Vain elämää
Kommentit (1403)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:26"]Eiks tää Väliaiksista oo jonkun muun biisi?? Junnu Vainio tms. ???
[/quote]
Riittää, että on joskus levyttänyt jonkun kappaleen, ei tarvi olla oma.
Vähän harmittaa ettei kaikkien tulkinta tule yhtä soittoa vaan odotettiin iltaan :(
Vaimon onneksi Samuli on paossa Maltalla. Muuten olisi aika monta kiihkeätä av-mammaa lahkeessa kiinni...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:25"]Samuli sinä pahis, itkettää nyt tämmöistä hormonihirviötä.. itken ääneen ja kroppa ihan kylmillä väreillä ja kananlihalla.. [/quote] Sama tyyppi jatkaa: itku ei ota loppuakseen. Voi Samuli minkä menit tekemään.. onneksi olen yksin kotona..
[/quote]
ole..nyt..jo..hiljaa..
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:26"]Eiks tää Väliaiksista oo jonkun muun biisi?? Junnu Vainio tms. ???
[/quote]
Riittää, että on joskus levyttänyt jonkun kappaleen, ei tarvi olla oma.
[/quote]
Väliaikaista on esitetty jo josku 40-luvulla jossain suomifilmissä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:26"]
Eiks tää Väliaiksista oo jonkun muun biisi?? Junnu Vainio tms. ???
[/quote]
Se on Matti Jurvan säveltämä ja Tatu Pekkarisen sanoittama kappale, levytetty ensimmäisen kerran jo 1938. Olet ihan väärällä vuosikymmenellä..:)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:25"]Samuli sinä pahis, itkettää nyt tämmöistä hormonihirviötä.. itken ääneen ja kroppa ihan kylmillä väreillä ja kananlihalla.. [/quote] Sama tyyppi jatkaa: itku ei ota loppuakseen. Voi Samuli minkä menit tekemään.. onneksi olen yksin kotona..
[/quote]
ole..nyt..jo..hiljaa..
[/quote]
Mitämitämitä?! Anna ihmisen ilmaista itseään!
Vesku-reppana taitaa käydä vähän kuumana Paula K: hon...naistenmiehen ajat taitaa olla kuitenkin jo takana...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:26"]Eiks tää Väliaiksista oo jonkun muun biisi?? Junnu Vainio tms. ??? [/quote] Riittää, että on joskus levyttänyt jonkun kappaleen, ei tarvi olla oma. [/quote] Väliaikaista on esitetty jo josku 40-luvulla jossain suomifilmissä.
[/quote]
Joo mä muistan kans tän, olisko ollut joku Ansa&Tauno -filmi, pitää googlaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:29"]
Uskomaton mies tuo Samuli :) Ja niin muuntautumiskykyinen jos elokuvarooleja miettii!
[/quote]Missähän tuo on ollut mitään muuta kuin ihan itsensä? Joka roolissa sama puhetyyli ja olemus. Vesku kun kuitenkin on sekä muusikkona että näyttelijänä ihan muissa sfääreissä muihin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:26"]Eiks tää Väliaiksista oo jonkun muun biisi?? Junnu Vainio tms. ??? [/quote] Riittää, että on joskus levyttänyt jonkun kappaleen, ei tarvi olla oma. [/quote] Väliaikaista on esitetty jo josku 40-luvulla jossain suomifilmissä.
[/quote]
Joo mä muistan kans tän, olisko ollut joku Ansa&Tauno -filmi, pitää googlaa.
[/quote]
Oikein muistin:
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:31"]
[/quote]
ole..nyt..jo..hiljaa..
[/quote]
Oletpa sinä epämiellyttävä ihminen. Mene pois ja anna meidän muiden keskustella! Sinä jota itketti, kyllä se siitä ja ei tarvitse olla hiljaa :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:36"]Vesku-reppana taitaa käydä vähän kuumana Paula K: hon...naistenmiehen ajat taitaa olla kuitenkin jo takana...
[/quote] Mietinkin äsken et onkohan ne ollu joskus sillai...? :D
Tuo Edellman, en tykkää yhtään. Aina tuota samaa hidasta laulamista biisi kun biisi (no ei ne alkuaikojen Peggy ja mikä se toinen oli)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:32"]
Vaimon onneksi Samuli on paossa Maltalla. Muuten olisi aika monta kiihkeätä av-mammaa lahkeessa kiinni...
[/quote]
No en kyllä tajua, miks olis, eikö Samulillakin oo ollut alkoholiongelma.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:29"]
Uskomaton mies tuo Samuli :) Ja niin muuntautumiskykyinen jos elokuvarooleja miettii!
[/quote]Missähän tuo on ollut mitään muuta kuin ihan itsensä? Joka roolissa sama puhetyyli ja olemus. Vesku kun kuitenkin on sekä muusikkona että näyttelijänä ihan muissa sfääreissä muihin verrattuna.
[/quote]
Esimerkiksi häjyt? Lastenleffat, rööperi
Oon pettynyt!!!! Liian vähän kyyneleitä.
Ikävää kun noi joutuu jättää syömiset aina kesken kun joku päättää laulaa. :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:25"]Samuli sinä pahis, itkettää nyt tämmöistä hormonihirviötä.. itken ääneen ja kroppa ihan kylmillä väreillä ja kananlihalla..
[/quote]
Sama tyyppi jatkaa: itku ei ota loppuakseen. Voi Samuli minkä menit tekemään.. onneksi olen yksin kotona..