Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ * ♥ Syyssäteet maanantaihin ♥ * ♥

02.01.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Se sitten plussa pamahati testiin... ei kyllä mieli usko mutta uskottava kai se on :)))))))))) Aconin 10 ja selkeä viiva.

Nyt en kerkeä muuta... pakko oli tulla teille kertomaan!!!!

Hölmistynyt ja niiin onnellisessa tilassa oleva Kathyli

Vierailija
2/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KATHY! Mahtavaa, aivan loistava joulun ja uuden vuoden aika kun plussia pamahtelee harvase päivä! Ihan kateellisena täällä kuuntelen :I

Tarrasukkia matkaan ja onnensäteitä paljon myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, syyssäteiden plussa-aalto jatkuu! Onnittelurutistus Kathylle!!!

venla

Vierailija
4/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs voi ihmis lapsi olla väsynyt ja kipeä eilisestä pitkästä päivästä. Raketit valvotti edellis yönä. Nyt oli ihanan rauhallista nukkua. Oikein odotan iltaa, että pääsee taas töidem jälkeen nukkumaan :)

Kp 6... vielä ois pitkä aika, että pääsis pupuilemaan tositarkoituksella ;) Viimekierrolla ovis oli ilmeisemmin vasta kp 21. enli saa odotella :P

nyt aamuhommiin, niin kerkee käydä kaupassa ennen töihin lähtöö

Vierailija
5/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue][size=3]ONNEA KATHY!!!!!!!!!!!!!!!!! [/size] (((((halaa)))))

Hienoa että uusi vuosikin alkaa samalla lailla kuin vanha vuosi päättyi! Kathy, saitte sitten salamatkustajan reissuun mukaan! :) WAU! Onnea matkaan, niin siihen matka-matkaan kuin tähän raskauden taipaleellekin!!

IHANAA!! :)

nyt ei ehdi muuta kuin toivotella HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA kaikille, palailen myöhemmin.. :)

-Jedelede

Vierailija
6/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppupinoa luin tuossa ja ihanasti todella on noita plussauutisia. Viime viestissä valittelin masennusta projektin suhteen, mutta nämä teidän uutiset kyllä aina piristää ja innostaa seuraavaan kiertoon.

Mulla oli viime kierrossa tikut käytössä ja bongasin oviksen, mutta ei vain tärpännyt. Paremmassa toivossa ensi kiertoon. Tätikin on jo lähdössä, joten eiköhän se tästä.

Joulun alla jäi kaapit siivoamatta, eli tälle viimeiselle lomaviikolle riittää touhua. Aion kyllä lasten kanssa ulkoilla joka päivä. Ne vielä koisaa, pitäis varmaan mennä herätteleen, ettei rytmit mene ihan sekaisin.

Hyvää alkanutta vuotta ja viikkoa kaikille ja tsemppiä te työnne tauon jälkeen aloittaneet.

Vierailija
7/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa näin töistä tulen pikaisesti käymään...

Kertokaahan voiko se testi " huijata" ... mä en kyllä jotenkaan usko siihen tai siis uskon kyllä mutta pelkään niin että ne viivat johonkin häviää...kuulostaa hölmölle.. pakko testata vielä uudemman kerran huomen aamulla.

Ja kiitos onnitteluista, tosi epärealistista lukea niitä. Ja tosiaan toivon että tämä masuasukki pysyy matkassa loppuun saakka. Pitänee tässä vielä ottaa ihan rennosti kun nuo keskenmenot on niin turhan yleisiä... mutta iloittava se silti on... sori sekava ja oma napainen viesti...

ja eiku takas töihin...

Vierailija
8/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]IHANAA KATHY IHANAAAAAAAAAAA!!!! Kohta syyssäteissä vauvakuume puolella ei oo enää ketään, me KAIKKI ollaan tuolla odotuspuolella. Mä tosin en vieläkään siirry sinne lopullisesti ennenkuin eka ultra on käyty.

Kivaa uutta vuotta sisaret! Tää vuosi tosiaankin alkaa yhtä mukavasti kuin edellinen loppui. Varmaan joku suurempi voima kyllästyi meidän narisemiseen ja päätti että nyt loppui narina ja annetaan noille kaikille oma masuasukki.

Omassa navassa soljuu mukavasti. Ei mitään kummempia oireita vieläkään, mutta niitä odotellessa...

Palaillaan!

-Taelsa-[/color]

Vierailija
9/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kathy! :D Eilen tuntui pahalta nuo toisten plussat mutta tänään...

Itselläkin maailma vähän saa valoa, soitin ajan sinne tutkimuksiin... Näin aamulla asiat kääntyy aina vähän paremmin. Ei siis tarvinnu edes tädin lähtöä odotella... Mutta oli se niin kauheaa selitellä siellä terveyskeskuksen hoitajalle, miksi pitää päästä käymään ja vielä suoraan erikoislääkärille... Tuntuu, että kun sen sanoo ääneen, se kuulostaa entistä kamalemmalta. Mutta joka tapauksessa, nyt se asia on saatu hoitoon! :)

Nyt menen kertomaan iloisia uutisia miehelle, sillä sain sen ajan jo tälle kuulle! :)

Heippa!!!! :D:D:D:D

Vierailija
10/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MÄKÄÄN MEINANNUT USKOA EKAA PLUSSAA VAAN TEIN JOPA KOLME TESTIÄ, ENNENKUIN USKOIN. EI SE MIHINKÄÄN KATOA, ILOITSE ONNESTASI NIIN MÄKIN ILOITSEN OMASTANI JA KAIKKIEN MUIDENKIN PLUSSISTA.

Vierailija
11/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää raskauteesi!! Ihanaa kun näitä plussauutisia satelee :)

toivottavasti perästä tullaan ja pian

Sofi kp 20/26

Vierailija
12/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois vaan, kyllä sinä raskaana olet!! ;) On se aina niin epätodellinen tunne, kun ne kaksi viivaa siihen testiin tulee, että ei sitä ihan heti oikeesti tajuakaan... :D Leijaile kuule ihan vapaasti pilvissä, kyllä sieltä sitten kerkiää palata maanpinnalle kun vaikkapa pahoinvointi alkaa! ;)

Vielä kerran, ihan HILLITTÖMÄSTI ONNEA!!! :) :) Toivottavasti pian tultais koko sakki perässä... Levittelehän niitä plussasäteitä meillekin! :)

Oma napa vielä pikaisesti, kp vissiin 13/27, eikä ainakaan vielä ole o-tikkuihin kahta viivaa tullu.. eikä mitään iljetyslimojakaan ole näkyny. Pöh. " joutuu" vielä tänäkin iltana kellistämään miehen... ;D Ei mutta oikeesti, jos vielä menee monta päivää, niin meikällä iskee taas kyllästys.. :/ En jaksais olla näin ahkera! :D outoa.. :D

No mutta, nyt täytyy lähteä kauppaan lasten kanssa, kun jääkaappi on typötyhjä... :/

heipat taas!

Vierailija
13/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetulotoivotukset takaisin loman jälkeen! ja toivottavasti teille kävisi " taelsat" , eli kun aika on varattuna, niin sitten sitä ei tarvittaisikaan vaan tulisi kuitenkin se plussa teillekin!!

mutta nyt naiset, PLUSSATUULET puhaltamaan ja IHAN jokaiseen niemennotkoon tässä SUomenmaassa!!!! *puuh* :)

Vierailija
14/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että plussa-aalto säteissä jatkaa kulkuaan! :)

Jadeledelle onnea oviksen bongaamiseen! bd

Hippihiiri, hienoa, kun sait varattua ajan tutkimuksiin. Toki toivotaan, että masukki ilmoittaisi tulostaan itsestään. *halaa*

Olikos muuta vielä..? Mun pää on taas aika hatara. :(

Veto pois. Aamuisin kurkku on pirun kipeä, mutta helpottaa sitten päivän mittaan. Nenäkin on alkanut vähän vuotamaan, joten pahasti näyttää siltä, että joku flunssapöpö on minut löytänyt. Taidanpa ottaa yhden Panadol Hotin ja toivoa, että se flunssan karkottaisi.

Mukavaa maanantaita ja puhaltelen vielä plussasäteitä kaikille niitä tarvitseville. ~~~+++~~~

mallariina ja masulainen rv 12 tänään (jee!!!)

Vierailija
15/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred][size=4]Suuren suuret onnittelut Sädesisko KATHYLLE!!! [/size]

Mahtavaa upeeta!! (((((halauksia))))

Kerro nyt vielä lisää miltä tuntuu... Tää on niin ihanaa kun on sun kuumeilua seurannut jo kesästä asti.. :) Mitä mies sanoi?? KErro kaikki!

Tää oli kyllä paras uutinen tälle päivälle :) Antaa itsellekin energiaa, kun tietää että joskus vielä minäkin.. *haaveilee*

ny täytyy mennä! MOOIII!

Riika

Vierailija
16/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred]Kyllä se kathy varmasti ihan totta on, selkeät viivat ei valehtele :) mutta voin kuvitella että olo on HIEMAN epätodellinen.. :) Voi että oon onnellinen sun puolesta *huoh*

Mallariina, toivottavasti sulle ei pääse flunssa jylläämään! Mulla se alkoi tuolla samaisella kurkkukivulla ja kesti sitten viikon. Voi vitsit että sullekin on jo noita viikkoja kertynyt.. Joko teillä kaikki sukulaiset ja tuttavat tietää tulevasta perheenlisäyksestä?

Hippi-hiiri, tervetuloa takaisin! Ihanaa kuulla että Egyptissä lämpö ja aurinko hellivät :) Voimia ja tsemppiä sinulle ja miehellesi tuleviin tutkimuksiin!

nyt lähden kattelemaan jos nuo tiskit pesisi ite ittensä..

Riika

Vierailija
17/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle kävi niin, että mun kilometrin pitunen vieti katos nettiavaruuteen... yhyyy!!!

Mitä piti tehdä ettei niin pääsis käymään? Tässä kirjottelussa menee yllättävän kauan kun on pari " häiriötekijää" ...

Ihanat onnittelut kathylle kuitenkin!!

Hippi-hiiri: hyvä juttu kun varasit sen ajan niin pääsee taas askeleen etiäpäin! Mulla on pco ja meni näin: 1v yritystä ->päästiin klinikalle ja sain teroluteja, sitten 3kk päästä alotettiin clomifen 3kk lopetettiin hetkeksi, mutta taas menkat hävis, olinkin raskaana!

Sain menkat vasta kun tyttö oli 1v4kk ja kierto oli???3kk päästä kävin gynellä ja kirjotti samat reseptit, mutta käski odottelemaan menkkoja 6vko, tehdä testi varoiksi ja sitten hakea lääkkeet. Tein sen testin reseptit kädessä ja tikkuun ilmesty 2viivaa.. Pikkasen olin hölmistyny ja tajusin sitte heti että mulla oli ollu aina pahaolo kun vatsa oli tyhjä ja olin rampannu vessassakin kokoajan! Saas nähdä miten menee tällä kertaa...

Onks kellään mitää hauskoja tai omituisia gynekokemuksia? tai sellasia mitkä nyt jo naurattaa?? Mä kirjotin yhen sinne avaruuteen...

Mallariina: Kuulostaa valitettavasti just tältä flunssalta..=( Mä sain 3viikon kurkkukivun jälkeen antibioottia vaikkei oikeastaan diagnoosia ollutkaa, autto kumminkin! Saatko helposti kuumetta avuksi pöpön karkotukseen? Tervehtyisit ehkä pikkasen nopeammin! hmm.. meinasin lähettää pöpönkarkotusaallon sinne, mut tältä näppikseltä ei sitä löytynykkään... Juo paljon kuumaa kumminkin, auttaa ainakin siihen hetkeen =)

Nyt mä siirryn tuonne verkkopankille ilosesti maksamaan laskut...

heips!

Vierailija
18/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä koko päivä vauvalehden sivuilla roikkuessa... Mutta mitä muuta sitä tekisis pesukoneen pyörimisen loppumista odotellessa??!! ;)

Kiitos RIIKA ja MIROLINUS flunssakarkoitusyrityksistä, toivottavasti pian jeesaavat. Ei millään huvittaisi syödä mitään lääkekuuria. Kuume ei mulle helposti nouse, mutta poskiontelon- ja keuhkoputkentulehdukset ovat olleet jokavuotisia vieraita... Toivottavasti ei nyt tulisi.

MIROLINUS, ihania nuo tarinasi raskautumisistasi! :)

RIIKA, kyllä meillä tietää suurin osa ystävistä ja sukulaisista tästä masulaisesta. Tuossa pikkujoulu- ja joulun aikaan salaileminen suurella punaviinin ja savukkeiden ystävällä olisi ollut melkeinpä mahdoton tehtävä. ;) Töissä kolme läheisintä työkaveria tietää. Eiköhän tämä pian paljastu vähän tuntemattomillekin ja töissäkin, tuo maha kun pömpöttää jo ihan mukavasti. b

Yritän taas siirtyä kotihommien pariin ja pesukoneen pyörittyä lupaan viedä koiran piiiitkälle lenkille. *uhoaa*

Hei, hei!

mallariina ja masulainen rv 12

Vierailija
19/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina lukenut sen JADELEDE!! Sori... Onpas hassua. Eikä kukaan ole edes huomauttanut, vaikka aina väärin olen kirjoittanut. :)

T. Lukihärö

Vierailija
20/32 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina lukenut sen JADELEDE!! Sori... Hassua! Eikä kukaan ole edes korjannut toistuvaa virhettäni. :)

T. Lukihärö

Nyt poistun OIKEASTI!!