Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt kysymyksiä kätilölle? Puoli tuntia aikaa.

Vierailija
02.01.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,en ole pääkaupunkiseudulta.

klö

Vierailija
22/26 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodesta. Ennen se oli aina maaliskuu, nykyisin on tasautunut,viime vuonna taisi olla kesä-tai elokuu.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku kertoi, että pisteet 9 olisi huono juttu. Olen käsittänyt, että suuri osa vauvoista saa 9 pistettä ja olisi kaikki hyvin. Eli puppuako olen kuullut?? Kuulemma 10 pitäsi saada.

Vierailija
24/26 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on tavallisimmat ja hyvät pisteet,7 on vielä hyvä, 6:n pisteen jälkeen seurataan hieman tarkempaan. 5 min pisteet ovat tulevaisuuden kannalta tärkeämmät kuin minuutin pisteet.

klö

Vierailija
25/26 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin synnyttämään kuopuksen luomuna, kun lääkäri/lääkärit olivat sektiossa..Olisin halunnut puudutuksia, mut en kerennyt saada!

Vierailija
26/26 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kerta synnärillä ihan kauhea, olin itse tosi kipeä sektiosta ja itkuinen ja masentunut kun en pystynyt vauvaa hoitamaan aluksi. Mulla kesti melki 2päivää ennenkö pääsin jaloilleni ja siitä kovasti hoitajat naljailivat, että kyllä ovat muut jo päässeet jne. mulla oli hempa 80 ja veripussin saanti kesti yli vuorokauden, aina uusi hoitaja kysyi missä mun vereni on kun pitäi olla jo täälä.. Niin kuin minä sen tietäisin.. Vauva syntyi 04 yöllä ja imi silloin rintaa, nukahdin aamulla 8 tokkuraisena ja herään seuraavan kerran iltäpäivällä 14 kun hoitaja kysyy miksei vauvani ole saanut ruokaa? olin ihan pihalla ja kauhuissani että vauva oli ollut 10 tuntia syömttä kun äiti vaaan nukkui morfiineissaan.. Kipulääkkeitä en pystynyt makuuasennossa nielemään ilman ruokaa tai paksumpaa nestettä esim mehukeittoa, tästäkin arvosteltiin että aikuisen ihmisen pitäisi pystyä.. kun vihdoin pääsin vuoteesta ylös, kätilö jätti minut istumaan tuolille ilman kutsunappia " hetkeksi" , unohti ja lähti ruokatunnille ja minä itkin pallilla n. tunnin kunnes mieheni pelsti saapumalla paikalle ja sain kutsunapin.. Toisena aamuna pyysin vauvaani vierihoitoon, hoitaja kerkesi kyllä vaahtoamaan kuinka paikalla oli muitakin sektioäitejä hyysättävänä ja vauvalla ei ole mikään kiire saada syödä kun välikin oli vasta vajaa 3tuntia, mutta ei sitten kerennyt tuoda omaa lastani viereeni.. itkin taas tunnin verran sängyssä lahnana kun en kehdannut enää " aiheuttaa vaivaa" , mieheni sitten haki vauvan tullessaan paikalle.. Nyt ole taas menossa laitokselle ennemmin tai myöhemmin, sitä enne kuitenkin pelkopolille juuri tämän edellisen kerran ja masennuksen aiheuttaman pelon myötä ja mietin miten asiani ilmaisisin etten joutuisi silmätikuksi..! Ehdotuksia? Viime kerralla kätilö sanoi myös että kannattaisi naisen vähän miettiä miten syö ja mitä suuhunsa laittaa, ei ole ihme että itkettää kun on 30kg ylipainoa. Olen ollut ikäni syömishäiriöinen ja raskausmyrktys keräsi vielä omat kilonsa, eikä tuntunut kyllä kivalta.. vuatta myhemmin painoinkin sitten 38kg vähemmän.