Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ PUOLUKAT MAANANTAINA ~*~

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]Arkeen on taas palattava, täällä sitä töissä kutvotetaan... Soittelin just taloyhtiölle siitä rengasvarkaushommasta, mitään vastuuta eivät ota tietenkään, mutta seon tosiaan varma että se on joku talon asukkaista, muilla kun ei ole pääsyä sinne. Pölijää hommaa säilyttää niitä siellä eikä etes vakuutusta, mutta kun ei vihtis auton renkaita missään olohuoneessakaan säilyttää...

[color=dodgerblue]JAANICA: Onnea työn hakuun! Aika rohkea veto ottaa vain loparit! Toivottavasti huhtikuussa saat kokea pelkkiä ONNEN tunteita... ;o)

GALTSU: No onhan se yhden päivän systeemikin jotain. Sulla on hyvät mahollisuudet raskautua! Ja miehes selvästi on lämmennyt oikeen roppakaupalla joten muutama kuukausi tällä systeemillä niin sen jälkeen ei enää miehellä yks kerta riitäkkään! Plussasäteitä ~~~

LILLIKSELLE plussasäteitä ja voimia työhön paluuseen! Ilmottele itsestäsi aina kun jouvat!

MERINEITO: On mulla selvä visio minkälaiset niistä kutsuista tulee ja jonkunlaisia hahmotelmia jo tehnytkin! Pitäis päästä vaan johonkin askartelukauppaan ostamaan värkkejä niin vois ruveta oikeesti kokeilemaan! Eipä meilläkään tuo Valtteri-nimi hullumpi oo, vois vaikka sen siksi ristiäkkin jos poika tulee!

[color=hotpink]Ja kiitos kaikille tsempityksestä kuntokuuriin! Niin ei tässä nyt mitään mahottoman radikaalia oo tarkotuskaan tehä, toivottavasti pienilläkin muutoksilla on merkitystä! Mää oon ihan täysillä nyt mukana, enkä esim mieti sitä että jos nyt tärppää jne. Mieskin eilen kysyi että " miten sää oot ollut niin hyvällä tuulella tosi pitkään?" Minä vaan että en ajattele itsekään koko asiaa, ovistikut on tungettu johonki syvälle kaapin uumeniin enkä mieti tässä laihdutusasiassakaan sitä että jos nyt tärppää niin sitten en voikkaan osallistua tähän perheen yhteiseen kuuriin... Mies sanoi että " niin millä sää sitten heille selität sun lihomisen jos nyt tärppää...?" =o) Kyllä meilläkin mies on jo aika pehmeetä!!! *hymy levenee korviin saakka*

[color=dodgerblue][b]IHANAA VUODEN ENSIMMÄISTÄ VIIKKOA PUOLUKAT!

Vierailija
2/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Onnea kuntokuuriiin. Mun vinkki laihdutukseen on että pienennä annoksia ja vähennä herkkuja, mutta älä lopeta kokonaan nautiskelua.

Tolla periaattella mä oon josksu saanu kiloja karistettua. eli syö hyvin ja hyvää mutta kohtuudella. ja tietty jos vaan ehit ja viittit nii lisää liikuntaa.

ja vaikka tärppäiskin, nii eihän sitä kuntokuuria tarttee lopettaa. kunhan et ittees riuduta nii hyväähän se vaan tekee.

tosta asuntohintagallupista.. alle 100 tonnia tosiaan on aika edullinen pääkaupunkilaisittain. tein uteliaisuudestani etuoveen haun rivarikolmioista ja näyttäs olevan 3 alle 200 tonnin asuntoo myynnissä ja siitä sit ylöspäin.

Galtsu, tsemiä siihen lopettelutouhuun. itse kanssa muistan et krapulapäivä oli parasta aikaa alottaa lakkoilu.

Jaanica: hyvä tyttö! ihanaa et jollain on rohkeutta tollasiin radikaaleihin vetoihin. onnea työnhakuun!

Lillis: tsemppiä ekaan työpäivään, kyllä sitä varmaan muutamassa kuukaudessa taas tottuu tohon työssä käyntiin nii että alkaa mennä rutiinilla... kunnes pääsee taas hoitelemaan uutta vauvaa ;)

Goldalle pikaista paranemista. itsekin tässä niiskutan ja aivastelen muttei onneksi kuume ole noussut (tai siis enpä ole mitannutkaan)

pitiköhän jotain muuta vielä kommentoida... äsh, en nyt muista, mutta palailen mylhemmin jos tulee mieleen

hauskaa päivää!

-luna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpäs mä nyt malttanut olla testaamatta :( Ja negahan sieltä tuli Aconilla..Ohjeessa luki että testi toimii jo 7-11 pv hedelmöityksestä ja huomenna taitaa olla se11. pv.. Kyllä mä nyt odotan tätiä ja jos se ei tuu niin sit testaan ja sit toki silloinkin vaikka tulis.. Mutta kyllä toivo taitaa olla jo menetetty. Taas on mennyt kuukausi ihan turhaan.

HANNELE: työkaveri on kertonut josksus tarinan, kun niiltä kansa varastosta varastettu nuita renkaista ja sit ne teki rikosilmoituksen ja poliisit kävi kattoon " rikospaikan" ja kurkisteli samalla muihin komeroihin ja yhestä löytyi ihan roppukaupalla kaikkee varastettuu tavaraa ja niitten renkaatkin löytyi.. Siinä kävi kuitenkin ihan hyvin.. Harmi kun talonyhtiö ei ottanut vastuuta :( tässä tapauksessa. Ja kyllähän mä olen Hannele tyytyväinen siihen yhen pv menetelmäänkin, ei siinä' mitään, mutta ainahan sitä toivoo että toinenkin olis täydellä mukana.. Mutta kyllä se on totta että se on todella mehemnnyt. Ja samaa voi sanoa miehestäsi kans.. Ja ehkä sun mies tajuaanyt että oot hyväntuulinen ja onnellinen kun voit elätellä toiveita ja jättääkin ehkäisyn jatkossa??? Mutta kaipa tässä pitää sanoa että pidä jalat maassa ja odota hänen päätöstä ja jos se on sitä odottamista niin sun pitää varautua siihen. Olenko nyt kauhea ilonpilaaja??

Vierailija
4/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DC143C]Täällä taas kaikki hyvin. Kotiuduttiin jo perjantaina, mutta en ole viitsinyt pinoutua, koska olen pitänyt matalaa profiilia vauva-asioissa etenkin miehen nähden. Vähän olen yrittänyt lueskella pinoja, että en vallan putoa kärryiltä.

Miehen kanssa saatiin asiat selvitettyä jo ennen joululomaa. Tosiaan kun tuli riitaa vauva-asiasta (kun menin taas itsekseni tulkitsemaan miehen sanomisia...) niin totesin miehelle, että ei puhuta vauvoista ainakaan kuukauteen johon tämä, että parempi kun ei puhuta mistään. Jee, tosi kannustava kommentti... Itse olen nyt hyvin onnistunut olemaan puhumatta vauvoista melkein kokonaan ja meillä näyttää asetelma kääntyneen niin päin, että mies puhuu ja suunnittelee melkein joka päivä. Joululomallakin kävi kerran niin, että mies joutui vuorostaan inttämään, että sitten KUN meille tulee vauva, kun itse pistin vähän vastaan. Näyttää siis toimivan, joten olen ajatellut jatkaa tätä ¿hiljaiseloa¿. Ja tuplailun aloittamisajankohdan odotukset olen yrittänyt pitää ajatuksissa taka-alalla. Palstatauko on siinä suhteessa tehnyt varmaan ihan hyvää, vaikka kova ikävä mulla oli teitä kaikkia ja teidän kuulumisia!

Joululomalla näin myös kaveria, jonka laskettuaika on tammikuun lopulla, eikä tuntunut ollenkaan pahalta, vaikka sitä aluksi pelkäsin. Ihanaa oli hiplata niitä pieniä potkareita ja sukkia, joita kaveri esitteli.

Tällä kertaa ei enempiä. Pinoudun varmaan myöhemmin uudestaan, kun olen ehtinyt päästä ajantasalle jutuistanne. :)[/color]

Vierailija
5/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Täällä vuosi alkoi ankeasti tädin löydettyä jälleen kerran perille. Sitä aina on ihan turhan toiveikas ja sitten sitä saa taas tulla rytinällä alas niistä pilvilinnoista. Mutta kaipa tämä tästä. Ehkä mieskin hiljalleen ymmärtää, ettei se tilauksen teko ihan niin yksinkertaista taidakaan olla.

Te ootte kyllä ihan mahdottomasti hankkineet jo kaikkea tulevia vauvoja varten. Mä en uskalla hankkia mitään ennen kuin semmoinen oikeasti on tulossa. Taikauskoa tai jotain..? Lankoja on hankittu nuttuja varten, mutten uskalla aloittaa mitään, kun pelkään etten kuitenkaan saa sitä vauvaa. Enkä kuitenkaan niin viitseliäs ole, että muiden lapsille mitään suurempaa haluaisin tehdä.

Jotenkin tällä hetkellä tuntuu, että ihan liian moni tietää yrityksestä jotain. Se, että aina olen kuskina enkä enää juo juuri mitään, on monelle niin selkeä vihje, että taatusti jo kyttäävät vatsan kasvua. Ja kun ei se kasva kuin korkeintaan joulumässäilyjen vuoksi :( Mutta kun kuitenkin haluaisi elää terveellisemmin ja antaa paremmin sen mahdollisuuden ja samalla pitäisi kuitenkin elää normaalia elämää. On tää niin vaikeeta...

Hannele tuosta painonpudotuksesta kirjoitteli. Mä tiputin viime vuoden aikana semmoset 6-7 kiloa ihan vaan vähän tarkkailemalla syömisiä. Vähemmän ja harvemmin herkkuja ja vähän kevyempää arkiruokaa. Ja pienemmät annoskoot, eikä aina jälkiruokaa. Tarkotus olis vieläkin tiputtaa jokunen kilo. Joulupukki toi sukset eli josko niillä saisi muutaman kilon karisemaan. Tosin liikunnalla on kiinteyttävä vaikutus, mikä helposti tuo lihasmassan myötä kiloja lisää, mutta yritettävä on sitäkin. Kyllä tuo takamus sen verran pehmeältä näyttää, ettei pieni kiinteytys olisi pahaksi vaikka kilot vaa' assa pysyisikin...

Täytys taas kai jotain käsityöhommia viritellä alulle, että sais ajatuksensa muuhunkin kuin vauvoihin. Tosin siinä kyllä ehtii silti miettimään liikaa, mutta kun ei mikään muukaan harrastus oikein innosta.

Ei kai se auta kuin nostaa häntä pystyyn ja pistää uutta yritystä peliin. Ehkä se plussa vielä joku päivä meillekin heltiää...

Hiihtosäitä odotellessa...

- Essi[/color]

Vierailija
6/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Heräsin kauheeseen vessahätään, kun en yöllä jostain syystä ole vessaan herännyt. Ajattelin sitten että jatkampa unosia, mutta Tuutti päätti toisin. Ihan kauhee mylläys alko ja pitihän se sitten nousta teen keittoon :) Tänään on muuten sitten virallisesti eka [b]äippälomapäivä![/b] :))))

[b]MIITSU:[/b] On meillä niitä oikeitakin nimiehdotuksia Tuutille. Enemmän tietty pojalle, mutta on tytöllekin. Vielä ei olla ainakaan kauheeta riitaa nimestä saatu aikaseksi ;)

[b]LUUMIHILLO:[/b] Mukavaa, et ootte saanu miehen kans vähän asioita paremmalle tolalle. Monesti just tuo " välinpitämättömyys" asiaa kohtaa auttaa kummasti. Miesten aivot toimii niin omituisella tavalla, et kaikkee kannattaa meidän naisten kokeilla ;)

[b]MERINEITO:[/b] Hih hih! En mä vielä kuitenkaan vihjaa mihin tuo lupaus liittyy. En uskalla vielä ;) Kerron kyllä heti, kun aika on siihen kypsä. No olempas minä arvoituksellinen tänään :D

[b]JAANICALLE[/b] tosissaan tsemppiä ja onnea uuden työn hakuun!

[b]HANNELE:[/b] Voihan pasha kun taloyhtiö ei ala korvaamaan niitä vanteita! Mun mielestä niiden kyllä lain mukaan kuuluis ottaa edes jonkinlainen vastuu asukkaiden säilyttämistä tavaroista. Pitäsköhän sun ottaa paremmin selvää, kuka nyt on vastuussa ja kuka ei. Eihän tuo ihan oikeelta kuulosta, et ette sais mitään korvausta mistään! Teettekö rikosilmotuksen?

[b]GALTSU:[/b] Höh, sinä sitten menit vikkelänä jo testaamaan... voi sun kanssas ;) Olisit nyt malttanut mielesi. Mutta toisaalta, jos testejä on niin mitäs haittaa siitä aikasesta testaamisesta on :) Tässä vaiheessa nega tosin on todennäköisempi tulos tikussa. Tuo miehes testeihin meno kuulostaa minusta jo aikamoiselta lämpeemiseltä! Hieno juttu!

JJ 34+6+Tuutti♥

Vierailija
7/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta tuo hannelen renkaiden häviäminen varastosta! Täytyis varmaan käväistä itsekin varaston puolella katsomassa onko meiltä kadonnut myös! Meillä kun ei kummoisia lukkoja varaston ovessa ole!

Täytyis minunkin aloittaa jonkinlainen kuntokuuri! Mies teki meidän molempien puolesta uuden vuoden lupauksen, että harrastetaan enemmän liikuntaa. Ennen tuli käytyä 3x viikossa salilla, nyt en ole käynyt ollenkaan, kun ei ole rahaa!

Meillä alkaa tänään ehkäisytön elämä! Mies oli jo nähnyt edellisenä yönä unta että meillä oli vauva! Kysyin oliko söpö, ei muistanut. Mutta sitten myöhemmin päivällä sanoi yhtäkkiä, että oli söpö. Minä en yhtään älynnyt mistä asiasta toinen puhuu! Kerroin miehelle eilen, siitä että teillä monella tuntuu jo olevan isot kasat vauvanvaatteita yms, ja kysäisin joko minäkin saan alkaa ostella. Vastaus oli " jos haluat" . Välinpitämätöntä! Mutta toisaalta lohdullista, kun ei kieltänytkään...

Vierailija
8/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Neitinokkonen: Hirmusesti Plussasäteitä ~~~++++++++++++ Mutta eihän se mies kuitenkaan KIELTÄNY nuttujen ostamista =)

Jaanica: Peukutusta työnhakuun!!!! Niin se pitää tehäkin että lähtee pois jos ei enää halua/pysty olemaan jossain työpaikassa!!

Hannele: Ne osaomistusasunnot voi lunastaa sitte joskus, en muista niitä systeemejä kunnolla ku meil on toi asumisoikeus. Mulle ei ainakaa täl hetkel oo tärkeetä omistaa asuntoa, eikä näistä kämpistä voi heittää ulos.. Mutta jokainen tyylillään =)

Essi: Pahoittelut tädin tulosta! Se on aina yhtä julma.

Lillis: Vielä lisää tsempitystä ekaan työpäivään!

Mulla oli menkkojen aikana ja jälkeen laimeekausi kuumeessa ja nyt se ontaas nousemassa.. Mieskin oli huomannu etten vauvoista edes tainnu puhua.. No viikon kuluttua taitaa alkaa piinaviikko ja nyt oli se eka varsinainen yrityskierros =) Sitä ovista en bongannu testeillä vaikka myös sitte iltapäiväl testailin, mut la oli lieviä kipu tuntemuksia jotka pistin oviksen piikkiin (oli kai kp14 sitte). Pupuilua oli to ja la, että ihan hyvät ajoitukset =) Kannastaskohan tänää vielä varmistuspupuilla =D ?

Ja minäkin toivotan [b]VAUVARIKASTA VUOTTA KAIKILLE!!!!!!!! PLUSSIA JA KÄÄNNYTYSSÄTEITÄ!!!!!!!![/b]

-thunderi-

Vierailija
9/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]No ompa tosiaan kiva kuulla ettei nuo hinnat nyt niin hirveät nuissa asunnoissa ollutkaan! Sitä vaan kun on pikkupaikasta kotosin ja tietää siellä sen hintatason niin oli pikkasen järkyttyny Oulun hinnoista. Ollaan päätetty miehen kans että katellaan niitä asuntoja ja ties vaikka tässä ½ vuoden sisään tehtäis jotain " radikaalia" . Pakkohan se jostain on alottaa vaikka toki huolettaa se taloudellinen tilanne sitten kun Valtteri siskoineen meille saapuu...

Toivottavasti myös paino tippuu ihan " normaalisti" elämällä! Pitää vaan ottaa itteä niskasta kiinni ton urheilun suhteen, työpäivät kun kestää 11 tuntia niin ei siinä millään vihtis enää lähtä mihinkään suksien tai jumppatamineitten kans...

[color=dodgerblue]No voi GALTSU, sitä negaa! Kyllä se tulee sitten kun on sen aika! Ei ole mennyt kuukausi hukkaan vaan on taas KUUKAUSI LÄHEMPÄNÄ SITÄ PLUSSAA!!!

LUUMUHILLO: Mukava kuulla sinustakin! Olikos ihana käyä koto-Suomessa? Lunta tais olla riittävästi! Ainakin täällä pohjoisessa on nyt satanut melko paljon viime aikoina! Jatka vaan matalaa profiilia jos se kerran näyttää tulosta tuottavan! =o)

ESSILLE pahoittelut tädistä! Kiitos sullekin nuista painonpudotus-vinkeistä! Mukava kuulla että se voi onnistua muutenkin kuin kitukuureilla! Tai yleensäkkään millään kuureilla, koska omalla kohalla ne on mahottomia, töissä kun on syötävä mitä ruokala tarjoaa, ei oo vara ruveta nirsoileen...

JENNAJANETTE: Ala kertoa nyt mitä siellä juonitaan!!! Älä nyt pidä hullua jännityksessä!!! Tehtiin me rikosilmotus jo sillon lauantaina, poliisi ei tullut etes käymään paikalla... Mistä tuota vastuukysymystä vois selvitellä...?

NEITINOKKONEN: Onnea ehkäisymättömästä elämästä! =o) Missä päin oulua te asutte? Sunhan piti olla se mun seuraava kävelyseura-uhri...! ... Miten ois?!?

[color=hotpink]Tiiättekös kun mies ehotti tuota asunnonhankkimishommaa niin jotenkin tuntuu ettei sillä vauvalla niin mahottoman kiire sitten ookkaan, ollaanhan tässä jo sitouduttu toisiimme ja kun alkoi tuo taloudellinen tilanne huolettamaan!

Vierailija
10/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Harvoin ajattelemme sitä, mitä meillä on, mutta usein sitä mitä meillä ei ole.

[color=blue]Mitä tarkemmin suunnittelet,

sitä kauemmas päämäärä katoaa.

[color=red]Älä yritä

liikaa koska

parhaat asiat

tapahtuvat

kun vähiten

niitä odotat.

Vierailija
11/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana ilma ulkona. Päätin sitten lähtee kävelylle, kun eilen söin IHAN KOKO päivän! Reilun puolituntia tuli vaan käveltyä, mutta se alkaa olla aikamoinen suoritus tällä masulla. Kummasti alkaa aina ahistaan jossain vaiheessa lenkkiä ja sitten pitääkin vaihtaa reipas kävely tanttalyllerrykseen ;) Niinhän se menee, et raskaana olevan huomaa kävelystä.

HANNELE: Hyvä et saitta sen rikosilmotuksen tehtyä. Etipäs netistä josko täältä löytys jotain taloyhtiön vastuujuttuja. Mun ukko kuuluu taloyhtiön hallitukseen ja täältä netistä sekin aina hakee kaikki vastaukset mitä ei entuudestaan tiiä tai ole varma. En kyl tiiä sitä sivustoa mistä se tietoa hakee, mutta kyllä sen googlettamalla löytää. Kannattaa sun ainakin varulta selvittää se vastuuasia, ettei sitten joskus tuu esille et oisitta ollukin oikeutettuja johinkin korvauksiin.

Mäpäs alan hoitaan puhelimella pari asiaa :)

Vierailija
12/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Nyt tuli sit nuhan ja kurkkukivun lisäks vielä yskäkin, saikulla sit ainakin vielä huomisen oon... miten tuota ällölimaa voikin tulla yskiessä nuin paljon...yöks.

Thunde: kyllä tänään on ehdottomasti pupuiltava ;) Onpahan varmistuksen varmistus. Toivotaan ett armoton pupuilu tuottais tulosta, niin et joutuis leikkuupöydälle!

Hansu: kaveri sai pudotettua useamman kilon,kun jätti vaan kaikki karkit, sipsit ja limpparit pois ruokavaliosta, liikkumista ei juurikaan lisännyt, mut kilot karis hyvin. Tsemiä sulle painonpudotukseen!

Galtsu: voi kökkö toi nega. hitsi kun et malttanut odottaa pidempään testauksessa =) jospa se muuttuis vielä plussaksi. Itselläni aina piina-aikana tuntuu siltä, ett menkat sen armottoman jännäyksen takia myöhässä, mut toivotaan ett pirun täti ei nyt sit tulis.

samaa tsempitystä lillikselle. tuuthan heti kertoo kun oot testannut!!

Luumuhillo: ihanaa kuulla susta. Olinkin jo vähän huolissani susta ja kyselin täällä,ett mitäköhän sullle kuuluu, kun viimeinen viestis oli ett miehen kans menee huonosti...vähän niinku mulla sillo. Puhumattomuus tosiaan välillä oikee ratkaisu. Meneekö nyt jo paremmin? Onko siellä pohjois-italiassa muuten hirmusesti lunta, kun uutisissa ollut ainakin juttua, ett karmeet lumimyrskyt ranskan rivierallakin??

JJ: eihän se vauhti pääasia =) masun kanssa käppäily ei varmaan vauhdin kanssa oo mitään kaikista helpointa. pääasia ett raitista ilmaa saat itelles ja Tuutti-kullalle =)

Tääällä tuiskuttaa hirmusesti lunta nyt, enkä mä pääse liikkuu täältä asunnosta mihinkään. Päivällä ei oo ikinä kuumetta mut illalla nousee aina pieni lämpö (eilen 37.4...) onko tää sit mikä flunssa, ei voi tietää. luulis ett influenssassa ois kovempi kuume.

Pomolle kun soitin, niin heti kysyi ett onko kuumetta. Ilmeisesti ei saa olla töistä poissa, ellei oo kuumetta. Hyvä ett pystyin puhuu puhelimeen kun kurkku niin käheenä, on se mun mielestä jo tarpeeks hyvä syy olla töistä pois. Enhän toki voi mennä töihin leikattujen potilaiden eteen räkimään... hitto ett ärsyttää välillä toi toiminta !!

joten taidan siis koko päivän kuunnella yölintua ja roikkua täällä palstalla teidän ilona =)

Golda

ps mikä toi luumuhillon tekstin värin nimi onkaan??

Vierailija
13/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekös kun mies ehotti tuota asunnonhankkimishommaa niin jotenkin tuntuu ettei sillä vauvalla niin mahottoman kiire sitten ookkaan, ollaanhan tässä jo sitouduttu toisiimme ja kun alkoi tuo taloudellinen tilanne huolettamaan!

[color=blue]Fiksu tyttö kun tuollai ajattelet =) On ihan totta. Jos tekään ette viihdy siinä teidän " kriminaali" =) vuokraasunnossa, niin omaan kannattaa kyllä ehdottomasti sijoittaa. Niin mäkin ajattelen, mut ukko ei oo oikein vielä lämmennyt, kun työkuviot sillä vasta ihan alussa.

sisar G

Vierailija
14/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkslateblue]Tuosta tuli mieleen sellanen hoitsu lyhkäsessä hamosessa hiukset 80-luvun tyyliin ;o) Tosi mukava kun täältä palstaltakin on kuulunut niin positiivistä juttua tuosta laihiksesta, ettei siis tartte mitään radikaaleja muutoksia tehdä... Suklaa todellakin taitaa olla pahin heikkouteni...! Sinähän näät Luumuhillon käyttämän värin ainakin niin että kun menet siihen viestin kohalle ja nappaat sen " Vastaa tähän viestiin" ja sitten " Lainaa alkuperäistä tekstiä" niin sieltä näet sitten mitä komentoja LUUMUHILLO on käyttänyt...

Juu otahan JENNAJANETTE iisisti sen mahan kans, kerkiäähän sitä vähän hitaammastikkin! Ja ompahan ohikulkijoilla hauskaa kun katsovat lyllerrystä ;o)

No nyt on aika lähtä kotiin... Saapa nähä kerkiänkö illan päälle palstailla, mies kuitenkin raahaa mut johonkin hiihtolavulle! Auttakaa pliis... No ei kai se auta!

Vierailija
15/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull

Vierailija
16/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Onkohan tämä se väri mitä kyseltiin...? Jos on niin tämän nimi on " crimson" .

Hauska lukea tuota HANNELEN oulun :) Vaikka itekin oon ihan oululainen, niin tuntuu aina hauskalta, kun näkee miten toinen oululainen on kirjottanu. " hiihtolavulle" :D

Keitinpäs pitkästä aikaa kahvit, että jaksais illalla jotain touhutakin. Otin äsken päikkärit, kun kirjaa luettua alko niin väsyttään. Mies soitti, et käy kaupassa, joten ei tarvi sinnekään mun raahautua mukaan. Saas nähä muistaako tuo tuoda kaikki mitä luettelin. Muistas varmaan jos oisin luetellu erilaisia makkaroita ja oluita ;)

Palailen pian JJ 34+6+TuuttiRakas♥

(oon meinannu useempaan otteeseen laittaa vahingossa rv:ksi 43+6! Huh, sinne asti tuskin pääsen ;))

Vierailija
17/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt onkelma tuon haalarin kanssa. Iski epäilys että siitä tulee liian leveälahkeinen toppahaalarin alle. Ja ei oo sitten lapsella kiva jos villavaatteet on monella mutkalla haalarin alla ja olo on kun michelin ukolla. :/

Täytyy vissiin tehdä toi eka lahje valmiiksi ja sitten pohtia tilannnetta.

JAANICA: ROhkea veto, irtisanoutua töistä! Oletko jo miettinyt mitä jatkossa? Onko sulla koulutus jollekin muulle alalle?

LILLIS: Toivottavasti eka työpäivä on sujunut hyvin!

GALTSU:Voi sua hätähousua! Mutta miksi testata siinä vaiheessa kun menkat tulee??

LUUMUHILLO: nimestäsi tulikin mieleen että pitää nostaa torttutaikina sulamaan. Ai, miten niin myöhässä?! Täytyy käyttää viimeiset torttutaikinat ja luumuhillot pois kaapista.

Mutta siten oikeasti asiaan: Kiva, että olet palannut meidänä seuraamme ja olet saanut asinne järjestykseen!

ESSI: pahoittelut tädistä! : / Tsemppiä uuteen yritykseen ja plussasäteitä ~~~~~~~~

Mulla ei ole ole vauvatavaroita kun muutama satunnainen vaate.

Ja olen ajatellut että, jos sitä vauvaa ei sitten jostain syystä tule, ne on helppo myydä tai lahjoittaa pois.

JJ: Toivotan siis nyt uudelleen ja tällä kertaa oikeaan aikaan: HYvÄÄ ÄIPPÄLOMAA!

JA höh! pitää meitä jännityksessä eikä kerro *murjottaa*

Neitinokkonen: Onnea ehkäisyttömään elämään! Plussasäteitä~~~~~~

Mies ei samalla tavalla taida ymmärtää noiden vauvavaatteiden päälle...

GOLDALLE: PAALJON TEHOKKAITA PARANNUSÄTEITÄ ~~~~~~~~

Mies tulee töistä ja soitteli, että käy bulldogin kautta ostaa uuden tulostimen meille. :)

Vihjeenä oli, että sillä voi pian tulostaa yhden kappaleen graduja.....

: /

Mun luo on tullut jonkun muun täti punainen, mun täti ei kiusaa mun tissejä. Tämä täti on kiusannut tissejä jo monta päivää! :(

Ja musta on tulossa rivitalokyttääjä *nauraa* emmä siis yleensä vahdi naapureiden olemista ja tekemisiä, mutta kun taloyhtiön hallituksen pj teki sellaisen tyhmän tempun että laitatti seinälle kieltotaulun jonka alla luki " taloyhtiön hallitus" . Muut hallítukseen kuuluvat henkilöt mun mies ja naapurin mies pj:n lisäksi eivät vaan olleet lainkaan tietoisia koko jutusta. Nyt sitten pitää jäkikäteen hommaa parsia kun siitä jutusta nousi kova haloo.

JA nyt joulun aikaan kun hommaa pitänyt yrittää kursia niin tuo pj on ollut jossain joulua uutta vuotta viettämässä. Meiltä olkkarista näkyy pihan yli toisen rivarin keittiön ikkunat ja autokatokseenkin näkyy.

merineito

Vierailija
18/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=mediumvioletred]...että oletteko tutustuneet sivuun

www.helistin.fi

Mä oon vähän katellu ja näyttäs ihan mukavalta sivustolta. Siellä on mm. vauvapäiväkirja, jonne vois ihan aatella sitten Tuutin synnyttyä kirjottelevansa.

Vierailija
19/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=MediumAquamarine]En sit eilen ehtinytkään enää koneelle. vuokrattiin Tulkki ja aika outo leffa oli, odotin jotenkin erilainen sen olevan..

[color=DarkSalmon]Galtsu, malta nyt vaan rauhassa odotella testaamisia, kyllä se plussa sieltä tulee aikanaan, tulee vaan sulle suotta paha mieli jos liian aikasin/usein testailet.. Mä oon jättänyt nyt noi tikut pois, ei jotenkin huvita ne ollenkaan. Ja kuten Hansukin totesi niin se on kyllä rentouttanut oloa, pahin ahdistus on kaikonnut. Varmaankin jossain vaiheessa otan ne taas käyttöön.

[color=MediumAquamarine]Hansu, tosi kurja se vannejuttu! Voin kuvitella hyvin kuinka v*tuttaa, omalle ukolle kun kaikki autoon liittyvä on hirmu tärkeetä, ja vanteetkaan kun ei ihan ilmaisia oo. Toivottavasti juttu selviää jotenkin edes. Mä oon muuten myös ryhtynyt laihikselle (taas kerran *huoh*) ja samat 8 kg ois tarkoituksena karistaa kuin sullakin. Eli yritetään yhdessä niin ehkä onnistutaan:)! Sehän on sit vaan hyvä jos on vähän kevyempi ennen kuin alkaa vauvelia odotella kun muutenkin sitä painoa helposti kertyy sitten odotusaikana. Yritän kans tota turhat karkit ja herkut pois -linjaa (turhat?! mitä ne on;)?) Ja vähän pienempiä annoksia syödä muuten. Kyllähän se oma asunto on aina oma, me ollaan aksn alustavasti kateltu, mut nyt kun meen opiskeleen taas niin ei kannata tästä kämpästä lähteä, on sen verran edullinen vuokra meillä ja kiva asunto. Lisäksi oon suunnitellut jospa ajokortin hankkisin, kun en sellaista omista, ois hyödyllinen vauvaakin ajatellen.

[color=DarkSalmon]Jensku: Onnea äippälomasta!! Viimeisiä viikkoja viedään, pian on Tuutti-nyytti sylissä:) Oot hirveän hyvin voinut raskauden ajan, ainakin siltä on tuntunut, vai oonko ihan väärässä? Onko Koalalle jo löytynyt paikka? Voi vitsit, alkaa jännittää sun puolesta..:)

[color=MediumAquamarine]Luumuhillo, kiva kuulla susta! Välillä sitä aan on otettava tavallaan aikalisää suhteissa, että saa itekkin ajatella asioita rauhassa. Hyvä että asiat nyt paremmalla tolalla!

[color=DarkSalmon]Golda, eihän saikkuun voi kuumetta vaatia, ethän sä puolikuntoisena töihin tietenkään mene. Ihmeellistä touhua! Koitahan jaksella ja parantua:)

[color=MediumAquamarine]Jaanicalle onnea uuden kivemman työpaikan etsintään, tuo oli rohkea temppu irtisanoutua, ja myöskin viisas ettei itseään kuluta huonossa työpaikassa loppuun. Oon kans kerran tehnyt vastaavan tempun, tosin oli melko lyhyt sijaisuus kyseessä mut kumminkin, kammotatva paikka oli ja niin otin ja lähdin pois.

[color=DarkSalmon]Merineito, kumma se täti kun vaihtelee liitännäinvitsauksiaan, saas nähdä mitä täällä suunnalla on ensi viikolla tulossa, torstaina ois tädille aika varattuna..

[color=MediumAquamarine]Lillikselle ja Thundelle paljon paljon ~~~~~~plussasäteitä~~~~~~~

[color=DarkSalmon]Essi, harmi tuota tätiä että se joka paikkaan ehtiikin. Kovasti tärppionnea sinne päin:)!!

[color=MediumAquamarine]Ajatus katkesi ihan että mitä vielä... Ai niin, viikon päästä alkaa se koulu! Iiiks, jänskättää! Mut ihan kiva kun titteli vaihtuu lh:sta th-opiskelijaksi...vai sh-th-opiskelijaksi vai miksiköhän se vaihtuu?? Golda?

-Lumiina kp 18

Vierailija
20/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Lumiinalle [/b] Tsemppiä opiskeluun!!

JJ: käväisin tuolla helistimen sivuilla. Minkä tyyppinen se päiväkirja osuus on? En jaksanut kirjautua tutkimaan.

Joulun viimeiset joulutortut on nyt tehty ja yllättävää kyllä, ne maistuivat kaikkein parhaimmalta.Vissiin tuohon taikinaan on osunut maistuvinta voita. :)

Mä kattelen telkkaria ja kuuntelen kun naapurin muksu töpöstelee pitkin niiden asuntoa. Meillä on parkettilattiat jostain syystä nuo pienet askeleet kuuluu hyvin tuolta viereisestä asunnosta.

.. Ja kohta puoliin varmaan kuunnellaan myös vauvan parkuakin, naapuri perheen vaimon vatsa on sennäköinen. :)

Mä olen jostain syystä ruennut ajattelemaan, että ehkä meille sittenkin riittäisi se kaksi lasta joka on miehen mielestä sopiva määrä. Minä kun olen pitkään ollut kolmen lapsen kannalta.

Mä olen ihan höpö. Mä olen nyt ruennut toivomaan että hääyönä/häämatkalla tulis tärppi.

Mä olen ihan kahjo.(Vaikken mä edes tiedä milloin me ruetaan tarkalleen ottaen edes tuplaamaan)

merineito