Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKSI KUNTOON-PINO

02.01.2006 |

vähän taustaa:

halukkaat laihduttajat mukaan, pinoudutaan kerran viikossa vaikka näin maanantaisin tai kun kukin ehtii...

ei paineita vaan kukin kykynsä mukaan

katsotaan kuinka moni pääsee tavoitepainoonsa kesään mennessä

laitetaan vaikka

IKÄ:

LAPSET:

LÄHTÖPAINO:

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetänkin paljon vielä että ihan rauhassa aloitan. Korjaan ruokavaliota ja yritän päivittäin lenkeillä.

Vierailija
22/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä 23v. kahden lapsen äiti.Kiloja on 59 ja haluaisin pudottaa

takaisin ennenraskauksia-mittoihin eli 54kg.Oikeastaan kiloja suurempi

homma olisi tuo löysyys,eli jumpatakin pitäisi.Häät olisi kanssa tulossa

alkusyksystä,joten nyt homma käyntiin ettei iske paniikki!

Riisimuro ja muksut(tyttö 2v3kk ja poika 6kk)

P.S.Imettelen vielä joten ihan ei voi lakata syömästä.Ja tällä makean

mussuttamisella en voi ikinä lopettaakaan imettämistä,lihoisin varmaan

heti 20kg! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jaksan kyllä epäillä itseäni... olen saamaton laihduttaja.. herkut ja hyvä ruoka maistuu ja vaikka pidän lenkkeilystä, ei vaan tule lähdettyä. kuureja en halua aloittaa koska haluan elintapoihini pysyvämpää muutosta. mutta miten... tiedän kyllä perusasiat, mutta ah, miksi toteutus on niin vaikeaa?!

IKÄ:25

LAPSET:7kk

LÄHTÖPAINO:86 (ennen raskautta 75, raskauden lopussa 102...) tähän mennessä tippuneet kilot lähteneet itsestään pian synnytyksen jälkeen, mutta moneen kuukauteen ei ole tippunut yhtään.

TAVOITE: ainakin -10kg, mutta mieluummin -20kg. siitäkin olis vielä varaa tiputtaa...

toivotaan onnistumisia kaikille!

kertokaa miten aiotte päästä tavoitteeseenne? mitä siis konkreettisesti muutatte?

Sannuska

Vierailija
24/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 28v

lapset 4,5v ja 4kk

lähtöpaino hirveät 116.6kg

tavoite juhannukseen 90kg

Vierailija
25/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40 ja risat, poika 11 kk. Paino ennen raskautta 72 kg, kiloja jäi 10 ja ne olivat sitkeässä. Sitten sain kaverilta painonvartijoiden materiaalia ja tajusin miksi kiloni eivät tipu: voileipiä kaikilla lisukkeilla parin tunnin välein, lihiksiä kiireempään nälkään.. Imettäessä nälkä iski niin tiheään ja niin kovana että sitä otti mitä kaapista löytyi. Nyt 3 kk myöhemmin on painoa 71 ja vielä kilon haluan pois.

Konkreettisia muutoksia: vaalean leivän tilalle ruisleipää. Leivän päälle rasvatonta lihaa tai vähänrasvaista juustoa (esim. emmental on hyvää), kurkkua ja tomaattia. Kunnon lounas lihisten sihaan. Kunnon päivällinen myös. Hedelmiä makean nälkään. Päivittäinen pulla pois ja yksi pulla per vikko tilalle. Roskaruuat pois. Karkit minimiin tai pois. Limut pois. Alkoa ei ole tehnyt mieli. Kerran kuussa voi pitää pizzapäivän tai mitä ikinä mieli tekeekin.

Tämä on toiminut minulla. Liikkunut en ole yhtään sen päälle mitä pojan kanssa touhuan. Mutta myönnän että ilman ohjeita en olisi päässyt alkuun.

Tsemppiä kaikille!!!

Anny

Vierailija
26/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 28v

LAPSET: poika 5vko

LÄHTÖPAINO: 93kg

Tavoitteena olis alkuun -20kg, mutta katsotaan kilo kerrallaan kuinka käy.. Jos kesäksi nyt sais -10kg.

Innolla mukana ;)

-marica

Vierailija
27/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 21 vuotta

LAPSET: poika täyttää ylihuomenna 7kk

LÄHTÖPAINO: 65kg

TAVOITE: tavoitteena 10kg pois, eli ihannepaino ois tollanen 55kg (olen meinaan lyhyt)

Aattelin jättää herkut ja etenkin limsan juonnin pois! Niitä on meinaan mennyt rutkasti tässä loppusyksyn ja ja alkutalven aikana!! Nyt aion juoda paljon vettä ja siirtyä tummaan leipään kokonaan.. terveelliset ruoat esiin ja kilot veks!! :) Vielä kun sitten jaksais liikkuakin enemmän! Nyt on pakko kyllä pysytellä ihan vaan kotona, kun olen kipeenä.. :(

Laihdutusintoa kaikille muilllekin =)

Terv. mama_84

Vierailija
28/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 21 vuotta

LAPSET: poika täyttää huomenna 7kk

LÄHTÖPAINO: 65kg

TAVOITE: tavoitteena 10kg pois, eli ihannepaino ois tollanen 55kg (olen meinaan lyhyt)

Aattelin jättää herkut ja etenkin limsan juonnin pois! Niitä on meinaan mennyt rutkasti tässä loppusyksyn ja ja alkutalven aikana!! Nyt aion juoda paljon vettä ja siirtyä tummaan leipään kokonaan.. terveelliset ruoat esiin ja kilot veks!! :) Vielä kun sitten jaksais liikkuakin enemmän! Nyt on pakko kyllä pysytellä ihan vaan kotona, kun olen kipeenä.. :(

Laihdutusintoa kaikille muilllekin =)

Terv. mama_84

Vierailija
29/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mukaan loikkaan

IKÄ: 21

LAPSET: Kohta 5v ja 7kk

LÄHTÖPAINO:68, tavoite sellaiset 55, eli 13 kg pois

Vierailija
30/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 22v

LAPSET: poika 4kk

LÄHTÖPAINO: 101kg

TAVOITE: 80kg (-21kg siis.. apua!)

loppuraskaudesta lähteny jo 15kg (ilman minkäänlaista työtä kylläkin), mutta monen monta kiloo ois vielä poltettavana!

Yrityksesks nää on aina jääny, mutta jos nyt ois sisuu sen verran et onnistuis :) toivotaan. Mutta jos mua ei täällä jossain vaihees enää näy niin luultavasti oon retkahtanu :)

Vierailija
31/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 32v.

LAPSET: tyttö 3 vuotta ja poika 2kk

LÄHTÖPAINO: 58kg

TAVOITE: 54kg

Ei oo paljoa mutta maha on raskaudesta jäänyt ja housut ei mee vielä jalkaan. Vaatteisiin ois kiva mahtua.

Vierailija
32/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse suosin myös noita mehukeittoja, ja koitan jättää pastan, perunan tms vähemmälle. Ja pienempiä annoksia, paljon vihanneksia ja hedelmiä. Karkkia vain max kerran viikossa ja vähän kerrallaan, sellainen keski eurooppalainen rivi suklaata kerralla, mutta se syödään nautiskellen. Ja juomiin vinkki masutetut Vischyt ovat tosi hyviä =) Eiköhän se tästä lähde, tsemppiä kaikille laihdutukseen

T:Mareila

Vierailija
33/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 26v

LAPSET: tyttö7v, poika 5v ja tyttö 7vkoa

LÄHTÖPAINO: 63kg

TAVOITE: n.55kg,

ei niin tärkeää tuo painon putoaminen vaan KIINTEYTYMINEN!! Kesäksi kuntoon:D

Eli tästä viimeisimmästä raskaudesta tuli yli 20kg, kuten aiemmistakin, mutta nyt kävin toisin kuin aiemmissa, 10kg jäi ja jämähti...:-/ Olin kuitenkin ehkä turhan hoikka ennen raskautta, joten " liian laihaksi" en kaipaa, mutta vatsanahka on ainakin neljä numeroa liian suuri, ja vyötäröstä alaspäin olen yhtä isoa selluliittimöhkälettä!!! Eli jollakin ihmeen konstilla haluaisin saada oman takapuoleni ja reiteni takaisin ja tuon suuren kengurupussin pienemmäksi... sniif... vanhat farkut ei taida ikinä mahtua päälle...

Jos jollakin on kiinteytysvinkkejä, niin laittakaahan jakoon kiitos!:o) Olen aika avuton näissä asioissa...

Ja koskas niitä vatsalihaksia saa ruveta tekemään " toden teolla" ...?

Vierailija
34/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 25

lapset 2,2v ja 5kk

lähtöpaino 69kg

tavoite 60kg kesään mennessä

muuta: imetän

Vierailija
35/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 30

LAPSET: 3 tyttöä

LÄHTÖPAINO: 91

TAVOITEPAINO: välitavoite -10kg sitten loput

LAIHDUTUS KONSTIT: alkuun jätän pois herkut ja myöhemmin tiukemmin pisteillä

MUUTA: Vauva on täysimetyksellä, joten turvallisinta on kai aloittaa vain lopettamalla ainainen herkkujen mässytys!

Vierailija
36/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ: 28

LAPSET: 9,5KK

PAINO: 58KG

TAVOTE: 53KG

Nuo viimeiset raskauskilot vaan tuntuu pysyvän.. Nyt lisätään liikuntaa, syödään järkevästi ja onneksi saan virtaa teistä kanssasisarista!

Vierailija
37/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä: 26.vee

Lapset: poika 2,5kk

Lähtöpaino: 75kg

Tavoite: 65kg

Muuta: Poika on täysimetyksellä vielä, joten varovaisesti aloitellaan täälläkin, iltaherkut pois ja lenkkeilyä lisää!!!

TA1KA

Vierailija
38/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä: 22

Lapset: pojat 1v5kk ja 3kk

Lähtöpaino: 87.3kg

Tavoite:Välitavoite -5kg, kokonaisuudessaan sais lähteä n. 15 kg

Muuta: Poika on täysimetyksellä vielä, joten varovaisesti aloitellaan täälläkin, herkkuja (joista pahin intohimo on suklaa) ei tähän perheeseen nyt osteta! Korkeimmillaan painoin raskauden lopussa 102kg, joten hyvinhän paino on pudonnut siitä täysimetyksen ansiosta, mutta ajatuskin siitä, miten alan taas lihoa imetyksen loputtua (tällä herkuttelumäärällä) hirvittää, joten paras yrittää korjata tottumuksia jo nyt!

Mami

Vierailija
39/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs..

IKÄ:23

LAPSET:poika 4kk

LÄHTÖPAINO: 58kg

TAVOITE: 54kg

Eihän noita kiloja ihan hirvittävästi ole ylimääräistä (paino ennen raskautta 56. Ennen synnytystä paino 70kg, sairaalaan jäi 9 ja imetyksellä lähti vielä pari kiloa.) . Tarkoitus olisi kuitenkin päästä eroon noista parista jäännöskilosta ja ennenkaikkea pitäisi kiinteytyä ennen elokuussa koittavia häitä! :o) Huomasin, että joukossa oli muitakin ensi kesän/syksyn morsiamia..

Tsemppiä meille kaikille!!!

Vierailija
40/79 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 24

paino 80(ennen raskautta 68, ennen esikoisen odotusta 65, joka siis myös eka tavoite!

eli pudotusta 15kg!