Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos edes kerran posliini....

Vierailija
02.01.2006 |

Suurin seksihaaveeni/fantasiani on nähdä edes kerran vaimoni pimppa karvattomana, mutta valitettavasti vaimoni ei suostu tähän....

Olen kokeillut kaikkea, pyytänyt, anonut, ostanut lahjakortteja brasilialaiseen, ajanut kaikki omat karvani, mutta vaimo ei halua poistaa omiaan...

En halua karvattomuudesta pysyvää olotilaa, vaan kertaihanuus riittäisi...kertokaa hyvät naiset, millä saan vaimoni suostumaan vai onko haaveeni vain turhan outo....

jo lähes epätoivoinen

JK: turha vastata, että jokainen päättää itse karvoistaan, nyt on kyse siitä, onko puoliso valmis edes kerran tekemään " uhrauksen" toisen hyväksi...itse olen tehnyt kaiken mitä hän on sängyssä pyytänyt...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin seksihaaveeni/fantasiani on nähdä edes kerran vaimoni pimppa karvattomana, mutta valitettavasti vaimoni ei suostu tähän....

Meillä taas toisinpäin. Halusin nähdä millaiset karvat keski-ikäisellä vaimollani vielä kasvaisi, mutta tyrmäsi ajatuksen täysin. Puoli vuotta myöhemmin ilmoitti, että harkitsee asiaa, mutta hävettää mennä yleisiin saunoihin karvaköllinä.

saas nähdä ajeleeko?

Vierailija
2/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saas nähdä kasvattaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas toisinpäin. Halusin nähdä millaiset karvat keski-ikäisellä vaimollani vielä kasvaisi, mutta tyrmäsi ajatuksen täysin. Puoli vuotta myöhemmin ilmoitti, että harkitsee asiaa, mutta hävettää mennä yleisiin saunoihin karvaköllinä. saas nähdä ajeleeko?

on harmit jos keski-ikäinen häpeää luonnollista karvoitustaan.

Vierailija
4/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ideana? Jotkut vielä yhdistää sen suuseksin saamiseen eli karvojen kanssa muka ei suuseksiä saisi. Olen aina saanut miehiltä mukisematta suuseksiä ja nykyinen mieheni on antanut mulle 12 vuotta suurenmoista suuseksiä karvojen kanssa. Eihän siellä, mihin suuseksi pääasiassa kohdistuu eli klitoriksessa, edes ole karvoja! Muutama vuosi sitten ajoin kokeeksi häppäreistä karvat pois ja se on OK ja jäi tavaksi. Mulla ainakin jo bikinirajojen siistiminen tuo poisnypittyjen karvojen paikalle isot, punaiset jäljet, jotka usein tulehtuu desinfioinnista huolimatta. Jäljet näkyy tosi pitkään ja sitten osa karvoista kasvaa inhottavasti ihon sisään. Näppylät häiritsee paljon karvoja enemmän. Karvattomana en edes kehtaisi käydä uimahalleissa ja riisuutua jumppasalien pukuhuoneissa.

miehelle mutta kysyitkö koskaan nauttiko hän puskasi nuolemisesta?? Vai onko nykyinen mallisi parempi? Itse aloitin myös noin, nyt on enää kiitorata kun karvat on niin vaaleita ja harvoja ettei kannata pitää.

En voisi palata entiseen, mä kyllä pidän muunkin kuin klitan ja häppäreiden välistä nuolemisesta - esim nivusten ja koko häpyalueen suukottelusta ja maistelusta:) Se ei karvoilla onnistuisi.

Ja pidän miehestäkin ajeltuna....

Vierailija
5/24 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan naisen, jonka kanssa olen nyt vähän aikaa seurustellut. Ensimmäisellä sänkykerralla järkytyin, kun naiseni oli niin hirveän karvainen pimapstaan. Aivan kuin olisi villakoiran turkkia silittänyt.

Jotenkin menee panohalut, kun sitä toosaa yrittää lämmittää. Eihän sieltä karvapehkon keskeltä tahdo reikääkään löytää millään. Sitten, kun pitäisi panna mulukku sisään, niin pitää sukia ensin puoli tuntia karvoja pois reiältä.

Mitkään puheet ei auta. Vaimo pitäää karvansa. Pantava sitä kuitenkin on.

Vierailija
6/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... teillä noin suurinpiirtein on normaali seksielämä, niin kyllä minusta vaimonkin pitäisi niitä " uhrauksia" tehdä. Minä ajelen karvani omastakin ilosta ja mies saa niitä ajella (siis kokoposliiniksi) sitten omaksi ilokseen silloin tällöin. Pidän myös mieheni ajellusta kalusta, vaikkei ne karvatkaan menoa haittaa...

Jospa vaimollasi on joku pelko siitä, ettei hän kelpaa sinulle... meneekö teillä muuten hyvin? Jospa hänellä on joku uskomus siitä, että karvat suojelee (niinkuin tekevätkin) pöpöiltä jne.? Pitääkö hän noin seksuaalisessa mielessä karvoja jotenkin kiihottavina ehkä? Mitä mieltä hän on sinun ajellusta kalusta?

Vierailija
7/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... teillä noin suurinpiirtein on normaali seksielämä, niin kyllä minusta vaimonkin pitäisi niitä " uhrauksia" tehdä.

Mielestäni seksielämämme menee muuten ihan hyvin, muita fantasioita on toteutettu (anaaliseksiä, piiskausta, oraaliseksiä puolin ja toisin jne).

Jospa hänellä on joku uskomus siitä, että karvat suojelee (niinkuin tekevätkin) pöpöiltä jne.?.

Uskoo tähänkin ja pelkää myös karvatuppien tulehduksia/kutinaa...

Pitääkö hän noin seksuaalisessa mielessä karvoja jotenkin kiihottavina ehkä? Mitä mieltä hän on sinun ajellusta kalusta?

Ensimmäisellä kerralla ilahtui karvattomudesta, sttemmin sanonut pitävänsä karvaisesta...

Vierailija
8/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytännön kannalta. Itse otin kerran pois kaikki karvat, mutta tuli paha karvatupen tulehdus, josta kärsin tosi pitkään. Myös se sänki, joka tulee alle viikossa, kutisee inhottavasti. Enkä ainakaan minä tiedä, miten ne karvat saisi pois helposti, ilman kipua. Jos joku tietää, niin kertokoon. Jos se olis niin helppoa, niin itse olisin mielelläni karvaton.

Olen muuten kuullut, että monissa kulttuureissa naiset ajelevat itsensä säännöllisesti. Käsittääkseni juuri siksi, että pöpöt eivät viihdy karvapusikoissa. Mutta mikähän tässä pöpö-jutussa on sitten totuus?

Vierailija
9/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tämä ei ole kohtuuton pyyntö....

t: alkuperäinen

Vierailija
10/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni pimppa on erittäin karvainen...karvaa on ainakin kahden kämmen kokoisella alueella ja karvaa jatkuu pitkälle peppuvakoon. Suuseksissä joutuu aina nieleskelemään karvoja.....

t. alkuperäinen..

Vierailija
11/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaimoni pimppa on erittäin karvainen...karvaa on ainakin kahden kämmen kokoisella alueella ja karvaa jatkuu pitkälle peppuvakoon. Suuseksissä joutuu aina nieleskelemään karvoja.....

t. alkuperäinen..

Minä kyllä pyytäisin SIISTIMÄÄN viidakkoa (kiitorata kaikista paras, niin " kehtaa" mennä yleisiin pesutiloihinkin) ;). Tai voisitko SINÄ suorittaa ajelun? Hellästi, paljon vaahtoa, hiljaa ja varoen. Kertoisit, että se on hyvin kiihoittavaa. Eiköhän se vaimosikin innostu. Laitatte paljon antiseptista kosteusvoidetta puhtaalle iholla ajelun jälkeen. Annat pimpsan olla rauhassa jonkun hetken ja sitten nautiskelemaan suuseksistä.

Mullakin ois tod.näk. melkonen viidakko, mutta en ole antanut sen villiintyä sitten teinivuosien. Iho tottuu pian.

Vierailija
12/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itteet. Ajelun jälkeen pesu ja perusvoiteella rasvaus.

Kysy kasvaako naisellasi helposti karvanpäät takaisin ihon sisälle, ajelee varmaan säärensä kuitenkin? Jos näin on, neuvo hieromaan alapään ihoa varovasti esim. pienellä froteepyyhkeellä pesun yhteydessä. Kuorinta nimittäin ehkäisee karvojen sisäänkasvua mutta alapäätä ei kannata kuoria millään aineella.

Vierailija
13/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina pitänyt huolitellun posliinin ihan ensitapaamisesta asti. Jos muutama karvanalku tulee häpyalueelle, niin vaimo nyppäisee ne samantien pinseteillä pois. Toisaalta siistin mallinen on ihan O.K, mutta vaihtelun vuoksi..

Vierailija
14/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin vanha ja kulunut veto....

Posliinipimpalla ja pedofilialla ei ole MITÄÄN yhteistä!

t: alkuperäinen

Vierailija
15/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan kertaan, että minä voin suorittaa ajelun " rutiinilla" , mutta ei käy kun ei käy.

Brasilialainen vahaus on ainoa, joka saattaisi onnistua, sillä bikinirajauksen hän on joskus teettänyt kosmetologilla....

Arvon naiset....mitä mieltä olette brassivahauksesta? Sattuuko, onko " parempi" tapa karvatupentulehduksia ja kutinaa vastaan..?

Mielipiteitä ja kommetteja...kiitos

t: AP

Vierailija
17/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan kaikki pois, jos asiakas niin haluaa.

eli vaimosi kuitenkin siistii karvojaan (bikinirajaus)!

Vierailija
18/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaimosi kuitenkin siistii karvojaan (bikinirajaus)!

well....kait kerran käynyt rajauttamassa :) (...ja karvat eivät siis leviä " reisille" ...ovat vain hyvin tuuheat&pitkät varsinaisella genitaalialueella).

t: AP

Vierailija
19/24 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä neuvoja tai kommentteja...

t. AP

Vierailija
20/24 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up