Jos edes kerran posliini....
Suurin seksihaaveeni/fantasiani on nähdä edes kerran vaimoni pimppa karvattomana, mutta valitettavasti vaimoni ei suostu tähän....
Olen kokeillut kaikkea, pyytänyt, anonut, ostanut lahjakortteja brasilialaiseen, ajanut kaikki omat karvani, mutta vaimo ei halua poistaa omiaan...
En halua karvattomuudesta pysyvää olotilaa, vaan kertaihanuus riittäisi...kertokaa hyvät naiset, millä saan vaimoni suostumaan vai onko haaveeni vain turhan outo....
jo lähes epätoivoinen
JK: turha vastata, että jokainen päättää itse karvoistaan, nyt on kyse siitä, onko puoliso valmis edes kerran tekemään " uhrauksen" toisen hyväksi...itse olen tehnyt kaiken mitä hän on sängyssä pyytänyt...
Kommentit (24)
Mikä siinä on ideana? Jotkut vielä yhdistää sen suuseksin saamiseen eli karvojen kanssa muka ei suuseksiä saisi. Olen aina saanut miehiltä mukisematta suuseksiä ja nykyinen mieheni on antanut mulle 12 vuotta suurenmoista suuseksiä karvojen kanssa. Eihän siellä, mihin suuseksi pääasiassa kohdistuu eli klitoriksessa, edes ole karvoja!
Muutama vuosi sitten ajoin kokeeksi häppäreistä karvat pois ja se on OK ja jäi tavaksi. Mulla ainakin jo bikinirajojen siistiminen tuo poisnypittyjen karvojen paikalle isot, punaiset jäljet, jotka usein tulehtuu desinfioinnista huolimatta. Jäljet näkyy tosi pitkään ja sitten osa karvoista kasvaa inhottavasti ihon sisään. Näppylät häiritsee paljon karvoja enemmän.
Karvattomana en edes kehtaisi käydä uimahalleissa ja riisuutua jumppasalien pukuhuoneissa.
Ajelen ne joka kerta kun käyn pesulla. On mulla sellanen viiva häpykummulla, ettei sentään aivan täys posliini. En halua näyttää alapäästäni vanhalta mummolta.
Posliinista en pidä, ja vaikka mieheni pitäisi, en sitä hänen vuoksi tekisi. Siistitty viiva on minun mieleen. Täysin karvaton...Never ever....
Itse aloin ajella posliiniksi miehen tahdosta.... aluksi olin kovasti vastaan,mutta suostuin lopulta kun mies lupasi ajella.... alkuaikoina iho oli todella arka ajelun jälkeen.... mut nykyään ku ajaa joka toinen päivä niin ei enään aristele... käyttää vaan paljon suihkugeeliä ja sitten vaan höylällä kaikki pois....:)) välillä tosin kannattaa pitää muutaman päivän tauko ajelussa... menkkojen aika on hyvä.... itse en enään antaisi karvojen kasvaa.... on mukavaa olla posliini.....:))