Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?
Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...
Kommentit (460)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:53"]Oksentaminen, ulostaminen
[/quote]
O_o
sellaset ei naismaiset homot kiihottavat Paljon<3 homoseksi tai siis se yhdyntä ei kiihota kyllä yhtään. lapsena ja teininä kiinnosti pissaleikit, pidättäminen tappiin saakka lähinnä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:34"]sellaset ei naismaiset homot kiihottavat Paljon<3 homoseksi tai siis se yhdyntä ei kiihota kyllä yhtään. lapsena ja teininä kiinnosti pissaleikit, pidättäminen tappiin saakka lähinnä.
[/quote]Korjaan vielä, sellaiset miehekkäät lihaksikkaat yms.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:37"]
Väkivalta
[/quote]
Oletko joutunut lapsena kokemaan/näkemään väkivaltaa?
Naisten vaatteiden poimut, varsinkin jos kyseessä on nahka, latex, tai wetlook materiaali. Eli jos vaikka kumartuu eteenpäin tai esim housut on ihan aavistuksen väljät niin kumartuessa ja kyykistyessä kankaaseen tai nahkaan syntyy ihania poimuja. Vai onko ne ryppyjä, ihan sama...ihania jokatapauksessa. Uuuh. :p
Pasila-sarjan Pöystin kälätys :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:37"]
Väkivalta
[/quote]
Oletko joutunut lapsena kokemaan/näkemään väkivaltaa?
[/quote]
En missään muodossa
Nördet silmälasit ja lievä akne ujolla nuorella (kuitenkin täysi-ikäisellä) tytöllä.
Mies 36v
Nuoret raksamiehet ja puvut.. ah
Hiirenpillu miehen leuassa, sänki, aataminomena, kähee matala ääni, hienhaju.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 05:22"]
Ajatus siitä, että olisin nainen. Transseksuaalisuus tai naisen haluaminen olisi ymmärrettävää, mutta ajatus siitä, että olisi itse nainen?
[/quote]Minulla täsmälleen sama, mutta toisin päin - että olisin mies! Jos tapaisin sinunlaisesi miehen, meidän seksimme saattaisi olla aika jännää...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:48"]
Kiihotun ihan hirveästi kun otan mieheltä suihin, oikeastaan ei tarvi mitään esileikkejä kun tuntuu siltä että haluan vain lutkuttaa kunnes en kestä enempää ja nousen ratsaille.. Varmaan olis monelle miehelle unelma esileikki :-D ja totta on!
[/quote]
Mulla on aika pitkälle sama. Tykkään antaa miehelle enemmän suihin kun ottaa sitä itse, saatikka sormileikeistä.
t: 86