Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?

Vierailija
16.06.2014 |

Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...

Kommentit (460)

Vierailija
61/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittäjät.

Vierailija
62/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilukohtaukset Almodovarin elokuvissa.

Heteronainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka työntää lastenvaunuja

Silmälasit miehellä

Mies joka ei ole yhtään seksikäs normivaatteissa, mutta kun vetää tumman puvun päällä

Vierailija
64/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade paljaalla iholla. Se, kun kissa puskee korvaa vasten (ei tietenkään tarkoita että haluaisin kissaa, se vaan on ihana tunne se pehmeä turkki ja kostea kuono, ja kehräys korvassa). Minulla on hyvin herkkä tuntoaisti. 

Vierailija
65/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todellakin ajatus, että vaimoni olisi rinnat paljaana julkisella paikalla niin että monet miehet näkevät.

Vierailija
66/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saigonin moottoripyörämassat korkealta hotellista katsottuna. Tuhansittain moottoripyöriä jatkuvassa liikkeessä.

Mudan ja maan tuoksu sateen jälkeen ja ilma on edelleen kostea. Näin on joskus Suomessakin mutta tropiikissa usein.

Homoseksi, varsinkin univormu-jutut. Katson sellaista aina välillä.

Naismaiset miehet, ei kuitenkaan transvestiitit. 

Ortodoksipapit ja munkit. 

N38, naimisissa, yksi lapsi, tyytyväinen (seksi)elämäänsä

Vierailija
67/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin leipä jossa maapähkinävoita, reilusti hyvää juustoa ja paistettu kananmuna.

Vierailija
68/460 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti näköjään hysteeriset mammat leimasivat pedofiiliksi kun sanoin virtsaamisen ja lapset.

En haaveile seksistä lasten kanssa, en voisi ikinä tehdä mitään sellaista. Tässä mielestäni kysyttiin _outoja_ kiihotuksen lähteitä.

Vierailija
69/460 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman riittämättömyyden tunne toiselle seksin aikana. Toisen kiihottuneisuus enemmän kuin oma.

Vierailija
70/460 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat poliisipojat pamppuineen....

Vierailija
71/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottumieni raapiminen.

Vierailija
72/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin haalarit..Häpeän tätä.

Vierailija
73/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat ja hyvännäköiset poliisit/palomiehet.

Vierailija
74/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttimiehen työhaalarit ja neonväriset työvaatteet.

Vierailija
75/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuo jossa oli tuo sormuksen pyörittely aiheutti mussakin jotain värähtelya :D Se on tuo alun pyörivä mekaaninen liike, josta itselleni tulee mieleen se jos mies työntää kaluaan sisääni ja samalla liikuttaa lantiotaan sivuttain.

Muutoinkin joskus tuollaisten liikkeiden näkeminen kiihottaa.

Mua kiihottaa sellaiset lateksiset kertakäyttöhanskat (ei mun mielestä edes erityisen outoa) ja sit ehkä vähän oudompana, se että mun mies laittaa sormen mun korvaan, siis WTF!!!!

Vierailija
76/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs itseäni 30 vuotta vanhempi erakoitunut mies joka tuoksuu metsälle ja hielle. Sekoan täysin tämän miehen vieressä.

Vierailija
77/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:17"]

Vammaset. Haluan helliä ja rakastaa vammautuneita. Siis en tarkota nyt mitenkään sellasia, jotka on aivoiltaan vammautuneet vaan esim. liikenneonnettomuudessa halvaantuneet lantiosta alaspäin. Haluaisin saada heidän olon tuntumaan mahdollisimman hyväksi ja onnelliseksi naisen kanssa, vammautumisenkin jälkeen. Että he voivat sanoa " mä en ois enää ikinä uskonu et löytäsin tälläistä naista... " samalla voitaisiin lohduttaa toisiamme, koska mullakin on ollu elämässä aika kurjaa. Ja plussaa on, jos se vammanen on vielä hyvännäkönen! vähän aikaa sit näin tosi hyvän näkösen vammasen, sillä oli tatuointeja ja kaikkee...

Kai tämä on joku naisellinen hoivavietti?

Ihan tervettäkö?

[/quote]

Näköjään tää mun vammasista kiihottuminen on sit ihan normaalia, kun peukku määrää kahtoo. :)

Joskus on vain käynyt niin, että kun olen tutustunut johonkin söpöön vammaseen, niin se on musta näkynyt silleen ehkä jotenkin läpi että olen "kiinostunut" hänen vammastaan... ja sitten oon saanu aika kylmää kyytiä niiltä ihmisiltä. Vaikka oonkin halunnut heille pelkkää hyvää. Mä ymmärrän et se vammautuminen on heille arka asia, mutta tosiaan kun mä en ikinä rakastaisi ihmistä minkään pelkän säälin tai vamman takia... se hellyyden antaminen jotenkin tulee mulla vain luonnollisesti tuollaisissa tilanteissa. Et kyllä mä rakastun aina ihmisiin, en heidän vammoihinsa.

Mut emmä sit tiedä et johtuuko se mun hoivavietti heitä kohtaan jotenkin siitäkin että mulla on ollu omassa elämässä niin rankkaa... niin mä koitan sit ehtiä toisen ihmisen kans jolla on ollu rankkaa, jotta me voitais lohduttaa vaan toisiamme... silloinhan siinä ei ois kyse oikeesta rakastamisesta/rakastumisesta jos kaikki perustus vaan lohdun antamiseen ja ns. säälimiseen. Kyllähän se oikea rakkaus jotain aivan muutakin on! täytyy ensiks tykätä siitä koko ihmisestä ilman sen mitään vammoja yms yms yms. Sit voidaan vasta puhua oikeasta rakastamisesta.

Menipä syvälliseksi. Mutta kai peukkujen määrästä voi päätellä sitäkin, että meitä on myös paljon muita jotka tuntee samalla tavalla vammasia kohtaan. :)

Vierailija
78/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:38"]Tupakoivat nuoret naiset.

[/quote]

Täällä myös sama. Ja itsekin olen nainen, ihan hetero-sellainen. Mutta nätti nuori neito vetelemässä antaumuksella henkosia, jotain niin kiihottavaa siinä vaan on...

Vierailija
79/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:42"]Ajatus pillusta, jonka aukko on suurempi kuin sisääntuleva penis.

[/quote]

Eikö se pitäisi olla toistepäin?

Vierailija
80/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplamuovin poksauttelu. Mies on luvannut tuoda minulle vaaleanpunaista (!) töistään jo varmaan kuukauden ajan, aina joutuu pettymään. Haluaisin niin kovasti poksautella muovia yhdessä, jonka jälkeen siirtyisimme johonkin poksautusturvalliseen asentoon harrastamaan seksiä.

outo olen, tiedän kyllä..