Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette ottaneet vauvalle tarvikkeet esille?

02.01.2006 |

olen tässä muutaman päivän pinnistellyt mielitekoani vastaan,ja ollut kaivamatta vauvanvaatteita komerosta.Mieli tekisi,mutta meneekö hössötyksen puolelle!?Kun huhtikuussa vasta pamahtaa... :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä virittelin kahden isoveljen vaatekassit varuiksi valmiiksi, samoin oman sekä vauvan kassin.

Puuhastelun vuoksi ja virittäytymisen kannalta voi olla mukava laitella nyt jo valmiiksi, vaikka aikaa h-hetkeen vielä onkin! Sitä paitsi, voihan se lähtö tulla ennakoitua aiemminkin... Toivotaan kuitenkin, että vauvanvarusteet saavat rauhassa odotella käyttäjää sinne huhtikuulle asti!

Onnellista odotusta!

Vierailija
2/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koottiin pinnasänky kokeeksi, jotta nähdään millainen se on ja nyt kai se nököttää omalla paikallaan oottamassa nukkujaa, jonka laskettu aika on vasta 1.4. Ajateltiin vaan, että ei kai se haittaa vaikka se onki koottuna. Sitä paitsi sen päällä on hyvä säilyttää kaikenlaista kamaa, esim. vaatteita ;) Vaatteita oon ostellu mutta ovat vielä pesemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kyllä muutto just tuossa joulukuun alussa, että sen takia ei aiemmin edes kannattanut ajatella vauvan tavaroiden esille laittoa.

Vierailija
4/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kirjaimellisesti supistelut alkoivat kun laskin raudan kädestäni!

Toiselle en voinut laittaa muuta kuin ostaa ja pestä vaatteet valmiiksi.

Meillä oli muutto 16.1/05 ja LA 20.1/05. Poika syntyi 22. päivän aamuna.

Ehdin sentään laittaa ensisängyn pojalle valmiiksi ja äitini oli järjestänyt vauvan vaatteet paikoilleen.

Onneksi appi vanhemmat olivat siivoamassa ja järjestelemässä asuntoa muuton aikana ja jälkeen, ettei tarvinnut vauvaa tuoda kauheaan sekamelskaan vaan kaikki oli aikalailla paikoillaan kun pääsimme kotiin 24.1.

Kolmannelle olen jo ostellut kaikenlaista vaikka vasta rv22.

Varmaankin aloitan valmistelut niin että kaikki olisi valmista n.2 viikkoa ennen LA:ta.

Vierailija
5/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika on 13.2 mutta epäilen ettei niin kauan tarvi odottaa. Rattaita olen katsellut ja yksiä menen tässä joku päivä katsomaan. Pinnasänky kaivettiin vaatehuoneesta pois tilaa viemästä ja sen osat odottaa nyt meidän makuuhuoneessa. En ole miettinyt milloin kasattaisiin se, täytyy ettiä ruuvit valmiiksi, saahan se mies sen kasattua sitten kun ollaan laitokselle päästy.

Samoin vaatehuoneesta kaivettiin viikonloppuna vauvanvaate laatikot, samasta syystä että mahtuu muuta tavaraa sinne. Kunhan nyt saan tässä huushollin laitettua vähän parempaan kuntoon, on omat pyykitkin levällään joulun reissun jälkeen niin alan katselemaan ja pesemään vauvan vaatteita. Musta ainakin on nyt ihan hyvä aika laittaa, vielä jaksan jotenkin eikä tarvi sit hätäillä että ei olekaan valmista jos vauva päättää syntyä aiemmin.

Esikoista odottaessa olin kyllä jo varmaan laittanut kaiken valmiiksi, mulla kun oli hyvin aikaa, olin kotona jo rv 22 lähtien ;D

t. Tuuliina 34+3

Vierailija
6/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti vain hössöttelemään!

Mä olin myöhässä. Tyttö syntyi odottamatta ennenaikaisesti. Pinnasänky oli haettu kotiin edellisenä päivänä ja vaatteita olin saanut jonkin verran siskoiltani. Mitään ei kuitenkaan ollut pesty/järjestetty. Mutta olihan siinä sitten viikkotolkulla aikaa, kun vauva joutui jäämään sairaalaan. Ja oli kiva, että sai kotona puuhastella vauvajuttujen kanssa, tehdä jotain hyödyllistä. Ei se vauva loppujen lopuksi paljon tarvitse.

Vierailija
7/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esikoisen aikaan aloitettiin pakkoijen laittaminen eli koottiin pinnasänky ja aloin pesemään vaatteita, joskus viikolla 31. Olin kotona viikolta20 joten kauan olinkin maltanut odotella:) Silti ei vauva huone ollut vileä valmis (parveke kalusteet ja laatikot valloitti huonetta) kun neiti päätti syntyä yllättäen rv 37+4.

-Santtu 32+1 ja tyttö 1v2kk

Vierailija
8/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaivelin viime viikolla muutaman poikani vanhan nutun esiin ja pesin ne valmiiksi kaappiin odottamaan. Ajattelin laiten jotain pientä nyt joka viikko. Onhan se ihan kivaa puuhastelua.

Eihän sitä tarvitse muille puhua, jos alkaa jo paikkoja laittaa kuntoon. Onhan se kiva itselle, kun saa jotain jo " Puuhastella" - vaikka ihan vähänkin.

Terveisin, Matami ja Ana 33+2

Vierailija
9/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla asiaan,ja sen lykkäämiseen vaikuttaa paljolti se,että kuopus on vasta 1v3kk.Ajattelen jotenkin,että ne vaatteet on niin vasta ollet käytössä,että poksautan itseni alas vauvaonnikuplastani sillä samalla sekunnilla kun vilkaisen vanhoja vaatteita.Täytynee lähteä ostamaan uusia,siis!Sukupuolen kun vielä tietäisi niin tehtävä ois helpompi...Poikaa toivon,kun edellinen oli tyttö(sitä uutuudenviehätystä...).Poikakin mulla jo on,mutta sen verran vanhempi,että poikaVAUVA tuntuu uudelta ajatukselta.Tosin yksilöitähän sitä synnytetään...

Vierailija
10/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laslettu aika on 5.2 ja tänäin aloin vaatteita ottamaan esille. Aijemmin kyllä kahden ensinmäisen kohdalla minulla on jo tässä vaiheessa ollut tavarat esillä.