä yhteydessä tapaamisen toiseen osapuoleen. Outoa.

[/quote]

Ymmärtääkseni teillä oli edellisenä iltana ihan mukavaa, joten kun äitisi soitti hänelle ja pyysi kylään, hän luultavasti oletti olevansa toivottu vieras niin äitisi kuin sinunkin mielestäsi. Minusta olisi oudompaa pyytää sinun numerosi ja alkaa varmistelemaan, että "sopiihan sinulle varmasti, että mä tuun kahville".

No, ei varmaan äitisi enää toista kertaa sinulle treffiseuraa yritä järjestää, jos tästä jotain hyvää pitää kaivaa.

Vierailija
18/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:52"]

Lisäksi mietin, mitä senkin päässä on oikein liikkunut, kun lähtee jonkun äidin kutsumana tapaamaan tämän tytärtä. Itse ainakin tuollaisessa tilanteessa olisin itse vielä yhteydessä tapaamisen toiseen osapuoleen. Outoa.

[/quote]

Ymmärtääkseni teillä oli edellisenä iltana ihan mukavaa, joten kun äitisi soitti hänelle ja pyysi kylään, hän luultavasti oletti olevansa toivottu vieras niin äitisi kuin sinunkin mielestäsi. Minusta olisi oudompaa pyytää sinun numerosi ja alkaa varmistelemaan, että "sopiihan sinulle varmasti, että mä tuun kahville".

No, ei varmaan äitisi enää toista kertaa sinulle treffiseuraa yritä järjestää, jos tästä jotain hyvää pitää kaivaa.

[/quote]

Totta kyllä, enkä toki jätkää syytäkkään tai mitään ikävää hänestä ajattele. Ärsytyksen ja ihmettelyni kohteena ovat nuo hemmetin amorin apulaiset.

Vierailija
19/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleskelen tässä jo hiljakseen takaisin päin muuten, ja mietin, kertooko tuollainen omille jälkeläisille parin etsiminen jostain kriisistä? Äitini on viisikymppinen, enon vaimo muutaman vuoden vanhempi. Itse en ole vielä mielestäni niin vanha, että vanhaksi piiaksi jäämistä tulisi pelätä, olen 23 :D aloittaja

Vierailija
20/60 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, äiti laittoi juuri viestin "Missä olet? Xxxxkin on jo ehtinyt lähteä." vastasin, että tulossa jo, onko sauna lämpeässä ja että viitsisitkö antaa xxxxn numeron. Huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi