Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?

Vierailija
16.06.2014 |

Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...

Kommentit (460)

Vierailija
81/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti kiihotu mutta pidän miellyttävinä puolirealistisesti mallinnettuja videopelien naishahmoja ja joskus niitä katsellessa ja ajatellessa tulee vähän samanlainen fiilis kuin teini-ihastuksen kohdalla oikean ihmisen ollessa kohteena. 

-Mies 29v-

Vierailija
82/460 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ostanut bioluvil pesupulveria omaan huvikäyttöön. joka aamu pyöritän  vessan peilikaapin hyllylle n. 20 pientä palloa veteensekoitetusta pesupulveritahnasta. Pallot kovettuvat peilikaapissa ja sitten päivän mittaan pesen niillä käsiä. Se tunne kun pallo murenee käsieni välissä ja muuttuu huumaavaan tuoksuiseksi mössöksi, rapii ja kuorii käsiäni ja tekee ne puhtaaksi <3 sillä hetkellä saan orgasmin. Palloja menee noin 2 per pesukerta. Joskus useampiakin. Pesen kädet noin kerran tunnissa kun olen kotona. peilikaapissa on aina oltava pesuainepalloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:42"]Ajatus pillusta, jonka aukko on suurempi kuin sisääntuleva penis.

[/quote]

Eikö se pitäisi olla toistepäin?

[/quote]

Sittenhän se ei sopisikaan enää tähän ketjuun.

Vierailija
84/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 05:22"]

Ajatus siitä, että olisin nainen. Transseksuaalisuus tai naisen haluaminen olisi ymmärrettävää, mutta ajatus siitä, että olisi itse nainen?

[/quote]

Muistan kuulleeni nimenkin tuollaiselle. Ei nyt vain muistu mieleen, mistä on kyse, muistaako joku muu?

Vierailija
85/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloivien naisten katselu netissä saa hetkessä kosteaksi.

t. heteronainen

Vierailija
86/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:27"]

Miehen (siis viehättävän) humalatila. Tosin oudoin miehen humalasta kiihottuminen oli kerran kun yhdessä Poliisit -jaksossa näkyi kun takaa-ajettu epäilty rattijuoppo ajoi ulos tieltä. En todellakaan kiihotu vaarasta! Se oli vaan se päätön rentous joka siitä ajosta näkyi.

No nyt alan itsekin kaivata jotain Freudia tänne paikalle.

[/quote]

HAHAHA! Päivän naurut :D Anteeksi.

Vierailija
87/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 03:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:27"]

Miehen (siis viehättävän) humalatila. Tosin oudoin miehen humalasta kiihottuminen oli kerran kun yhdessä Poliisit -jaksossa näkyi kun takaa-ajettu epäilty rattijuoppo ajoi ulos tieltä. En todellakaan kiihotu vaarasta! Se oli vaan se päätön rentous joka siitä ajosta näkyi.

No nyt alan itsekin kaivata jotain Freudia tänne paikalle.

[/quote]

HAHAHA! Päivän naurut :D Anteeksi.

[/quote]

Freudia..

Isäni oli viikonloppujuoppo. Hän oli vanhan kansan mies, ei lapsia hellinyt. Paitsi lauantai-iltaisin pääsin isän syliin.

Vierailija
88/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä karsastus, alahampaat kuin risuaita mutta ylähampaat suorat..niitä kun kielellä/sormin hyväilee, erivärisilmäisyys....

Sit vähän tuhdimpaa : tykkään olla ottavana tai antavana pissaleikeissä. Riippuu ihan millä tuulella on et kumpi on sillä kertaa parempaa. Tosta mä kostun ihan äärettömästi.

Vierailija
89/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että katsoisin sidottuna kuinka naiseni saisi orgasmin isolla dildolla (tai kalulla) niin voimakkaasti, että unohtaisi olemassaoloni täysin. Sen jälkeen antaisi minun nussia vielä itseään pyynnöstäni, mutta kertoisi sanattomasti tai sanallisesti, kuinka en tuntuisi edeltävän käsittelyn jälkeen miltään. Laukeaisin täysin naituun ja löysään pilluun tuntematta lainkaan puristusta kaluni ympärillä.

Vierailija
90/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko outoa, mutta... Olla hyvännäköisen naiskaverin hyväksikäytettävänä, vähän kuin seksileluna. Nainen tulisi päälle, ratsastaisi orkut itselleen, nousisi pois ja jättäisi ilman.

Vierailija
91/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi OUTOJA nää..

Vierailija
92/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun suihinottajat sai miekkani sykkimään

Mies

Vierailija
93/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa aika lailla näin työpäivän ratoksi. ;-)

Vierailija
94/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:23"]

Karvaset kyrvät :"D

[/quote]

Hyi vittu. Saunan taakse ja haulikolla peräreikään.

Vierailija
95/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:00"]

Pissa lentää posliiniksi ajetusta pillusta...

[/quote]

Jos ruskea pökäle vielä samanaikaisesti tulee ulos pyllynreijästä niin sperman lento on välitön.

Vierailija
96/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 04:23"]

Lievä karsastus, alahampaat kuin risuaita mutta ylähampaat suorat..niitä kun kielellä/sormin hyväilee, erivärisilmäisyys....

Sit vähän tuhdimpaa : tykkään olla ottavana tai antavana pissaleikeissä. Riippuu ihan millä tuulella on et kumpi on sillä kertaa parempaa. Tosta mä kostun ihan äärettömästi.

[/quote]

Mistä sut tavoittaa?!? :D

Vierailija
97/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoleinen hammaslääkäri saa puntissa pullistelemaan. Se maski ja sinertävä asuste. Säännöllisesti olen käynyt samalla yksityisellä noin 40-vuotiaalla hammaslääkärillä.

Vierailija
98/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 08:30"]

Naispuoleinen hammaslääkäri saa puntissa pullistelemaan. Se maski ja sinertävä asuste. Säännöllisesti olen käynyt samalla yksityisellä noin 40-vuotiaalla hammaslääkärillä.

[/quote]

Vetäisepä joku kerta mulkku esiin ;)

Vierailija
99/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:58"]

lihava nörttimies

[/quote]

Kusetat.

Vierailija
100/460 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin meni teinipoikien kuolausketjuksi. Muistakaa sitten, pojat, että naisten fantasioita ei ole tarkoitettu toteutettavaksi. Ne ovat ajatuksia, joita ei halua kokea oikeasti. Kysymys oli siitä, mikä ajatuksissa kiihottaa.

Eli ei kannata mennä kakkimaan tyttöystävän naamalle tai kuristamaan sitä lähes tajuttomaksi juuri ennen orgasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi