Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?
Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...
Kommentit (460)
No mä olen ostanut bioluvil pesupulveria omaan huvikäyttöön. joka aamu pyöritän vessan peilikaapin hyllylle n. 20 pientä palloa veteensekoitetusta pesupulveritahnasta. Pallot kovettuvat peilikaapissa ja sitten päivän mittaan pesen niillä käsiä. Se tunne kun pallo murenee käsieni välissä ja muuttuu huumaavaan tuoksuiseksi mössöksi, rapii ja kuorii käsiäni ja tekee ne puhtaaksi <3 sillä hetkellä saan orgasmin. Palloja menee noin 2 per pesukerta. Joskus useampiakin. Pesen kädet noin kerran tunnissa kun olen kotona. peilikaapissa on aina oltava pesuainepalloja.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:42"]Ajatus pillusta, jonka aukko on suurempi kuin sisääntuleva penis.
[/quote]
Eikö se pitäisi olla toistepäin?
[/quote]
Sittenhän se ei sopisikaan enää tähän ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 05:22"]
Ajatus siitä, että olisin nainen. Transseksuaalisuus tai naisen haluaminen olisi ymmärrettävää, mutta ajatus siitä, että olisi itse nainen?
[/quote]
Muistan kuulleeni nimenkin tuollaiselle. Ei nyt vain muistu mieleen, mistä on kyse, muistaako joku muu?
Ejakuloivien naisten katselu netissä saa hetkessä kosteaksi.
t. heteronainen
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:27"]
Miehen (siis viehättävän) humalatila. Tosin oudoin miehen humalasta kiihottuminen oli kerran kun yhdessä Poliisit -jaksossa näkyi kun takaa-ajettu epäilty rattijuoppo ajoi ulos tieltä. En todellakaan kiihotu vaarasta! Se oli vaan se päätön rentous joka siitä ajosta näkyi.
No nyt alan itsekin kaivata jotain Freudia tänne paikalle.
[/quote]
HAHAHA! Päivän naurut :D Anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:27"]
Miehen (siis viehättävän) humalatila. Tosin oudoin miehen humalasta kiihottuminen oli kerran kun yhdessä Poliisit -jaksossa näkyi kun takaa-ajettu epäilty rattijuoppo ajoi ulos tieltä. En todellakaan kiihotu vaarasta! Se oli vaan se päätön rentous joka siitä ajosta näkyi.
No nyt alan itsekin kaivata jotain Freudia tänne paikalle.
[/quote]
HAHAHA! Päivän naurut :D Anteeksi.
[/quote]
Freudia..
Isäni oli viikonloppujuoppo. Hän oli vanhan kansan mies, ei lapsia hellinyt. Paitsi lauantai-iltaisin pääsin isän syliin.
Lievä karsastus, alahampaat kuin risuaita mutta ylähampaat suorat..niitä kun kielellä/sormin hyväilee, erivärisilmäisyys....
Sit vähän tuhdimpaa : tykkään olla ottavana tai antavana pissaleikeissä. Riippuu ihan millä tuulella on et kumpi on sillä kertaa parempaa. Tosta mä kostun ihan äärettömästi.
Ajatus siitä, että katsoisin sidottuna kuinka naiseni saisi orgasmin isolla dildolla (tai kalulla) niin voimakkaasti, että unohtaisi olemassaoloni täysin. Sen jälkeen antaisi minun nussia vielä itseään pyynnöstäni, mutta kertoisi sanattomasti tai sanallisesti, kuinka en tuntuisi edeltävän käsittelyn jälkeen miltään. Laukeaisin täysin naituun ja löysään pilluun tuntematta lainkaan puristusta kaluni ympärillä.
En tiedä, onko outoa, mutta... Olla hyvännäköisen naiskaverin hyväksikäytettävänä, vähän kuin seksileluna. Nainen tulisi päälle, ratsastaisi orkut itselleen, nousisi pois ja jättäisi ilman.
Tämän ketjun suihinottajat sai miekkani sykkimään
Mies
Panettaa aika lailla näin työpäivän ratoksi. ;-)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:23"]
Karvaset kyrvät :"D
[/quote]
Hyi vittu. Saunan taakse ja haulikolla peräreikään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:00"]
Pissa lentää posliiniksi ajetusta pillusta...
[/quote]
Jos ruskea pökäle vielä samanaikaisesti tulee ulos pyllynreijästä niin sperman lento on välitön.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 04:23"]
Lievä karsastus, alahampaat kuin risuaita mutta ylähampaat suorat..niitä kun kielellä/sormin hyväilee, erivärisilmäisyys....
Sit vähän tuhdimpaa : tykkään olla ottavana tai antavana pissaleikeissä. Riippuu ihan millä tuulella on et kumpi on sillä kertaa parempaa. Tosta mä kostun ihan äärettömästi.
[/quote]
Mistä sut tavoittaa?!? :D
Naispuoleinen hammaslääkäri saa puntissa pullistelemaan. Se maski ja sinertävä asuste. Säännöllisesti olen käynyt samalla yksityisellä noin 40-vuotiaalla hammaslääkärillä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 08:30"]
Naispuoleinen hammaslääkäri saa puntissa pullistelemaan. Se maski ja sinertävä asuste. Säännöllisesti olen käynyt samalla yksityisellä noin 40-vuotiaalla hammaslääkärillä.
[/quote]
Vetäisepä joku kerta mulkku esiin ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:58"]
lihava nörttimies
[/quote]
Kusetat.
Tämäkin meni teinipoikien kuolausketjuksi. Muistakaa sitten, pojat, että naisten fantasioita ei ole tarkoitettu toteutettavaksi. Ne ovat ajatuksia, joita ei halua kokea oikeasti. Kysymys oli siitä, mikä ajatuksissa kiihottaa.
Eli ei kannata mennä kakkimaan tyttöystävän naamalle tai kuristamaan sitä lähes tajuttomaksi juuri ennen orgasmia.
En nyt varsinaisesti kiihotu mutta pidän miellyttävinä puolirealistisesti mallinnettuja videopelien naishahmoja ja joskus niitä katsellessa ja ajatellessa tulee vähän samanlainen fiilis kuin teini-ihastuksen kohdalla oikean ihmisen ollessa kohteena.
-Mies 29v-