Vain elämää
Kommentit (1403)
Mä en löytänyt koivuniemestä mitään syvyyttä.
Samulilla ei muuten ollut sormusta. Voisko se jotenkin liittyä siihen alakuloisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:16"]Lauloiko kukaan Pikkuveljeä?
[/quote]
PMMP:n Pikkuveli on cover, alkuperäinen on Noitalinna Huraan. Eli ei laulanut.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:16"]
Samulilla ei muuten ollut sormusta. Voisko se jotenkin liittyä siihen alakuloisuuteen?
[/quote]
Onko sillä ikinä sormusta...? Sellainen tunne, etten olisi juurikaan sillä sellaista nähnyt.
Ela on niin vilpitön, että väkisinkin liikuttuu. T. ei kertaakaan aiemmin liikuttunut tällä kaudella
Minusta edellisen kauden rennompi meininki oli viihdyttävämpää, ja tuntui että samalla mentiin myös syvemmällekin asioihin. Jostain syystä minua ei nyt kauheasti ole toistaiseksi tällä kaudella koskettanut mikään. Paitsi tosiaan tuo Ela :) Paula K:n ja Samulin kyynelehtiminen ei ole herättänyt minussa mitään tunteita, eivätkä jostain syystä Paula V:n elämään liittyvät tarinatkaan. Ehkä koska hänellä tuntuu olevan aikamoinen suojakuori. On tässä muillakin ihmisiä kuollut, ei siitä mitään irtopisteitä saa, jos vähän mukaellen siteeraisin Aikuisten poika -elokuvaa :) Ja don't get me wrong, Paulan biiseistä kyllä tykkään. Persoonana vaan ei näemmä kauheasti sytytä mitään ihmeempiä tunteita.
Olisin niin toivonut että Apulannalta olisi laulettu Ruhtinaat tai Maanantai :( Kaksi todella kaunista kappaletta. Aivan välillä miettii että valitseeko nuo tosiaan itse kappaleet mitä laulaa, vai annetaanko rajatut vaihtoehdot mistä valita. Enää ei ole odottamisen suhteen muuta kuin Vartiaisen kappaleet.
Kappaleina Apulannan, Jennin ja Paulan tuotannot on sanoituksilta kiinnostanut ja siksi ihanaa kuulla muiden tulkintoina. Vaikka koko konkkaronkka on toki priimaa ja pidän kaikista <3
Toiset tykkää toisesta, jne. Minua henk.kohtaisesti Paulan esitys kosketti ja sai kyyneleet silmiin, kauan kuoppattuja kokemuksia pintaan.. todella voi sanoa, että kosketti.
Mä taas tykkään tästä kypsemmästä Paula Vesalasta. Muistan hyvin hänet Pop Stars-kisasta, kuten Jenninkin. Paulan tekstit ovat kuitenkin hyvin nuorena tehtyjä. Eivät kaikki ole todellakaan mitään laatukamaa varmaan hänen omasta mielestäänkään, kun elämänkokemusta on enemmän. Tuntui varmasti järkyltä, että vanhat konkarit esittivät puntti tutisten omia teiniangstibiisejä.
Voi nyt petyin Tonin päivän biisi valintoihin. :( Oisin halunnut kuulla esim. Jumalan.
Tuli mieleen, että olen kuullut, että Mariskalla olisi ollut kaikenlaista kurjaa tapahtunut menneisyydessä ja hän niitä biisejä sanoittaa Jennille. Luultavasti Mariska on ne ikävät asiat kertonut, mistä biisi alunperin kertoo. Eikä tällöin ole Paulan tai Jennin asia todellakaan alkaa avata telkkarissa kenenkään muun asioita, joka ei vielä ole paikalla.
Voihan se olla että ovatkin puhuneet kaikenlaisista taustoista, mutta on myös ohjaajalle sanottu, että leikataan pois sitten telkkarista.
Ja Tonin vedosta sen verran, että jos joku luulee, että punkin pointti on se, että pitää laulaa puhtaasti ja oikeassa sävellajissa, niin ottakoon kyseisestä genrestä enemmän selvää. Sen biisin kuuluikin olla raaka, nopeatempoinen ja miten sattuu laulettu. Ja siihen kuuluu myös huutaminen ja energia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:39"]
Hohhoijaa... av-mamma sättii jenniä koska se on kaunis ja lahjakas. Av-mammaa vituttaa kun jenni ei kerro kaikkea kun se av- mamma on niin utelias ja niin haluis tietää.
[/quote]
Miksi Jenni meni sitten kyseiseen ohjelmaan? Hakemaan tietenkin nostetta ns. uralleen.
Vai ajatteletko, että ko. ohjelma on musiikillisten taitojen kilpailu?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:54"]
Tuli mieleen, että olen kuullut, että Mariskalla olisi ollut kaikenlaista kurjaa tapahtunut menneisyydessä ja hän niitä biisejä sanoittaa Jennille. Luultavasti Mariska on ne ikävät asiat kertonut, mistä biisi alunperin kertoo. Eikä tällöin ole Paulan tai Jennin asia todellakaan alkaa avata telkkarissa kenenkään muun asioita, joka ei vielä ole paikalla. Voihan se olla että ovatkin puhuneet kaikenlaisista taustoista, mutta on myös ohjaajalle sanottu, että leikataan pois sitten telkkarista. Ja Tonin vedosta sen verran, että jos joku luulee, että punkin pointti on se, että pitää laulaa puhtaasti ja oikeassa sävellajissa, niin ottakoon kyseisestä genrestä enemmän selvää. Sen biisin kuuluikin olla raaka, nopeatempoinen ja miten sattuu laulettu. Ja siihen kuuluu myös huutaminen ja energia.
[/quote]
Kiittämätöntä ei ole sanoittanut Mariska vaan Paula Vesala Jennin kirjoitusten perusteella.
Siis miksi eivät juo mitään illallisella? eikö aiemmissa kausissa juotu jotain?
Muistakaa, että kyseessä on tv-ohjelma. Se, mitä me ruudussa näemme on käsikirjoitettu, kuvattu, leikattu ja ohjattu ohjelman tuottajien toimesta. Lopputulokseen on edellämainittujen lisäksi vaikuttanut kunkin artistin taustavoimat ja sieltä tulleet linjaukset sekä tietysti se, miten itse itsensä ovat halunneet esittää. Tuskin kukaan heistä on tässä 100% sellainen kuin olisi omien läheistensä seurassa. Eikä tarvitsekaan, ovat tuolla työn puolesta, eivätkä ole velvollisia katsojille kaikkea itsestään ja elämästään paljastamaan. Mielestäni kyseessä on musiikkiohjelma, tärkeintä on artistien tekemät versiot toistensa kappaleista. Ohjelmassa esiintyminen edistänee kunkin levymyyntiä, entä sitten? He tekevät työkseen musiikkia ja työn ideana on tienata rahaa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:10"]
Siis miksi eivät juo mitään illallisella? eikö aiemmissa kausissa juotu jotain?
[/quote]
Niimpä! Olisi viihdyttävämpää jos ne olis vähän huppelissa.
Edelmannilla ollut päihdeongelmia, kunnioittavat varmaankin hänen raittiuttaan.
Niin no Jenni on vähän ku naispuolinen Cheek, tietty päämäärä mielessä ja siihen pyritään hinnalla millä hyvänsä. Cheek sentään oli ohjelmassa avoimesti hienohelma ja snobi, sanoi ääneen ettei tykännyt joistain jutuista eikä esim halunnut mennä käytettyyn makuupussiin. Jenni sen sijaan yrittää pitää koko ajan eteeristä imagoaan yllä, sillä tuntuu olevan rooli koko ajan päällä. Miksei voi avoimesti olla mitä on, eiköhän ne jotka siitä tykkää nyt tykkää siitä joka tapauksessa teki tai sanoi mitä tahansa. Jenni ei varmasti ärsyttäis mua yhtä paljon mitä se nyt ärsyttää jos se olis avoimesti omahyväinen julkisuudentavoittelija. Tollanen 'olen mystinen ja kaunis seksikäästi hönkäilevä herkkä ja taiteellinen laulajatar' on rasittavaa katseltavaa ja kuunneltavaa kun läpi paistaa että se on ihan jotain muuta. Mutta sen takia osa sitä varmaan inhookin ja ne jotka ei inhoo sanovat etä inhoojat ovat vaan kateellisia kun se on niin taitava ja kaunis.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 14:32"]Se Samulin versio oli aika paappainen rallatus ja ihmettelin myös siinä yhdessä kohtaa sitä hieman liian pitkää taukoa, jossa vain tuijotti Elaa ja jonka aikana kaikki mietti että "mitä vittua, joko se loppui..?", kunnes se tajus taas jatkaa. En ymmärrä mitä se noilla tempuilla ja teatraalisilla maneereilla hakee. Samulilla on muutenkin outo tapa tuijottaa intensiivisesti koko esityksen ajan ja ikäänkuin vangita yleisö siihen hetkeen ja itseensä jotenkin väkisin.
[/quote]
Mun mielestä toi Samulin tuijotus on just hyvä! :D se on niin intensiivinen, nimenomaan vangitsee ja osottaa sille pöydän päässä istujalle, kenelle hän laulaa. Se eilinen tuijotus oli lähellä venyä kiusallisen pitkäksi, mutta juuri hyvissä ajoin Samuli-poika katkaisi sen ja vaihtoi menoa!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 00:08"]Paula vesalan esitys oli ainoa, joka ei ollut tylsä. Jennin kappale oli supertylsä ja yritti olla koskettava, paulan sanoista ei saanut mitään selvää, tonin oli ihan ok ja veskulta hauska se lopun nasseheitto. Väkisin taas jotkut yrittivät tehdä biiseistä kiin hiton koskettavia.
[/quote]
Täytyy olla kyllä sosiaalisilta taidoiltaan ja tunneälyltään todella vajaa tapaus, jos tulkitsi nuo vedot yrityksiksi olla koskettavia :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:57"]
Elastinen teki kyllä hirvityksestä erittäin mukaansa tempaavan biisin! Ja tuo Edelmannin Väliaikainen =P
[/quote]
Tylsällä Edelmanilla oli todella tylsä esitys.