Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* SISUNAISET 2.1.2006 - NYT RUOTUUN! *

02.01.2006 |

Huomenta!

No niin sisukkaat ystäväni. Nyt samalla innolla liikkeelle ja läskiäpolttamaan kuin mitä syksyllä. Tiedän, että monella on tullut kiloja, mutta onhan ollut hyvä syykin herkutella! Joulu on vuoden päästä vasta taas. Suurin osa on varmasti turvotusta. Pari päivää kun on pisteillä tai millä tapaa hyvänsä on tottunut laihtumaan tippuu jo puolet pois. Siitä viikko, niin ollaan jo samoissa lukemissa kuin ennen joulua tai jopa miinuksella :O) Nyt jotain hikiliikuntaa, niin aineenvaihdunta pyörähtää käyntiin.

Minullakin tuli joulusta 1.2kg, mutta siitä on jo lähtenyt 600g. Ensi maanantaina on jo paino takaisin 86kg!

Tsemppiä!!!

Terveisin: ToSiTsEMmpPI Katti

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan nuo juhlat juhlimisen arvoisia, ja nyt on hyvä aloittaa " puhtaalta lumelta" (meillä ainakin pyryttää niin valtavasti) jälleen uudella innolla.

Minä ainakin päätin, että herkut saa nyt jäädä pois vähäksi aikaa kokonaan.

Tänä aamuna vaaka nöytti ihan mukavaa lukemaa eli 63 kg. Syy taitaa olla siinä, että iski lievä vatsatauti juuri eilen ;/

No eipä tarvi ähkynä enää syödä.

Riemukasta ja onnellista vuotta 2006 kaikille Sisunaisille ja muillekin jotka sattuvat tätä ketjua lukemaan !!!! Minusta parilliset vuodet on aina hauskempia (olen syntynyt parillisena vuonna ja kohta täytän kaksi samaa parillista numeroa;)

Tsempataan ja pidetään nyt hyvistä lupauksistamme kiinni eiks jep ;o)

Ja kaikki mukaan pinoon.

:: perenna

2/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTI26:Hienostihan sulla on mennyt..ja kauhee tsemppi päällänsä, joten varmasti tippuukin taas vauhdilla..hyvä hyvä ja kiitos tsempistä..oli mukava aloitus sulta ;o)!!

PERENNA:No voihan vatsatauti..ne on inhoja, mutta siitä " mukava" (jos jotain mukavaa pitää asiasta hakea), että kestää yleensä vaan sen vuorokauden ja paino tosiaan saattaa tippua ;o)!!

Mulla siis takana ns.normaalia ja jonnin verta herkuttelevampaa elämää nyt sitten 2viikkoa, ettekä voi uskoa tätä..vaaka näytti 84,8kg eli 2kiloa on tullut lisää ja nyt siis kokonaispudotus enää vaan -3,2kg .. enkä kyllä tosiaankaan oo joka päivä ees herkutellut vaan syönyt ihan normaalisti , mutta ketään muuta ei voi kun itseään syyttää,plääh!!

Eilen mä kyllä aloin jo laskemaan taas pisteitä..pakkohan se on..mä ähellän muutamaa kiloa pois kuukausitolkulla ja sitten ne tulee takas 2 viikossa..jos samaan malliin oisin jatkanut vielä toiset 2 viikkoa niin mähän oisin ollut jo lähtöpainossa ..ei maha mittää..nyt sitten vaan on pysyttävä tiukkana!!Eilen se onnistu ja on onnistuttava nyt sitten taas jatkossakin!!

Eilen tapahtui jotain hassua..sain puhuttua miehenkin mun kanssa lenkille tai siis koko perhehän me mentiin ja koirakin vielä..tuota ei oo tapahtunut eikä tuu tapahtumaan varmaan toistamiseen ..mua nauratti, kun lähdettiin niin pojat otti pulkat ja Olivia oli rattaissa..mä työnsin rattaita ja vedin esikkoa pulkassa ja miehellä oli koira joka vuoroin vetää ja vuoroin sitä saa kiskoa sekä Jesper pulkassa..puolen matkaa meni hyvin, mutta sen jälkeen rupes vissiin touhu näyttämään mun osalta sen verta epätoivoselta , että mies otti myös Joonaksen pulkan vetoonsa eikä antanut mulle ees koiraa tilalle!

Kun sitten oltiin päästy taas omalle pihalle niin mä sanoin, että olipa virkistävä reissu, johon mies ei kommentoinut mitään..mulkas mua vaan naama punasena ja hiestä märkänä :mrvihreä: eli ei sittenkään vissiin niin virkistävä, mutta siitäs sai !

Kaikille oikein kovasti tsemppiä..nyt pysytään tiukkana, jotta saadaan ne haluamamme kilot karistettua, jookosta !?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köris: Siinäpä mieheski näki ja koki lenkkeilyn riemut :O) On sulla siinä iso porukka höösättävänä. Meillä on muuten Jasper poika ja Emilia 1v2kk. (Olivia oli pitkään ykkösvaihtohto tytön nimeksi, mutta miehen työkaveri varasti nimen!) " Joonatan" vielä puuttuu meiltä, mutta ei ihan pariin vuoteen :O).

Hyvää liikuntaa on muuten kannatella luistelemaan opettelevaa lasta, puuh. Oisko hyviä vinkkejä miten se lapsi alkais pysyä jo omilla luistimillaan pystyssä?

Perenna: oot kyllä jo kadehdittavan kevyt ja mahtavaa ettei juhlat vaikuttanu painoon. Yäkki tietty mahatauti, mutta puolensa siinäkin :O)

Vierailija
4/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köris: Siinäpä mieheski näki ja koki lenkkeilyn riemut :O) On sulla siinä iso porukka höösättävänä. Meillä on muuten Jasper poika ja Emilia 1v2kk. (Olivia oli pitkään ykkösvaihtohto tytön nimeksi, mutta miehen työkaveri varasti nimen!) " Joonatan" vielä puuttuu meiltä, mutta ei ihan pariin vuoteen :O).

Hyvää liikuntaa on muuten kannatella luistelemaan opettelevaa lasta, puuh. Oisko hyviä vinkkejä miten se lapsi alkais pysyä jo omilla luistimillaan pystyssä?

Perenna: oot kyllä jo kadehdittavan kevyt ja mahtavaa ettei juhlat vaikuttanu painoon. Yäkki tietty mahatauti, mutta puolensa siinäkin :O)

5/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti26:

Meillä on muuten Jasper poika ja Emilia 1v2kk. (Olivia oli pitkään ykkösvaihtohto tytön nimeksi, mutta miehen työkaveri varasti nimen!) " Joonatan" vielä puuttuu meiltä, mutta ei ihan pariin vuoteen :O).

Meillä taitaa olla sitten aikas samanmoinen nimimaku, sillä meillä mietittiin pitkään, että kumpi on oikea pojallemme..Jesper vai Jasper ja päädyttiin sitten Jesperiin..molemmat minusta vallan ihanan vekkuleita nimiä ;o)!!

Ja Emilia on myös aivan ihana..oli meillä pitkään harkinnassa Olivialle, mutta mies sitten lopulta oli niin ihastunut Olivia nimeen, että se vei oiton, mutta jos meille joskus vielä tyttö tulis niin melkein varmasti hänestä tulis Emilia..ihana nimi!!Äitini aina sanookin, että kyllä Emilia vielä pitää tehdä ;o)!!

No niin..nyt päästiin taas mun lempiaiheeseen ja niistä piisais juttua vaikka kuinka, mutta niistä enempi tuolla nimet.osiossa..sehän on mun toinen koti ;oD..siellä mä oon vielä enempi kuin täällä!!!

Vierailija
6/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

körömölli:

No niin..nyt päästiin taas mun lempiaiheeseen ja niistä piisais juttua vaikka kuinka, mutta niistä enempi tuolla nimet.osiossa..sehän on mun toinen koti ;oD..siellä mä oon vielä enempi kuin täällä!!!

Tämänhän minä allekirjoitan myös ;o)

Tosin ei tuolla " nimetissäkään" saa tarpeeksi keskustella, siis nimenomaan keskustella nimistä. Harvemmin on mitään rakentavaa keskusteluketjua käynnissä, enemmän vain näitä sinänsä tuikitärkeitä ehdotusketjuja.

OK, aiheen vierestä tänne, mutta kun tuli puheeksi.

Hauska Köris tuo teidän kävelyretkenne varmaan oli. Meillä ei oikein pääse kävelemään, kuin otsalampun kanssa. Hiihtämäänkin tekisi mieli. Ukkoarmaani on himohiihtäjä, ja lapset perässä ;o) Mutta koskas minä menisin ? Ukko kävi tänäänkin aamuviideltä !!! hiihtämässä vieläpä autolla 18 km päässä ennen töihin lähtöä.

Mitens hiihtääkö teistä kukaan ?

Olisi kyllä erittäin hyvä liikuntamuoto.

Tulkaapa muutkin sisukkaat kertomaan alkaneen vuoden tuntojanne !

*näemmä tekemisen puutteessa turiseva*

perenna

Vierailija
7/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppiska on ollut nettipimennossa ja nyt vihdoin pääsin ihanaan seuraanne!

Mässyä on tullut vedettyä enemmän kuin tarpeeksi, kaikensorttista herkkua ja paino olikin sitten tänään huimat 67kg!!!! kun jouluaattona se oli vielä 63.6kg...

Eli olis lievästi sanottuna aika ryhdistäytyä kun ne häätkin kolkuttelee ovella(helmikuun 18.)

Uskon silti vakaasti että nyt homma alkaa sujua kun herkkujuhlat meni ja uusi vuosi alkoi.. Liikuntakin maistuu paremmin tauon jälkeen.

Ajattelin tuota kaalisoppadieettiä kokeillä, tai ainakin osittain korvata aterioita kaalisopalla, jos se sais ihrat, tai ainakin nuo turvotukset liikkeelle..

Nyt tarvii taasen rientää, mutta Toivon kaikille hurjasti tsemppiä alkaneelle vuodelle 2006 ja tietysti myös tälle viikolle, uskokaa pois, ensi viikko tuo kaikille kevyemmät tulokset!!

-Puppiska

Vierailija
8/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja uusi vuosi menivät oikein hyvin, karkin (suklaan) makuun kun päästiin, niin sitähän meni! Kahdessa viikossa tuli 1kg lisää ja painoni on taas 90kg. (Tässähän voisi tokaista jo niinkuin tyttäreni silloin kun häntä harmittaa; voihan kissan pippuri!)

Onneksi työt alkoivat tänään, nyt en ole täällä herkkujen ääressä koko aikaa.. Ja kai sitä pitäisi saada itsensä taas liikunnan pariin.. Vaikka olihan se aikamoista pungerrusta tänään töissä; voitteko kuvitella mitä seuraa yhtälöstä - joululomalta palanneet alle kolmevuotiaat+ viikon auraamattomana ollut ulkoilupiha+nollakeli...No tietysti tuli opelle hiki kun nosteltiin niitä pieniä hangesta ylös, mutta sehän on vain tämän tavoitteen kannalta hyvä asia ; )

Ja sitten hyvä vinkki luisteluun. Ottakaa lapselle sopivan kokoinen potkuri jäälle. Sitä työnnellessä luistimet jalassa on moni lapsi oppinut luistelemaan aivan vahingossa. Joillakin kentillä on myös pienten maaleja jotka liukuvat kun ne kääntää kylelleen ja lapsi voi siitä ottaa tukea.

Ja vielä nimiasiaa. Tyttäreni toinen nimi on Emilia. Ex-mies valitsi etunimen ja minä halusin ehdottomasti tuon kauniin nimen toiseksi. Kauniin nimisiä tyttäriä siis meillä : )

Sisua teille kaikille sisukkaille naisille tähänkin vuoteen! Viikon päästä ollaan taas kevyempiä!

Vierailija
9/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä tuntunut mitenkään riemulliselta hypätä vaa' alle; tämän aamun tulos 80.9 kg, eli kahdessa viikossa 1,9 kg...typerä suklaa...ja tortut...ja pulla... ja juusto...typerä minä, kun pitää syödä kuin heikkopäinen.

Nyt on kuitenkin uusi vuosi, ja hyvä aika nollata tilanne ja aloittaa uudella innolla! Teittekö muuten mitään Uudenvuoden lupauksia? Minä päätin satsata terveellisempään ruokaan (enemmän erilaisia ja omituisisakin vihanneksia pöytään, alan kokeilemaan uusia reseptejä ym ym) ja pyrin kuntoilemaan väh. 2 kertaa viikossa.

Mehän myös " aktiivisesti haaveillaan" uudesta vauvasta (ollaankohan ihan hulluja, kun meillä on jo 4, 2 ja 1-vuotiaat?); ajattelin ensin, että mitä jos yritettäisiin vasta sitten, kun painoa on pudonnut tarpeeksi, mutta vauvakuume vei voiton, enkä mä sitäpaitsi voi tai edes osaa suunnitella elämääni noin tarkasti... vauva tulee, jos/kun on tullakseen, ja kilotkin tulevat ja menevät... ei se elämä muutamaan ihrakiloon kaadu!

Kiitos kaikille Sisunaisille viime vuodesta, jatketaan yhtä mukavia juttuja tänä vuonna ja tsempataan toisiamme!

Rutistuksin, 90M

Vierailija
10/19 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joulun- ja uudenvuodenvietto tuonut mukanaan 1 kg lisää, paino tänä aamuna 73,1 kg. Vielä tuossa joulun jälkeisenä viikkona paino oli " vain" 72,5 kg muuta viime viikonloppu toi sitten myös vähän lisää.

Joulu meni meillä surun merkeissä koska rakastettu kissanpentu (6 kk) löytyi kuolleena omalta pihalta aamulla 22.12. Eli aika huono alku joulu sai meillä. En ollut koskaan kuvitellut surevani ja kiintyväni kissaan tuolla tavalla, on lemmikkejä ollut pienenäkin ja onhan nekin kuolleet aikanaan mutta suru ei ole koskaan tuntunut näin kamalalta, en tiedä vaikuttaako aikuisuus sillä tavalla. Lapset ovat selvinneet surusta paljon paremmin kuin me aikuiset. No, onneksi vanhemmillani oli " ylimääräinen" kissanpentu, eli he antoivat uuden kissanpennun meille jouluaattona. Jotenkin tuntui liian aikaiselta mutta toisaalta sopivalta ajankohdalta koska koko perhellä oli vapaata joulun yli. On tuo uusi kissa löytänyt paikkansa sydämeissämme ja kodissamme ja se on varmasti osaltaan vaikuttanut siihen että suru ei enää ole niin kova, vaikka suloista Findustamme ajatellaan vieläkin monta kertaa päivässä. Uusi kissa saikin nimekseen Valo koska hän toi hieman valoa surulliseen perheeseen, kutsutaan myös nimellä Pikku-V.

30.12 olimme miehen kanssa kahdestaan Kivitipussa Lappajärvellä. Oli ihanaa saada yksi vapaa-ilta lapsista, nukkua hotellissa ja mennä valmiiseen pöytään. Kivitippu on terveyskylpylä joten päivällä kävin kasvohoidossa ja oltiin myös kuntosalissa sekä uimassa. Illalla oltiin kuuntelemassa Jani Wickholmia, siitäkin nautittiin täysillä. Pääsin jopa vaihtamaan muutama sana ja yhteiskuvaan Janin kanssa! Uskomatonta että yhdessä vuorokaudessa saa akut ladattua noin hyvin, nyt sitten uudella innolla uuteen vuoteen. Pisteille palaan vasta tänään joten pitäkää peukkuja etten repsahda taas!

Joku kyseli hiihtämisestä, minä hiihdän kyllä mutta en ole ehtinyt ladulle vielä tänä talvena. Pitää mennä joku päivä, lunta on tosi paljon tällä hetkellä. Vapaa-aikani on mennyt lastenhuoneen remontissa viime aikoina, nyt olisi enää tapetointi ja listojen laitto jäljellä. Viimeistään sitten kun se on valmis menen hiihtoladulle. Luonto on tosi kaunis kun puut ovat täynnä lunta!

Hyvää alkanutta uutta vuotta teille kaikille, tsempataan yhdessä!

Vierailija
11/19 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia vuosia vaan kaikille...

Täälläkin aloitettu lenkkikausi eilen. Oli aivan taivaallista hikoilla pitkästä aikaa. Eilen aamulla puntari näytti 95,6 eli painoa on tullut +2 kg mikä positiivista jäljellä pudotusta -400g alotuksesta..

Ehdottelin tuossa ukolle, et miten ois jos palkkaisin oman henkilökohtaisen valmentajan vielä tsemppaamaan... tuumas vaan, että no jos se ei kallista oo ja lisätään se hääbudjettiin... Nyt onkin sitten varattuna aika maanantaiksi, että menen kattoon paljonko lysti maksaa ja mitä otetaan ohjelmaan mukaan... vähän jänskättää...

Onko kellään kokemusta?tietoa?ja minkä hintaista noin?

Meillä se sairastelut vaan jatkuu.. Rs-virukseen kun kuuluu myös korvatulehdus,nii tulipa sitten eilen käytyä TK:ssa hakemassa myös tytölle antibioottikuuri. Tänään sitten tuntuu taas itellä et flunssa iskee, ja korvassakin tuntuu oudolta.

Joku puhui kaalisopasta: Hyi yäk mitä keittoa! Joskus oon keittänyt 5 l kattilan ja syömättä jäi.. kyllä kaalesta ei tuu muuta hyvää ku kaalilaatikko ja kaalikääryleet...

Annika73: Voi harmi. Surullistahan se on. joku kuukausi sitten jouduttiin lopettaan mieheni koira( joka asui kyllä anoppilassa) niin kyllähän tuo tuntui todella pahalta. Nyt sitten haaveena olisi laittaa uusi koira itsellemme, mutta käymme kädenvääntöä rodusta..

Juu nyt kuuluu melkoinen kutsuhuuto tuolta makkarista, että täytyy taas rientää!

No niin neidit annetaas taas jenkkakahvoille kunnon kyytiä!

-BM22

12/19 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERENNA:Tosiaan..sieltä nimet-osiostahan meikämammat löytyy aika useesti..on se vaan mukava harrastus ja voi hoitaa ihan tässä kotikoneella ;o)!!

Meillä tarvittais se otsalamppu myös, sillä täällä ei tunneta sanaa katuvalaistus lainkaan, mutta nyt kun maa on lumessa niin valaisee edes hitusen ;o)!!

Hiihtoa ei oo tullut harrastettua sitten ala-asteen jälkeen, vaikka mukavaa puuhaahan tuo olis ja varmasti menisin, jos ois sukset, muttei niitä tuu tosta vaan ostettua kun ovat aika hintavia ja jos kuitenkin jäävät vähälle käytölle ;o)..tosin enhän mä enää kasva, että pieneks ei kävis ja tuleehan noita käyttäjiä tuosta kovaa vauhtia muutenkin..tarviikin tosissaan harkita, sillä meillä on niin iso pihakin, että vois vaikka ihana omilla mailla hiihdellä ;o)!!

PUPPISKA:Aatteles..sehän on jo ihan pian sulla tuo unelmien päivä..ihanaa!!Jokos jänskättää???

Nyt varmaan tulee vaan lisää sinniä puuhaan, kun h-hetki on jo noin lähellä ;o)!!

SININEN31:On varmaan pukannut niiden muksujen kanssa hiki..se on sitä hyötyliikuntaa ;o)!!

Ja pian sä oot takas jo " 80-luvulla" ..usko pois..kovasti sinniä vaan ;o)!!

90M:Minä en tehnyt sen kummempia lupauksia, mutta laihtaria lupasin jatkaa kovalla sinnillä..toivotaan, että se lupaus pitää ja tuloksia syntyy!!

Hurjasti tsemppiä teille vauvatärppiin..mitä sitä odottelemaan, jos hetki oikealta tuntuu nyt ;o)!!

ANNIKA1973:Oi miten surullinen joulun aloitus teillä oli..ja itsekin eläinrakkaana ja eläinten omistajana voin sanoa, että menetys on kyllä hirmuinen, koska ihanhan nuo ovat perheenjäseniä..meillä lemmikitkin ovat " lapsia" , sillä kyllä me niille puhutaan, että äiti/iskä antaa yms.

Ihanaa, että uusi kisu löytyi ja lievittää, että tuskaa hiukan..ihana nimikin pikkuiselle löytyi ;o)!!

Ja vielä on sanottava, että aivan ihanalta kuulosti teidän lomailu.. mukavaa, että nautitte siitä täysin rinnoin ;o)!!

BIGMAMA22:Mulla on semmonen käsitys, että tuommoinen henkilökohtainen ohjaaja on aikas tyyris, mutta varmasti pikkuraha hääbudjetissa ;o)!!Toivottavasti saat kuitenkin edullisesti..tulehan sitten meitäkin valaisemaan hinnaston kera..josko me muutkin innostuttais ;o)!

Mulla siis pitänyt laihtari oikein hyvin..pisteet on tullut syötyä oikein ilman ylityksiä ja liikuntaakin on harrastettu, jee!!

Eilen oltiin tosin vaan koko perhe uimassa, että oli vaan semmosta lilluttelua, mutta liikuntaa ainakin leikisti ;o) ja tänään aloitettiin aamu kaverin kanssa 5km:n sauvakävelylenkillä ja huomenna sama juttu taas..mies kun on vielä tän viikon talvilomalla niin onnistuu näin aamutuimaankin ;o)!

Mulla on sitten tänään viimeinen äitiyslomapäivä..äkkiä se aika vaan kuluu..prinsessa ylihuomenna jo 9kk vanha :o)!!

Kaikille hurjasti tsemppiä ja sisua..tulkaahan kertoilemaan kuulumisianne..kuinka on lähtenyt sujumaan taas!!

Vierailija
13/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuluvaa vuotta kaikille sisukkaille !!!

Niin ne pyhät meni ja arki koitti. Vaaka näytti viimeksi 86.5 kg. Juuri ennen joulun pyhiä tulos oli jo 85.4 kg eli siihen nähden plussaa tuli about 1 kg. Ei kauheasti. Mutta tästä on tie vain alaspäin (ainakin, jos kiloja ajatellaan).

En tee viime viikosta minkäänlaista yhteenvetoa, koska joulu vaikuttaa siellä niin paljon. Ensi viikon alussa laitan sitten yhteenvedon tmän viikon tuloksista.

Mutta nyt takaisin töiden pariin.

Vierailija
14/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippatirallaa ja hyvää uutta vuotta!

Olen pysytellyt taustalla enkä ole edes ketjuja avannut kun on niin harmittanut. Siis tämä oma saamattomuus :( Joulu tuli ja meni vaan jätti jälkeensä (kun ensimmäistä kertaa vaa' alle uskaltauduin) 4kg!!! Olin siis melkein lähtöpainossani ja sekös kyrsi lisää. Mielestäni en nyt herkkuja niin älyttömästi syönyt mutta tietty jos kaloreita alkaa lasekmaan niin kaipa ne päivittäiset kahvin kanssa nautitut taatelikakun palaset ja piparit jotain sisältää ;)

Aloitin nyt keventämään viikon alusta, piti liittyä kaalisoppakuurille, vaan ei iskenyt. Hedelmiä, kaalisoppaa lounaaksi, ruisleipää, paljon kasviksia jne (ja tietty se YKSI päivittäinen pulla kahvin kera) on nyt tullut nautittua ja tänä aamuna vaaka heitti lukemat 86,9kg. Siitä siis lähdetään taas pudottamaan. Jotain turvotusta taisi olla kun pari kiloa katosi noin nopeasti.

KÖRIS: Samassa veneessä ollaan eli nyt ollaan kuin Teletapit - uudestaan! - ja pudotetaan ne kilot. Pysyvästi! Eiks jeh? Kiva toi teidän kävelylenkki, tuli niin elävästi meidän perheen ulkoilut mieleen. Yleensä mies pukkaa kaksosten rattaita, minä pidän koiran flexiä ja vedän ylämäissä esikoista joko pulkassa tai nyt uudessa villityksessä: potkukelkassa :) On muuten aika kiva vehje 4-vuotiaalle, tykkää potkutella sillä ja loivat alamäet on parasta maastoa.

PERENNA: Äh, vatsatauti on inhaa :/ Tosin minäkin allekirjoitan sen painonpudotuksen ihanuuden, vaikka kerran painoni putosi yhden oksuyön jäljiltä 2,5kg ja jouduin sairaalaan viittä vaille tiputukseen... Hiihdosta sen verran, että me hiihdettiin silloin vielä kun esikoinen oli 1,5v ja kulki mukavasti miehen selässä rinkassa. Nyt kun kaksoset on vajaa 2v pitäisi rinkka olla molempien selässä ja sen lisäksi auttaa esikoista... ei kiitos. Yksin kun pääsisi, mutta meilläpäin ei ole vielä edes latuja! Mitenköhän tuo hiihto ottaa kipeään iskiakseen kun ei kävely oikein luonnistu - tietääkö kukaan?

KATTI: Minkäikäinen luistelija teillä on? Ollaan ajateltu alkaa tänä talvena tuolle juuri 4v täyttäneelle kokeilemaan luistelua - onkohan oikea aika vai liian aikaista? Mites pysyy jos lykkäät lapselle mailan käteen, auttaako? Vaan tuo sininen31:n mainitsema potkukelkka taitaa olla vielä parempi.. hmm... pitänee kokeilla!

BM22: Kyllä vaan siitä kaalikeitostakin hyvää ja maistuvaa saa, kun vähentää kaalin määrää ja tuplaa tomaatin :) Sitten mukaan basilikaa ja on OIKEESTI hyvää. Haju keitettäessä on hiukka etova, mutta maku loistava. Ihana toi " kuuluu kutsuhuuto makkarista..." tuli mieleen, että mies siellä huutelee ;D

ANNIKA: Ikävä joulun alku teillä :( Tuo on se, jota eniten lemmikkien ottamisessa pelkää - luopumisen hetkeä. Minulta on aikanaan kuollut kissa, joka oli meillä kokonaista 18v ja silloin kyllä olin surun murtama, vaikken enää vanhempieni kotona asunutkaan. Voi että, kateellisena luin lomastanne! Pitäisi meidänkin järkätä, vaan tuo mies ei moisia yllätyksiä harrasta ja minä olen liian ylypee... se on miehen homma hemmotella vaimoaan!

Jep, nyt kun pääsisi liikuntaharrastusten pariin. Mättää vaan tämä kolmatta viikkoa jatkunut täkäisyys ja limaisuus, enkä oikein uimaankaan uskaltaudu. Kävelyn estää tehokkaasti sikakipeä iskias, joten istun vaan kotona ja mietin, mitä söisin. Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä.

KIITOS TEILLE KAIKILLE, SAITTE MINUUN VALETTUA USKOA JA INTOA, VAIKKA LUULIN JO LAIHIKSENI OLEVAN OHI.

EM

Vierailija
15/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikkihan me ollaan enemmän tai vähemmän samassa veneessä. Huom! 1 rasvakilon saamiseksi täytyy syödä 180 pv pojoa; n. 9000 kaloria siis (ellen väärin muista, korjatkaa...). Eli teoriassa minun pitäisi syödä 20 pistettä 9 päivän ajan yli, että minulle kertyisi kilo rasvaa!!! Se on niiiin paljon kaloreita, että varmasti suurimmalla osalla meistä kertyneet kilot on nestettä kertynyt suolasta ja herkuttelusta. Sehän lähtee hikiliikunnalla, veden juomisella ja kevyellä vähäsuolaisella ruualla...Eikä tosiaan mene yhtäkauan päästä samaan ennen herkkukuuria kuin mitä niitä todellisia läskejä pudottaessa!

Luistelusta: Hokkareilla mennään. Aika hyvin osaa jo varata. Lumella pysyy hyvästi pystyssä, mutta jäällä pitää kannatella. Tuo potkuri on tosi hyvä, pitäis vaan jostain semmonen hommata. Toinen mikä tuli mieleen, niin maila tosiaan niin kuin joku vinkkasi ja se poikittain ja siitä poika ottais kiinni ja varais siihen. Huu, olipa selitetty :O) Tuttu sanoi,että luistimien terät kannattais suoristaa, ettei ne oo niin kaarevat.

Vierailija
16/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ryhmä on sitten mukava juttu, nytkin on niin lohdullista lukea teidän juttuja, ja huomata, ettei ole ainoa, joka sai " joululahjaksi" lisää elopainoa.

Voi Annika, otan osaa, lemmikin kuolema tuntuu ihan hirveältä... mutta ihanaa, että teillä on nyt uusi perhenjäsen!

Ja emonamoha (tuliko se oikein?Ihana nikki, miten keksit?) tervetuloa taksisin! Mä kokeilin kanssa joskus sitä soppaa, mutten jaksanut kuin puoli päivää.. ah, noita kiusauksia... Mä muuten soseutin sen keiton, ja silloin siitä tuli paljon musta paljon parempaa!

Sopasta tuli mieleen, onko teillä mitään hyviä (kevyitä) soppaideoita/reseptejä? Kerran tein kukkakaalikeittoa, mutta se jäi syömättä, kun se haisi niin pahalle...

Seuraavaan kertaan, 90M

17/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa miehellekin hehkutin, että voitko uskoo..jo 4.päivää pisteillä ja kertaakaan en oo ylittänyt niitä..vastaus siihen oli, että en voi ;oD!!

Tais mies jo tottua siihen jouluherkutteluun niin, ettei usko mun pärjäävän ilman hetkeäkään, mutta ähäkutti..mä näytän sille vielä ;o)!!

Tänään en oo kyl ollut lainkaan lenkillä, kun aamulla piti taas kaverin kanssa mennä se sama 5km:n sauvakävelylenkki tekemään, mutta meillä meni yö niin persiilleen, etten nukkunut oikeesti silmäystäkään, joten kun aamu koitti ja mies heräs niin se sai lapset hoitoonsa, laitoin kaverille viestin, että lenkki peruttu..mä nukun!! Ja nukuin kanssa..heräsin vasta klo.13.10 ;o)!!

NEPO:Hyvä juttu, ettei sulle tullut lisää tuon enempiä ja tosiaan..kaunistellaan hiukan nitä tilastoja ja merkkailet sitten saavutuksia ens viikolla taas..näyttää paljon mukavammalta ;o)!!

EMONAMOHA:Ihana nähdä sinuakin täällä taas *halitus*!!Harmi kun täällä ei noita hymiöitä ole..mä oon niiden himokäyttäjä..ne elävöittää mun mielestä niin kivasti tekstiä ;o)!!

Harmittavaa, että sullekin tullut painoa takas(niinkuin mulle ja liki kaikille muillekin vissiin vai oliko peräti, että ihan kaikille?!), mutta niin ihanasti kuin sanoitkin niin ei muuta kun teletappimaisesti vaan..UUDESTAAN..yhdessä me onnistutaan kyllä ;o)!!

KATTI26:Ihania tsemppiviestejä sä kirjoitat..kiitos niistä!!

90M:Tää on kyllä niin hyvä ryhmä..kunhan vaan saatais pitää tää kasassa kauan..ihana tsemppiporukka ootte ja kun viestejä vaihdellaan runsaasti niin saa kyllä hirmusti lisää tsemppiä jatkaa eteenpäin kohti kevyempiä kiloja..ja niin surullista kun se onkin niin on kyllä tosiaan tsemppaavaa ja lohdullista huomata, ettei oo ainoa lisäkiloja saanut ;o)!!

Vierailija
18/19 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon ollut koko viikon tiukasti pisteillä, eli nyt 4.päivä. Ja kyllä heti näkyy peilistä. Pöhötys on hävinnyt :O)

Pitää vaan skarpata ja syödä se puolikiloa kasviksia päivässä ja juoda riittävästi vettä.

19/19 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti26:

Pitää vaan skarpata ja syödä se puolikiloa kasviksia päivässä ja juoda riittävästi vettä.

Muuten on kyllä mennyt hyvin..edelleen pisteissä pysytty!!

Kaikille kovasti tsemppiä viikonlopuksi ja mukavaa Loppiaista!!