Millainen työpaikkaflirtti on mielestäsi ok (sinun tai miehesi) ja mikä taas liik?
Kommentit (26)
Vastaan kuitenkin ; )
- Auttoi luvattoman paljon naisen työtehtävissä
- otti puheluita vastaan illalla ja lomallakin vedoten että tämä nainen tarvitsee apua jne.
- puhui naiselle flirtti äänellä
- nainen pummasi autokyytejä
- mies puhui tämän naisen ongelmista kotona tällöin naisella ei ollut vielä nimeä minulle vaan puhui " yhdestä työkaveristan"
- Muutenkin sellainen epämääräinen olo oli pitkään varsinkin sun suhde oli ison muutoksen alla ( talon rakennus vieraalle paikkakunnalle)
Puhu miehellesi varaudu, että hän ei heti ymmärrä, muista puhua aina, että SINUSTA tuntuu ja SINÄ koet asian näin. Voimia ja tsemppiä keskusteluihin!
Liian kauan tosin annoin tilanteen paisua, koska vieläkin tuo asia satuttaa ja nousee usein mieleen nuo loukkauksen tunteet ja tuosta jo 5 vuotta..
Älä ole liian kärsivällinen vain puhu tunteistasi! Tsemppiä!
T: 40
Puhu asiasta miehellesi, mutta älä ala vainoharhaiseksi... niin ja sanovat että hyökkäys on paraspuolustus... seuraile miehesi käytöstä ja varsinkin puhelimen käyttöä...
Olen siis keskustellut miehelle asiasta paljonkin mutta hän sanoo, että asiassa ei ole mitään häikkää, koska HÄN tietää missä mennään (eli ei missään) ja mitään vipinää ei ole eikä tule. Ei tajua että minua silti häiritsee :(
ap
se on, kun odottaa sopivaa tilaisuutta päästä HÄSSIMÄÄN OIKEIN KUNNOLLA! Voittaa tylsän kotiseksin mennen tullen.
ap