Mitä mieltä nimestä Marika?
Kommentit (58)
mä oon tosiaan 70-luvulla syntynyt Marika ja montaa Marikaa ei ole tullut vastaan eli tykkään nimestäni koska ei ole tusinaa ja muutenkin ihan ok kunnon nimi--ai niin ja on musta aika ajaton nimi
Heh.....hauskaa lukea kommentteja omasta nimestäni, olen syntynyt 70-luvulla ja lapsena nimeni oli mielestäni outo ja harvinainen, olisin halunnut olla Minna, Sari, Mari, Niina tms. yleisempi nimi, mutta jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen nimeeni:)
70luvulla syntyneitä meitä on paljon... Ois se kiva kuulla tämän päivän lapsellakin vaikka aika tavallinen nimi muttei hirveen yleinen..
Ja minun espanjalaiset ystäväni ovat olleet iloisen huvittuneita nimestäni...
Marica tai Merica olis parempi.
Marice olis myös kiva nimi
Mä oon Marika ja ainakin ite tykkään. Ei mikään erikoinen nimi, mutta ei niin kovin yleinenkään. Kovin moneen toiseen Marikaan en oo elämäni aikana törmännyt. :)
Hmm... Yhdistyy ensinnä mielessäni Marika Fingerroossiin, tai mihinlie salarakkaaseen. Sen jälkeen erääseen todella mukavaan opiskelutoveriini, joka on iloinen, urheilullinen, kiltti ja kaikinpuolin mukava kaunotar. Eli mulle tää Marika -nimi tuo mieleen vaan henkilöitä joiden nimi on Marika. Tarkoittaa kai sitä että nimestä ei tule mitään kummempia viboja. Nimi siinä missä muutkin :)
80-lukulainen alemman keskiluokan nimi.
Tiedän kolme Marikaa ja kaikki heistä ovat jossain kontaktissa sossun, mielenterveystoimiston ja mielialalääkityksen kanssa...
Molemmat tuntemani Marikat ovat todella, todella inhottavia ihmisiä. En laittaisi lapselle nimeksi, mutta sinunhan se lapsi on....
Mun nimi on Marika. Miksi vihaatte sitä nimeä? Se voi kuulostaa ehkä teidän mielestä kamalalta. Mutta minusta tuntuu siltä että minua pidetään paholaisena, koska minulla on Marika nimenä. Vaikka en ole paholainen. En voi sille mitään, että minulla on se nimi, minusta se on kiva nimi, harmittaa jos joku kuulee mun nimen ja heti pidetään paholaisena!
Mulla tulee mieleen marikasta ilkeä ihminen en tiedä miksi.. Ja paprika :D
Lapsuudenystävän nimi oli Marika. Positiivisia muistoja liittyy nimeen. Kiva nimi!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 20:23"]
Tunnen kaksi Marikaa. Molemmat ovat sellaisia leuhkan olisia, ovat olevinaan kai parempia kuin muut. Toinen on mieheni sukua ja jos on jotkut sukujuhlat, niin ei halua koskaan jutella kanssani tms vaikka olemme saman ikäisiä. Kumpikaan ei ilmeisesti halua olla kanssani tekemisissä enkä hahmota, mitä olen oikein tehnyt sen ansaitakseni.
No, kumminkin ovat pilanneet suhtautumiseni Marika-nimeen. Mutta tämähän on subjektiivinen kokemus. Ovat vaan ainoat sukulaiset, joiden kanssa no - en voi sanoa etten tule toimeen, kun eivät ole koskaan antaneet edes mahdollisuutta sille yhteyden luomiselle.
[/quote]
Itselläni samanlaisia kokemuksia. En sitten tiedä kuin tietyt nimet tuntuu korreloivan... hmm jos ei nimi ole enne, niin voihan se johtua niistäkin ketkä sen nimen antaa? Kusipäävanhemmat antaa tietynlaisia nimiä?
Marika on nimeni ja en ole tosiaan 80-luvulla syntynyt :D vaan 11 vuotias olen :) Hyvä puoli on että voin keksiä aina kaikenlaisia muunnelmia tästä :) Tykkään kun on vähän "harvinaisempi"
Mun nimi on Marika, ja oon syntyny 88. En oo tavannu yhtäkään saman nimistä.... en ota kantaa siihen onko Marika nimiset ilkeitä, mut omasta mielestäni en ole. Mutta valikoin kyllä kunnolla ketä otan lähipiiriini....
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:39"]Kertokaapas.
[/quote]
Onhan se vähän sellainen lesbonimi. Menee ja tekee kaikenlaisia juttuja välittämättä mitä muut ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 20:24"]
Espanjassa Marika on halventava nimitys homoseksuaalista. Että ei ainakaan kannata pikkuäpärän kanssa matkustaa Kanarialle eikä Torremolinokselle.
[/quote]
no no, vela, rauhotupas :)