Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äitysloma alkoi ja reilu 20 kg täynnä,vaikkei sitä moni uskois.mukavaa talvea muillekin

Vierailija
02.01.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kyllä toteavat, että mulle olisi kaikki tullut tuohon mahaan, mutta eihän se voi olla mahdollista.... no imetys laihduttaa, näin ainakin edellisten kohdalla, kesäksi jo bikinikuntoon :-)

Vierailija
2/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla varmasti tukala olo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alipainoiselle on ihan suotavaa parikymmentä lisäkiloa

Vierailija
4/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina jaksettiin sanoa, että sulle ei sitten ole tullut kiloja muualle kuin tuohon mahan kohdalle. Kyllähän niitä nyt " muutama" tuli muuallekin. Mutta ajan kanssa ovat lähteneet, samoin kuin toisenkin lapsen mukanaan tuomat kilot. (No, oikeastaan kyllä painan 2kg enemmän kuin ennen raskauksia)

Vierailija
5/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans täys! ei vaan ole laskettuun aikaan enää ku 2 vkoa! neuvolassa oli tuuraaja hoitajana ja sano sydänääniä kuunnellessa että sulla ei kyllä ole tullut yhtään ylimäärästä ootosaikana ku masuki on niin pieni ja söpö! joo ei muuta kuin 20 kg :) ja onneks ei huomaakkaa :)

Vierailija
6/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa mukava painaa 100 kg viimeisillään kun ennen raskautta painoin 60 kg. tai sitten ei!

ja sitten jotkut kehtaa vinkua että lihoivat jopa 15kg raskauden aikana, hävetkää!

Vierailija
7/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja on tullut hikiset 6, ja olen hoikka jo ennestään. En nyt ihan 20 kiloa elopainoa haluaisi lisää, mutta tavoite on kyllä ollut, että vähintään 10 kg raskausaikana tulisi. Mielestäni olen syönyt vaikka kuinka, kaksi reilun kokoista lämmintä ateriaa + 3-4 pienempää ateriaa, mutta ei vaan kerry läskiksi. Syön kyllä terveellisesti, sipsit, pitsa ja suklaa eivät raskausaikana maistu, mutta en mitään salaattiakaan pelkästään puputa. Rasittavaa tämä on näinkin päin, sen tietää että imetyksen jälkeen vain luut kolisevat vaikka kuinka söisi.

Vierailija
8/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä pääse edes liikkeelle, kun paino melkein tuplaantuu. Luulisi että on kamala olo.

Vierailija
9/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kolisemisen :) takia just olen tyytyväinen joka kilosta mikä tulee :) eikä onneks ole hankala olla. Eikä nlassakaan olla sanallakaan sanottu toispuoleista sanaa kilojen kertymisestä. Kun kerran syö terveellisesti ja välttää rasvaa, sokeria ja suolaa, omaksi ja vauvan parhaaksi. Ei me äitit olla kaikki samanlaisia!! Toiselle tuo 20 kg on hyväksi toselle ei :)

Vierailija
10/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönnyt paljon mitään loppuaikoina kun oli niiiiin paha olo, mutta paino saattoi lisääntyä 2kg/vko.

Kuukausi synnytyksen jälkeen noista kiloista oli jäljellä 3, suurin osa oli siis turvotusta!

Ei kannata niitä lukuja liikoja tuijottaa, itselläni oli myös todella paljon lapsivettä.

Vierailija
11/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ehti sitä painoa kyllä tulla.

Vierailija
12/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa 33kg ja tokassa 39kg.ekan jälkeen kyllä laihduin entiselleni,ennen toista raskautta.nyt vielä 10kg jäljellä ja kevääseen mennessä ei enää niitäkään;0)