♥ * ♥ Syyssäteet maanantaihin ♥ * ♥
Kommentit (32)
Ihanaa kun täällä on alkanut vuosi positiivisissa merkeissä;)
Nyt pian loputkin syyssäteet odotuspuolelle! +++++++++++ tuulia
ja vielä kerran onnea Kathylle, eivät ne viivat valehtele:)
Jaja ja pikkarainen rv 12
Kathy, kyllä nyt jos koskaan toivoisin, että olisit tässä konkreettisesti halattavana!! Ja kuten aiemmin sanoin: tämä onni sinulle on kyllä oikeus ja kohtuus! =)
Pakko oli tulla taas kesken työpäivän tsekkaamaan kuulumiset ja tämä kyllä pisti pasmat ihan sekaisin. Pakko pistää työhuoneen ovi kiinni ja pari onnentippaa valuttaa *pyyhkii silmiään*¿
-Pyrylä-
voi mäkin haluan sellaisen pömppömahan, mallariina :) tai siis onhan tuo pömppö, mutta ihan vääristä syistä :D Jooo, tänään on taas vauvakuume noussut ihan huippulukemiin! Tällä viikolla odotan menkkoja alkavaksi ja laskeskelin, että jos nyt alkaisimme yrittämään, vauva saattaisi syntyä jo lokakuussa (miehelle synttärilahja).. Pohdintaa vauhditti vielä se, miten jossain pinossa joku kertoi kokemuksestaan että miehestä oli kaikista " vioista" huolimatta kuoriutunut aivan mahtava isä lapsen synnyttyä.. AARhg.. tekee mieli unohtaa kaikki vaikeudet ja pohdinnat suhteesta ja antaa mennä vaan!! Jos mies siis suostuu siihen :)
Mirolinus, onnea kolmosen yritykselle! Teillä se on vissiin juuri alkanut.. Niin ja kirjoitusvinkki: kun olet saanut tekstin valmiiksi, kopioi se wordille. Jos sitten sivusto jumittaa, voit sieltä käydä kopioimassa tekstin uutta yritystä varten. Näin olen itse joskus tehnyt, kun on ollut pitkä viesti tai sen kirjoittaminen on kestänyt kauan.
No joo, enpä runoile enempää, jostain syystä tämä sivusto on tökkinyt koko päivän, saa nähdä lähteekö tämäkään viesti minnekään..
Moikat! Riika
Menin uuden vuoden aattona tekemään raskaustestin ja se tietenkin näytti taas negaa, vaikka on ollut raskauden oireita.
Testissä kyllä luki että sen voi tehdä mihin aikaan hyvänsä ja että jos on juonut paljon, niin testi ei välttämättä näytä oikeaa.
Mutta jotenkaan en usko että olisin raskaana, taitaa mun haaveet kohta lopahtaa kokonaan. =(
Edelleenkin on menkat myöhässä, niiden olis pitänyt alkaa jouluaattona, mutta aina mulle käy näin.
Mikä mua oikein riivaa, kun menkat on vähän väliä nyt e-pillerien jälkeen olleet myöhässä, Terolut kuurikin auttoi vaan viime menkkoihin.
Anteeksi että manailen tällä tavalla itseäni.
Ihanaa kumminkin kun joukkoomme on tullut lisää plussia.
Olen onnellinen teidän kaikkien puolesta. =)
T: Yoginos
Hih.. ei se mitään! Minä kyllä sen huomasin jo jossain vaiheessa syksyä. Ensin luulin, että se e oli vain vahingossa muuttunut a:ksi, mutta kun se tuli aina, niiin sitten tajusin, että olet lukenut väärin ja kun kerran lukee väärin, niin ainahan se senkin jälkeen menee niin, kun ei sillä tavalla kiinnitä enää huomiota! :D Joskus taisin johonki viestiin laittaakin, että " Jedelede, tai jAdelede, niinku mallariina aina kirjoittaa" -mutta et vissiin sitäkään huomannu.. En katsonut tarpeelliseksi huomauttaa, kun minusta se oli vaan hauskaa, ja kun kuitenkin itseni siitä tunnistin ;)
Saat minua kutsua sillä nimellä jatkossakin jos haluat ;D
Jedelede :)
Huh, töistä päästy kotiin ja päikkärit kutsuu...
Ja kiitos vielä kaikille onnitteluista!!!
Hippis, ihanaa että olet takas!!! Tiedän tunteen ja jokainen meistä että kateus tulee vaikka kuinka on onnellinen toisen puolesta! Mutta tekin vielä, kiva että aika hoitoihin on ja sitten selviää jatko ellet tosiaan tee Taelsoja ;) Halauksia sinne!!!!
Riika ja tietty muut ketä nyt kiinnostaa ;) Niin siis näitä oireita nyt ilmaantu parin päivän sisään ihan kunnolla, mutten ottanut niitä todesta. Lämmöt oli 37 hujakoilla, paleli, vatsa oli löysänä pari päivää, nippaili ihan ihme tavalla vatsasta ja selästä (kylläkin enemmän oikealta puolelta, onko normaalia?) Ja rintarauhasia vihloo ihan hulluna, en osaa kuvata kipua mutta se sattuu!!! Joo ja se väsymys, löytyipä sillekin syy.
Illalla sit päätin että aamulla testaan.. on menny nääs yöunet haaveilun takia. Illalla sit kävin nukkuu 21 jälkeen ja arvatkaa vaan kuka heräs kolmen jälkeen... valvoin siitä sit eteenpäin ihan " paniikissa" ku jännitti. Hirveä pissahätä ja nenä tukossa ja selkää särki, mutten uskaltanut mennä tekee vielä sillo testiä. No nukahdin sit puoli kuudelta ja heräsin herätykseen klo 6. Tein testin ja siihen ei samantien tullut mitään, joten raivostuin väsyneenä ja menin heittelee parveke kalusteet suihkusta saunaan (miehen piti tehdä se... mut en ehtinyt pyytää apua ku niin ärsytti). Sen jälkeen kävin vielä varmistaa ettei siinä mitään ole... ja sit ku mä näin ne kaksi viivaa... olin ihan pihalla, ihan selkeä viiva, ei tarvinnut tihrustaa mut ei yhtä vahva kun kontrolliviiva. Mä huusin ukolle että tässä on kaksi viivaa, tässä testissä on kaksi viivaa... menin makkariin ja räppäsin valot päälle.. siitähän hän ei tykännyt, unen pöpperössä ei edes katsonut ja oli muutenkin ihan turhan vaisu. Kyllä se sit myöhemmin katso ja oli jotenkin ihan pihalla, ei riemastunut eikä halannut, mä tosin hyppäsin kaulaan ja riemuitsin. Muta kai se on onnellinen, kestää hetken tottua ajatukseen ;) Joo, töissä en oikein saanut mitään aikaiseksi, kävin vaan vauvasivuilla ja vauvalaskurissa :) Olo on flunssainen ja taitaa se flunssakin isekä, kurkku kipeä ja tosiaan yöt olen ollut ihan tukossa.. ei kiva.
Joo että näin, nyt ei pysty keskittyy enempää.. pitänee mennä hetkeksi levolle...sorry omanapainen viesti... Mutta kyllä tää kuulkaa vielä näin ensikertalaiselle on jotain niin uskomatonta, hui... ja kaapissa vielä 4 testiä, huomen ajattelin vielä varmistaa että viivat tulee, on edelleen epätodellinen olo..
Ja mites nuo raskausviikot lasketaan? Mulla ei hajuakaan. Mä nyt ajattelin et laskenkin sen ekan vuotopäivän mukaan eli tänään oli kp 28/26-30. Kun sillo vuoti ihan kunnolla kuitenkin, laskettu aika olisi sitten 12.9. :)
Mutta nyt menox...
Täällähän sitä taas ollaan. Olen minä kyllä surkea työntekijä. Täytyy kohta varmaan mennä pyytämään, että maksavat mulle vain puolet palkasta =/
Mutta onpa se vaan niin ihanaa tuo Kathyn tilanne!!! Voin kuvitella sinun aamuisen meiningin, miten olet kiekunut testi kourassa ja siten antanut miehelle kunnon shokkiherätyksen! =D Ihan mahtavaa! Ja annahan sille miehelle aikaa tottua ajatukseen, miehillä varmaan kuumeilu ei ole YHTÄÄN niin paljon mielessä kuin meillä. Luin jostain, että raskausvihlaisut tuntuvat nimenomaan enemmän oikealla puolella, joten kuulunee asiaan.
Hippi-Hiirelle tervetuloa takaisin! Ja toivotaan todella, että teet Taelsat! =D Seuraavaksi kaikki säteet sinnepäin.
Minulla tuo ovistestailu nyt vähän vastustaa. Lauantaina siis aloitin ihan hyvällä menestyksellä, mutta unohdin katsoa tuloksen (joka kylläkin oli vielä puolen tunnin päästä näkyvissä). Sunnuntaina meni ihan putkeen, tuloksena taas vain haalea viiva, eli nega. Tänä aamuna sitten unohdin tehdä koko testin! En todella voi käsittää, miten kaiken tämän kuumeilun keskellä voin unohtaa tuollaisen asian *pyörittelee silmiään*! Ja kun meillä olisi nyt viimeinen mahis saada vauva tämän vuoden puolella¿ Ellen pyörrä päätöstäni tauosta häiden ja matkan takia =)
Jep, nyt siis kp13 menossa, ja ovista metsästetään. Kierrot ovat olleet 27, 29 ja 37, joten tullee joskus tämän tai ensi viikon aikana¿ Huoh. No, jos nyt menee onni ohi, niin löysin yhden hyvän puolen: mahdutaan asumaan meidän kaksiossa pidempään ja lyhentämään lainaa enemmän, jolloin isomman asunnon saaminen joskus tulevaisuudessa helpottuu. Hoo, kolikolla on aina kaksi puolta! Hyvä minä. =)
Jepulis. Että sellaista. Jään odottamaan kutsua Plussaparatiisiin.
Täällä olen villavaatteisiin pakattuna kun paleltaa ja tuo flunssan poikanen esti jumppaan menon. HÖH.
Joo Pyry.. kyllä se aamu olisi pitänyt nauhalle saada :D Katsoin testiä että ei hemmtti siinä on KAKSI viivaa, tarkistin ettei vaan ole ovis testi ;) Ihan hcg siinä luki ja sit tuijotin hetken ja rupesin mesomaan ;)
Ja miehelle pitänee antaa aikaa, se on ollu jotenkin outo tänään, mutta mullistuuhan sen elämä, kolmas pienokainen tulossa :) Saas nähdä mitä sen tytöt sanoo kun joskus kuulee asiasta, ne on niin kovian vauvan hoitajia nykyään että eiköhän hyvin :) Mä niin haluisin että niistä tulis läheisiä tän meidän tulevan nyytin kanssa.
Ja kiitos tiedosta et oikealla puolella kuuluis oikeisiin oireisiin, epäilin jo jotain kohdun ulkopuolista : / tms. kauheeta. Ja toivon että tämä kierto toisi teille onnen... tsemppiä ja saahan niitä testejä tehdä illalla?!!?! Mä tein aina päivällä... parempi mahdollisuus olis jos tekis tyyliin aamulla ja illalla joten testaa ihmeessä jos vielä mahdollista!! bd bd bd samat tsempit Jedelle!!!!
Yoginokselle toivon sitä postiviista testiä!!!! Kaikki säteet sinne!
Ja kaikille muillekin.... Lähetän ja tuuletan ja pölytän näitä ympäri Suomen maata... ottakaa kiinni...
Kerrankin en ole koko päivänä vilkaissutkaan vauva-palstaa ja olipahan ihana ylläri kun koneen avasin. Siis aivan ihana aloitus tälle vuodelle. Ajattele Kathy, teille tulee syysvauva!
Otetaanpa me kaikki loputkin nyt kiinni Kathyn imuun ja säteillään plussat kehiin!!!
Nyt en kerkiä enempiä turista, kun olen ollut ekaa päivää töissä ja kotosalla on nyt kaikkea extraa, ehkäpä illemmalla sitten.
- Villis kp 21/28-30, eikä mitään oireita ilmassa..... :(
Josta tulikin vielä mieleen KATHY: koska (siis kp?) sä aloit noita raskausoireita bongaamaan? Ja muutkin raskautuneet saa vastata.
Ja Villikselle onnittellut työpäivästä selviytymiseen ;)
Jaa koska alkoi oireet... no lämmöt pysyi ylhäällä aina oviksesta asti.. paleltelua ollut kyllä jo kohta viikon ja rintoja vihlonut pari päivää, mut en nyt osannut ottaa mitään todesta ku joka kierto ollut erilainen. Vatsa oli ihan kuralla kp26,27. Ja mahassa ihme nippauksia kp27. Ja sitä ennenkin, en tosiaan " pistänyt mitään muistiin" edellä mainitusta syystä ;) Niitä on siis ollut.. ja se väsymys viime viikolla makasin keskiviikosta perjantaihin tekemättä mitään ;) tuo ollut kp22-24.
Ja sellasta ihme vatsanippailua oli viime viikolla... et kai ne aika aikaisin alkoi tai sit vaan kuvittelin kaiken, mahdollista myös ;)
Et sellasta... mites muilla..
On se vaan niin ihana olo kun tietää että asiat voi alkaa edistyä! :D Tosin taelsoja minä en ehkä kykene tekemään, kun nyt on vasta kp 4 ja 27.päivä on jo aika tutkimuksiin. Mutta jospa siellä selviäis jotain positiivista! Hoksais vaikka siitä ultrasta, että me ollaanki saatu " luomutärppi" . :D Vaikkei sitä vielä siinä vaiheessa näe... Tietääkseni...
Mutta kiitos joka tapauksessa tervetulotoivotuksista ja tsempityksistä! Kyllä tämä valo tunnelin päässä näyttää hyvältä! :D
Kathy: Ihanalta kuulostaa sinun onnen huuma! Kyllä se siihen mieheenki vielä tarttuu!
Plussasäteitä kaikille toivotellen, Hippis
Todellakin aika tehdä muutakin kun surffata täällä...