Taylor Swift -onko mielestäsi kaunis?
Kommentit (36)
Ei. Ihan tavallisen näköinen nuori nainen, kuten useimmat julkkikset. Meikki tekee ihmeitä.
Tosin en pidä Swiftistä muutenkaan, joten en ole puolueeton mielipiteessäni.
ihan nätti naama ja tyypillinen 'mallin' kroppa. ei kuitenkaan tihku tippaakaan seksikkyyttä tai karismaa, peruspulliainen -siksi kai niin suosittukin.
Anteeksi mitä vittua, Taylorilla ei oo silikoneja :D hän on maailman kajnein nainen <3
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:58"]
En tykkää sen silmistä ja kun laittoi silikonit, meni pilalle.
[/quote]
aha. Mikäs näissä silmissä sitten on vikana? http://hookedonhouses.net/2011/09/01/taylor-swift-buys-historic-nashville-estate/
Naamasta en tiä, mutta UPEA kroppa *kade*
No ei ole kaunis, mutta ihanan persoonallisen näköinen. Kyllä olisin oikein mielelläni hänen näköisensä. Kasvot jäävät mieleen. Kroppa hyvä ja pukeutuu persoonallisen trendikkäästi.
Biiseistänsä en kyllä tykkää yhtään, mutta kyllähän se kuitenkin painii ihan eri sarjassa kuin jotkut Rihannat tai muut muovikumppanit, koska se tekee biisejä itse. Ja miesmakunsa on kammottava. Tai no, Jake Gyllenhaal on kyllä hottis, mut tykänneekö tuo sitten miehistä enemmän.
Kauniit huulet, jännät vinohkot, vähän mantelinmuotoiset silmät. On kaunis eikä ole ylimielinen katse.
Ei nyt kaunis omaan makuun, mutta persoonallisen ja kivan näköinen. Mä tykkään lyhyemmistä ja kurvikkaammista.
On. Ei ole mikään pullanaama toisin kuin esim. Selena Gomez tai Kylie Jenner. Tykkään siroista naisista.
Tavallisen näköinen. Voisi olla joku Suomi-Maija.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen. Voisi olla joku Suomi-Maija.
Mä olen nyt tänä aamuna lukenut palstalta että Suomalaiset miehet ovat komeampia kuin Ralph Fiennes ja 180cm pitkäraajainen ja siroluinen Taylor Swift menisi Suomi Pirkosta. Kovat teillä on luulot itsestänne..
On mutta mikä hänen "ongelmansa" on?
Kyllä on tullut runkattua taylor swiftin kuville
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 19:19"]
On todella kaunis. Tuo oli yllätys, että hänen tukkansa on ohut. Ehkä tuo laihuus vaikuttaa hiusten kuntoon.
[/quote]
Tai hiuslisäkkeet, jotka kuluttaa sen oman tukan kokonaan....