Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei TE kaikki reilusti ylipainoiset!

02.01.2006 |

Ilmoittauduin jo Painonpudottajat 2006 porukkaan .. mutta mitäs jos perustettaisiin toinenkin ryhmä meille, joilla pudotettavaa noin 20kg tai yli?

Itselläni siis puntari keikahti aivan uusille, huimille kiloluvuille tänä aamuna. Vaakaa olen kyllä karttanut kuin ruttoa jo melkein 2 kuukautta mutta silti yllätys oli melkoinen: 91,5kg!!!

Ja olen lyhyenläntä eli 162cm....

Tarkoituksena olisi laihduttaa helmikuun loppuun mennessä 7kg ja juhannukseksi 18kg. Aina parempi, jos enempi mutta asetan kuitenkin realistisen(!) tavoitteen.

Kevyempänä kohti kesää!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin myös tuohon vuosiprojektiin, mutta ihan kiva, jos meitä " isompiakin" löytyisi omaksi poppooksi. Onhan ne ongelmat ihan toiset, kuin muutamaa kiloa tiputtavilla tai kiinteyttäjillä. Kun tota " kiinteytettävää" on noin puolet painosta, niin työmaata riittää :( Itsellä pituutta 170cm ja painoa eilen kun aloitin urakan oli 110kg (huokaisee nolona...) Tavoite on normaalipainon ylärajassa, eli 70 kg vuoden loppuun mennessä.

Toivottavasti saadaan lisää porukkaa mukaan!

Vierailija
2/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon myös mukaan tähän enemmän pudottavien porukkaan! Ajattelinkin äsken kun kirjottelin tuonne -5/-10 otsiko alle että kovin vähäisiä kilomääriä siellä oli pudotettavaa. Olisi ollut fiksua itsekin herätä aiemmin tähän ongelmaan:) Minulla mittaa 170cm ja painoa oli tänä aamuna 90,9kg!!!! BMI 31,5 HUI! Aloitin tänään muuttamaan ruokailutottumuksiani, kokeilen ensin ilman pisteitä ja jos alkaa lipsua tai tökkiä niin aloitan pointsit. Minulla kyllä on uusimmat pisteohjeet käden ulottuvilla! Liikuntaa täytyy lisätä, tilasin askelmittarin eilen.

Oliskos hyvä että ainakin näin maanantaisin käytäisiin kertomassa edistymisestääme? Ja viikolla kannustetttaisiin ja höpistäsiin vaikka ihan muustakin!

Kuulumisiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tavoittteeni on 15-20kg! Pienin askelin ajattelen tätä projektia:)

Vierailija
4/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoa 112,8 kg ja ainakin 40 kg pitäisi saada pois. Joten pitkä on projekti. Kesään mennessä jos tippuisi ees 15 niin oisin enemmän kuin tyytyväinen.

Lannnistetaan nää kilot oikein porukalla!!

Vierailija
5/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso urakka on minullakin edessä, pudotettavaa n.40kg. Vaaka näytti eilen aamulla hirvittäviä lukemia, 96kg... Aloitin syksyllä yhdessä porukassa, mutta lipesin ruodusta... Nyt uutta tarmoa täynnä, kohti kevyempää kesää pointsejen avulla ja ryhmän mukana sinnittelee myös anni

Vierailija
6/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että muitakin löytyy mukaan! Lohduttavaa huomata, ettei ole ihan ainut valtavan taakkansa kanssa. Hyvä ajatus toi viikottainen painosaldo ja viikolla voi ihan muuten vaihtaa ajatuksia.

Itse kävin jo lenkillä tässä reippailemassa. Tuntuu, että ihan piristyykin, kun on taas hyvä tavoite elämässä!

Lisää porukkaa mukaan!

Vierailija
7/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kiloa tänä aamuna. Näin paljon en painanut edes raskauden loppumetreillä, synnytyksestä jo 6kk aikaa, joten sitäkään ei voi syyttää. Tosin imetän vielä, mutta suklaalla tuskin kannattaa lounasta korvata vaikka kiire olisikin ;-)

Kesään mennessä -20kg, näinköhän onnistuu?

nalle

Vierailija
8/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun keksitään lössille nimi... olisi helpompi pinoutua. Onko kellään ehdotuksia? Joku tähän runsaaseen elopainoon viittaava, ehkä?!?!

Vierailija
9/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kävin ilmoittautumassa tuonne isoon porukkaan, jossa olikin laihduttajia joka lähtöön, mutta myös tällainen pienempi porukka kiinnostaisi. Minulla 35 kg ylimääräistä ja pienin tavoittein menaan saada ne pois lokakuun loppuun mennessä eli vajaa kg/ viikko olis vauhtitavoite. Painoa on nyt melkein sata ja pituutta 174 cm.

Aloittelin tänään painonvartijoiden ohjeiden mukaan (cd-rom), kokeilen nyt ensiksi sitä, että saan tämän ruokailurytmin säännöllisemmäksi.

Tsempataan toinen toistamme!

Vierailija
10/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa on tosi paljon eli 114kg ja pituutta 175cm. Haluan kans päästä tohon 70kg tämän vuoden puolella

Vierailija
11/56 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin hankala olla näiden kilojen kanssa, tänä aamuna 101,9, siis KAMALAA!!! Minäkään en painanut näin paljoa edes rv 41. Tavoitepaino olisi lopulta n. 35 kg:n päässä, mutta ajattelin että olisi varmaankin realistisempaa kuroa kiinni välitavoitteita (5 kg kerrallaan).

Vierailija
12/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin myös siihen isoon pinoon,mutta tämä kuulostaa kivemmalta kun on pienempi poppoo. Painoa on 89kg josta pois saisi lähteä30-35kg

Vierailija
13/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, pitäisikö meille olla ihan oma esittelypino, vai pitäisikö käydä tuolla " yleisellä puolella" aina kurkkimassa...?

No, voin vaikka tässä esittäytyä :) Olen 32v. 1-vuotiaan äiti Helsingistä. Kotona aion olla lapsen kanssa toistaiseksi. Painoa minulla on ollu lähes aina ylimääräistä, tosin muutaman kerran olen pudottanut painonvartijoissa runsaastikin kiloja. Tässä nyt kuitenkin ollaan, että 40kg ylimääräistä on matkassa... Imetys ei itselläni kyllä painoa pudottanut, vaan kotona oleminen ja nälän tunne saivat syömään vain lisää :( Olen tuntenut itseni alakuloiseksi ja tyytymättömäksi itseeni viime aikoina, joten on korkea aika tehdä asioille jotakin! Olisi mukavaa, jos tukea löytyisi täältä.

Öööö... Nimeä poppoolle, en nyt keksi, keksikääs joku muu meille passeli nimi!

Kertokaas te muutkin itsestänne. Olisi kiva kuulla teistä lisää :)

Vierailija
14/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaas uusik

s,eli minäkin kerkesin jo ilmottautua tohon painonpudottajiin mut tää tuntuis sopivammalta mulle kun pudotettavaakin on se 20-30kg ja olis kivempi laihduttaa samassa tilanteessa olevien kanssa.mulla tota pituutta on 168 ja painoa 89kg tällähetkellä,toivottavasti juhannuksena jo huomattavasti vähemmän:))

Vierailija
15/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Ilmottauduin kanssa isoon ryhmään, mutta hyppään siis myös mielelläni mielummin tähän mukaan, koska lukemat aivan hirveät 97.5 kg ja laihdutettavaa siis -30kg, mutta välitavoite -15kg.

Olen kahden pienen lapsen äiti Keravalta ja nyt hoitovapaalla ensi syksyyn asti.

Nimiehdotuksena XL laihduttajat

Vierailija
16/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL-laihduttajat kuulostaa mun mielestäni hyvältä. Tuleeko muita ehdotuksia vai otetaanko tuo?

Pieni esittely itsestäni: olen kolmen lapsen äiti, joka on palailemassa vajaan kolmen vuoden kotona olon jälkeen töihin. Näiltä vuosilta on saldona kolmas lapsi (nyt 2,5-vuotias) ja +23kg (noin...)

Raskausaikana paino nousi vain muutaman kilon, mutta kotona ollessa tasaisen tappavaa tahtia kohti huippulukemia. Masentavaa...

Ennen kolmatta raskautta sain laihdutettua tuon 23-25kg, mutta HUPS!, kuinkas kävikään.

Ikinä en ole laiha ollutkaan, paino alkoi nousta jo lapsena. Olen sairastanut 11-vuotiaasta kilpirauhasen vajaatoimintaa, nyt on mittarissa 33-vuotta. " Sairastanut" olen siis jo 22-vuotta. Lääkkeillä kyllä hallinnassa, mutta ainaanvaihdunta uskomattoman hidasta...

Uskokaa tai älkää, kolmonen ei ole lempinumero (33-vuotias, 3 lasta, 23-kiloa, 3 vuotta kotona jne.)!

Pinoudutaanko alkuviikosta? Ajattelin itse pitää sen maanantain punnituspäivänä...

Niin ja kaikille tervetuloa porukkaan mukaan!

Vierailija
17/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelen tässäkin nopeasti itseni, kävin kopsaamassa tuolta ison porukan esittelysivuilta, siellä siis sama :

Olen kolmen (13,5, ja 3 v) lapsen työssäkäyvä (opettaja) ja työn ohessa opiskeleva 34 v. äiti. Monenmoista harrastusta mahtuu mukaan, joten laiskuudestani ei ainakaan tämä suunnaton ylipainoni voi johtua...

Ruokalurytmini on pikkuhiljaa vuosien aikana muuttunut todella epäsäännölliseksi ja kovin iltapainoitteiseksi ja sitä tässä pikku hiljaa olisi tarkoitus saada järkevämmäksi.

On kiva, että saadaan täällä vaihtaa " avoimesti" kuulumisia ja minä ainakin olen aidosti iloinen toistenkin hyvistä tuloksista.

Eilen siis alkoi 35 kilon ankara laihdutusputki....

Vierailija
18/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaaehtoisia, niin ilmoitelkaapa täällä. Itselläni voi olla vähän niin ja näin nämä aloitukset... en välttämättä aina pääse nettiin, kun töissä on niin tarkkaa tuon sähköpostin kanssa. En itseäni tyrkytä, kuka tahansa meistä voi ilmoitella halukkuuttaan.

Mulle sopii, että joku tietty hlö käy aina laittamassa viikkopinon... voisihan sitäkin vaihdella, laittaa vaikka vuorotellen. Esim. niin, että minä laitan ensi viikolla ja seuraavalla viikolla sitten joku muu. Ehdotuksena olisi, että se joka on aloittajan jälkeen seuraavana ilmoittanut painonsa kehityksen tms. Vai meneekö monimutkaiseksi?

Tai tietysti käy sekin että aloittaja on aina sama tai että aloittaja on se joka ensimmäisenä ehtii! Mielipiteitä kaivataan niin sovitaan yhteisesti ennen ensi viikon punnitusta :)

Vierailija
19/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sopii minullekin peremmin kuin tuo toinen ryhmä, jossa monella laihdutustavoite oli vain muutama kilo. Minulla oli eilen aamulla paino 95,4 kg, ja tavoitteena on laihtua vajaat 30 kg, aikatavoitetta en ole vielä asettanut. Olen 4-vuotiaan tytön äiti, ja teen satunnaisia keikkatöitä. Juuri nyt töitä on, ja ketjun aloittajan hommaa en ota itsellenikään. Minusta olisi hyvä, jos joku voisi ottaa ketjun alottamisen omaksi hommakseen, jos sellaista henkilöä ei löydy, niin kai ketjun voisi aloittaa se, joka ensiksi ehtii.

Toivon omasta puolestani, että mahdollisimman moni jaksaisi jatkaa tässä ketjussa alkuinnostuksen jälkeenkin. Omasta puolestani lupaan raportoida laihiksen edistymisestä ainakin kesäkuun alkuun asti huolimatta siitä, kuinka hyvin/huonosti tämä sujuu.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
20/56 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEi!

Haluan myös mukaan että saan kohtalotovereita...

ELi olen 30vuotias kahden lapsen äiti ja pudotettavaa 97kg olis 20kg. 10 kg välitavoitteena ja paljon muita välitavoitteita. Esim 1.1. aloitin neljän viikon karkki-herkku lakon että pääsen hyvin alkuun. Jouluna tulikin syötyä niin paljon suklaata että----

Tsemppi päälllä !!!

Tsemppiä muillekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän