suuttuisitko jos äitisi antaisi vuoden ikäiselle lapsellesi suklaata?
oma äitini on ollut aina kauhee terveysniuhottaja siitä miten karkit ja lisäaineet ym on epäterveellisiä jne. sitten kerran ilmesty suklaalevyn kanssa meille ja heti kun olin toisessa huoneessa, oli ilmeisesti antanut tytölle suklaata, kun henki haisi just siltä samaiselta suklaalta. en jaksa niuhottaa muuten, mutta vituttaa kun mamma ite niuhottaa nameista ja sitten ihan selkeesti yrittää aina " ostaa" mun tyttäreni kaikella tuommoisella. joskus sanoi tytölle jopa että " haluan että tykkäät minusta enemmän kuin omasta äidistäsi" ihan minun kuullen. antaa kaiken periks lapselle eikä halua suututtaa sitä! " en halua että suutut mulle, älä ole vihainen..."
Kommentit (4)
Jos minä en anna karkkia lapselleni, niin ei sitä silloin anna kukaan mukaan.
sehän tarkoittaisi sitä, että äitini ihan oikeasti olisi lapseni kanssa ja sitä ei koskaan meillä tapahdu.
mutta oikeesti: enpä suuttuisi, äitini ja isäni ovat joulun aikaan molemmat antaneet 1v 2 kk ikäiselle tytölleni suklaata jos ovat itsekin syöneet. Enkä suutu, koska tiedän ettei se ole jatkuva tapa, eikä suklaata syötetä arkena, vaan juuri esim. jouluna, synttäreillä.