Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ PUOLUKAT MAANANTAINA ~*~

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkslateblue]Sain kaupasta mitä halusinkin, mutta mies oli ostanut vermeet hampurilaisten tekoon... eli meillä ei syödäkään tänään kovin kevyesti :/

[color=indianred]Jännästi jomottelee välillä mahaa... tulee niitä kivuttomia suppareitakin. Näin se vissiin alkaa valmistautuun tulevaan tuo kroppa. Huih, vähän jo alkaa synnytys jänskättään.

Mies on kyselly omalta äitiltä ja muutamalta " lapselliselta" kaverilta miten voi mua auttaa ja tukea synnytyksessä. Musta aika hellyyttävää :`) Multakin tenttaa välillä, että miten minä toivoisin hänen mua tukevan synnytyksessä. OIkeen en oo muuta osannu sanoa, kuin että kunhan on paikalla ;) Yks ilta poristiin, niin mies tuumas, että koska hän ei ite oo synnyttämässä kirjaimellisesti Tuuttia maailmaan, niin siksi häntä jännittää se synnytys.

[color=darkslateblue][b]LUMIINA:[/b]Juu, ihan hyvin oon kyllä voinut. Ei voi valittaa. Alkuraskaus oli kipuilua ja 3. keskenmeno pelotti. Hermot oli siis riekaleina koko ajan. Myös se n. 3 viikon kamala pahoinvointi ja väsymys otti koville. Mutta mitään vakavampaa ei ole tarvinnut kärsiä ja vieläkin pystyn tekeen kotona hommia ja mm. kävelyllä käymään. Ehkä se on ihan totta ainakin osaksi, että raskausaika on " helpompaa" suht nuorena.

Koala seisoo tuossa meijän sängyn vieressä koottuna ja petari pakoillaan :)

[color=indianred]Tulipas mieleeni, et jos päätetään tuo KOALA myydä heti, kun Tuutti käy siihen isoksi, niin taidan kaupata sitä ihan ensimmäisenä teille! On tuo niin ihku kapine ja tiiän, et moni teistä on tykästynyt tuohon kans. Hannelelle taisin sitä jo tyrkyttääkin ;) No mutta kylläpäs mä menin nyt asioiden edelle, Tuuttikaan oo vielä tuohon päässyt köllimään, niin meikkis jo myymässä... :/ Ihme äiti minäkin ;)

[color=darkslateblue]Nyt lähden salaatin tekoon, ettei ihan hampparilinjalle mene tämä ilta. JJ + Tuuttis♥

Vierailija
22/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color0indianred][b]MERINEITO:[/b]Mäkään en oikein tarkasti kattonut sitä päiväkirjaosuutta. Mutta kaippa sinne vois sitten vauvan kuulumisia kirjotella. Oiskohan se niin, että sitten voi myös kamuille ja sukulaisille ilmottaa oman päiväkirjan osotteen ja ne voi sitten käydä siellä lukemassa. Varma en oo, mutta tollasia oon joskus nähny. Mullakin ois muuten aika paljon torttutaikinaa vielä pakkasessa. En vaan vielä aio niitä leipoa, kun menee muuten ihan mässäilyksi ;)

JJ+T♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]tulikohan väri nyt sit JJ:n ohjeilla oikein, katotaan.

Koko Illan istuin veljen ja sen tyttöystävän uudessa talossa, tuossa ihan lähellä asuvat. Saunottiin ja parannettiin maailmaa. On se vaan uusi omakotitalo hinee!

Lumiina: terkkariopiskelijaksi aina itteeni tituleerasin vaikka sairaanhoitsukin musta tuli. Se tuntu jotenkin luonnollisemmalta, koska hain terveydenhoitajaksi...mut samapa tuo, mikä on nimitys. Tekään ette saa vissiin hirveesti " anteeks" noista lh-opinnoista. Mikkelissä ainakin vaan perusterveydenhoito jakson, eli sen kolme viikkoa. Oli vaan näyttötyö sit siitä. Mun mielestä ihan väärin, koska paljon samaahan meillä on ollut opiskeluissa... ne terkan harjoittelut oli kyllä ihan ylivetoja, neuvola ja äitiysneuvola varsinkin, voi että *muistelee kaiholla* Just itseasiassa tänään kun kirjotin viestiä mietin, ett pitääkin laittaa sulle tsemit uudelle koulupolulle, mut sit unohtu =)

Jos huomenna kurkku vielä ku bonnie tylerilla, niin soitan vaan kylmän viileesti duuniin ja sanon ett en tuu keskiviikkona. näin illalla tää yskä vaan pahenee ja jouduin äsken ottaa taas cocillana yskänlääkättä- joka on tosi hyvää , suosittelen!!

ei meinaa nukuttaakaan yhtään, kun heräsin tänään vasta puol 1, oho =)

sisar G

Vierailija
24/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt taisi tulla " hätähousu" -palautetta mulle ;o) Täytyy nyt vaan malttaa oottaa to:hin!!! Joku kyseli et miks testaan jos täti tulee käymään, niin testaan koska voihan se silti piipahtaa vaikka oliskin raskaana ja " toivossa on hyvä elää" Olen kyllä vähän tyhmä kun toivo elää mussa aina viimeiseen asti.. Rankkaa se on mielenterveydelle, voin myöntää..

LUUMUHILLO: ihanaa kun palasit ja sait selvitettyä asian miehesi kanssa ja vielä niinkin päin että hän puhuu päivittäin vauvoista! ;o) Ihania uutisia. Taitaa teillä toimia tuo hiljaiselo-systeemi! Jatkat vaan rauhassa niin hän varmaan ehdottaa sulle itse yrittämistä! Vai olenko liian toiveikas??

ESSI: pahoittelut tädistä :( :( :( Mutta kuten HANNELE sanoi niin oot taas kuukauden lähempänä sitä plussaa!! Onnea seur kiertoon! Harmillista että muut odottelee masun kasvua, ehkä säkin ressaat nyt liikaa tätä ja elät vaan kierron mukaan! Täytyy jotenkin saada tää elämää rullaamaan ilman ressiä, eikö niin? Kivaa kun tulit kertomaan kuulumiset ;)

JJ: Jee, Onnea ekasta äippälomapäivästä ;o) Oot kyllä jo tosi lähellä sitä h-hetkeäkin! Ota vaan rennosti nyt ja nautit viimeisistä viikoista ihanasta masustasi ;O) ja Tuutin potkuista.. Miehesi taitaa ottaa tuon synnytyksen todella tosissaan nyt, mukavaa että on noin kiinnostunut!

NEITIKAKKONEN: Onnea sulle yritykseen! Ja ++++säteitä++++ roppakaupalla ;o)

THUNDERI: eiköhän se varmistuspupuilu oo ihan hyvää! ;o) siis näin muutenkaan.. ja jos ovis olikin myöhässä..

HANNELE: voi että oli ihanaa lukea toi kk lähempänä plussaa, voi että kun tuntuu vaan joka ikinen kerta et hukkaan menee tää elämä.. Mutta kyllä tuo piristi kovasti! Kiitos näistä sanoista :O) ((halaa)) Mutta sullahan on ihan toinen ääni kellossa nyt! Hyvä mieli vaan jatkuu! Onhan se ihanaa kun saa sisältöä elämään ja kyllä se pikku-Valtteri sieltä tulee kun on sen aika! Mä aika usein luen sitä runoa minkä laitoit tähän vähän aikaa sitten siitä vauvasta joka odottaa isän ja äidin syliä.. Se on tosi koskettava ja sit vaan rupeaa ittekin uskomaan että kyllä se vauvaa tulee ja odottaa vaan sitä " oikeeta" hetkeä ;o)

Niin ja taas onnistuit palauttamaan mut maan pinnalle ;o) Osuvia sanontoja nimittäin!!

GOLDA: onpas ärsyttävää kun pomo tuolloin kyselee! Tottakai sitä saa KIPEENÄ olla pois! Ja sitä paitsi pomolle ei ees kuulu MIKÄ SULLA ON! Olkoon vaikka hiivasienitulehdus, sille ei kuuluu se kuin paljo pelto vuotaa ja kutiseeko tarpeeksi ettei voi töissä olla! Sori, ehkei se pahalla sitä sanonutkaan, mutta ottaa aina päähän tuollainen! Onneksi meillä ei koskaan edes kysytä!

LUMIINA: niihän se taitaa mennä, turhat testailut ym pois, mutta kun ei pysty, jotenkin tuntuu että on PAKKO, tuntuu että en oo koskaan ollut lähempänä tätä mun unelmaa ja että jos päästän ees jonkin pienen asian menemään pieleen niin en anna ittelleni anteeksi! Hullulta tuo kuulostaa ja taitaa olla kulunut fraasi :/ En tiie mitä ittelleni teen..

Onnea opiskelujen alkuun, auttaakohan se vauva-stressiin? Ihanaa, kun titteli vaihtuu. Musta perushoitajakin on parempi nimike kuin lähihoitaja, musta se kuulostaa niin pervolta ja likaiselta! Olenko ainoa joka ajattelee niin? Mutta th-opisk on vasta ihana ;o)

MERINEITO: sehän olis ihanaa jos tärppäis hääyönä, melkein täydellistä :)

Pitiköhän mun lisätä vielä jotain..

_" excuse me, whre is my brain?" _

Vierailija
25/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt soittanu pariin paikkaan ja toiseen pääsen keikkailemaan. Toinenkin oli kiinnostunut, mutta joku oli kerennyt ennen mua, sanoivat että pitää soittaa keväämmällä uudestaan. Etsin nyt hammashoitajan työtä ja kesäksi sitten suuhygienistin sijaisuuksia. Valmistun siis suuhygienistiksi joulukuussa, joku sitä kyseli :)

Mulla on enää kaksi iltavuoroa apteekissa jäljellä ja olo on mitä parhain. Iso taakka lähti harteilta ja pitää luottaa siihen, rttä kaikki sujuu. Kiitoksia kannustuksesta :) se on tuntunut mukavalta. Tulen sitten kertomaan miten työn saanti on edistyny.

JJ: ompa kiva kun me puolukat päästään kohta jännäämään, että koska sulla tulee lähtö synnytykseen :D paljon tsemppiä vaan jo etukäteen!

Hannele: Mites se teidän 1kk vauvan yritys meni? En ole uusimpia nyt lukenut.

Nyt nukkumaan.. toivottavasti tän vielä jolu lukee...