Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?
Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...
Kommentit (460)
Kun laittaa hiukset kiinni esim normi ponnarille ja tunkee sormen ponnarin sisään. Jos ymmärrätte..
Suodatinpussin laittaminen paikoilleen. Se ääni on kiihottava ei muu.
Järvessä uidessa kuuluu se ihana liplatus hiljaisuuden keskellä. Ah<3
Onneksi en ole ainoa "epänormaali"! :D
jos joku hieroo mun selkää tai hypistelee mun hiuksia ja päänahkaa.
jos pissaan seisoaltaan.
vieraiden naisten katselu saunassa, varsinkin jos näen alapään kunnolla.
japanilaiset nuoret naiset lyhyissä hameissa niin että aushousuja näkyy vähän, myös tälläiset piirroshahmot toimii.
t. 34 v heteromamma
Sims 3-pelihahmot muhinoimassa ja sen jälkeen harrastamassa seksiä. Oon muutaman kerran joutunu keskeyttämään pelin ja sormettamaan itselleni orgasmin, ennen ku oon pystyny jatkamaan! :D
Se kun nahka vyö läjähtää pakaroilleni. Rakastan sitä ääntä joka tulee kun se osuu pakaroihin, remmin viuhunaa ilmassa ja ihanaa kipua:) Olen jo märkä kun aloitetaan mutta remmiä saadessa kastun oikein kunnolla.
LÄÄKÄRI. Niin kliininen, valkoinen, mutta siellä alla kuitenkin mies...
Sumopainijat. Jotenkin se järjetön massiivisuus,,,,,en tiedä, pimeetä :-)
Uiminen. Vesi virtaa ihanasti alapäässä ja uimapuku kiristää vähän. Tavallisesti uin kilometrin ja sen jälkeen menen vessaan. Ei tarvitse kuin koskea klitorista niin saan kunnon orgasmin. Sekin kiihottaa, että en saa voihkia ääneen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:42"]Ajatus pillusta, jonka aukko on suurempi kuin sisääntuleva penis.
[/quote]
Eikö se pitäisi olla toistepäin?
[/quote]
Tän on kirjottanu joku nainen jolla on väh. 5 lasta
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 05:00"]
En tiedä, onko outoa, mutta... Olla hyvännäköisen naiskaverin hyväksikäytettävänä, vähän kuin seksileluna. Nainen tulisi päälle, ratsastaisi orkut itselleen, nousisi pois ja jättäisi ilman.
[/quote]
Mulla myös tämä, paitsi että itse olen se nainen.
Se että mua silitetään keskeltä kämmentä varovasti sormella.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:54"]
Naisen peppu.
[/quote]
Hui kuinka outo...... hei pliis :D
Toimitaelokuvien rajut rappelu kohtaukset missä veri lentää ja joku saa pahasti pataan
Se kun kumppani puhuu itsestään välillä "iskänä" tai "daddynä" :P öm meillä ei siis ole lapsia edes! :D
Kun ystäväni vitsailevat minusta minun kuulteni. Varsinkin, jos vitsit ovat seksuaalissävytteisiä. Joku wannabe-Freud voisi selvittää tämän alkuperää. :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:54"]
Naisen peppu.
[/quote]
Hui kuinka outo...... hei pliis :D
[/quote]
No siis tuo oli varmaan naisen kommentti eli siksi outoa. Kyllä mustakin naisena ois outoa jos naisen perse kiihottais, hyi helvetti.
Itseäni kiihotaa inhimillisyys, kakasta puhuminen ja kädet