Vain elämää
Kommentit (1403)
AAAA Vesala on LOISTAVA"!!!! vauuu
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:10"]
Veskulta kauden paras veto, ehdottomasti! Odotan innolla Paula Vesalaa, veikkaan että huippu, kuten tähänkin asti. Nyt go Toni!
[/quote]
Mä niin tiesin, että Paula Vesala rokkaa!!
Mä niin tykkään tosta Vesalasta. Taas ihan mieletön veto.
Tonin veto oli tosi siisti ja tää PaVen.
Tuli mieleen että miksi kukaan ei tee kivoja tehtäviä, kuten PaVe näyttelijänä ois laittanu ne imitoimaan ja esittämään toisiaan :) Tää ois ylisiistii. Ela ois Toni ja Toni ois Ela.
Paula Vesala oli huippu! Jippii! Surkea päivä parani.
Paula on vaan niin lahjakas! Paras!!
Ei siitä pääse yli eikä ympäri, Paula V. on ihan mielettömän lahjakas. Mää en kestä, miten se osaakin :D
Aika hauskoja uusioversioita kaikilla. Toisilla tietty vähän parempia ja toisilla aika tavanomaisia.
Jos pystyy räppibiisistä naurettavine sanoituksineen tekemään jotain muuta kuin noloo, niin on mestari. Vesala on! Mielestäni koko kauden paras esitys, kertakaikkiaan mahtava.
Toi Elan äitille soittaminen oli niin ihana. Menestyvän pojan taustalla on rakastava ja kannustava äiti.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:21"]
Tonin veto oli tosi siisti ja tää PaVen.
Tuli mieleen että miksi kukaan ei tee kivoja tehtäviä, kuten PaVe näyttelijänä ois laittanu ne imitoimaan ja esittämään toisiaan :) Tää ois ylisiistii. Ela ois Toni ja Toni ois Ela.
[/quote]
Imitointi on karseeta, jos sitä ei osaa. Hyvä ettei kukaan ole mennyt tuohon. Mietipä, miltä näyttäis kun Koivuniemi imitois Veskua ja toisinpäin, huh.
Paula V on todellinen multitalentti ja kameleontti. Kadehdittavan lahjakas, jolle toivoo kaikkea mahdollista hyvää ja menestystä. Eikä ole mikään leuhka bitch.
Paula V on niiiin ylivoimainen biisien muokkailussa, en oo ennen tiennyt hänestä juuri mitään ja nyt oon ihan fani. Ela on myös ihana :)
Ainut joka osasi räpätä Paula V.
Muistakaa että nää artistit eivät juurikaan "tee" näitä vetojaan itse. http://www.savonsanomat.fi/viihde/vain-elamaa-sovitukset-syntyvat-kovan-tyon-tuloksena/1913446
paitsi jotkut enemmän.
Paula Vesala on ainoa, joka antaa jokaisessa jaksossa ja jokaisen esityksen myötä jotain uutta itsestään. Ei maailman paras laulaja, mutta silti nerokas ja musikaalinen. Palvon,
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:08"]
Eka jakso jossa Veskun kuunteleminen ja katsominen ei tunnu vaivaannuttavalta. Nasse-setä oli riemastuttava yllätys. Mutta miksi Samuli on koko ajan niin totinen ja outo? Elastinen on kyllä ihan mahtava - tuollaisia ihmisiä tarvittaisiin enemmän tässä maailmassa!
[/quote]
Mitä vaivaannuttavaa siinä on? Todella hyviä vetoja se on vetänyt.
Paula Vesala ei taaskaan tuottanu pettymystä. aivan helvetin hyvä veto!