Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Eka pino Painonpudottajat 2006**

02.01.2006 |

Uusi vuosi ja uudet tuulet! Nyt se on virallisesti alkanut eli Painonpudottajat 2006, tänään on hoikemman loppuelämän ensimmäinen päivä! Meitä on tähän mennessä ilmoittautunut mahtava joukko, 74 henkilöä. Yhteinen painonpudotustavoite on vähintään 977 kiloa!

Jouluna tuli syötyä kaikkia herkkuja ja lauantaina sovelsin omaa teoriaani eli söin kaikkiea mitä mieli voi ikinäkään haluta niin paljon kuin vaan jaksoin eli niin kauan että tuli totaalinen ähky. Mikäs siinä on ideana? No se, että kun ne ekat päivät ovat aina ne kaikkein vaikeammat niin sitten ei edes tee mieli mitään hyvää, tekee vaan pahaa pelkkä ajatuskin jostain makeasta. Ja toisaalta sitten jos tekee veilä viikon jälkeen mieli jotain ylimääräistä voin rehellisesti sanoa itselleni että sain kaikkia mitä mieleni teki niin paljon etten enää jaksanut, joten nyt voin olla ilman.

Eilen 1.1.2006 aamulla vaaka näytti 76,4 kg eli silloin helmikuun lopussa (taitaa olla 27.2. se maanantai päivä) tavoitteeni on, että vaaka näyttää aamulla 70,4kg.

Pinoudutaan silti tietysti viikottain ja vaikka useamminkin jos kaipaa tsemppiä niin että saadaan kuulla miten viikko on mennyt, eikös vaan?

Tässä siis meidän loistava porukkamme:

[color = green]

[bold]

Hurlum 10kg

M@tild@ 20kg

EnkeliEllu 15kg

Lambada 16kg

Iris 15kg

zsazsa 20kg

Minttu29 7kg

Kaneli1 20kg

p..pitkätossu 15-17kg

erppu81 5-7kg

fedjasetä 6-7kg

J@su 25kg

eloäippä04

veida 10-15kg

meku72 10kg

tappitele 10kg

effica 15kg

Miitu78 15kg

Leijona76 10kg

ma-ria 10kg

Helmi_ja_Hippu 10kg

Lumikki76 10kg

Niko02 30kg

vessu 15kg

iiida02 15kg

pyykkivuori 20kg

nael78 20kg

Tigru04 10kg

mamiko 9kg

toivoovauvaa 35kg

pyhäburma 15-20

carro 10-15

tuttiritari 10kg

nm77 5kg

Bannie 10kg

Hempuli 20kg

mam04 5kg

jubaduba 5-20kg

Ohkömönkiäinen 10kg

Sanja75 15kg

Hemminkäinen 25kg

RioDe 5-6kg

AinoHelena 15-20kg

Pempuli 15kg

essuli 20kg

carina29 15 kg

Fiamma 10kg

äitskäx2 20kg

Pikkupojun_äiti 8kg

Rantanplan 5kg

Enna-70 6kg

Tanrik 15kg

Taapero75 10kg

Höpötys 8kg

Mil@ 10kg

Trilittan 20kg

popsu 20-30kg

LIINU4 15kg

Kesä-äityli 15kg

pauliina2 5kg

Minna-66 15kg

elokuunvauva 10-20kg

JyJy 7kg

Dacapoo 10 kg

_M@rke_ 10kg

asila 5kg

uimarengas 10kg

KooKoo 15kg

tanni 35-40kg

jennamaria72 10-15kg

Kata_Lotta 10kg

Toukom@m@ 5kg

@nnihelena 25 kg

ukku 14kg

göögle 40kg

tiiku81 15kg

nanu77 20kg

[/color]

[/bold]

Ja vielä oikein hyvää ja tulosrikasta uutta vuotta 2006 kaikille!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässy eilen pinoutumaan, mut nyt ehdin :)

Elikkäs.. Tarkoitus olis tosiaan saada se 10kg pois. Paino nyt 71kg. Helmikuun loppuun jos sais 3kg pois niin olisin tyytyväinen. Enemmänkin tietty saa lähteä. Keinona mulla on terveellinen ja vähä rasvainen/sokerinen ruokavalio sekä liikunta. Kuntosalilla käyn kerran viikossa (alkaa viikolla 4) ja sen lisäks kävelen työmatkat ja yritän lenkkeillä. sekä jos aikaa löytyy niin käyn hiihtämässä. Mut pitää aloittaa ihan rauhallisesti ettei sit heti ole ihan puhki. Ostoslistalla on sykemittari sekä askelmittari. Jospa ne motivois vähä liikkumaan. Mittanauhan otan käyttöön kans, niin näkee kun sentit hupenee.

Jos pääsen aina välitavoitteisiini palkitsen itseni jollain, mut en ruualla. Vaikka uudella vaatteella tai meikeillä..

Mut tsemppiä kaikille!

T. Mil@ OOOOOOOOOO

Vierailija
42/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se yllätti iloisesti...vuorokaudessa pudonnut 700g...tosin ainahan se alussa tippuu enemmän. eikä eilen päästy edes lenkille kun esikoinen kipee. et eiköhän se paino tästä pikku hiljaa rupee tippuu...

nyt tyttö huutaa tissiä joten täytyy mennä...

mamiko 00000000000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landemamma 7 kg

ooooooo

Vierailija
44/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuiskohan tänne veilä yksi mukaan painoa pudottamaan. Tuolla av:n puolella joku karkkilakkoa järkkäs, mutta se on niin " epävirallinen" juttu, että tämä varmaan onnistuisi huimasti paremmin. Minä olen siis aivan kamala herkkupersaus ja söisin vaikka pussin karkkia päivässä jos siihen olisi varaa. Karkkilakon alotin tämän vuoden alusta ja välillä oikein ahdistaa, kun rupeaa ajattelemaan, että sitä ei saa syödä.

Painoa täällä olisi tarkoitus pudottaa n. 10 kiloa. Painoa on nyt jotain 67-70 kiloa, vakaa meillä ei ole, joten se on hankinta-listalla heti kun ylimääräistä rahaa sattuu jäämään. Imetän vielä osittain, joten mitään paastoa tai vastaavaa ei ole mahdollista toteuttaa. Minua kovasti kiinnostaisi nuo painonvartioiden pisteet, mutta minulla ei niitä ole. Yritän etsiä näiltä sivuilta/googlesta, jos löytyisi.

Toivottavasti mahdun mukaan

Mari OOOOOOOOOO

Vierailija
45/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huips, kävin eilen aamulla va' alla, näytti huikeat 96.4kg, pituus 167cm Pudotus n.20kg-22kg. Oisin tyytyväinen jos saisin pudotettua siihen 74-75kg.

Laskeskelen PV:n pisteitä,(aloitin jo sunnuntaina), ja lenkkeilyn aloitan tänään ja jumppa kanssa mietinnässä. Tänään tein myös " nollapisteen" kasviskeittoa. Jos pisteet vähissä, niinkuin tänään, voi sillä täyttää kurnivaa massua;)

ensimmäinen välietappini olis tuo -5kg Helmikuun loppuun mennessä. Kesään mennessä -10kg ja vuoden loppuun mennessä -22kg.

Motivaatio on ainakin korkealla ;), toivottavasti viimeinen kerta!

Tosiaan, tämä paino tuo jo tullessaan tukielinongelmia....polviin jo sattuu :(

TSEMIÄ JA MOTIVAATIOTA KAIKILLE MEILLE TOIVOTTAA ZSAZSA

Vierailija
46/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompulat unohtu...

T:zsazsa00000000000000000000

Vierailija
47/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauteen myöskin. Mulla on siis colitis ulcerosa. Mutta tällä hetkellä ilman kortisonia onneksi, tosiaan se kortisoni ei kauheasti auta tuossa laihduttamisessa kun mulla se ainakin tekee olon nälkäiseksi ja sitten tietty kerää vielä nestettä. Mutta jos saa sen nälän hallittua niin nestehän lähtee sitten itsestään pois.

Neiti21 (anteeks jos meni nimim. väärin) juuri tuollalailla yritin, miten onnistuu?

Hurja tsemppi meillä päällä, loistavaa että saatiin näin iso porukka mukaan ja mun puolesta mukaan mahtuu lisää jos haluaa.

Vierailija
48/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kävin jo puntarilla, mutta tänään kerkesin vasta koneelle.eli eilen vaaka näytti huikeat 82,8kg.joka on n.13kg enemmän kuin kaksi vuotta sitten kun aloin odottamaan kuopustamme..ja kokonaisuudessa olis saatava toi 20kg pois!ja pituutta löytyy 163,5cm.

tsemppiä kaikille=)!!

-äitskäx2 00000000000000000000

(hui, mikä määrä pallukoita..)

Vierailija
49/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onkin jo alkanut, siis terveiden elämäntapojen etsiminen! Tavoitteena ois laihduttaa kesään mennessä -20 kg. Välitavoitteena on saada pois -10 kg maaliskuun loppuun mennessä. Kovat on tavoitteet, mutta oon mä ennenkin isoja kilomääriä pudottanut. Tiedän siis kokemuksesta, että mä tuun onnistumaan kovalla työllä ja itsekurilla! Kuten myös te kaikki muuta kanssasisaret!

Teen kotona töitä ja pyöritän samalla lapsiperheen taloutta. Oon siis ikävästi jääkaapin lähellä 24/7. Itsekuri on löystynyt pahasti, oon siis kova napsimaan välipaloja ja tietty niitä ihania herkkuja, nami! Kokkailen peruskotiruokaa, jonka valmistan terveellisesti ilman turhia rasvoja. Myös kasviksia ja hedelmiä meillä syödään ihan kivasti. Tärkeintä ois nyt saada itelle säännölliset ruokarytmit. Ja saahan sitä joskus herkutella, kohtuudella!

Jeps, tässäpä minulta ajatuksia tähän urakkaan. Kaikille tsemppiä!

Vierailija
50/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaakaa mulla ei ole mut hommaan sit kun huomaan että reilusti mennyt alaspäin...he...Noin 90 kyllä on painoa, pituutta 170, ja 75 olisi tavoitteena. Vaikeinta on jättää karkit syömättä koska niitä syön PALJON, nyt kolme päivää mennyt ilman karkkia, jeee...

ja iltaisin on niiiin vaikeeta kun lapset nukkuvat (2, 10, 11 ja 14v). Sen lisäksi suunnitelma on kävely 3-4 kertaa viikossa ja uinti 2 kertaa. Olen ollut laiska pikkuisen jälkeen kun ennen sitä treenasin 15vuotta!! 5 kertaa viikossa, huh...no, siihen en tähtää enää eikä ehtisikään enää gymille mut toi kävely ja uinti voisi onnistua jos oikein yrittää....No, alkumetreillä ollaan. Mies luvannut että kun kymmenen kiloa tiputettu mennään ostoksille ja hän maksaa kaikki vaatteet mitä haluan, vau...

Vierailija
51/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin varkain, uuden vuoden tienoilla putosi kilo painosta, nestettä kai. Olen yrittänyt syödä paljon kasviksia ja täytän ruokalautaseni sydänystävällisen lautasmallin mukaan. Kahvin kanssa sallin itselleni yhden pikkuleivän tai muun makean herkun, muutoin pidättäydyn makean mussutuksesta. Tavoitteeni on pudottaa 10-15 kg kesään mennessä eli samassa veneessä olen monen muun aiemmin kirjoittaneen kanssa. Miten niitä kiloja onkin päässyt kertymään NOIN paljon!?

RR #OOOO OOOOO OOOOO

Keväällä toivottavasti paistaa aurinko tuohon pallukoiden tilalle tulleeseen risukasaan!

Vierailija
52/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin varkain, uuden vuoden tienoilla putosi kilo painosta, nestettä kai. Olen yrittänyt syödä paljon kasviksia ja täytän ruokalautaseni sydänystävällisen lautasmallin mukaan. Kahvin kanssa sallin itselleni yhden pikkuleivän tai muun makean herkun, muutoin pidättäydyn makean mussutuksesta. Tavoitteeni on pudottaa 10-15 kg kesään mennessä eli samassa veneessä olen monen muun aiemmin kirjoittaneen kanssa. Miten niitä kiloja onkin päässyt kertymään NOIN paljon!?

RR #OOOO OOOOO OOOOO

Keväällä toivottavasti paistaa aurinko tuohon pallukoiden tilalle tulleeseen risukasaan!

Vierailija
53/60 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen 32v kahden lapsen äiti. Olen 171cm pitkä ja painan tällä hetkellä 92,5kg. Tavoitteenani on pudottaa kesään mennessä 15kg, jolloin toivottavasti painan 77kg. Lopullinen tavoitteeni on painaa 70kg, mutta se tavoite menköön ensi syksylle. Käytän apunani PV pisteitä ja jätän pois kaiken turhan makean syönnin. Yritän lisätä liikutaa myös!

Tästä se lähtee...

Vierailija
54/60 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 2,5 v. Synnytyksen jälkeen raskauden aikana kertyneet kilot tippu vauhdilla, mut sit tapahtui jotain: ruokailutottumukset meni ihan persiilleen, jonka seurauksena painan tällä hetkellä lähes 15 kg enemmän kuin ennen raskautta! Kaiken kukkuraksi suurin osa ylimääräsestä massasta kertynyt vatsan, persauksen & reisien kohdalle, joka voi johtaa vaikka mihin sairauksiin ( aikuisiän diabetes jne. ). Puolitutut kyselee, et millon tulee perheenlisäystä, ku maha on mikä on... :( Muutenkaan en tunne tätä kroppaa omakseni, joten tavoitteeksi asetan toukokuun loppuun mennessä vähintään -10 kg! Oon 173 cm pitkä ja tällä hetkellä vaaka näyttää 80 kg ( tätä ei halua ees sanoo ääneen saati näyttää ukolleen ).

Netissä käyn harvakseen, joten väliaikaraportit voi kohdallani olla aika satunnaisia, mut tieto siitä et kuuluu johonki laihdutusporukkaan saa jo enemmän intoa itelleen. Ja täältähän sitä voi sit kysellä kaikkia vinkkejä mitä matkan varrella kaipailee. Toivottavasti tällä kerralla onnistun! Jotenki pääkopassa erilainen fiilis mitä aikaisemmin :)

Terkuin, laiharifrendinne Briotar

Vierailija
55/60 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin äsken herkkuihin! =(

Pahimpaan mahdolliseen, tein kinuskikastiketta; kermaa, sokeria ja voita...

ahmin sitä n 1dl verran päärynän ja marjojen kanssa!

Nyt kaduttaa niin kamalasti! MIten mä voin olla niin heikko? Vastahan tässä on mennyt 4 päivää ja nyt jo sorruin! Taidan olla ensimmäinen koko porukasta tällä hetkellä joka sortui...=(

NO oli ainakin todella HYVÄÄÄÄÄÄÄ!

Huomenna taas uusi päivä!

Vierailija
56/60 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuunvauva:

Taidan olla ensimmäinen koko porukasta tällä hetkellä joka sortui...=(

jos yhtään lohduttaa niin minä söin eilen kaksi pientä viineriä ja muutaman palan suklaata :( käytiin siskon luona kylässä enkä kehdannut kieltäytyä kun sisko oli kattanut pöytään herkkuja.

mutta eipä tässä hätää, nyt ollaan tunnustettu syntimme ja jatketaan laihista niinkuin ei mitään! takapakkeja ja repsahduksia tulee kaikille joskus mutta ei niihin kannata jäädä jumittamaan.

tässä vielä hyvä artikkeli kutri.netistä repsahduksesta:

http://www.kutri.net/repsahdus.html

Vierailija
57/60 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en osannut eilen vastustaa kotona pyörivää joulutorttua ja kylässä tuli syötyä sipsejä (onneksi vähän), mutta jäi sitten päivän karkkiannos väliin. Ei onneksi mennyt päivä ihan pieleen kun kalaorit pysyivät lasketuissa. Ja aamulla paino olikin 900g vähemmän?

[b]p..pitkätossu:[/b] mä laihdutin kaksi vuotta sitten n 9-10 kiloa Kutrin menetelmällä ja nytkin sillä mennään eli kaloreita lasketaan ja yritetään katsoa noita prosenttisuhteita hiilarien, rasvan ja potskujen välillä. Liikaa tulee meikäläisellä hiilareita ja liian vähän proteiiniä.

Temppiä kaikille loppuviikoksi!

j+beibi OOOOOOO

Vierailija
58/60 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mukavastihan meitä on meitä päättäväisiä...

Ite päätin, että aloitan nyt 9. päivä oikein innolla, kun alkaa työtkin taas puolentoista vuoden tauon jälkeen. Syön sitten töissä kunnon terveellisen lounaan ja yritän loppupäivän pärjätä hiilihydraatittomalla dieetillä. Olen tota osittaista Atkinsia miettinyt jo aiemmin, ja sain potkua kun luin Kaksplussasta jutun siitä.

Niin että alkulukuja ei vielä mulla ole. Veikkaan jotain 72 kiloa. Muutama vuosi sitten onnistuin pudottamaan 17 kg ja painoin vaan 57 kg, mutta se oli kyllä mulle liian vähän, sain syödä ihan tosi pikkasen, että pysyin lukemissa. Nyt toi 60-62 siintelisi haaveena. maaliskuun lopussa koulutusristeilyllä aion mahtua pikkumustaani!

Tsemppiä! Palataan asiaan maanantaina.

Vierailija
59/60 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin viime vuonna aloittaa jo vaikka kuinka monta kertaa kuurin, mutta aina sorruin heti toisena/kolmantena päivänä. Nytkin söin kylässä pojalta jääneen pullan palan (1/3 pullasta), mutta muuten olen pysynyt hyvin päätöksessäni, ja olen siitä ylpeä. Ei harmittanut yhtään se pulla. Maanantaina siis punnitaan ja katsotaan miten viikko on mennyt!

Voimia tytöt, päivä kerrallaan..! Ja jos yhtenä päivänä herkuttelee, jatkaa vaan seuraavana ihan normaalisti,täytyy elämästä nauttia vaikka laihduttaakin.

Ps. Suosittelen kaikille, jotka eivät pysty kieltäytymään herkuista lukemaan kirjan " kahden päivän dieetti" .

Vierailija
60/60 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli painoa nyt 88 kg ja pituutta 164 cm.Paino ennen raskautta 78. Että eiköhän se ole kesäksi realistinen tavoite.

T:jansu76

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi