Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beesit yhdistelmärattaat, onko tosi epäkäytännöllinen?

Vierailija
02.01.2006 |

Mieli tekis Emmaljungia, joiden väri on Chardonnay, eli kokonaan beesi. Onko liian vaaleat käytännöllisiksi vaunuiksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on beiget Gessleinit ja ei ole valittamista. Eihän ne sen kummemmin likaannu kuin esim. tummansinisetkään (jos sitä tarkoitit). Samalla tavalla moska näkyy joka värissä mielestäni. Eli osta vain :)

Vierailija
2/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos se jalkatuen kangas on vaalea, niin se tulee tosi nopeasti tosi kuraiseksi (siis kurakeleillä). Mutta voihan niitä pestä sitten vähän useammin, jos ei halua pitää rattaita likaisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 2-v sotkee ainakin niin paljon, että onneksi ostin tummat rattaat.

varsinkin syksyllä ja keväällä kuraa tulee kenkien mukana todella paljon.

Vierailija
4/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

beesit, mutta istuin osa selkänoja ja jalkaosa tumman ruskea. Hyvin ovat säilyneet.

Itse olen sinisen ystävä, ja haaveilin sinisistä rattaista. Mutta sitten kun näin kaikki mustat ja tumman siniset rattaat, niin halusinkin jotain vähän pirtsakkaampaa.

Saattaa kyllä olla, että jalkaosa on hankala jos on beesi. Mutta toisaalta minulla on aikoinaan ollut beesi auto, ja siinä ei näkynyt lika mitenkään. Joten ehkä on myös sävystä kysymys.

Vierailija
5/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky rattaiden kankaat on käsitelty jotenkin likaa hylkiviksi (ainaskin briot)

Kyllä minusta tummansinisessä esim. näkyy maitopuklut TOSI hyvin ja vaaleessa taas ei juurikaan.

Kevät/kesä vauvalle hankkisin ehdottomasti vaaleet vaunut, tosi kummalle tuntuu auringonpaisteessa ne tummansiniset (ja nykyää on mustiakin!) vaunut, varmaan vauvalla tosi kuuma!

Vierailija
6/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olleet käytössä viime kesästä reilu vuoden ikäisellä. Meidän vaunuissa on se jalkaosan päällä oleva kangas käännettävä, ja sen toinen puoli on jotain tekonahkaa tms. eli helppo pyyhkiä puhtaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme